33 komentárov

  1. Tmmy_A  - dňa 22. 06. 2022 o 12:50

    Rusko podniká simulované raketové útoky proti Estónsku. Pre fínsky web Iltalehti to povedal náčelník štábu estónskeho ministerstva obrany Kusti Salm. 

    Sialenec v Kremli chce znova ziskat Narvu, ako bluznil ?

  2. Ryba  - dňa 21. 06. 2022 o 22:57

    Ak Putin uvažuje ako Peter Veľký,
    je nevyhnutné ho upratať z povrchu zemského !!!

  3. Imrich Spisak  - dňa 21. 06. 2022 o 22:37

    Je úplným šialenstvom, ak v čase jadrových zbraní, ktoré sú schopné zničiť civilizáciu na Zemi, v čase medzinárodných organizácií a medzinárodného práva, ešte stále Putin uvažuje ako nejaký krvavý imperialista z 18. storočia Peter, ktorý umučil na smrť vlastného syna.

    Toto je istý druh nacionálneho a imperiálneho šialenstva, ktorý opantal značnú časť ruskej spoločnosti , a ktorý sa napr . každý deň prikrmuje v ruských televíziach do úplne nepríčetných a chorých rozmerov.

    Obávam sa, že podobne ako ničivé komunistické bludy opantali mnoho Rusov na dlhý čas, a privedli ich z k nezmernému utrpeniu a biede, tak aj tento druh imperiálneho nacionálneho bludu privedie k strašnému utrpeniu nielen Rusko, ale v istej miere zasiahne aj krajiny Európy a celý svet.

  4. Knieža Myškin  - dňa 21. 06. 2022 o 22:32

    Sankcie sa nemozu tykat vlastneho uzemia
    doprava do Kaliningradu je doprava v ramci Ruska
    prave na to sa robia medzistatne dohody aby sa podobnym provokaciam zabranilo
    obdobne Turecko len tak nemoze zablokovat Bospor a Dardanely pre medzinarodnu dopravu
    co urobila Litva je vyslovene svinstvo a nema na to pravo

    • Imrich Spisak  - dňa 21. 06. 2022 o 22:42

      V prvom rade nemajú zločinní ruskí agresori žiadne právo zversky ničiť a okupovať Ukrajinu.

      Toto imperiálne zlo krvavého dobýjania území začali ruskí vojnoví zločinci už v r .2014, a doplatí na to opäť najmä samotné Rusko, podobne ako kedysi najviac doplatilo na svoje komunistické bludy.

    • Tmmy_A  - dňa 21. 06. 2022 o 23:07

      Rusko porusilo vsetky mozne dohody utokom na Ukrajinu. Litva nechce podporovat rusky nacizmus. A Rusi si mozu trhnut nohou. USA dnes potvrdili zavazok branit Litvu. Takze nech sa o nic ani len nepokusaju.

    • Helena Marková  - dňa 23. 06. 2022 o 13:47

      Máte pravdu. Najnovšie to vyzerá, že EÚ v tomto ustúpi. Niektorí si ešte zachovali zvyšky zdravého rozumu.

  5. Elstrom  - dňa 21. 06. 2022 o 21:01

    Štandard na ceste k príčetnosti?
    To museli začať zomierať nevinní, aby vám to došlo?

  6. majo  - dňa 21. 06. 2022 o 19:58

    Pan Hajko, vsak keby sa nieco podobne stalo Usa ako rusom v Litve, ze im zrusili dopravu tovaru a plynovod tak by iste americani vyhlasili vojnu. Vsak to je proti obchodnym dohodam a navyse rusi vozia tovar do ruskeho Kalingradu. Uz stracate usudok aj vy aj cele Kdh, ktore vas ma za experta. Ale expert ako stb-ak provokater nezomrel. Casto sa na neho hraju diskutujuci @Imrich Spisak a @Tmma_A. Aj toto na Litve je lrovokacia Usa a Eu. Ale ze to pozehnate som necakal. Vsak je to podnecovanie k svetovej vojne. Asi vam usla suvislost, ked napadne Rusko Litvu, co to sposobi. Ale kto to vyprovokoval, agent provokater a jeho prisluhovaci.

    • zberateľ  - dňa 21. 06. 2022 o 22:19

      Neverím vlastným očiam, čo za bludy dokážete napísať. Tak po prvé. Kaliningrad bol od veky vekov územím Rád nemeckých rádu rytierov. Rusi k nemu došli ako vo veľa iných prípadov po skončení WW2 – Bukovina a Besarábia, Podkarpatská Rus, poľské územia, Karélia, atď. Po druhé. Litva presne v duchu sankcií EU obmedzila dopravu po železnici. Po tretie. Tí oplani z Kremľa majú drzosť hovoriť o porušení dohôd tomto prípade? Koľkože dohôd vpádom na Ukrajinu porušilo Rusko?
      Po štvrté. Bolo možné vôbec niekedy v dejinách veriť bolševikovi?

    • zberateľ  - dňa 21. 06. 2022 o 22:53

      Opravujem v prvej vete:správne ma byť Rádu nemeckých rytierov.

      A dodávam: V roku 1968 tí oplani z východu nám vraj poskytli bratskú pomoc. A teraz vraj na Ukrajine prebieha špeciálna vojenská operácia.

      Nuž súdruhovia , povedzte konečne pravdu, že sa vám máli územie a treba vám zbedačovať iných. Priznajte si, že ste zakomplexovaní chudáci, ktorí musia sa vyhrážať celému svetu. Ukážte svetu vašu pravú tvár skrivenú nenávisťou a zlobou.

    • Tmmy_A  - dňa 21. 06. 2022 o 23:06

      Ziadna provokacia Litvy. Iba ‚specialna sankcna operacia‘. Tomu by Putin mal rozumiet.

  7. Štefan  - dňa 21. 06. 2022 o 18:04

    Reči sa hovoria a chlieb sa je. Ja som zase počul jedného politika, že by rád počul cvrlikať stroncium na Červenom námestí, Sikorsky by rád dodal Ukrajincom jadrové zbrane a niektorí by radi vyhladili Rusov. Také reči zbytočne konflikt eskalujú.

    • Tmmy_A  - dňa 21. 06. 2022 o 18:19

      A na Ukrajine Rusi vrazdia. A tiez sa najprv iba ‚chlieb jedol‘.

    • Milan z SK  - dňa 21. 06. 2022 o 19:08

      @ Tmmy_A – dňa 21. 06. 2022 o 18:19

      „Opakujú sa scény tragickej pamäti a opäť raz vzájomné vydieranie niekoľkých mocných prekrýva hlas ľudstva, ktoré volá po mieri.“

      Čo tým podľa teba chcel pápež povedať?

    • Tmmy_A  - dňa 21. 06. 2022 o 23:04

      Vsak uz to vysvetlil, ked hovoril o ‚jednej velmoci‘, ktora nerespektuje pravo narodov na sebaurcenie. Tipni si o kom hovoril.

    • Milan z SK  - dňa 21. 06. 2022 o 23:30

      @ Tmmy_A – dňa 21. 06. 2022 o 23:04

      Ešte raz, troll:

      „Opakujú sa scény tragickej pamäti a opäť raz vzájomné vydieranie niekoľkých mocných prekrýva hlas ľudstva, ktoré volá po mieri.“

      Čo tým podľa teba chcel pápež povedať?

    • Tmmy_A  - dňa 22. 06. 2022 o 00:55

      Pomylil sa. A uz sa stihol opravit.

    • Milan z SK  - dňa 22. 06. 2022 o 09:27

      Upravuješ si realitu podľa vlastnej vôle, ako je u teba zvykom. Pápež sa ani nepomýlil a ani nič neopravoval. Povedal to hneď v nasledovnej vete po tej, ktorou sa tu dookola oháňaš:

      „… priamemu zásahu jednej ‚veľmoci‘, ktorá má v úmysle presadiť svoju vôľu proti princípu sebaurčenia národov. Opakujú sa scény tragickej pamäti a opäť raz vzájomné vydieranie niekoľkých mocných prekrýva hlas ľudstva, ktoré volá po mieri.“

    • Tmmy_A  - dňa 22. 06. 2022 o 10:12

      Vsetci ti moci sedia v Kremli. Co na tom nechapes ?

    • Milan z SK  - dňa 22. 06. 2022 o 11:39

      @ Tmmy_A – dňa 22. 06. 2022 o 10:12

      Len demagóg najvyššieho stupňa môže tvrdiť, že podľa pápeža sa NAVZÁJOM VYDIERAJÚ mocní v Kremli.

  8. Jozef z NZ  - dňa 21. 06. 2022 o 17:50

    každú propagandu treba hodnotiť aj tú ukrajinskú…pre mňa je ruský imperializmus menej nebezpečný…ako ukrajinský nacionalizmus…..samozrejme iné si môže myslieť Litovec …….V zásade ruský imperializmus a velmocenské chúťky nie sú odlišné od amerického

    • AR  - dňa 21. 06. 2022 o 17:58

      Skúste mi to podrobnejšie vysvetliť v čom je ukrajinský nacionalizmus horší ako ruský imperializmus. Tento myšlienkový pochod by ma fakt zaujímal…

    • gotroch  - dňa 21. 06. 2022 o 18:07

      AR: Napr preto ze s UA mame hranicu.

    • AR  - dňa 21. 06. 2022 o 19:22

      @gotroch: Ukrajinský nacionalizmus bol pokiaľ viem orientovaný dovnútra smerom k budovaniu vlastnej štátnosti, nie navonok smerom k spochybňovaniu susedov. Neviem o tom, že by Ukrajina kedykoľvek robila nároky voči susedom (či už územné, alebo iné politické). Na rozdiel od takého Ruska, kde to máte popísané priamo v článku. A to aj voči územiam, ktoré Rusku nikdy nepatrili – viď zábery v ruskej televízie na ktorých sú mapy zobrazujúce inváziu švédskeho ostrova Gotland.

    • zberateľ  - dňa 21. 06. 2022 o 22:59

      Pán Jozef z NZ. Ak hovoríte, že ruský imperializmus je pre nás menej nebezpečný, priznávate, že jestvuje a že je pre nás nebezpečný. Skúste nám vysvetliť na akých základoch stojí ten ruský imperializmus, z čoho vychádza a ako sa prejavuje. A v čom je nebezpečný pre nás.
      Ďakujem za odpoveď.

  9. Milan z SK  - dňa 21. 06. 2022 o 16:45

    @ Jozef – dňa 21. 06. 2022 o 15:17

    Ten môže nakladať akurát tak do gatí.

  10. zberateľ  - dňa 21. 06. 2022 o 15:39

    Tvrdiť, že Putler rozmýšla podobne ako Peter 1. je odvážne. Jeho vyjadrenia si skôr zaslúžia označenie psychiatrické výplody. Za posledný polrok som nečítal od neho nič iné ako hodné toho označenia. Drýsty o návrate pred rok 1997, tzn.zdôvodňovanie vpádu na Ukrajinu, vraj koniec dominancie Západu, atď. Normálny človek nie je schopný vypustiť niečo podobné z úst ani pri vonkajšej teplote 40st.

    • gotroch  - dňa 21. 06. 2022 o 17:06

      „vraj koniec dominancie Západu“
      .
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_number_of_scientific_and_technical_journal_articles
      .
      https://www.worldatlas.com/articles/10-countries-with-the-highest-industrial-outputs-in-the-world.html#:~:text=China%20has%20the%20world’s%20largest,China%20meet%20its%20economic%20expectations.
      .
      https://www.osel.cz/12356-prvenstvi-ve-spickovem-vyzkumu-cina-nebo-usa.html

  11. Tmmy_A  - dňa 21. 06. 2022 o 14:07

    Je to tak. Putin je novodoby Hitler, ktory chce dobyjat uzemia. A je mu fuk ci je nejaka krajina v NATO, alebo nie je. Len ruski poskoci typu Palka stale bluznia o nejakej vine NATO a Zapadu. Putin vsak vedia klasicku dobyvacnu vojnu, ktorej cielom je ziskat ‚lebensraum‘ – nove kolonie, presne ako to chcel Hitler. A postupuje presne rovnako.
    .
    1. Putin remilitarizoval Rusko, tak ako Hitler Nemecko.
    2. Putin spravil Anschluss Krymu ako Hitler spravil to iste v Rakusku.
    3. Putin zabral cast Donbasu pod zamienkou, ze chrani Rusov, presne ako Hitler zabral Sudety po zamienkou, ze zjednocuje Nemcov.
    4. Putin zautocil na okliestenu Ukrajinu, presne ako Hitler zautocil na okliestene CSR.
    5. Co bude nasledovat ? Zautoci na NATO, ako zautocil Hitler na Polsko.
    .
    Putin do bodky kopiruje Hitlera s tymi istymi argumentami. Zjednocuje rusky narod a robi odplatu za hanbu po prehratej vojne (Rusko studenej, Hitler WW1).

    • Jozef  - dňa 21. 06. 2022 o 15:17

      No čo drbko. Pred chvíľou si onanoval v liberálnom SME, ako nám nakladáš na Štandarde, a teraz zase provokuješ tu?

    • Richard  - dňa 21. 06. 2022 o 18:15

      Jozef, súhlasím s Vami.

    • Oskar  - dňa 22. 06. 2022 o 05:31

      Jozef aj Richard, hanbíte sa …

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.