94 komentárov

  1. fatima  - dňa 11. 06. 2022 o 10:38

    08:21 Biden: Zelenskyj „nechcel počuť“ varovania pred ruskou inváziou

    Americký prezident Joe Biden uviedol, že jeho ukrajinský náprotivok Volodymyr Zelenskyj pred ruskou inváziou na Ukrajinu „nechcel počúvať“ varovania Ameriky. „Viem, že si mnoho ľudí myslelo, že zveličujem,“ povedal v Biden v piatok počas fundraisingovej recepcie v Los Angeles v súvislosti s jeho predchádzajúcimi varovaniami o možnom ruskom útoku na Ukrajinu. „Vedel som však, že máme údaje, ktoré tieto odhady potvrdzovali,“ uviedol ďalej reportérom.

    „(Ruský prezident Vladimir Putin) šiel na hranice. Nebolo tu pochýb, a Zelenskyj to nechcel počuť, takisto to nechcelo počuť množstvo ľudí. Rozumiem, prečo to nechceli počuť,“ podotkol prezident USA s tým, že Putin nakoniec na Ukrajinu vtrhol.

    Spojené štáty varovali pred prípravami Ruska na inváziu na Ukrajinu ešte predtým, než Putin ohlásil svoju „špeciálnu operáciu“ 24. februára. Tieto varovania USA sa spočiatku stretli s nedôverou a dokonca skrytou kritikou zo strany

    • Imrich Spisak  - dňa 11. 06. 2022 o 11:02

      Ty musíš vždy pomätene a za každú cenu útočiť na sadisticky napadnutú Ukrajinu, a robíš to asi ešte horšie ako zločinní ruskí fašistickí okupanti, ktorí masovo vraždia a satansky ničia stovky kresťanských chrámov.

      Samozrejme, že slobodná ukrajinská vláda nechcela predčasne spôsobovať paniku, pokiaľ nemala úplne presvedčivé dôkazy.

      Ale celkovo boli Ukrajinci v rámci svojich možností na ruských fašistov dobre pripravení, predsa rusofašistickí vrahovia s hanbou zutekali od Kyjeva a Charkova ako prašiví psy ! Pri Maruiupoli ukrajinskí hrdinovia zdržali hordy rusofašistov po celé týždne, a na Donbase už vyše 50 dní slávna ruská ofenzíva za cenu obrovských obetí postupila iba o pár kilometrov, pričom vlastne až teraz dostávajú Ukrajinci ťažké zbrane…

    • JH  - dňa 11. 06. 2022 o 11:41

      …08:21 Biden: Zelenskyj „nechcel počuť“ varovania pred ruskou inváziou

      A ake mu dal usa prezident odporucania???
      Bojovat, bojovat, bojovat???

      No ved prave vtedy bol cas na diplomaciu. Len ci bola ochota?

    • fatima  - dňa 12. 06. 2022 o 05:57

      Milí Imriško,
      ja vôbec neútočím na Ukrajinu. Len som opísal čo povedal jej krstný tatko bidet.
      A celú noc som premýšľal čo vlastne tým bidet chcel povedať.
      Akoby tomu svojmu otrôčikovi vyčíkal jeho neposlušnosť.
      Lebo všeobecne platí – najlepšia obrana je útok. A to bolo zrejme želanie bideta, ktoré otrôčik nechcel splniť.
      A veľmi čudná je aj reakcia otrôčija a jeho kamošov na bidetove vyjadrenie.
      Nejaké čudné divadielko v réžii MI5 pripravujú títo chlapci. Musíme počkať na zvyhnutie opony. Ale dobrý pocit nemám. Čaká nás nejaká kurvarina.

  2. Imrich Spisak  - dňa 10. 06. 2022 o 20:41

    Zmysluplne jednať však teraz očividne odmietajú rozbesnení ruskí fašistickí okupanti, ktorí zločinne napadli Ukrajinu, kde masovo vraždia ženy a deti, a kde satansky zničili už stovky kresťanských chrámov.

    Ruskí vojnoví zločinci majú obrovskú prevahu v zbraniach aj v množstve vojakov, a predsa sa neustále vyzbrojujú, ako by úplne rozum potratili.

    Vojensky nepomerne slabšia a sadisticky napadnutá Ukrajina, ktorá udatne bojuje o svoju existenciu, a ktorá sa hrdinsky bráni zločinnej rusofašistickej agresii, však postupne dostáva všemožnú pomoc od celého slušného s slobodného sveta !

    Tie zverské ruské fašistické hordy budú z Ukrajiny zbabelo utekať podobne, ako po hanebne prehranej studenej vojne utekali z celej vých. Európy, a tiež zo 14 republík biedne skrachovaného sovietskeho Ruska !

    • Jozef  - dňa 10. 06. 2022 o 21:48

      Ta ty si riadny rusofašistický boľševický chuj Imro vypatlaný. Ach takú jednú vzduchom chladenú by sa ti ušlo.

    • Imrich Spisak  - dňa 10. 06. 2022 o 22:58

      Ty iba primitívne nadávaš ako mnoho vlastizradných proruských zapredancov.

      Správate sa ako tie zbabelé fašistické šváby, ktoré zločinne vraždia na Ukrajine ženy a deti, a kradnú zemiak a staré práčky ako vojnovú korisť.

    • Jozef  - dňa 11. 06. 2022 o 09:22

      Imro, ty si riadny zregenerovať ý magor. Samozrejme, že na môj účet prúdia peniaze priamo od Putina a užívam si ich v tejto nádhernej liberálnej demokracii.

    • Imrich Spisak  - dňa 11. 06. 2022 o 09:44

      Nie, ty si Jozef iba poriadne vypatlaný stupídnou ruskou propagandou, vyfabrikovanou ich tajnými službami,

      A neklam, teba by ani ruskí fašistickí zločinci neplatili.

      Pokiaľ nechceš rozvíjať a zlepšovať našu civilizáziu na kresťanských základoch, potom ťa čaká zoastalá ruská tyrania, ruská bieda a už aj pomätená ruská vojna.

    • fatima  - dňa 11. 06. 2022 o 10:41

      so zelenským si bidet práve vytrel zadok a použitý papier spláchol
      Ty by si zaslúžil to isté -americký otrok, ktorý sa nazýva Imrich Spisiak
      inak bol to veľmi dobrý slovenský režisér a prestaň robiť hanbu jeho menu

    • Imrich Spisak  - dňa 11. 06. 2022 o 11:07

      Zase drístaš fatima , ty odporný proruský fašistický vlastizradca a hnusný rusofašistický zapredanec: Biden povedal, že chápe Zelenského, že nechcel predčasne šíriť doma paniku.

      Ale celkovo boli Ukrajinci v rámci svojich možností na ruských fašistov dobre pripravení, predsa rusofašistickí vrahovia s hanbou zutekali od Kyjeva a Charkova ako prašiví psy ! Pri Maruiupoli ukrajinskí hrdinovia zdržali hordy rusofašistov po celé týždne, a na Donbase už vyše 50 dní slávna ruská ofenzíva za cenu obrovských obetí postupila iba o pár kilometrov, pričom vlastne až teraz dostávajú Ukrajinci ťažké zbrane…

      Ruskí fašisti budú aj z Ukrajiny hanebne utekať, podobne Rusi zbabelo utekali po prehranej studenej vojne z pol Európy a zo 14 zotročených republík biedne skrachovaného sovietskeho Ruska.

    • Jozef  - dňa 11. 06. 2022 o 13:17

      Psychopat, dal si si svoje likey, treba ich užívať pravidelne, lebo potom ti spôsobujú ešte väčšie bludy v hlave. Odvolávaš sa na Kristovo učenie a sám tu šíriš nenávisť a pohŕdanie názorom druhých. Pokrytec a farizej.

    • Imrich Spisak  - dňa 11. 06. 2022 o 15:10

      Je to práve naopak Jozef, to ty tu šíriš zverskú nenávisť zločinnej ruskej fašistickej agresie, obhajuješ tu ruské vojnové zločiny, ruské masové vraždenie a satanské ničenie kresťanských chrámov !

      A za to sa budeš spolu s ruskými okupantami zodpovedať aj pred Bohom !

      Okrem toho, nepoznáš dôrazné varovanie Krista: …kto povie svojmu blížnemu „ty hlupák“, ten prepadne súdu…a kto mu povie „ty bohapustý blázon“, ten prepadne peklu !

    • Olivia  - dňa 11. 06. 2022 o 19:54

      Pan Imrich, ako povedala sama ukrajinska vlada , na bojisku denne umrie 200 ukrajinskych vojakov, rusov momentalne umiera nasobne menej, prevaha delostrelectva je tiez podla ukrajinskej vlady tusim 10 -15 ku 1 v prospech Ruska. naco su nam take budovatelske komentare ako pisete, ked tam kazdy den umieraju ludia , znicene mlade zivoty ktore budu Ukrajine navzdy chybat a nedaju sa nahradit. A umieraju zrejme vo vojne ktoru, ako sa javi podla poslednych udajov od ukrajinskej vlady nemaju velmi sancu vyhrat. Treba jednat o mieri, to je to najrozumnejsie co moze ukrajina v sucasnosti urobit. Prepacte, nie je podla mna slusne hadzat bezobsazne frazy zoci voci ludskemu utrpeniu

  3. Jozef z NZ  - dňa 10. 06. 2022 o 20:29

    ja len ked denne umiera 200 ukrajinských vojakov….komu vlastne tie zbrane dodávame……

    • Pioneer  - dňa 10. 06. 2022 o 20:50

      V konečnom dôsledku Rusku.

    • Imrich Spisak  - dňa 10. 06. 2022 o 21:26

      Celý slušný a slobodný svet dodáva zbrane zločinne napadnutej a hrdinskej Ukrajine, aby č onajskr vyprášili ruských fašistických votrelcov!

      Tie zverské ruské fašistické hordy budú z Ukrajiny zbabelo utekať podobne, ako po hanebne prehranej studenej vojne utekali z celej vých. Európy, a tiež zo 14 republík biedne skrachovaného sovietskeho Ruska !

  4. gzr  - dňa 10. 06. 2022 o 20:14

    Nechápem prečo UK nezoberie UA do Commonwealthu…

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 10. 06. 2022 o 21:08

      Lebo by to uz bol totalny Commonpoverty..

  5. praveda  - dňa 10. 06. 2022 o 19:35

    Ani desivá bilancia zmarených životov neprinútila jednať o mieri a len zbrojiť a vraždiť ? Čo je za tým postojom? Embargá trestajú bežných, nezúčastnených, nie vinníkov. Kto má záujem predlžovať toto utrpenie, vzdáva sa dialógu a posiela na smrť ľudí, je rovnako krutý ako agresor. Niet ospravedlnenia pre žiadnu vojnu, ani rusko-ukrajinskú, ani tie predošlé… Politici zlyhávajú na celej čiare ,zrádzajú , škrtia vlastných občanov … hnus .

    • MimoZ  - dňa 10. 06. 2022 o 19:45

      👍👍👍

    • Imrich Spisak  - dňa 10. 06. 2022 o 20:31

      Tým odmietaním jednaní zrejme myslíš rozbesnených ruských fašistov, ktorí zločinné napadli Ukrajinu, kde masovo vraždia ženy a deti, a kde satansky zničili už stovky kresťanských chrámov ?

      Myslím, že určite tým myslíš ruských fašistických vojonvých zločincov, tí predsa majú obrovskú prevahu v zbraniach aj v množstve vojakov, a predsa sa neustále vyzbrojujú, ako by rozum potratili.

      Predsa by si takto podlo neobviňoval slabšiu krajinu, ktorá bojuje o svoju existenciu, a ktorá sa udatne a hrdinsky bráni zločinnej rusofašistickej agresii.

    • praveda  - dňa 10. 06. 2022 o 20:57

      Imrich Spisak,
      Agresia plodí agresiu, nie pokoj. Najprv sa zaháňame „horúcim kutáčom“ a potom sa čudujeme čo z toho vznikne…. Som toho názoru, že na svojom tričku má obete , reálnych synov, otcov, matiek , bratov, sestier a deti každý kto chce vojnu hrotiť do poslednej obete a nie jednať do dosiahnutia mieru. Mapa sveta bola známa aj pred vojnou, prečo sa čudujete.

    • Imrich Spisak  - dňa 10. 06. 2022 o 21:34

      Máš pravdu, zločinná ruská fašistická agresia proti Ukrajine splodila veľké zlo. Ruskí vojnoví zločinci nielenže zbesilo vraždia nevinných, znásilňujú a sprosto kradnú na čo prídu, ale aj zničili satanským spôsobom vyše stovky kresťanských chrámov !

      Teba toto ruské besnenie necháva slepým a chladným, preto si spoluvinníkom vojnových zločinov.

      A ty si dobre si poznal mapu sveta o ktorej hovoríš už aj pred inváziou, a dobre si vedel kde, je Ukrajina a kde Rusko, a ktoré časti Ukrajiny už vtedy ruskí fašistickí zločinci okupovali.

    • Milada  - dňa 11. 06. 2022 o 09:23

      To praveda 10.6.2022 at 19:35
      Citujem z Vášho komentára: „Ani desivá bilancia zmarených životov neprinútila jednať o mieri a len zbrojiť a vraždiť ? Čo je za tým postojom?“
      Moja odpoveď na tieto otázky:
      Pre zlobu, tvrdosť, neústupčivosť a nenávisť v ľudskom srdci neexistujú hranice: je tak v srdci Rusa, ako Američna, Ukrajinca, či Slováka.

    • hominem  - dňa 11. 06. 2022 o 10:36

      Treba sa opytat v Kremli.

    • hominem  - dňa 11. 06. 2022 o 10:36

      Treba sa opytat v Kremli.

    • Stadearea  - dňa 11. 06. 2022 o 10:53

      +1

    • Stadearea  - dňa 11. 06. 2022 o 10:53

      +1

  6. Pioneer  - dňa 10. 06. 2022 o 18:55

    Tak sa ide až do posledného Ukrajina?

  7. Imrich Spisak  - dňa 10. 06. 2022 o 17:57

    Je to už vojna celého slušného a slobodného sveta proti zločinným ruským fašistickým okupantom, ktorí masovo vraždia, páchajú zverské vojnové zločiny a satansky ničia stovky chrámov na Ukrajine.

    Slovensko, podobne ako v celá vých. Európa, je cieľom pomätených ruských snáh o znovuovládnutí a o expanzii pomäteného ruského impéria.

    Preto tu máme prooruských vlastizradcov (ako sú napr. ficomafiáni, či vyholené neonacistické lebky) , ktorí by u nás chceli zaviesť zaostalú ruskú tyraniu, typickú ruskú biedu a už aj hnusnú ruskú fašistickú vojnu.

    • Jozef z NZ  - dňa 10. 06. 2022 o 20:27

      jaj to povedala ukrajinská obmudsmanka a Imriško je jej hovorca….

  8. Olivia  - dňa 10. 06. 2022 o 16:31

    Zaujimave sledovat do akych odpadovych kanalov sa prepadli svetove medialne domy ,ked uverejnuju spravy o tom, ako je ludom v Mariupole od cloveka, ktory v Mariupole pre zmenu nie je, a to uz od februara.Taktiez tusim vcera hlasil zo svojho exilu, ze v mariupole je cholera. Nechapem ze sa na to nespytaju niekoho , kto tam realne je. Ci teraz to uz bude stale tak?Ked budu chciet novinari napisat o zivote Bratislavcanov pojdu sa spytat do Kosic a naopak? Alebo vlastne naco sa niekoho vobec pytat? Staci si v redakcii vylozit karty alebo vyvestit z gule a podla vysledku napisat clanok.

  9. [email protected]  - dňa 10. 06. 2022 o 16:21

    https://www.ukcolumn.org/ukcolumn-news/uk-column-news-10th-june-2022

  10. Mates  - dňa 10. 06. 2022 o 13:15

    Dodatkový protokol k Ženevským konvenciám z roku 1949:
    1. Žoldnier nemá právo na status kombatanta alebo vojnového zajatca.
    2. Žoldnier je osoba, ktorá:
    a) je špeciálne najatá v mieste alebo v zahraničí na to, aby bojovala v ozbrojenom konflikte;
    b) skutočne sa priamo zúčastňuje na nepriateľských akciách;
    c) svoju účasť na nepriateľských akciách motivuje hlavne osobným ziskom a stranou v konflikte alebo v jej mene je jej skutočne sľúbená materiálna odmena podstatne prevyšujúca odmenu sľúbenú alebo platenú kombatantom podobných hodností a funkcií v ozbrojených silách tejto strany;
    d) nie je občanom strany v konflikte ani nemá trvalé bydlisko na území kontrolovanom stranou v konflikte;
    e) nie je príslušníkom ozbrojených síl strany v konflikte a
    f) nebola vyslaná štátom, ktorý nie je stranou v konflikte na plnenie oficiálnych úloh ako príslušník jeho ozbrojených síl.

    • Kobalt  - dňa 10. 06. 2022 o 16:14

      👍

    • Kobalt  - dňa 10. 06. 2022 o 16:15

      Čo si asi tak predstavuje AI (alias vojín Kefalín) pod pojmom „absurdné“?

    • J.Ko  - dňa 10. 06. 2022 o 18:13

      Toto je o českých dobrovoľníkoch ktorý tam bojujú zadarmo z jediným cieľom, pomôcť Ukrajine.
      https://video.aktualne.cz/dvtv/vozi-cechy-bojovat-na-ukrajinu-zazivaji-tam-zverstva-jsem-s/r~d1cfdf42dadc11eca9eeac1f6b220ee8/

    • ribka  - dňa 10. 06. 2022 o 23:51

      Dik. Poznajte pravdu a pravda vás oslobodí …

  11. Mates  - dňa 10. 06. 2022 o 13:08

    The Economist – Američania za tri mesiace investovali do vojny na Ukrajine viac prostriedkov, ako za ktorýkoľvek celý rok invázie do Iraku. Snáď to umlčí každého, kto tvrdí, že vojna na Ukrajine nie je proxy vojnou medzi Ruskom a USA.

    • Imrich Spisak  - dňa 10. 06. 2022 o 17:47

      Samozrejme že nie, zabudol si na ostatných: je to totiž vojna celého slušného a slobodného sveta proti ruským fašistickým okupantom, ktorí masovo vraždia, páchajú zverské vojnové zločiny a satansky ničia stovky chrámov na Ukrajine.

    • J.Ko  - dňa 10. 06. 2022 o 19:22

      Koľko investovali do vojny proti Hitlerovy ,nacismu, alebo komunizmu?

    • ribka  - dňa 10. 06. 2022 o 23:52

      a koľko to bolo od prvých piatich mld za Majdan?

  12. Kobalt  - dňa 10. 06. 2022 o 12:58

    Nech Ukrajincov ani nenapadne, že by prestali bojovať, šup šup do boja, čo by sme potom sledovali od mora z lehátka.
    Ať se perou dál.

    • ribka  - dňa 10. 06. 2022 o 16:53

      koľko ukrajincov ešte ostalo?

  13. DD  - dňa 10. 06. 2022 o 12:05

    https://echo24.cz/a/SUwbh/odvolana-ukrajinska-ombudsmanka-lhala-zpravy-o-hromadnem-znasilnovani-si-vymyslela

    • Pavol Minárik  - dňa 10. 06. 2022 o 12:25

      Zaujímavý posun u kolegov z Echa. Ešte ráno mal článok nadpis, že ombudsmanka si správy „přibarvila“, teraz je tam už „vymyslela“.

    • [email protected]  - dňa 10. 06. 2022 o 15:10

      taketo klamstva a zvelicovania maju za ulohu postvat davy proti rusku a paradoxne znizuje zavaznost skutocnych zlocinov, ktore sa tam mohli stat…o tom znasilnovani zien ruskymi vojakmi vo velkom mnozstve mam velke pochybnosti od zaciatku a to hned z viacerych dovodov…este na zaciatku sa mi dostalo pod ruky video od patrika lancastera ktore ukazuje nahravky z vojenskej zakladne ukrajincov kde nasli nevladne telo mladej zeny s hakovym krizom namalovanym krvou na bruchu-absolutne strasne a smutne..o par dni neskor sa to objavilo v mediach, ibaze opisane ako brutalne znasilnenie a zabitie mladej zeny ruskymi vojakmi a bola tam ta fotka z patrikovho videa, odvtedy je mi jasne, ze cokolvek sa dostane do medii u nas je s najvatcsou pravdepodmnostou klamstvo alebo vymysel…a ine dovody su tie, ze som si vsimla, ze ukrajina obvinuje rusov z podobnych veci veci, ktore robila ukrajina na uzemi donbasu ruskojazycnym ludom..hruza des..

    • [email protected]  - dňa 10. 06. 2022 o 15:16

      tu je to video.. https://m.youtube.com/watch?v=6LQSYmda0Sc&bpctr=1654867541

    • [email protected]  - dňa 10. 06. 2022 o 15:46

      https://www.osce.org/files/f/documents/e/7/233896.pdf
      v tomto vyrocnej sprave osn je zdokumentovane tyranie ukrajinskymi bezpecnostnymi silami – SBU..ori citani mate kamen v hrdle a slzy v ociach, co ti ludia prezili, ako ich ukrajinci tyrali a znasilnovali zeny..poznam vela podobnych dokumentov a videi, ktore su autenticke-ziadna ruska propaganda…

    • [email protected]  - dňa 10. 06. 2022 o 15:53

      peklo na zemy prezivali mnohy ukrajinci v tychto oblastiach uz dlhe roky, a nikto si ich nevsimal, kazdy na to kaslal, kazdy kto bol schopny o tom upovedomit verejnost, a to novinary ale este vatcsmi politici..ak by sme sa to snazili poriesit skor, mozno by k nicomu takemu nedoslo..iba sme nechali prilezitost rusom, aby si nasli viac a viac dovodov na utok..

    • ribka  - dňa 10. 06. 2022 o 16:57

      @ Minárik – a čo je na to divné? neboli si istí, tak dali opatrne- prifarbila. Zrejme si to overili – a pritvrdili. Vari profesionalni kresťan by to urobil naopak: najprv obvinil, potom hamoval?

    • Pavol Minárik  - dňa 10. 06. 2022 o 20:39

      Tak do tretice to na Echu zmenili, titulok teraz znie: „UPRAVENÝ TITULEK: Odvolaná ukrajinská ombudsmanka, která mluvila o hromadném znásilňování byla jen expresivnější… “ A na úvod je informácia, že redakcia titulok upravila, „aby zmírnila emoce, které zprávy o konfliktu na Ukrajině vyvolávají.“
      @ ribka – Toto nie sú žiadne „breaking news“, ombudsmanka bola odvolaná už na konci mája. Takže redakcia si mohla všetko overiť, pokojne zvážiť, a potom publikovať.

  14. Tmmy_A  - dňa 09. 06. 2022 o 23:04

    ’21:30 Putin sa prirovnal k Petrovi Veľkému‘
    .
    Co na to expert na vsetko – Palko. Este stale bude bluznit, ze za vojnu moze USA a NATO ?

    • hominem  - dňa 11. 06. 2022 o 15:30

      To Palko pokial viem nikdy nepovedal.

  15. Elstrom  - dňa 09. 06. 2022 o 23:03

    Hm, koľko citových impotentov tu má radosť z úspechov Rusov pri zabíjaní a znásilňovaní Ukrajincov.
    .
    Odporná svoloč.
    .
    Pozoruhodné a poučné. A celkom zaujímavé, že na stránkach média, ktoré sa proklamuje ako kresťanské.

    • Aaron  - dňa 09. 06. 2022 o 23:08

      Bohuzial, tym uz ruska propaganda dokonale vymyla mozog. Prvotriedny kolaborantsky material, v pripade, ze by sa nas Rusko pokusilo anektovat by hned vytiahli ruske vlajky a utekali udavat susedov :/

    • Milan z SK  - dňa 10. 06. 2022 o 01:28

      @ Aaron – dňa 09. 06. 2022 o 23:08

      Takže ty tvrdíš, že sme v NATO vlastne zbytočne? Alebo len rád trepeš dve na tri a robíš si slamených panákov?

    • ribka  - dňa 10. 06. 2022 o 17:00

      @ aaron – si zaspal dobu? aké „keby sa nás pokúsilo Rusko anektovať?“ veď oni nás už anektujú! Alzák aj Heger s rezidentkou to povedali jasne! Ukrajina je pre Putina len predjedlo k obsadeniu Tejtokrajiny! Prečo inak by sme dali všetky naše s300ky, húfnice a MIGY ukrajincom? veď bránia nás!

    • hominem  - dňa 11. 06. 2022 o 10:56

      @Elstrom:
      Je to zvlastne aj preto, ze tieto narativy neprezentuje a neobhajuje pokial viem nikto z redakcie Standardu.
      Mozno ciastocne vysvetlenie je, ze po zruseni Hlavnych sprav sa ludia so zvlastnym pochopenim pre Putinovu agresiu premiestnili sem.

  16. ribka  - dňa 09. 06. 2022 o 17:29

    hľadá sa Timmy!! rýchlo musí bežať za šéfredaktorom, aby opravil ten nezmyselný nadpis: „Ukrajinci čelia obrovskej ruskej delostreleckej prevahe, majú veľké straty, rastú dezercie“ – všetci už vieme, že tam má byť „Rusi“ 😉

    • astec  - dňa 09. 06. 2022 o 18:32

      Ribka+!
      Patrně došlo k omylu a my jen netrpělivě čekáme až dojde ke kýžené korekci, proto navrhuji vzývat bedlivé duo timmy & imre;)

    • Milan z SK  - dňa 09. 06. 2022 o 21:34

      @ ribka – dňa 09. 06. 2022 o 17:29

      👍👍👍

    • Tmmy_A  - dňa 09. 06. 2022 o 23:04

      V malo kusku Donbasu. V Chersone naopak Rusi dostavaju na prdel.

  17. J.Ko  - dňa 09. 06. 2022 o 17:27

    Diskusia prokremeľských( zväčša boľševizmom deformovaných) gaunerov v denníku Štandard, podporujúcich ruský vpád na Ukrajinu, je hanebný obraz nemalej časti tejto spoločnosti.
    Je to zrejme najprimitívnejší , najúbohejší a najodpornejší obsah diskusii v slovenskom mediálnom priestore, od vypnutia denníka zvrhlej propagandy „konzervatívneho denníka“
    Hlavne Správy.

    • Števo  - dňa 09. 06. 2022 o 17:49

      Som bolsevik, keď sa mi nepáči Ruska agresia na Ukrajine, ale na druhej strane neverím na virtuálnu realitu, ktorá je servírovana Ukrajinou? Ja len chcem aby v tejto veci bolo trocha objektivity nič viac nič menej. Pomaly v každom článku v každých novinách je ako Ukrajina drti rusku armádu, len nikde nie je pod čiarou napísaná pravda a to je tá, že Ukrajina prehráva.

    • astec  - dňa 09. 06. 2022 o 18:38

      Můžeš uvést alespoň jeden diskusní příspěvek, který by podporoval ruský vpád? Jistěže ne.
      Takže je to tak, jako kdysi (možná dodnes) v diskusích na Postoji: Kdo nehýká s námi, tak je …(dosaď si podle svého charakteru)

    • Tmmy_A  - dňa 09. 06. 2022 o 23:22

      Tu diskuju vacsinu penzisti, spominajuci na krasne casy socializmu. A o Putinovi snivaju, ze im ich vrati.

    • praveda  - dňa 10. 06. 2022 o 19:43

      J.Ko,
      preberte sa , je tu diskusia a nenálepkujte. Nikto túto vojnu neobhajuje, či si myslíte, že tie vojny , ktoré sa vedú na iných frontoch za účasti USA sú humánnejšie, všetky sú odporné..

    • praveda  - dňa 10. 06. 2022 o 19:56

      Tmmy_A ,
      áno, v kapitalizme ti dajú „veľkorysú“ možnosť ak vôbec splníš podmienky, vziať si na krk slučku v podobe 30 ročnej hypotéky na bývanie a tým ťa prinútia byť „otrokom“. Dodnes väčšina profituje z bytovej politiky“ socíku“ , ak už nie zosnulí dôchodcovia, tak ich deti…
      Vydobili sme si slobodu slova , ale už tu niektorým začína vadiť…

  18. majo  - dňa 09. 06. 2022 o 15:34

    @Imrich Spisiak ako uspesny trol zabral 1/4 diskusie. Prdka a troli az ho to preboli, hlavne ked amici ci ich sluhovia platia. Keby trolil za socializmu, nadaval by na amikov. Ked stb plati, tak je z coho cit a nicit slobodu slova prdmi.

    • gotroch  - dňa 09. 06. 2022 o 15:48

      Ono je záživnejšie debatovať s názorovými oponentami než v jednofarebnej diskusii (na SME alebo Postoji), preto sem radi chodia. Po zavedení cenzúry a vypnutí hlavných správ je štandard snáď jediný ( ok, na pravde. sk byva kedy tedy polemicka diskusia)

    • hominem  - dňa 11. 06. 2022 o 10:58

      @gotroch:
      Funkcionalita tohto diskusneho fora debaty takmer neumoznuje.

  19. Seven Zero  - dňa 09. 06. 2022 o 15:20

    timmy nejak stichol.. bud nepribuda znicena ruska technika alebo sa dal naverbovat k interbrigadistom na donbas

    • Milada  - dňa 09. 06. 2022 o 17:38

      :-)))))))) Vy vždy viete urobiť náladu…
      A Imro Spišak zasa ani len nenakukol do diskusie pod článkom, v ktorom sa písalo o tom vulgarizovaní Panny Márie v Taliansku. Asi by nezvládol hodiť nejaký ten hrom aj na ľudí (údajne) kresťanského západu.

    • astec  - dňa 09. 06. 2022 o 18:01

      Je to klasika, stáhl se do předem připravených pozic;)

    • Elstrom  - dňa 09. 06. 2022 o 22:59

      Máte pozoruhodnú diskusnú „kariéru“.

    • Seven Zero  - dňa 10. 06. 2022 o 10:35

      elstrom – opakovane sa dopustate tej istej chyby – domyslate si co si myslim, namiesto toho aby ste citali co pisem. tak ako s tym nestastnym Vallovych vytahom, tak aj teraz.. timmy si o to svojim politrukovanim koleduje aby sme si z neho utahovali, nakoniec co je na tom zle ak by sa pridal k dobrovolnikom na ukrajine? len by konecne dal prdel tam kde ma hubu

    • Elstrom  - dňa 10. 06. 2022 o 19:00

      @Seven Zero
      Som už dosť veľký na to, aby som sa naučil, že ľudia píšu do diskusií to, čo považujú k téme za dôležité. Celkom ľahko sa z toho dá usúdiť kto je čo zač.
      .
      Takže ma nepoučujte ako mám rozumieť tomu, čo čítam. Ak niekto v diskusii o Vallovom plnení volebného programu okomentuje len to, o čom si myslí, že spochybňuje kritiku Valla, tak mu asi záleží na spochybnení kritiky Valla. Inak by sa ku kritike nevyjadril, alebo sa k nej pridal. Navyše ak je ešte neobjektívny a tvári sa, že tá kritika je postavená na jednom výťahu.
      .
      Je pozoruhodné aj to, ako ste z mojej vety zistili čo si o vašej diskusnej „kariére“ myslím.
      .
      V diskusii hemžiacej sa proruskou svoločou sa k nej pridáte a idete si robiť posmešky z niekoho, kto síce môže byť čudák, ale na rozdiel od vašich kamošov spoludiskutérov si o Rusoch a tej invázii myslí to čo si slušný človek s bežnou morálnou a citovou výbavou má.
      .
      Keď niečo vyzerá ako kačka, kváka ako kačka a chodí ako kačka, asi je to traktor.

  20. gotroch  - dňa 09. 06. 2022 o 14:55

    Ja to Ukrajincom v ziadnom pripadne neprajem. Videl som na telegrame viacero videí mŕtvych, umierajúcich alebo zajatých ukrajincov so strachom o život v očiach… tatkovia, žiadny nacisti, bolo mi ich úprimne ľúto. Zase sa len ukazuje, že Ukrajincov majú naozaj radi tí, ktorí chcú rokovať o mieri, nie tí, ktorí ich s tvrdením o víťaznej vojne ženú do boja. To tvrdenie sa ukazuje byť ak nie obyčajným klamstvom tak aspoň ľahkovážnym výmyslom. Ale nenavist voci Ruším nepustí…

    • Olivia  - dňa 09. 06. 2022 o 15:16

      gotroch, suhlasim. Kazda tam vyslana zbran zo zapadu sposobi bolest a nestastie ukrajincom,.Ukrajinci totiz bombarduju vlastne svoje vlastne uzemie. Takze ta neuspesna chersonska ofenziva ukrajnskej armady bola vlastne nicenim ukrajinskych domov, zabijanim ich vlastneho ukrajinskeho obyvatelstva ukrajincami,. Kto si mysli, ze chersonci ,po tom ako ich vlastna armada po nich palila len preto, ze sa jedno rano zobudili na okupovanom uzemi rusmi , sa radi vratia spat ako sucast ukrajiny, tak ten by sa mal zobudit do reality. Najhorsim ohrozenim uzemnej celistvosti Ukrajiny je trvajuca vojna v ktorej ukrajinci vlastne bombarduju ukrajincov a my im na to este posielame zbrane.

    • hominem  - dňa 11. 06. 2022 o 11:17

      Na rokovanie o mieri treba dvoch. Dvoch serioznych partnerov.
      Jeden akosi chyba.
      Napokon snah o rokovanie uz bolo niekolko.

  21. Miroslav  - dňa 09. 06. 2022 o 14:33

    ,,Rusi sa držia primitívnej taktiky“…
    Som si spomenul na repliku Miloša Kopeckého Dočolomanskému v Adéle, keď Michal visel na lane z balóna a Kopecký s úškrmom vytiahol nôž:
    – Jak primitivní !! – (Dočko znechutene…)
    – Ale jak účinné !!

  22. Liptak  - dňa 09. 06. 2022 o 12:50

    Imro,niečo sa ti dej so Zelenským – uvedomuje si silu Ruska. Posli mu zbierku svojich komentov, to ho iste vzpruží.

  23. halo  - dňa 09. 06. 2022 o 11:21

    aha no neviem kto zrusil rokovania vsak pan Zelenskyj, vy ste od zaciatku nechceli mier…

  24. Knieža Myškin  - dňa 08. 06. 2022 o 23:05

    Lavrov ma pravdu, lebo pristavy zaminovali a zablokovali samotni ukrajinci, je to ich rozhodnutie,a je hlupe ze z toho obvinuju rusov
    ano je tu kontext vojny, ale rusi im ponukli ze prevozu obilia nebudu branit … uvidime ze co z toho bude

    • Imrich Spisak  - dňa 08. 06. 2022 o 23:16

      myškin, tak toto sú už od teba vyložené hnusné ruské fašistické drísty: zločinné okupanbtksé Rusko predsa zabralo už skoro celé pobrežie Ukrajiny, a teda práve ruskí fašisti sú plne zodpovední za zdržanie exportu obilia do tretích krajín.

      Ukrajine ostáva už len menší kus pobrežia pri Odese, ktoré však chc´á rusí okupanti tiež zločinne zabrať – teda dočasné zamínovanie bolo legálnam obranným prostriedkom proti ruskej agresii.

      Keby sa ruskí fašistickí okupanti stiahli z od pobrežia Ukrjainy resp z Uktjiay vôbec, nebol by žiaden problém dopravou obilia, a už vôbec nie so zamínovaním ako s obranným prostreidkom proti zločinnej ruskej agresii, za ktorú sa Rusi budú zodpovedať pred Bohom !

    • astec  - dňa 09. 06. 2022 o 12:09

      Apage Almaricus!

    • Knieža Myškin  - dňa 09. 06. 2022 o 13:30

      velmi dobry komentar odbornika ohladom obilia
      https://www.litterate.cz/obilne-harakiri/
      .
      Já jsem se s tím borcem chvíli bavil a on mi řekl, že právě přijel z Ukrajiny, kde běhal po Oděse a certifikoval ukrajinské obilí. Tedy – určoval skutečnou kvalitu. Říkal mi, že ukrajinské obilí je už většinou v háji. Přístavní sila nejsou dělaná na dlouhodobé skladování, dnešní moderní zásobníky neumožňují s obilím pohnout a jsou tak obrovské, že se to obilí reálně ani nedá ošetřit nějakým jedem. Takže je plné brouků a začíná zvolna plesnivět. Už teď se hodí jen pro ten africký trh, protože hladovým černouškům jsou nějaké mykotoxiny ukradené. Oni mají hlad. To je další důvod, proč si myslím, že ukrajinské obilí nakonec skončí jako surovina pro výrobu elektřiny a tepla.

    • Seven Zero  - dňa 09. 06. 2022 o 15:22

      @astec – myslite toho z Bène?

    • astec  - dňa 09. 06. 2022 o 18:14

      Seven Zero – toho ne, to byl, alespoň pro mne sympatický idealista, myslím Almaricus Daemon Scepusiumsis neboli Imre szepes ördög, postava již legendární, něco jako Vlad Narážeč;)

  25. Imrich Spisak  - dňa 08. 06. 2022 o 22:08

    Toho ruského fašistického masového vraha Lavrova sa bolo skôr treba spýtať, či bude takto arogantne odpovedať aj na medzinárodnom súde s vojnovými zločincami, kde bude veľmi pravdepodobne aj s krpatým masovým vrahom Putinom.

    To by tomu fašistickému koženému ksichtu už mohlo dať trochu ľudský výraz.

    • švec  - dňa 09. 06. 2022 o 15:07

      spišiačik kroť svoju hlupotu. alebo aspoň ber ohľad, ak vieš čo to je a prestaň kontaminovať priestor, lebo reprodukoješ ako zmutovaný vírus

  26. Imrich Spisak  - dňa 08. 06. 2022 o 21:08

    Na tom niečo je, Putin vládne vyše 20 rokov, obklopený samými servilným pätolízačni, údajne ukradol mužíkom až 200 miliárd dolárov…

    Tiež má tento agresívny trpaslík za sebou minulosť kágebáckeho agenta, a KGB po celý čas fabrikovala falošné správy, a na základe nich vytvárala falošnú realitu pre Rusko a pre všetkých konšpirátorov , ktorí tým ruským stupiditám naleteli.

    Už veľmi dlho obklopovali Putina veľmi kadejakí pomýlení pavedci, ktorí od neustále hustili do Rusov epochálne nezmysly o prevelikom rusom impériu, o nejakej Eurázii ovládanej Ruskom, a podobné načisto chorobné nezmysly.

    Výsledkom je Rusko vo fašistickej a dobyvačnej vojne, za ktorú bude ešte dlho trpieť a zodpovedať sa pred Bohom!

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.