cela EU uradnicka maskarada je banda priblblych komunistov…som zvedavy kedy sa zruti Taliansko/Spanielsko/Grecko, auta na spalovacie motory su rovnako setrne ako elektricke, to povedala studia instutu, ktory vytvorila samotna EU…, ale priznat si, ze do toho pchali milardy a vymyvali ludom mozgy to politici neurobia a dalej budu tlacit svoje nezmysly, fanaticki progresivci…Este tak rozmyslam, co budu robit taki automechanici s ich firmami, mozu to postupne zavriet a plakat, kedze elektromobily su napchate elektronikou a podstatnu vyhodu pri ich service budu mat automobilove korporacie, este vyraznejsiu ako doteraz…
Peter
- dňa 16. 06. 2022 o 09:26
Slovenská republika je najväčším producentom áut na počet obyvateľov v EÚ. Podiel výroby automobilov na HDP je v SR najvyšší v EÚ. U nás niet dôležitejšieho priemyselného odvetvia, než výroba automobilov. V EÚ niet krajiny, ktorá by bola viac postihnutá zákazom predaja áut a ich povinným nahradením finančne nedostupnými, ekonomicky nezmyselnými a neekologickými baterkovými verziami. A keď dôjde na bruselský výstrelok o tom, že nám toto odvetvie viažúce na seba desaťtisíce pracovných miest zarežú, tak „oficiálna pozícia SR k tomuto nariadeniu nie je prijatá“. Načo máme potom vlastne vládu, keď ani v tejto otázke nemá jasno?
.
Tento škandál sám osebe je dostatočným dôvodom, aby sme urgentne vládu popletených diletantov vymenili.
RL
- dňa 16. 06. 2022 o 07:14
Slovensko je ako zrkadlo natočené na západ. Všetko, s čím príde Brusel a Washington, vítame s otvorenou náručou bez ohľadu na to, aké sú pravé záujmy Slovenska. Skoro ako keď sa hlasovalo o odstavení ruského plynu a najhorlivejší odporcovia boli štáty, ktoré v živote ruský plyn nevideli.
majo
- dňa 16. 06. 2022 o 07:04
Slovensko vedu hlupaci, ked nechrania nasu ekonomiku.
Kobalt
- dňa 16. 06. 2022 o 06:53
Aký už len môže byť postoj Slovenska.
Slovensko ten zákaz s radosťou podporí a ešte sa aj zaň aj poďakuje.
Du bist was du isst
- dňa 16. 06. 2022 o 07:28
Asi tak. Prípadne ešte navrhne skrátiť termín ukončenia výroby tých nešťastných motorov do roku 2025… Ein ordnung muß sein!
Romata
- dňa 16. 06. 2022 o 08:27
Pre toho, co je to co je. Trefne pomenovane. A este by mali zakazat aspon jedno koleso. Ved naco su na sute az styri. Ked budu len tri, tak sa este viac znizia emisie…
Mengistu
- dňa 16. 06. 2022 o 19:12
ked som na fotke videl Edka s Budajom, hned som si pomyslel, ze asi ako zvycajne mame nejake otazky a namietky, ale nakoniec smesamozrejme za
cela EU uradnicka maskarada je banda priblblych komunistov…som zvedavy kedy sa zruti Taliansko/Spanielsko/Grecko, auta na spalovacie motory su rovnako setrne ako elektricke, to povedala studia instutu, ktory vytvorila samotna EU…, ale priznat si, ze do toho pchali milardy a vymyvali ludom mozgy to politici neurobia a dalej budu tlacit svoje nezmysly, fanaticki progresivci…Este tak rozmyslam, co budu robit taki automechanici s ich firmami, mozu to postupne zavriet a plakat, kedze elektromobily su napchate elektronikou a podstatnu vyhodu pri ich service budu mat automobilove korporacie, este vyraznejsiu ako doteraz…
Slovenská republika je najväčším producentom áut na počet obyvateľov v EÚ. Podiel výroby automobilov na HDP je v SR najvyšší v EÚ. U nás niet dôležitejšieho priemyselného odvetvia, než výroba automobilov. V EÚ niet krajiny, ktorá by bola viac postihnutá zákazom predaja áut a ich povinným nahradením finančne nedostupnými, ekonomicky nezmyselnými a neekologickými baterkovými verziami. A keď dôjde na bruselský výstrelok o tom, že nám toto odvetvie viažúce na seba desaťtisíce pracovných miest zarežú, tak „oficiálna pozícia SR k tomuto nariadeniu nie je prijatá“. Načo máme potom vlastne vládu, keď ani v tejto otázke nemá jasno?
.
Tento škandál sám osebe je dostatočným dôvodom, aby sme urgentne vládu popletených diletantov vymenili.
Slovensko je ako zrkadlo natočené na západ. Všetko, s čím príde Brusel a Washington, vítame s otvorenou náručou bez ohľadu na to, aké sú pravé záujmy Slovenska. Skoro ako keď sa hlasovalo o odstavení ruského plynu a najhorlivejší odporcovia boli štáty, ktoré v živote ruský plyn nevideli.
Slovensko vedu hlupaci, ked nechrania nasu ekonomiku.
Aký už len môže byť postoj Slovenska.
Slovensko ten zákaz s radosťou podporí a ešte sa aj zaň aj poďakuje.
Asi tak. Prípadne ešte navrhne skrátiť termín ukončenia výroby tých nešťastných motorov do roku 2025… Ein ordnung muß sein!
Pre toho, co je to co je. Trefne pomenovane. A este by mali zakazat aspon jedno koleso. Ved naco su na sute az styri. Ked budu len tri, tak sa este viac znizia emisie…
ked som na fotke videl Edka s Budajom, hned som si pomyslel, ze asi ako zvycajne mame nejake otazky a namietky, ale nakoniec smesamozrejme za