26 komentárov

  1. Pali  - dňa 15. 06. 2022 o 00:01

    Pána GG. Sledujem od začiatku. Môžem povedať že je konzistentný. Dá sa mu veriť, hovorí nepríjemnú pravdu,(víno),kt. potrebujeme ako soľ. Som zvedavý na ďalšie jeho plány a kroky….. Držím palce. KDH začnite už spájať pravých(pravdivých) kresťanov a konzervatívcov…!!! Bez rozdielu

  2. abc  - dňa 13. 06. 2022 o 15:07

    Históriu pána Gyimesiho nepoznám a nejdem riešiť, ale to čo píše je len a len pravda.

  3. Ján Trnavský  - dňa 13. 06. 2022 o 11:29

    Eštebákov syn nás bude poúčať o konzervativizme. Ale aspoň vieme kde sú ideové zdroje neliberálnej demokracie.
    Konzervativizmus sa nebuduje tak, že všetkých využijem, oklamem, nase…m a urazím, to je čistá antitéza konzervativizmu. To je ako spojiť sa s diablom v boji za väčšiu slávu Cirkvi.

  4. DD  - dňa 12. 06. 2022 o 13:27

    1.Niekto sa len vydáva za konzervatívca, lebo mu to môže pomôcť získať hlasy, čo sa ukázala ako úspešná taktika v posledných voľbách, kde sa vykľulo zo strán (protržných a ku klasickému liberalizmu sa hlásiacich ako aj čiastočne konzervatívnych) centrum progresívnych nápadov a naklonené sociálnemu inžinierstvu a plytvaniu peňazí daňových poplatníkov… Ľudia čakajú na nové strany, lebo tie doterajšie stratili dôveru a ich voľba bude len z núdze cnosť… Tie nové aj konzervatívne to však budú mať ťažké, lebo im nebudú chcieť dať prípadne aj zákonný priestor na seba upozorniť… Ako to pozná AfD v Nemecku… Nigel Farage a Ukip v Anglicku…
    2. Čo tie konzervatívne strany môžu všetko predstavovať…?:
    https://www.conservapedia.com/Conservative

  5. Imrich Spisak  - dňa 12. 06. 2022 o 11:33

    Problémov s orbánovským príliš nacionalistickým a populistickým „konzervativizmom“ je viacero:

    Tento orbánský „konzervativizmus“ je príliš podlízavý k ruským fašistickým vojnovým zločincom. Maďarsko stálo v 1. aj 2. sv. vojne na neprávnej strane, a dokonca aj v studenej vojne, takže vždy hanebne prehrávalo a prichádzalo o územia aj obyvateľstvo.

    Ak sa Máďarsko opäť postaví na nesprávnu stranu vojnového konfliktu, môže to znamenať zánik maďarskej štátnosti a samostatnosti.

    A podobný osud by čakal aj „orbánovské“ Slovensko, ktoré už predsa raz o svoj štát prišlo.

    Orbánizmus je tiež po vzore zločinného ruského fašistického šialenstva až príliš rozpínavý a agresívny voči všetkým svojim susedom, avšak najpodlejšie sa to ukazuje voči slobodnej Ukrajine, ktorá teraz hrdinsky bojuje s ruským fašistickými votrelcami.

    Orbánizmus je tiež dosť falošný ku kresťanstvu, a tiež príliš skorumpovaný – teda pre Slovensko je to varovný príklad.

    že je príliš agresíbny k susedom.

  6. Jozef z NZ  - dňa 11. 06. 2022 o 22:02

    ten orbánovský madar….má pravdu

  7. JH  - dňa 11. 06. 2022 o 21:44

    Pán Gyimesi,
    stran tu mame az, az. Ale ano, solidna konzervativno-narodna strana je potrebna.
    Ak sa ale clovek pozrie na vystupenia a hlasovania niektorych „konzervativnych“ politikov v NRSR, je to na zaplakanie. Uprednostnili koalicnu dohodu nad svadomim, aj zdravym rozumom. Pre mna jedno velke sklamanie. Spolocnost v takomto zufalom stave este nebola. „Uspech charizmatikov – Heger, by mal podat demisiu a prenechat miesto niekomu so skusenostami, ochotou bojovat za SK a s pevnym charakterom. Premierska funkcia je nad jeho sily a trpi tym cele SK.

  8. volk  - dňa 11. 06. 2022 o 21:14

    Čo sa týka kritiky chabej existencie konzervatívnej politiky na Slovensku má GG pravdu. A má na svoju kritiku právo lebo je mladý a jej temer zánik sa nijako nepričinil. A je dobre, že má pred sebou veľký vzor Viktora Orbána a že jeho 12 pravidiel zabezpečujúcich víťazstvo konzervativizmu v Maďarsku má dobre naštudovaných! Ale pozor!
    Na ceste spolupráce slovenských konzervatívcov na porážke progresívneho liberalizmu nesmie vylučovať vopred nikoho! Veru ani „horribile dictu“ Republiku.

  9. majo  - dňa 11. 06. 2022 o 17:17

    @Tmmo Myslim ze ste fasista a nacista. Kazdeho kto v tomto denniku nieco napise takto onalepkujete. Nemali by ste vstupit do ukrajinskej jednotky, ci si vyberiete chuliganov z ulice, co biju bezbrannych, alebo bojovu jednotku, kde su ukrajinci potetovany fasistickymi symbolmi, to je na vas.

  10. Liptak  - dňa 11. 06. 2022 o 15:45

    Pán Gyimesi, konajte.Je treba konzervatívcov v klube OLANO zjednotiť do nejakej sekcie a vyhlasiť, ze Heger,Naď,Lengvarský,Budaj, stratili vašu podporu a žiadate rekonštrukciu vlády. Už nie čas na čo čakať, lebo ĺudia čoskoro zabudnú na rabovačky Ficovcov.

  11. MimoZ  - dňa 11. 06. 2022 o 15:33

    Konzervatívne KDH?
    Pozrite na poslancov za KDH v Europarlamente- ničím sa nelíšia od liberálov.
    A na SK tiež nič, nepočuť ani slovko …

    • ribka  - dňa 12. 06. 2022 o 14:45

      a pozrite sa na voličov KDH: ešte aj dnes 60% z nich dôveruje tej krvižíznivej progresívnej potratárskej rezidentka … aký pán, taký krám …RIP

  12. MimoZ  - dňa 11. 06. 2022 o 15:33

    Konzervatívne KDH?
    Pozrite na poslancov za KDH v Europarlamente- ničím sa nelíšia od liberálov.
    A na SK tiež nič, nepočuť ani slovko …

  13. Du bist was du isst  - dňa 11. 06. 2022 o 15:05

    Pán Gyimesi nám jasne píše, že sa máme spamätať. Kto sa má spamätať? My, voliči? Tak to buďte v kľude, pán Gyimesi. Mnohí sme sa už spamätali… Po ukážkových etických kotrmelcoch OĽANO, napr. pri tzv. „nepovinnom“ testovaní, očkovaní, lockdownoch bez efektu, kšeftovaní s liberálmi, DCA, prehlasovaní Slovenska za frontovú krajinu a ruinovaní ekonomiky a občanov štátu za účelom zalíškania sa USA a EÚ – za to všetko si zaslúžite stopku v politike. Najlepšie doživotnú. Určite však nie ďalšie dva roky s našou podporou.
    Nenechajme sa oblbnúť zrazu nájdeným konzervativizmom večného oportunistu Matoviča, ktorému tečie do topánok. „Demolition-man“ rozpráva o konzervativizme – a pritom iba hľadá spôsob záchrany vlastnej existencie v politike.

    • Maťa B.  - dňa 12. 06. 2022 o 07:07

      Súhlas.

  14. majo  - dňa 11. 06. 2022 o 14:41

    @Tmmo Myslim ze ste fasista a nacista. Kazdeho kto v tomto denniku nieco napise takto onalepkujete. Nemali by ste vstupit do ukrajinskej jednotky, ci si vyberiete chuliganov z ulice, co biju bezbrannych, alebo bojovu jednotku, kde su ukrajinci potetovany fasistickymi symbolmi, to je na vas.

  15. Mengistu  - dňa 11. 06. 2022 o 14:34

    No áno, pán Gyimesi, zhrnuli ste to pekne a súhlasím s Vami…lenže čo ďalej? Vy ste politik, čakám čo urobíte. Len jedno – ako aj z Vašich slov vyplýva, OLANO je zdiskreditovane, tadiaľ cesta nevedie

  16. Branislav  - dňa 11. 06. 2022 o 14:15

    Nechápem prečo je v slovenskom parlamente poslanec Fideszu.

    • Oskar  - dňa 12. 06. 2022 o 10:59

      Ked tam mohli byt poslan ci ruskej dumy za Danka..

  17. V. Malá  - dňa 11. 06. 2022 o 13:51

    Pán poslanec je konzervatívec? Vždy, celým svojím životom ukazuje, že je to jeho prirodzený životný postoj? Zvláštne, po prečítaní článku mi napadla Salomé. Takže pekne tancujte…

  18. Tmmy_A  - dňa 11. 06. 2022 o 12:49

    Preco nacista kaze konzervativcov ? Ten nech kaze svojim nacistickym kamaratom.

  19. marian.i.fabian  - dňa 11. 06. 2022 o 12:48

    Len ten problém: kde je konzervatívna strana? Aspoň aká taká?
    A je to vôbec teraz hlavný problém? Strata, či presnejšie usilovné potieranie hodnôt, na ktorých Európa a celý západný svet vznikli nie sú teraz ten hlavný problém, teraz nás straší podstatný nárast chudoby.
    Ale, – či presnejšie práve preto – by mala existovať keď nie silná strana aspoň silný konzervatívny názorový prúd, ktorý by dokázal vytýčiť správne, (účinné, prirodzené, proľudské) postupy pre riešenie narastastajúcej chudoby.
    Využiť prichádzajúce schudobnenie na predstavenie konzervatívnych prístupov.
    (Blbé: na Slovensku? Kto, s akou podporou? Ale: úplná fantazmagória?)

    • Palo Satko  - dňa 11. 06. 2022 o 14:26

      Straši nas chudoba. Na liehovary Vizovice som kedysi davno videl napis: Pracuj, šetri, rozmnožuj! Podla mna to je klasicky konzervatívny nazor na život a iste nevedie k chudobe. Lenže liberalne: Splacat je lahšie ako šetrit! priamo k chudobe vedie.

    • volk  - dňa 11. 06. 2022 o 21:20

      Ale no tak! Načo toľký pesimizmus. Hneď zajtra môžeš urobiť krok správnym smerom. Podpíš výzvu na vyhlásenie referenda!

    • Palo Satko  - dňa 12. 06. 2022 o 11:02

      Volk, priznajte, že chcete mat Tabak za premierku. 🙂

    • volk  - dňa 12. 06. 2022 o 11:20

      Cha – cha – cha – chááááá!

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.