83 komentárov

  1. Marek  - dňa 24. 06. 2022 o 15:53

    Výborný rozhovor, pán prof. Drulák racionálne argumenty, pán Mikloš by sa nestratil ani v KSS, arogancia a demagógia.

  2. Mišo Lehocký  - dňa 24. 06. 2022 o 13:28

    Pápež sa mýli, Kissinger sa mýli, Drulák sa mýli. Celkom slušné ego.

    • Démokritos  - dňa 24. 06. 2022 o 13:33

      🙂

    • Milan z SK  - dňa 24. 06. 2022 o 22:36

      👍👍👍

    • Milan z SK  - dňa 24. 06. 2022 o 22:37

      👍👍👍

  3. V. Malá  - dňa 24. 06. 2022 o 12:55

    Zaujímavé, ako ľudia posudzujú inteligenciu diskutérov podľa toho, či s ním súhlasia alebo nie. Pritom obaja duelanti sú vysoko inteligentní, verbálne zruční a sledovať túto debatu bolo napínavé a poučné. Každý z nich mal argumenty, ktoré boli relevantné, dokázali sa aj v niečom stretnúť a v niečom sa zásadne rozchádzali. Určite nie preto, že sú hlúpi. Proste, prikladajú niektorým postojom väčší význam ako ich oponent. Ale, ak ste si všimli, tak napriek nesúhlasu, nemali tendenciu oponenta ponížiť. Až na jeden fakt, kedy prof. Drulák obvinil Mikloša, že ho do vlády presadzovali Američania. Mala som pocit, že tomu skutočne verí a ani Mikloš ho nepresvedčil o opaku. Možno skonštatovať, že obaja sú viac či menej zaujatí. Úplne byť objektívny, zrejme nie je možné.

    • Marek  - dňa 24. 06. 2022 o 15:56

      áno je to zaujímavé, akurát pri Miklošovi som rácio nespozoroval a to som sa snažil, skôr mi vadilo, že určitú časť rozhovoru tlačil do emócii a skrytej agresie, neviem si predstaviť lepšieho predstaviteľa záujmov USA na SVK

    • Liptak  - dňa 26. 06. 2022 o 00:28

      Zapamätajte si čo tu píšete a v septembri si porovnajte realitu, bude pre nositeĺov Miklošovho riešenia, ale hlavne Ukrajincov tragická.
      Mikloš bezprecedentne popieral realitu, ktorá k tejto vojne viedla:
      – UA nedokázala v dem. voĺbách presadiť “ západne orientovaných“ politikov( Tymošeková po voĺbách “ najradšej by som im tam hodila atomovku), bez 30% ruskej menšiny si proste neškrtli,
      – Niečo podobné, ako by Madari u nás boli proti vstupu do EU/NATO
      – Tak zorganizujeme Majdan
      – No a ďalej to už poznáme.
      Mikloš sa úplne strápnil tými 92% prieskumami, to už mohol dať rovno Bilakovskych 99%.

  4. fRAkCIA  - dňa 23. 06. 2022 o 23:35

    To, komu Mikloš slúži a čie záujmy obhajuje ozrejmuje tento rozhovor https://www.youtube.com/watch?v=WV9J6sxCs5k
    Čiže takto nejako sa I. Mikloš dostal ako „renomovaný odborník“ na Ukrajinu.
    Keby tak porozprával pravdu o tom, aké tam mal úlohy… To by bol iný rozhovor…
    A Victoria Nuland je tá istá osoba, ktorá potvrdila (nič iné jej nezostávalo) laboratóriá Pentagonu s nebezpečnými patogénmi na Ukrajine…

  5. kašuba  - dňa 23. 06. 2022 o 21:00

    Podľa mňa slabučky priemer a to si musim zatvoriť obe oči. Niktorá zo strán ma nedokázala presvedčiť. A moderovanie diskusii na slovensku je úplna katastrofa. Ale asi máme ešte mladú žurnalistiku. A Pan Daniška má skvelý pisomný prejav. No na moderovanie, by potreboval riadne zamakať, aby mal moje uznanie. Chlapci s postoja si aspoň nenaberú toľko na rohy. Ale myslím to v dobrom. Nedajte sa zlomiť neúspechmi. Určite o nich dobre viete, tak ich nejdem pisať. Radšej Vám vyslovým obdiv za odvahu, no ak zamakáte možno Vám nebude páru na slovensku.

    • doktor živago  - dňa 24. 06. 2022 o 00:04

      Slabučký je Váš komentár…

    • kašuba  - dňa 24. 06. 2022 o 06:06

      Neašpirujem na to, mať silný komentár. Ale je mi smutno keď vidím diskusiu v ktorej nedokážu sformulovať odpovede na zakladné otázky. napr. Prečo si myslíte že rozširovanie NATO malo/nemalo vplyv na konflikt? Prečo si myslíte že sa tomu dalo/nedalo zabraniť? Atd. Diskusia pôsobila na mňa ako kultivovana krčmova debata trolov, alebo agentov dvoch stran. Do veľa veci pichli a nechali tak. Ako keď chlapci zazvonia v baraku na zvončeky a utečú preč a strážnik sa len prizerá.

  6. Olivia  - dňa 23. 06. 2022 o 20:57

    @Crescendo 1968 nebola agresia Ruska proti Ceskoslovensku, bola to agresia sovietskeho zvazu, takze spolocna agresia rusov v dovernom objati s ukrajincami ktori boli tiez agresori, rovnako aj s nasimi sucasnymi spojencami pobaltskymi statmi. Ti vsetci boli agresori a uplne rovnako. Z toho je len vidiet, aky je rok 1968 nevhodny ba priam nepouzitelny priklad pre sucasnu situaciu na ukrajine .

    • Milan z SK  - dňa 23. 06. 2022 o 21:44

      @ Olivia – dňa 23. 06. 2022 o 20:57

      Bratia Kličkovci, ktorých otec nás tu okupoval, by na rozdiel od Crescenda, vedeli o tom rozprávať.

    • Antonio  - dňa 23. 06. 2022 o 22:53

      A viete kto velil vojskam Wars.zmluvy pri obsadeni Ceskoslovenska 68? No povodom Ukrajinec.

  7. Jozef z NZ  - dňa 23. 06. 2022 o 20:54

    https://magazin1.sk/mlady-slovak-vydrzal-na-ukrajine-bojovat-den-zistil-som-ze-to-nie-je-pre-mna/?fbclid=IwAR2RBRS6yo7kjErB0TKmuhYm-3NuJt0mkP8MRlCW2WthgUuYFi0Kmj-KkwQ

    timmy., imriško šup šup za ním za kamarátom, nech máme pokoj….treba mkonať nie vypisovať sprostosti…

  8. Mišo Lehocký  - dňa 23. 06. 2022 o 18:51

    Bohužiaľ veľmi zle moderované pán Daniška. Profesor Drulák nedostal priestor na obhajobu jeho názorov vychadzajucich z objektívnej reality. Mikloš sa prejavil ako správny ideologický kadrovcik, lebo Daniska si dovolil pozvať oponenta ešte horšieho ako Čarnogurský. Ale Ukrajina zvíťazí. To čo je za propagandisticky dríst. Čiže Ukrajina získa nazad Donbass, obsadi Krym a vtrhne do Moskvy? :))

    • Crescendo  - dňa 23. 06. 2022 o 19:12

      Prečo by mala UA vtrhnúť do Moskvy? Hlúpa propaganda. Chcú len svoje naspäť. Rusi nech odtiaľ tiahnu preč a je pokoj. A hranice spred 2014. Tie predsa svojho času garantovali aj Rusi!

    • Jozef z NZ  - dňa 23. 06. 2022 o 20:55

      tie hranice garantovali do doby dokedy si Ukrajina nenapísala do Ustavy že pôjde do NATO…pričom sa pri tom garantovaní hraníc zaviazala že bude neutrálna…

    • JankoS  - dňa 23. 06. 2022 o 21:00

      Veľmi dobre moderované. A dobrí diskutéri, kiežby to tak bolo častejšie.

    • Aaron  - dňa 23. 06. 2022 o 23:38

      Jozef z NZ: Znova klamete. Nikde s Budapestskom memorande sa nepise, ze Rusi garantuju hranice Ukrajiny iba v pripade, ze nevstupi do NATO (co ani doteraz nevstupila)

    • doktor živago  - dňa 24. 06. 2022 o 00:06

      Čo sem pletenie vtrhnutie do Moskvy?
      Vypočujte si ešte raz, čo hovorí pán Mikloš v tejto debate…

  9. Štefan  - dňa 23. 06. 2022 o 16:17

    Pán profesor Drulák, ďakujem Vám, že ste tak znemožnili toho drbka Mikloša. Ani som netušil aký je Mikloš chudák. Pán účtovník Fantozzi napíšte prosím na oblohu „Mikloš je imbecil!“

    • Crescendo  - dňa 23. 06. 2022 o 19:13

      Asi ste pozerali inú reláciu. Drulák nemal protiargumenty a často potom čiastočne drukoval Miklošovi.

    • doktor živago  - dňa 24. 06. 2022 o 00:07

      Drbko je ten, kto nazýva pána Mikloš drbkom…

  10. Crescendo  - dňa 23. 06. 2022 o 16:02

    Pozeral som to a jedna z mála diskusií, ktoré ma fakt zaujali. Mikloša nemusím, ale s jeho argumentmi v tomto prípade súhlasím. Drulák nepochopil nie od neho, ale vôbec, čo je právo na sebaurčenie a že Rusko ako garant hraníc Ukrajiny zo zmluvy v roku 1994 myslímže, je agresorom a napadlo Ukrajinu.
    Návrat slobodnej Ukrajine zpred 100 rokov im želám. Sláva UA! Ruskí boľševici nech odídu z UA a návrat hraníc spred 2014!!

    • Milada  - dňa 23. 06. 2022 o 16:26

      No, v prvom rade ste nepochopili Vy, že uplatnenie práva na sebaurčenie je niekedy lepšie ponechať si na iný čas, ako ten, ktorý by sme si priali. Možno keby ho boli bývali v ´68 uplatnili naši predkovia, už ste tu dnes neboli možno ani Vy, ani Vaši blízki.
      Toľko k právu na sebaurčenie…

    • fatima  - dňa 23. 06. 2022 o 16:49

      právo na sebaurčenie len pre Ukrajincov, alebo právo na sebaurčenie aj pre rusov žijúcich na Donbase,
      referendum pre všetkých alebo len pre nás vyvolených
      podobných otázok je možno položiť viac, ale všetko naraz by spôsobilo slovenským slaboduchým ovečkám ešte väčší zmätok ako momentálne mnohé majú
      nefandím Putinovi ale nemám rád ani toho trtka Zelenského, korý oklamal Ukrajincov. Sľuboval, že presadí realizáciu Minských dohovorov, ale po zvolení nič preto neurobil a v minulom roku ich zavrhol.
      toto je historický fakt, ktorý sa nepovie, zamlčí, PREČO. Aby sa mohlo manipulovať a ovládať hlúpučké ovečky.

    • Crescendo  - dňa 23. 06. 2022 o 19:16

      @Milada – v 1968 som tu bol. To bola ďalšia agresia Ruska proti nám. Tak ako teraz na UA. Mimochodom, Rusko bolo jedným zo signatárov zmluvy o vytvorení Ukrajiny a garantom ich hraníc. Boľševik však ostáva bolševikom.

    • Mates  - dňa 23. 06. 2022 o 19:18

      Je rozdiel Ukrajina v roku 1994 a Ukrajina v roku 2022. Už v roku 2008 na summite NATO v Bukurešti takmer dostala pozvánku. Našťastie vtedy boli proti Francúzi a Nemci. Ukrajina samotná porušila svoju neutralitu už v roku 2014 a neskôr aj formálne zákonom o smerovaní do NATO. Inštruktori krajín NATO, výcvik vojakov, americké zbrane a spoločné cvičenia asi nie sú známkou neutrality. Šovinistická derusifikácia, banderizácia, udalosti v Odesse a na Donbase dali bodku za sebaurčením neutrálneho štátu.

    • Crescendo  - dňa 23. 06. 2022 o 19:25

      @fatima – Ukrajina je demokraticky utovorený, medzinárodné uznaný, nezávislý štát, ktorého hranice garantovali aj Rusko. Bohužiaľ si mysleli, že im budú drukovať na veky ako Bielorusi. Putin jasne vyhlásil, že UA nemá právo na sebaurčenie a existenciu.
      Nejaké referendum v súčasnosti na Donbase po vyvezení vyše 2 miliónov Ukrajincov do Ruska by malo aký význam ? Ako na Kryme? Kam sa podelí tie milióny pôvodných krymských Tatárov? Zmanipulované referendum, nič viac.
      A kedy začali problémy na Donbase?
      Alebo v Podnestersku? Odkedy boli Rusi v Moldavsku? Ako sa tam dostali? Trochu histórie a viete, kde je pravda. Bolševici sú pliaga.

    • Crescendo  - dňa 23. 06. 2022 o 19:30

      @Mates – UA bola zriadená ako neutrálny štát? Kedy? Kým garantované? Donbas a podobne aj Podnestersko boli umelo vytvorené problémy Rusmi. Prečo nebol problém do 2014?

    • JankoS  - dňa 23. 06. 2022 o 21:02

      Dosť veľký problém ale vidím, že takmer nikto nehovorí o mieri, len o zabíjaní. Hm, bojovať do posledného Ukrajinca – nesmierna tragédia.

    • Mates  - dňa 23. 06. 2022 o 21:14

      @Crescendo
      Ukrajina si po získaní nezávislosti v roku 1991 vybrala neutrálny neblokový status. V roku 2014 sa hlasovaním v parlamente tohto statusu dobrovoľne vzdala a zákonom zakotvila afinitu k NATO. Na internete veľmi rýchlo nájdete všetky potrebné informácie. Námatkovo:
      https://www.rferl.org/a/ukraine-parliament-abandons-neutrality/26758725.html
      alebo:
      https://www.dw.com/en/ukraine-parliament-votes-in-favor-of-nato/a-18148232
      Ďalej, problémy na Donbase a Kryme začali po nezákonnom krvavom američanmi organizovanom puči, kedy bol z Ukrajiny vyhnaný demokraticky zvolený proruský prezident a začala tvrdá derusifikácia. Problém si vytvorili samotní Ukrajinci, resp. američanmi dosadené vedenie.

    • Aaron  - dňa 23. 06. 2022 o 23:42

      Mates: Po akej neutralite to tu volate? Vam prekazaju zapadni instruktori ci spolocne cvicenia? Uvedomuje si, clovece, ze v case, kedy sa tieto cvicenia konali, uz bola Ukrajina vo vojne s ruskou proxy armadou na Donbase? Budovat armadu bola pre nich otazka prezitia, inak by ich Rusi sfukli ako v auguste 2014.

    • Mates  - dňa 24. 06. 2022 o 10:35

      @Aaron
      Samozrejme, že po nežnej revolúcii ukrajinského strihu na Ukrajine okamžite zavládla idylka plná porozumenia a tolerancie medzi východom a západom. Perfektne investovaných 5 miliárd dolárov všetkým ku spokojnosti, job done, ideme domov :D. Človíčku nešťastná, keby naivita kvitla…

  11. Štefan  - dňa 23. 06. 2022 o 16:00

    Zmeny hraníc silou? Neakceptovateľné? Ty HŇUP! Srbsko svoje hranice zmenilo ako, dobrovoľne? Mikloš ty úplný a kompletný IDIOT!

    • doktor živago  - dňa 24. 06. 2022 o 00:11

      Kto povie na pána Mikloša že je idiot, ten je idiot ..

    • Démokritos  - dňa 24. 06. 2022 o 06:46

      @doktor živago – súdneho človeka M. popudzuje preto, lebo čo vypustí z úst, to vyznieva tak, ako keby bol priamo zamestnancom ministerstva financií USA. Nehovoriac o podpásovkách, ktoré v diskusii voči oponentov začína uplatňovať v okamihu, keď sa dostáva do úzkych – citovo vydiera, manipuluje a podsúva druhému názor, ktorý nevyslovil.

  12. Crescendo  - dňa 23. 06. 2022 o 15:54

    Pozeral som to a jedna z mála diskusií, ktoré ma fakt zaujali. Mikloša nemusím, ale s jeho argumentmi v tomto prípade súhlasím. Drulák nepochopil nie od neho, ale vôbec, čo je právo na sebaurčenie a že Rusko ako garant hraníc Ukrajiny zo zmluvy v roku 1994 myslímže, je agresorom a napadlo Ukrajinu.
    Návrat slobodnej Ukrajine zpred 100 rokov.

  13. Štefan  - dňa 23. 06. 2022 o 15:45

    100 % amerických indiánov si neželalo aby odovzdali čo i len meter štvorcový svojho územia anglosaským (a európskym) prisťahovalcom.
    Ivanko na Ukrajine bojujú okrem Rusov aj Ukrajinci proti Ukrajincom (ak teda uznávaš, že na Dobase a Luhansku, na Kryme a inde žijú Ukrajinský občania). Keby sme dali na tvoje rady z februára tohto roku a prestali brať plyn a ropu z Ruska, tak už túto zimu žerieme seno ty magor.

  14. Olivia  - dňa 23. 06. 2022 o 15:25

    Miklos je ideologicky taraj, vlastne neprekvapuje ze je prezidentkin poradca , decentne zamlcuje podstatne fakty a prekruca ich.

  15. Saturn  - dňa 23. 06. 2022 o 14:23

    Tak ten Mikloš je dobrý idiot.

    Len Západ je „civilizácia“.

    Pozývanie Ukrajiny a Gruzínska do NATO v r. 2008 „nie je provokáciou Ruska“.

    To, že Abcházsko a Južné Osetsko sa odtrhli, je „ruský imperializmus“.

    A samozrejme, „pápež sa mýli a je marxista“.

    Volajte niekto jeho mame, nech ho trochu prefacká.

    • Du bist was du isst  - dňa 23. 06. 2022 o 16:44

      A kto už len môže lepšie rozpoznať marxizmus u pápeža ako bývalý predseda Fakultného výboru SZM? 😂

  16. Jozef z NZ  - dňa 23. 06. 2022 o 14:05

    Mikloš je arogantný ukrofil……všetko čo povedal Drulák naopak malo hlavu a pätu…..

    • Štefan  - dňa 23. 06. 2022 o 23:35

      Nie, Mikloš miluje iba prachy a vplyv. Až tu naplno udrie LGBTI, Mikloš bude v prvom rade bojovníkov a nevylučujem, že si dá voperovať vagínu.

  17. Matilda  - dňa 23. 06. 2022 o 12:59

    Drulák je na rozdieľ od Mikloša presvedčený, že nemôže. Tu sa skôr prikláňam na stranu Druláka pretože Mikloš pozná Ukrajinu ale nepozná Rusko.
    Krym isto a s veľkou pravdepodobnosťou i Luhanxko a Donecko Putin nepustí a ak by mu hrozila strata Krymu je bohužiaľ schopný použit i zbrane hromadneho ničenia
    Dokonca si myslim, že to že Krym je definitivne pre Ukrajinu stratený dokazuje i skutočnosť neútočenia Ukrajinou na krymský most s Ruskom. To je pre Ukrajinu tabu.
    Ale relácia naozaj skvelá i keď Mikloš inteligentne naznačil, ze s Jánom Čarnogurským, ktorého mu chcel ako oponenta pozvat Daniška nesúhlasil.

    • JankoS  - dňa 23. 06. 2022 o 21:04

      Rečovo istotne je prof. Drulák zdatnejší, dobrá relácia, dobrí diskutéri.

    • JankoS  - dňa 23. 06. 2022 o 21:06

      Škoda, že napadla otázka, prečo I.Mikloš nezobral tú ponúkanú funkciu v UA vláde.

  18. Liptak  - dňa 23. 06. 2022 o 12:57

    Mikloš je ideologický primitiv s vysokým IQ. Pajác vychovaný a dosadený DS. Mohol by povedať, prečo pred 2 rokmi Nemci vycúvali z SK plynovodu a vysvetliť Fialov príhovor k Čechom – štát ide spätne odkúpiť elektrárne.
    Ivanko, v každom prípade by si mal byť zbalený.

  19. Matilda  - dňa 23. 06. 2022 o 12:52

    Bola to skvelá diskusia.
    Ak to niekto nezvládo tak to bol bohužiaľ moderátor, ktorý svoje videnie pretláčal cez výrok pápeža o štekaní NATA pri ukrajinských hraniciach ale už nepovedal to čo povedal tiež pápež a síce „Vojna na Ukrajine sa pridala k regionálnym vojnám, ktoré v týchto rokoch žnú smrť a ničenie. Ale tentoraz sa rámec ukazuje zložitejší kvôli priamemu zásahu jednej ‚veľmoci‘, ktorá má v úmysle presadiť svoju vôľu proti princípu sebaurčenia národov. Opakujú sa scény tragickej pamäti a opäť raz vzájomné vydieranie niekoľkých mocných prekrýva hlas ľudstva, ktoré volá po mieri. Koľko chudoby sa vyvoláva nezmyselnosťou vojny! Kdekoľvek sa pozrieme, vidíme, ako násilie zasahuje bezbranných a najslabších.“
    Zdalo sa mi tiež, že Mikloš si vydobil viac priestoru ako oponent.
    Mňa viac presvedčil Mikloš i keď Drulákove pohľady boli tiež zaujimavé a v argumentácii Kosovom aj pravdivé.
    To najdôlezitejšie odznelo na záver Mikloš je presvedčený, že Ukrajina môže túto vojnu vyhrať.

    • put i nik  - dňa 23. 06. 2022 o 14:47

      Mikloš používal chronológiu faktov a výrokov tak,aby mu to pasovalo do jeho skladačky. Dá sa to overiť pri pozornom sledovaní a vypise z podkastu.
      Jeho tiky kútikov avizovali úporné premýšľanie o taktike na oponentov, ich zneistenie, cielené titulovanie „pán profesorr“ a silové pretlačanie svojho priestoru a niektorých fabulácií.
      Ale bola to jedna z prvých dobrých, zaujímavých, iskrivých a poučných diskusií.

    • JankoS  - dňa 23. 06. 2022 o 21:09

      Všetko sa nedá moderátorovi spomenúť a vtesnať, to by sa zišlo aj 1,5 hod. alebo aj dve. Bola to dobrá beseda. Všimnite si: a opäť raz vzájomné vydieranie niekoľkých mocných…. Zrejme myslel v širšom slova zmysle. Mocní nie sú len v Rossi.

    • doktor živago  - dňa 24. 06. 2022 o 00:15

      Hej púť i nik, Vy ste evidentne veľký odborník…

  20. Tmmy_A  - dňa 23. 06. 2022 o 12:48

    Drulak ma IQ hojdacieho konika, ktory len opakuje proputinske dristy, rovnako ako Palko.
    .
    Ruska armada ma tazke straty, spravila si hanbu pred celym svetom a plne odhalila, ze Rusko je len zaostala krajina 3. sveta s mizernou armadou, ktora je ‚velmocou‘ iba pre jadrove zbrane. Inak je to ozaj taka Nigeria na snehu.

    • Matilda  - dňa 23. 06. 2022 o 13:01

      Problém je, že tie jadrové zbrane má. A ak by jej hrozila strata Krymu tak by som si nebol istý či ich nepoužije.

    • Tmmy_A  - dňa 23. 06. 2022 o 13:39

      K strate Krymu nedojde. Ani Ukrajinci nebudu masovo zomierat pre nejaky Krym. Pri Kryme je lepsie pockat, aby Ukrjaina vstupila do EU, zacala ekonomicky prosperovat a potom si pocka kym samotni Krymcania sa budu chciet spojit. Tak ako Turci na Cypre.

    • fatima  - dňa 23. 06. 2022 o 14:45

      Ja to vidím naopak.
      Obaja sú šikovný a múdry.
      Húpacích koníkov je plný Brusel.
      Ale MIKLOŠ je jeden z amerických agentov na Slovensku. Takže ten má všetko nalinkované. Aj jeho 5 ročná služba na Ukrajine nebolo jeho rozhodnutie. Bol tam poslaný na pracovnú cestu. Určite dobre zaplatenú.
      Mikloš bohapusto klamal a zavádzal takmer o všetkom. Je arogantný otrok amerických pánov. Jeho správanie bolo neslušné. Na Ukrajine bol prevrat – PUČ, ktorý zorganizovali americkí politici. bidet , nulandová, Mnohí podobní sluhovia ako Mikloš bojujú za americké záujmy do posledného ukrajinca. Všetci sa mýlia len Mikloš má božsko-americké vnuknutia. Posvetenie na hlásenie toho čo hlása dostal z ameriky a je za to veľkolepo zaplatený. On osobne sa správa ako by bol vyslancom pána Boha. Pýcha predchádza pádu.

    • Tmmy_A  - dňa 23. 06. 2022 o 18:21

      Pycha predchadza pad. Putin to prave spoznava.

    • Milan z SK  - dňa 23. 06. 2022 o 18:50

      @ Tmmy_A – dňa 23. 06. 2022 o 18:21

      Už máš tepelné čerpadlo na zimu, troll?

      A už si písal do Bundestagu a poradil im, aby sa okamžite odpojili od ruského plynu a rovno prešli do tretieho stupňa ohrozenia?

      A už si pochopil, o akom VZÁJOMNOM VYDIERANÍ mocných to pápež František hovoril?

  21. Kvapalna_Demokracia  - dňa 23. 06. 2022 o 12:30

    Velmi rad si ten duel pozriem. Mimochodom, podcast je dostupny len na Spotify? Ocenil by som, keby to bolo dostupne na standardnych appkach ako google podcast a pod.

    • Saturn  - dňa 23. 06. 2022 o 13:25

      Nedá sa Vám to pustiť rovno na stránke? V Spotify okienku vpravo dole je „prehrať“.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 23. 06. 2022 o 14:44

      @Saturn: ide, ale ide mi o to, ze podcasty pocuvam pri cestovani a relaciu Do kriza by som rad pocuval castejsie a mal to takto v mobile 🙂

  22. JH  - dňa 23. 06. 2022 o 11:41

    Miklosovi uz uplne preplo.
    Javi sa to tak, ze on na SK od `89 robi len pesiaka na US sachovnici.
    Preco to robi??? Je to katastrofa.

  23. Mates  - dňa 23. 06. 2022 o 10:02

    Mikloš – transatlantický floskulomet
    Drulák – prenikavý intelekt a nepriestrelná argumentácia

    • Olivia  - dňa 23. 06. 2022 o 16:06

      presne a drulak je hlavne pragmatizmus a miklos neustala manipulacia posluchaca cez skakanie do reci a naduzivanie emocionalnych floskul, prekvapilo ma ze je az taky manipulator.

    • doktor živago  - dňa 24. 06. 2022 o 00:17

      Fi, teda takto to Vy vidíte…?

  24. Zahorak Janko  - dňa 23. 06. 2022 o 09:53

    Pozeral som, potešiteľná diskusia – lebo konečne sa šlo na vec a to v skutočne “ Silnej zostave “ bez “ Večere s Corbinom “ . Pán Mikloš – pochvala – jasné, pravdivé, logické a konzistentné stanoviská. Pán prof. Drulák – okrem záujmov existuje aj pravda, morálka/mravy, čnosti….
    Kiež by sa takto bolo bývalo na pôde verejno-právneho média otvorene a vecne diskutovalo ostatné viac ako 2 roky povedzme napríklad – o covide……

    • Palo Satko  - dňa 23. 06. 2022 o 10:39

      Je v celku zaujimave, že Vy aj Mikloš ste objavili moralku, mravy, pravdu a cnosti až teraz. Kde ste boli pri invazii do Afganistanu, Iraku, bombardovani Srbska a nakoniec aj pri Majdane, ked bol nedemokraticky zvrhnuty legalny ukrajinsky prezident a to aj napriek zarukam zapadnych diplomatov?
      Druha vec je, že všetko prisudzujete Ukrajincom, ale Rusom žijucim na uzemi Ukrajiny žiadne prava nedavate. A prave pre nepravne konanie ukrajinskeho režimu vo ukrajinskym Rusom to cele začalo.

    • František  - dňa 23. 06. 2022 o 11:17

      Mikloš prezentoval nekompromisný postoj, čierno-biely. Odmietol každý argument, aj k vydreniu Pápeža mal rýchle a jednoduché stanovisko, citujem „Pápež sa mýli. (bodka!)“. Z jeho vyjadrení vyplýva, že Ukrajina už vyhrala, prípadne je to len otázka času. Nikto nemá právo to spochybňovať.
      ….
      Otázka času je ale podstatná, dokedy? A ďalej dokedy bude MOL, spoločnosť, kde je Mikloš člen dozornej rady, zarábať na vojne milióny, dokedy si nechá MOL platiť mnoho násobne vyššie marže ako v mierových časoch? Kam tečú zisky z týchto obchodov? ( financuje sa z nich Orbánova oligarchia a ? ) Ako to, že všetci sa máme obetovať a niekto nehorázne na vojne zarába? … myslím, že to vyrieši tiež rýchle a jednoznačne – No comment. ( ako naposledy )

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 23. 06. 2022 o 12:28

      @František: je absolutne skandalozne, ze Miklos, ktory ako podpredseda vlady pre ekonomiku predal Slovnaft MOLu dnes sedi v jeho dozornej rade. To je tak ocividna korupcia az sa mi z toho hlava kruti. V kazdej normalnej krajine by sa to uz automaticky vysetrovalo, Miklos by chodil po kanaloch a dufal, ze neskonci ako v pruhovanom. Ale v nasich koncinach? Ani sa to nesnazia skryt, ze by ho supli do dozornej rady spriaznenej firmy nech to nie je take okate.

      A celkom by ma zaujimal ten honorar, ktory za tie jeho mudrosti berie..

    • Zahorak Janko  - dňa 23. 06. 2022 o 14:55

      reakcia ku koment Palo Satko – morálka a pravda je nadčasová, večná, nevyriešime ale najmä nezmeníme čo bolo, teraz zákerne Rusi napadli a ničia nezávislý slobodný štát ktorý sa v slobodných voľbách jasne rozhodol kam chce smerovať…..Na odľahčenie veľmi vážnej témy – Husák mal údajne dostať Nobelovu cenu a to za medicínu ( načas voperoval srdce Európy do ruskej r…i ), dtto skúšal Janukovyč s Ukrajinou – Ukrajinci ho poslali kam patrí ( utiekol do Ruska – pamätáme si ten jeho gýčovitý palác kam sa chodili davy Ukrajincov pozerať ? )

    • fatima  - dňa 23. 06. 2022 o 15:00

      Janko Záhorák,
      ak by bolo treba tak Mikloš by sa bol vyhlásil za ženu. Klamal, zavádzal, prekrúcal historické fakty. Jednoducho manipuloval od začiatku do konca. Robil to, na čo bol vyškolený, zaučený a je dobre platený.

    • Štefan  - dňa 23. 06. 2022 o 15:56

      Proti Drulákovi je ťažko postaviť intelektuálne rovnocenného oponenta. Taký chudák ako Mikloš ťažko. Osobne ale Mikloša podozrievam, že nie je taký sprostý, ale je preňho dôležité papagájovať oficiálne stanoviská aby bol stále akceptovaný elitou a eventuálne ohlásil návrat do vysokej politiky.

    • Palo Satko  - dňa 23. 06. 2022 o 16:22

      reakcia na Zahorak Janko. Ak si prezriete cele dejiny Europy nenajdete tam jediny okamih keby by jej vladcovia dodržiavali nejake moralne zasady. Pestovali agresivne vojny, naboženske prenasledovanie, otroctvo, kolonializmus, nevolnictvo a dlhove otroctvo. Je uplne priznačne, že dnes si na futbale klakaju akože za odprosenie a potom idu do supermarketu kde si kupia tričko, ktore ušilo decko v Bangladši za par centov. Sme stale ti isty hajzli, len si o sebe vytvarame dalšie legendy. Popravde Slovaci su celkom motovidla ktore to až tak dobre nezvladaju, ale taki Briti, alebo Američania su upli majstri v klamani o sebe. Navliekli Ukrajincov do problemov, aj ked je pravda, že hlavne zapadni Ukrajinci svojim nacionalizmom im v tom vyrazne pomohli. Tato vojna je naozaj stretom USA a Ruska a vôbec v nej nejde o Ukrajinu ale v skutočnosti ide o Rusko.

    • Štefan  - dňa 23. 06. 2022 o 22:20

      Minule som pozeral 25. diel akéhosi seriálu o 2. sv. vojne. Bolo to od roku 1944. Neviem čo bolo predtým, ale predstavte si, tí Rusi boli už vtedy také agresívne beštie. Hnali tých chudáčikov Nemcov pred sebou a zabíjali ich po tisícoch. A úplne im zničili hlavné mesto Berlín. Takto napadnúť cudzí nezávislý štát.
      Záhorák Janko, odstráň si z mena „Záhorák“. Takto si každý bude myslieť.,že každý Záhorák je hlupák. A to by mi vadilo!

    • Zahorak Janko  - dňa 24. 06. 2022 o 08:34

      Pán prispievateľ Štefan – pri všetkej úcte neexistuje súvislosť medzi dianím v II.sv. vojne a terajšou agresiou Ruska voči nezávislému slobodnému štátu – ale uznávam, že moja nechápavosť spočíva v tom, že som Záhorák. Inak – škoda že Vám nemôžem zaspievať, lebo máme “ konc pěkné písničky “ ……

    • Štefan  - dňa 24. 06. 2022 o 09:03

      Záhorák Janko, súvislosť je taká, že ten kto nepozná históriu konfliktu a príčiny jeho vzniku nedokáže ani posúdiť kto a čo ten konflikt spôsobilo. Takže toto je americká vojna vedená ukrajinskými rukami zavinená a zámerne vyvolaná USA na oslabenie Ruska a Nemecka (ktoré bude oddelené od ruských prírodných a ľudských zdrojov). Ukrajincov a Rusov považujem za našich slovanských bratov a je mi ľúto, že musia trpieť kvôli americkému satanovi rozosievajúcemu vojny po celom svete. Mimochodom, my máme „konc pjekné pjesničky“.

    • Zahorak Janko  - dňa 24. 06. 2022 o 10:41

      pán prispievateľ Štefan – uznávam, vyhrali ste – na to čo uvádzate sa totiž už nedá reagovať

  25. Palo Satko  - dňa 23. 06. 2022 o 09:51

    Pozeral som. Mikloš za pekne frazy schoval svoj cynicky postoj k Ukrajincom, rovnako ako ho to robil ked bol u nas vo vlade voči svojím spoluobčanom.

    • palof  - dňa 23. 06. 2022 o 13:21

      Mikloš je pekná U.S. propagandistická mašina.

    • Démokritos  - dňa 23. 06. 2022 o 19:30

      Áno, Mikloš je Young Global Leaders odchovanec WEF z roku 2000 a jeho postoje sa plne prekrývajú so zámermi agendy, ktorá sa usiluje o destabilizáciu v EÚ, poťažmo svetovej ekonomiky pre nastolenie centrálnej digitálnej meny. Balí to do rečičiek o sebaurčení, morálneho hrdinského boja statočných ukrajinských vojakov a vôbec mu nevadí, že každým ďalším dňom dochádza k väčšej a väčšej tragédii a zvyšuje sa riziko svetovej vojny, ktorej by ešte stále bolo možné predísť. Nezodpovedne hecuje k ďalšiemu vyzbrojovaniu UA ako keby bol úplný naivný prostáčik a nič netušil o tom, kde všade tie zbrane končia. Čierny trh so zbraňami dodanými na UA v EÚ prekvitá a Pán nás ochraňuj, keď Rusi fakt vypnú plyn na zimu a v EÚ vypukne čoromoro. Pán Drulák je múdry, umiernený a zodpovedný chlap a na rozdiel od M. nie je zapredancom USA.

    • JankoS  - dňa 23. 06. 2022 o 21:14

      Každý deň 200 či 300 mŕtvych Ukrajincov a tak sa mi zdalo, že to je pre Mikloša v pohode. Tragédia.

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.