51 komentárov

  1. rewizard  - dňa 16. 06. 2022 o 07:42

    „V oblasti na sever od Sloviansku sa ruské sily medzi 1. a 6. júnom pokúsili neúspešne obsadiť obec Velyka Komyšuvacha, boli však odrazené. Naopak, ukrajinským silám sa po prvotných neúspechoch v nedeľu údajne podarilo obsadiť obce Zavodi a Spivakivka na západ od strategicky dôležitého, Rusmi kontrolovaného mesta Izium.“

    Aký zmysel má analytická informácia, kde sa použije slovo „údajne“? Nemali by analytici uvádzať overené informácie?

  2. fatima  - dňa 16. 06. 2022 o 06:01

    Keď sa táto tragédia ukrajinského ľudu skončí a Ukrajina sa začne vracať do normálneho stavu, potom na Ukrajine zistia (tak ako na celom svete), koľko Ukrajincov zahynulo v tejto vojne. Ani nevedia koľko. To je viac, ako si ktokoľvek dokáže predstaviť. Ide o desaťtisíce. A bude toho viac. Čo sa stane na Ukrajine? Povedali mi, že Ukrajinci budú viniť Rusko. Ale som si istý, že nie. Budú obviňovať vládu, ktorá márne zničila celú jednu generáciu. Obviňovať však nebudú len úrady. Obvinia Zelenského – „tohto Žida s celou svojou židovskou spoločnosťou, ktorý zničil svoj ľud“. Donedávna sa všetci tešili z toho, že na čele Ukrajiny stál Žid, no vráti sa to ako bumerang. Bude to hnev spravodlivý voči úradom, ale nespravodlivý voči celému ľudu,“

  3. fatima  - dňa 15. 06. 2022 o 20:06

    „Hovoríme o Josephovi Robinette Bidenovi, 47. vládcovi Spojených štátov. Ide o tú istú osobu, ktorá počas svojho života napáchala toľko zla proti ľudskosti, že takmer každý jeho čin v ktorýkoľvek deň stačí na to, aby ho postavili pred najprísnejší súd… Biden verejne, bez akéhokoľvek váhania, sám hrdo poskytuje dôkazy , pripomenul, ako bol z jeho osobnej iniciatívy bombardovaný Belehrad a zničené srbské štvrte. Bol to on, kto vydal rozkaz, aby letectvo bombardovalo Sýriu… Ešte ako senátor Biden vášnivo trval na potrebe invázie do Iraku. A svet nezabudne na zverstvá Američanov v Bagdade. Sú to americké zbrane, ktoré fašisti dostávajú na Bidenov rozkaz, ktoré dnes menia mestá Ukrajiny na ruiny a prinášajú smrť civilistom,“ pripomenul Kadyrov.

    • ribka  - dňa 15. 06. 2022 o 20:11

      kontrolná otázka: KTO to monštrum zvolil za prezidenta? (ako záchranu pred kresťanom Trumpom?)

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 20:55

      To sú chorobne prekrútené nezmysly fatima: Belehrad ostal len veľmi málo poškodený, lebo sa bombardovali len vojenské ciele a rozhodujúca infraštirkźura . Cieľ kacie NATO bol splnený, srbskí vonoví zločinci padli Srbsko sa oslobodilo a zachránili sa tým státisíce životov na Balkáne.

      Irak bol oslobdený od zločinného diktátora Saddáma, a doteraz je tam slobonejší systém.

      Žiadne „zverstvá“ USA v Iraku neboli, niektorí teroristi tam boli vypočúvaní tvrdšími metódami, ale nemučili tam zajatcov rozrezávaním, ako to robia ruskí fašisti alebo islamistickí teroristi.

      Podobne v Sýrii zabránil humnaitárny zásah NATO hnusným zverstvám proruského diktátora Asada, ktorý masovo vraždí sýrčanov aj chemickými zbraňami, a ktorého tam už desiatky rokov držia pri moci zločinní ruskí fašistickí okupanti.

    • gotroch  - dňa 15. 06. 2022 o 21:04

      „Žiadne „zverstvá“ USA v Iraku neboli“
      .
      https://www.google.com/search?q=abu+ghraib+torture&tbm=isch

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 22:14

      Presne tak, ani Abu Ghraib, kde sú nanajvýš fotečky nahých islamistických teroristov, sa nedajú porovnať s rozrezávaním ludí zločinnými ruskými fašistami alebo islamistickými teroristami.

    • gotroch  - dňa 16. 06. 2022 o 09:04

      Dobre ze tak pises Imro. Ak boli nejaki jedinci, ktori ti davali sancu tak uz nemozu. Lebo normalny clovek nemoze relativizovat ukrutne mucenie, takymito prispevkami sa demaskujes.

  4. JP  - dňa 15. 06. 2022 o 17:30

    Vybezok na Donbase a v Luhansku branili pred nejakym casom 4 brigady (cca 20 000 vojakov, z ktorych len mensina je bojova zlozka a zvysok je servis okolo pesiakov) a nejake jednotky teritorialnej obrany. Ak by mali straty 1000 muzov denne, neexistovala by tam obrana, lebo intenzivna delostrelecka vojna trva uz viac ako mesiac. Standard zacal preberat rusku propagandu. Ani tie tvrdenia o elektronickom boji nesedia. Rusi zacali vo velkom uverejnovat videa o zostreloch dronov aj fotky a stale je toho menej ,ako ukazuju Ukrajinci, pokial ide o Orlany.

    • gotroch  - dňa 16. 06. 2022 o 09:23

      „Standard zacal preberat rusku propagandu“
      .
      David Arakhamia je hlasatel ruskej propagandy?
      .
      https://www.axios.com/2022/06/15/ukraine-1000-casualties-day-donbas-arakhamia

  5. astec  - dňa 15. 06. 2022 o 16:15

    Nedopusťme, aby smrduté okupační hordy z východu vítězili! Neprojdou! Chceme snad přijít o ty nejlepší, co máme? O pana Kokains..teda Zelenského, o pana Fialenka z Prahy a pani Fionu z Bratislavy? O pana Imricha, o Tmmyho??

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 17:03

      astečku, myslím že viem vysvetliť, ako je možné, že hoci Hašek zomrel pred takmer 100 rokmi, tak si teba vzal ako archetypálny vzor pre svojho českého slabomyseľného a politizujúceho idiota Švejka.

      Hašek bol pomýlený komunista, a túžil žiť v otroctve pod zločinnými ruskými boľševikmi…Ale Hašek dobre poznal aj ľudí tvojho typu: no a ty ako jeho duchovný dedič, ako vzorový český tajtrlík švejkovského typu, túžiš tiež žiť v zaostalom ruskom otroctve, hoci tentoraz je to ruské otroctvo fašistického typu.

    • astec  - dňa 15. 06. 2022 o 17:22

      Nie, Imrišku, ja rovnako ako ty – nasledovník súčasnej kominterny, túžim žiť s tebou, tak ako doteraz, v jednej cimre na Malackej ceste v Pezinoku, budeme tu naveky adorovať vakcíny a zlorečiť ruským hordám, hej?

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 18:05

      Dík astečku za lákavú ponuku, ale ostaň si v tom Peznku sám, aj so svojimi homosexuálnymi predstavami…:-)))

      Nepoznám ani jedného jediného človeka, ktorý by „adoroval vakcíny a zlorečil ruským hordám“ – nebude to teda len ďalší chorý prelud tvojho mozgu, astečku ??? :-)))

    • astec  - dňa 15. 06. 2022 o 18:13

      Co s tim uděláme, mámo?

  6. Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 12:13

    Reálne straty straty ruských fašistických okupantov sú AŽ 10 KRÁT VYŠŠIE, ako sú straty hrdinských ukrajinských obrancov (viď napr. naposledy aj u nás medializovaný článok v Newsweek).

    Takže zločinné plány krpatého masového vraha Putina opäť nevychádzajú, a keď budú mať početne oveľa slabší Ukrajinci viac ťažkých zbraní, tak budú straty ruských fašistických okupantov ešte ďaleko vyššie !

    Napr. hrdinskí ukrajinskí delostrelci po obdržaní zopár nových francúzskych húfnic sa ich naučili používať za pár hodín, a ešte v ten istý deň prekvapivým prepadom zničili vyše 100 húfnic zločinných ruských okupantov !

    Takže je veľmi pravdepodobné, že aj z Ukrajiny budú fašistickí ruskí okupanti s hanbou utekať, podobne ako zbabelo utekali ruskí komunistickí okupanti z celej Vých. Európy, aj zo 14 zotročených republík tzv. sovietskeho Ruska, po hanebnej ruskej prehre v studenej vojne !

    • Števo  - dňa 15. 06. 2022 o 15:33

      Podľa mňa nie 10 x ale 100 x a ešte pridajme rovno 1000 x, veď uz Rusi tri mesiace nemajú jedlo, rakety ani tanky, čiže s čím bojujú jaj s čiapkami a vidíš aký sú šikovný. Ukrajinci aj tak prehrávajú. Čo sa týka strát, jediný zistiteľny a porovnateľný údaj je údaj o počte zajatcov. Počet ukrajinskych zajatcov je cca 11x vyšší, t.j. 500 Rusov vs. 7000 Ukrajincov. To o niečom svedčí a svedčí to hlavne o stratách. Ukrajinci majú oveľa väčšie straty preto lebo nemajú už reálne použiteľné letectvo (jednotlivé lietadla nič neznamenajú), oveľa slabšie delostrelectvo, pričom ani západné dela nepomozu a nemajú možnosť žiadnych diaľkových úderov. Preto zobru himars.

    • astec  - dňa 15. 06. 2022 o 16:08

      To je skvěle věcná, fundovaná a vystihující sonda do průběhu probíhajícího konfliktu.
      Děkujeme, Imrichu!

      A nyní buď od té dobroty a poděl se s laskavými čtenáři o své poznání kovidu, o to, jak účinné byly vakcíny a odhal vrahy, co odmítali vakcínu-slobodu.
      K tomu přidej nějaké zlořečení těch, co mají opačný názor, své oponenty nazvi hlupáky a pro dnešek máš splněno.

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 16:55

      Števo, počet zajatcov je tu úplne irelevantný, kvôli úplne odlišným stratégiam a taktikám: ruskí fašistickí okupanti už od počiatku používajú svoju drvivú prevahu v ťažkých zbraniach na klasické obkľučovacie operácie, čo často vyústi v obkľúčenie a istý počet zajatcov.

      Naproti tomu ukrajinské sily používajú často taktiku „náhle udri a znič“, napr. aj presnými údermi dronov, alebo aj delostrelectva navádzaného dronmi.

      Preto je vcelku veľmi logické, že ruskí fašistickí okupanti majú cca 10 krát väčšie straty na životoch a na zranených, no a Rusi majú zase viac zajatcov.

      Západné delostrelectvo naopak veľmi pomôže, ako sa jasne ukazuje: napr. ukrajinskí delostrelci sa za pár hodín naučili ovládať niekoľko nových francúzskych húfnic, a ešte v ten istý deň zničili vyše 100 zaostalých ruských húfnic .

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 17:03

      astec, myslím že viem vysvetliť, ako je možné, že hoci Hašek zomrel pred takmer 100 rokmi, tak si teba vzal ako archetypálny vzor pre svojho českého slabomyseľného a politizujúceho idiota Švejka.

      Hašek bol pomýlený komunista, a túžil žiť v otroctve pod zločinnými ruskými boľševikmi…Ale Hašek dobre poznal aj ľudí tvojho typu: no a ty ako jeho duchovný dedič, ako vzorový český tajtrlík švejkovského typu, túžiš tiež žiť v zaostalom ruskom otroctve, hoci tentoraz je to ruské otroctvo fašistického typu.

  7. halo  - dňa 15. 06. 2022 o 11:21

    cudujem sa ukrajincom, ze uz davno Zelenskeho odtial nevykopli, destruktivny herec…

    • Mates  - dňa 15. 06. 2022 o 11:40

      Ukrajinci o tom nerozhodujú.

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 12:10

      Skôr by mali Rusi odvolať toho svojho krpatého vojnového zločinca Putina , lebo majú cca 10 násobne vyššie straty ako Ukrajinci.

      Zlelenskij bol predsa iba nedávnoi demokrticky zvolený, a určite tam nebude 25 rokov, ako ten fašistický masový vrah Putin.

    • ribka  - dňa 15. 06. 2022 o 13:58

      všetci príčetní Ukrajinci ušli ešte pred vojnou

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 15:24

      ribka, máš pravdu že všetci príčetní Ukrajinci utiekli z Ruska už pred vojnou, podobne ako všetci príčetní Rusi.

      A od začiatku agresie utieklo z Ruska cca 5 mi. ľudí, a to sa tam ani nebojuje (zatiaľ).

  8. Tmmy_A  - dňa 15. 06. 2022 o 10:56

    Keby stracali 1000 vojakov denne, je davno po vojne… Ukrajinska armada povedala, ze straca 100-200 muzov denne a dohromady asi 500 muzov aj so zranenymi. To je dost rozdiel oproti 1000-1200. Na ruskej strane budu straty podobne.
    .
    Rusko nasadzuje najlepsie jednotky, ktore ma k dispozicii. Specnaz, vysadkarov, namornu pechotu. A straty su obrovske. Len u vysadkarov ide pocet mrtvych do tisiciek. So zranenymi je realne, ze prisli o 1/4 ci 1/3 vysadkoveho vojska. Namorna pechota mala tazke straty v Mariupole a teraz ju uz nasadzuju menej. Hlavne boje dnes zvadzaju jednotky Specnaz, ktore hynu po stovkach. Putin likviduje elitu ruskej armady.

    • ribka  - dňa 15. 06. 2022 o 11:09

      bingo! „Keby stracali 1000 vojakov denne, je davno po vojne…“ ale keďže strácajú 1,200 Alzák vojnu ešte statočne potiahne do posledného Ukrajinca- teda už len necelých 40 dní

    • Olivia  - dňa 15. 06. 2022 o 11:49

      neviem ci pojde do posledneho ukrajinca alebo to chcu potiahnut do americkych primariek v novembri , ak sa ale v usa dramaticky otoci verejna mienka a vojna bude demokratom na pritaz ukonci sa to kludne do tyzdna odvtedy, problem je len, ci rusi budu v tejto faze vobec ochotni jednat , myslim ze sa dost nastvali ked po istanbule na svoj navrh ani nedostali od ukrajiny odpoved. Nejak sa tak celkovo Rusi prepinaju na viacpolarny svet bez vedenia kolektivneho zapadu a zatial im to celkom ide .uvidime.

    • Tmmy_A  - dňa 15. 06. 2022 o 12:05

      Vojna bude trvat do posledneho ruskeho okupanta. Rusku dochadzaju muzi i technika. Na front posielaju coraz smejdovejsie zbrane, obstarozne 30-40 rocne haraburdy, ktore sa z 50% pokazia len co im nastaruju motor.
      .
      Toto bude dlha kravava vojna na konci ktorej sa Rusko zruti.

  9. MimoZ  - dňa 15. 06. 2022 o 10:18

    Výborný článok, len tak ďalej. Pravda vyjde na svetlo, aj keď ju médiá nezverejňuju. Že
    RF má prevahu bolo jasné na začiatku.

  10. gotroch  - dňa 15. 06. 2022 o 09:15

    Mna by zaujimali pocity, ktore pri cisle 10 000 maju ti, co zenu Ukrajinu do vojny. Ci to ich svedomie bez problmov hodi za hlavu s poznamkou „to je iba vina Putina“. Sanca na mier tu bola, napr. osobitne vo chvili ked Rusi utekali od Kyjeva.

    • gotroch  - dňa 15. 06. 2022 o 09:22

      1000 (pardon)

    • Tmmy_A  - dňa 15. 06. 2022 o 11:06

      Nikto Ukrajinu nezenie do vojny. Ukrajinci sa sami brania. Ak by to nechceli, tak odhodia zbrane a je po vojne. Ale potom by Ukrajina skoncila, pretoze ako Putin povedal, povinnostou Ruska je ‚prinavracat uzemia‘, ktore kedysi patrili ruskej risi. Preto bojuju.
      .
      V tom clanku na ktory sa autor odkazuje Ukrainci pripustaju 10 000 obeti. Rusi maju minimalne 20 000 mrtvych. To su tie este nizsie odhady zapadnych tajnych sluzieb. A Ukrajina ma daleko viac vojakov, ako Rusko. Podla Zelenskeho, Ukrajinu brani 700 000 muzov. Rusi na Ukrajine mozu mat tak 150 000. Preto vsetky fronty zamrzli.

    • fRAkCIA  - dňa 15. 06. 2022 o 11:24

      @Tmmy_A Vypočuj čo hovorí George Friedman v roku 2015 o Ukrajine, Európe, Rusku a Nemecku v roku 2015 a aké boli plány ľudí, ktorých tento pán reprezentuje.
      https://www.youtube.com/watch?v=FiiIlOkL7TE
      Tebe sa zrejme nerozjasní, ale iní by mohli čiastočne pochopiť, čo je v pozadí…

    • Tmmy_A  - dňa 15. 06. 2022 o 11:41

      Nejaky Friedman o tom nerozhoduje. rozhoduje Putin a ten jasne povedal, ze historickou povinnostou dnesneho Ruska je prinavracat uzemia Ruskej risi. A to je dovod tejto vojny. Putin to povedal otvorene.

  11. JH  - dňa 15. 06. 2022 o 07:55

    To „expertom“ dochadza po styroch mesiacoch bojov, ze UA nemoze vyhrat???
    Kolektivny zapad je jeden prehnity a pokrytecky spolok, ktory UA len vyuzil a zneuzil.

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 08:07

      Nedrístaj, už to že si Ukrajiana hrdinsky ubránila väčšinu svojho územia a spôsobuje ruským fašistom 10 násobné straty, je veľkým víťazstvom !

    • Peter  - dňa 15. 06. 2022 o 08:42

      Faktom je, že UA už vyhrala tým, že si ubránila suverenitu, zachovala vlastnú vládu. Ak mali Rusi pôvodný plán, že sa vláda v Kyjeve zosype za dva týždne (neviem, či taký plán mali, alebo im išlo skôr o destabilizáciu Západu vyvolaním utečenejckej vlny) a dosadia si tam nejakého lukašenka, tak to nevyšlo. Začiatkom apríla skrátka UA vyhrala. Vtedy bola príležitosť, o ktorej aj Zelenskyj otvorene hovoril: vyjednať mier výmenou za dohodu o neutralite Ukrajiny, pričom sa pripúšťalo aj odstúpenie časti Rusmi kontrolovaných území. Potom ale prišla návšteva amerického ministra obrany Austina v Kyjeve a odvtedy je taká možnosť neprípustná. Už je potrebné bojovať do vyhnania posledného Rusa a získať územie v hraniciach USSR z r. 1954 (chvalabohu nie 1939:). Akákoľvek iná úvaha je nemorálna. Vrátane úvahy o tom, že ak by Rusom Donbas nechali, bolo by dnes nažive o 5.000 vojakov viac a minimálne toľko civilistov (rátam ukrajinských, ruskí sú ruský problém), nehovoriac o materiálnych škodách.

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 09:02

      Peter, nemôžeš ruským fašistom len tak nechať Donbas , tak ako im predtým len tak nechali Krym lebo o chvíľu budeš mať rusofašistov na svojej záhrade, lebo veď aj „to je Rusko“…

    • JH  - dňa 15. 06. 2022 o 09:09

      -> Peter
      – neutralita v ponuke bola, ale zapad a NATO ju zmietli zo stola /docasne/
      – kontrolna otazka, kto ale potom moze za ostatne utecenecke krizy???
      – …Akákoľvek iná úvaha je nemorálna – ale, ale, kto Vas ustanovil za moralistu???

    • gotroch  - dňa 15. 06. 2022 o 09:13

      @Peter
      Aj keby sme uvedene kriteria (utek od Kyjeva, vlada bez zmeny) povazovali za definiciu vitazstva, stale nemozno uplne vylucit pokus obsadit celu Ukrajinu (a teda obsadit Kyjev a zmenit vladu….hypoteticky scenar, kde sa Rusi prelomia front, ten sa rozpadne, subezne Rusi povolaju zalohy…). Priznavam, ze moc pravdepodobne to uz asi nie je.

    • Peter  - dňa 15. 06. 2022 o 10:01

      @JH: ja nie som moralista. Naopak, pozastavujem sa nad fanatikmi, ktorí v mene „morálky“ odmietajú rokovať s okupantom, nech to stojí koľko chce životov. Mne tá cena za národnú hrdosť a územie, ktorú platia Ukrajinci, príde privysoká. Ale platia ju oni, ich vec. Nevidím však žiaden dôvod, prečo by sme časť tej ceny mali platiť aj my v podobe hospodárskych škôd kvôli „protiruským“ sankciám (v skutočnosti sú viac protieurópske). Či má UA východnú hranicu podľa dnešného stavu frontu, alebo z r. 1922, alebo 1954 nám môže byť jedno.
      @gotroch: áno, vylúčiť nemožno nič. Osobne však považujem denne 100-200 ukrajinských životov a obrovské ekonomické škody aj u nás za privysokú cenu za odvrátenie hypotetického a, ako sám píšete, nepravdepodobného rizika. Pozastavujem sa nad tým, že to, čo bolo možné v apríli (územie za mier), o tom sa zrazu dnes nesmie ani uvažovať. Aj keby sa ďalších 15 rokov zabíjali…

    • Aaron  - dňa 15. 06. 2022 o 12:47

      Peter: To je take mudrovanie, zaciatkom aprila ziadna dohoda neprichadzala do uvahy. Ukrajinska pozicia bola zaciatkom aprila pomerne jasna – ponukali neutralitu + prakticky navrat do stavu pred 24.2. Na druhej strane, Rusi ziadali, aby im Ukrajina odovzdala cely Donbas v jeho administrativnych hraniciach (vratane Slavjansku a Kramatorska) a prakticky rozpustila vlastnu armadu na styl Nemecka po 1. svetovej. A to sa ani jasne nevyjadrili, ci su ochotni vypratat Cherson a Zaporozie, o com silne pochybujem, kedze Putina by obesili vlastni.

      Tam proste nikdy neslo o nejaku bezpecnost Ruska ci rozsirovanie NATO – ako sa uz aj Putin nechal pocut, tu ide o rozsirovanie Ruska. A Donbas Putinovi rozhodne stacit nebude.

    • JH  - dňa 15. 06. 2022 o 13:52

      -> Peter
      …Akákoľvek iná úvaha je nemorálna…

      S tym „moralistom“ som to myslel len obrazne.
      Nechcel som Vas tym urazit.

  12. foos  - dňa 15. 06. 2022 o 07:41

    Nic v zlom, len mam pocit par tyzdnov dozadu to bolo aj z vasej strany popierane. Tiez si pametam vase clanky o obrovskych stratach ruska. Kazdopadne to tu zavana aspon nejakou objektivnou zurnalistikou, nielen v pripade vojny, co je vyborne. Snad vam to vydrzi dlhsie. Ak je nieco pravdy na tom, co tvrdim. A pri vsetkej ucte, je v poriadku odsudzovat akukolvek vojnu, ale rovnako aj vsetok odpad, co ju z oboch stran konfliktu podporuje. Pretoze je cim dalej viac zjavne, ze to nezmyselne vyzbrojovanie bolo hovno platne. A je mi na grcanie z idiotov, co stale dristaju o ochrane europy v konflikte, ktory sa ich nijak nedotyka. Vyzera, ze bola ukrajina vyuzita len na konfrotaciu s rusmi a ich oslabenie. Co je samozrejme z nejakeho hladiska bezpecnosti priestoru eu v poriadku, len odpad ktory to vykresluje ako nieco uctyhodne by mal zhoriet kdesi v pekle.

    • gotroch  - dňa 15. 06. 2022 o 08:29

      Standard dovoľuje prispievať autorom s rôznymi názormi, aj s rôznymi názormi na vojnu. To je myslím fajn

  13. Imrich Spisak  - dňa 15. 06. 2022 o 07:38

    Straty reálnych odhadov vojenských odborníkov (viď napr. naposledy aj u nás medializovaný článok v Newsweek) sú však straty zločinných ruských fašistických okupantov AŽ 10 KRÁT VYŠŠIE, ako sú straty hrdinských ukrajinských obrancov.

    Je teda dosť jasné, ža zločinné plány krpatého masového vraha Putina zase nevychádzajú, a že keď budú mať početne oveľa slabší Ukrajinci viac ťažkých zbnaní, tak budú straty ruských fašistických okupantov ešte ďaleko vyššie !

    Napr. statoční ukrajinskí delostrelci po obdržaní zopár nových francúzskych húfnic sa ich naučili používať za pár hodín, a ešte v ten istý deň prekvapivým prepadom zničili vyše 100 húfnic zločinných ruských fašistických okupantov !

    Takže je veľmi pravdepodobné, že aj z Ukrajiny budú fašistickí ruskí okupanti s hanbou utekať, podobne ako zbabelo utekali ruskí komunistkcí okupanti z celej Vých. Európy a zo 14 zotročených republík tzv. sovietskeho Ruska, po hanebnj ruskej prehre v studenej vojne !

  14. majo  - dňa 15. 06. 2022 o 07:02

    Vdaka za obsahovou bohatý clanok.

    • Olivia  - dňa 15. 06. 2022 o 07:38

      Suhlasim , prave taketo clanky na rozdiel od prazdnych viet politikov prinasaju realny vhlad do situacie na Ukrajine .

    • Knieža Myškin  - dňa 15. 06. 2022 o 13:03

      konecne zacali priznavat farbu

    • ribka  - dňa 15. 06. 2022 o 13:57

      knieža, kto?

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.