60 komentárov

  1. Helena Marková  - dňa 06. 06. 2022 o 10:12

    Skvelé !

  2. údiv  - dňa 04. 06. 2022 o 23:50

    Skvelé Pán Palko.
    Na presné pomenovanie skutočnosti treba mať guráž.
    Ak zosmiešnime, znemožníme a urobíme dokonca trestnou snahu o pravdivosť a pravdu a toto dáme na morálny piedestál a nazveme to politické zručnosti, tak urobíme z tohto sveta peklo.
    .
    Inak ak pán McFaul so smiechom tvrdí, že lži sú samozrejmé politické hry, tak z toho vyplýva, že aj to čo tvrdí v tomto prípade on je vlastne lož .

  3. PSx  - dňa 04. 06. 2022 o 21:25

    Výborný článok, pán Palko, vďaka.

  4. Imrich Spisak  - dňa 04. 06. 2022 o 21:08

    Palko už degenruje k čarnogurského vlastizradným a fašizujúcim drístom, a to vždy v prospech zločinnej ruskej fašistickej agresie, a na podporu ruských vojnových zločinov a masového vraždenia.

    Akoby hlavný a zákerným cieľom palkovských nezmyslov bolo spochybniť akúkoľvek spolupárcu slobodných krajín NATO proti zločinnému ruskému fašizmu. A toto je Palkova politická vlastizrada, a prispieva tým k úsiliu ficomafiánov a neonacistov, aby sa Slovensko dostalo pod zaostalú ruskú tyraniu, typickú ruskú biedu a už aj fašistickú ruskú vojnu !

    • údiv  - dňa 04. 06. 2022 o 23:53

      Urválek alias Imrich Spišiak zareagoval….

  5. JanoJan  - dňa 04. 06. 2022 o 21:07

    Tych americkych lzi tu bolo za poslednych 30 rokov neurekom… Loz je pracovna metoda ich tajnych sluzieb, diplomacie a celej administrativy. Nech ma tu prosim nikto neposiela do Ruska, moja „nechut“ voci USA vobec neznamena obdiv k Rusku. Mam svoje osobne skusenosti v podnikani s US firmami a stalo ma to pekny peniaz…

    Mimochodom aj ta politicka situacia na svete po ruskej agresii a postoj krajin ako India, Saudska Arabia a mnohe ine donedavna spojenci americanov hovori o politike USA velmi vela. Svet je ich „metodami“ uz riadne otraveny. USA sa drzia nad vodou iba vdaka tomu ze mnohe vlady a vladcov drzia pod krkom.

    • údiv  - dňa 04. 06. 2022 o 23:54

      👍

  6. JanoJan  - dňa 04. 06. 2022 o 21:07

    Tych americkych lzi tu bolo za poslednych 30 rokov neurekom… Loz je pracovna metoda ich tajnych sluzieb, diplomacie a celej administrativy. Nech ma tu prosim nikto neposiela do Ruska, moja „nechut“ voci USA vobec neznamena obdiv k Rusku. Mam svoje osobne skusenosti v podnikani s US firmami a stalo ma to pekny peniaz…

    Mimochodom aj ta politicka situacia na svete po ruskej agresii a postoj krajin ako India, Saudska Arabia a mnohe ine donedavna spojenci americanov hovori o politike USA velmi vela. Svet je ich „metodami“ uz riadne otraveny. USA sa drzia nad vodou iba vdaka tomu ze mnohe vlady a vladcov drzia pod krkom.

  7. Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 20:50

    Tomuto Palko a dalsi Putinovi prisluhovaci sluzia.
    .
    ‚Ukrajinský chrám v plameňoch. Horiaci rezbársky unikát na Donbase donedávna spadal pod Moskovský patriarchát.‘
    .
    https://www.postoj.sk/107435/dnes-treba-vediet
    .
    Putin nici chramy, vrazdi ludia, najima si moslimskych hrdlorezov na vrazdenie krestanov a ludia ako Palko tomu fandia.

  8. Elstrom  - dňa 04. 06. 2022 o 16:45

    Témou je vzťah k pravde?
    Je pre mňa neuveriteľné sledovať kam až sa Palko počas svojej kariéry morálne a mentálne dostal.
    Pán Palko, keď sa nejakému americkému verejnému činiteľov dokáže lož, je z toho škandál a dotyčný si v politike už ťažko skrtne.
    Pozrime sa do Ruska. Tam sa to klamstvami tých najvyšších predstaviteľov štátu len tak hemží, aké nič sa nedeje, lebo Rusko j fašistická krajina s cunzúrou.
    .
    Pravda je totiž pre civilizovaný svet absolútna hodnota – pravda je realita.
    V rusko ázijskom svete je pravda to, čo komu práve vyhovuje.
    .
    Hutného článku o ruskom ponímaní pravdy sa od Palka asi ťažko dočkám.

    • Jozef z NZ  - dňa 04. 06. 2022 o 16:53

      ako vonia pravda Američanom dokazuje Snowden……..

    • Miroslav  - dňa 04. 06. 2022 o 16:57

      Kde všade sa dá ešte namontovať Rusko? Pán Elstrom, článok je o lžiach americkýck politikov,čítajte prosím s porozumením. Nebavíme sa ani o ruskom zasahovaní do prezidentských volieb v USA (hoci dokázateľná protiruskáUSA-lož v podaní demokratov). Keď Američan povie lož, tak ju podľa Vás spôsobil Rus.

    • Du bist was du isst  - dňa 04. 06. 2022 o 17:45

      To je fakt, žiadny US prezident nikdy nezaklamal. Teda vlastne Kennedy trošku klamal o M.Monroe, o Vietname a o dohodách s Chruščovom, Nixon trošku pri Vietname a Watergate, L.B.Johnson pri svojich vojenských záznamoch, finančných machináciách a pri Vietname, Reagan trošku klamal o zbraňových kšeftoch s únoscami občanov USA, o Northovi, či o podporovaní S.Hussaina, Clintonovci o Monike Lewinskej, Epsteinovi, či Kosove (nezabudnime na titul Congenital Liar pre Hillary v roku 1996), Bush trošku o ZHN v Iraku a (ako píše Timmy) o členstve Ukrajiny v NATO, Obama trošku o GMO, Quantanamo Bay, o Snowdenovi, o špehovaní spojencov, či o nezvyšovaní daní… Všetko samé prkotiny. Trumpa ani spomínať nejdem, to bol úplný Liebot. A samozrejme, že máte pravdu, médiá ich za to úplne znemožnili, odrovnali, v politike si viac nevrzli a všetci umreli, či umrú v zabudnutí, hanbe a s puncom nechutných klamárov 🤭

    • doktor živago  - dňa 04. 06. 2022 o 21:49

      Pre Du bist was du isst
      Ešte že Rusi vždy len číru pravdu…

    • Du bist was du isst  - dňa 04. 06. 2022 o 22:17

      Neviem ako vy, pán doktor, ale ja od Rusov rozhodne pravdu nečakám. Mám to tak zažité už od socializmu. Avšak poznatok, že lídri tzv. „slobodného sveta“ zavádzajú, resp. klamú tak flagrantne a cynicky, ako veľvyslanec McFaul, je pre mňa ťažko stráviteľným faktom. Neverím tomu, že Ukrajinci vraj dobre vedeli, že všetky tie ubezpečenia nemajú brať vážne. Voči Ukrajine to bol hnusný, cynický podvod.

    • Mengistu  - dňa 05. 06. 2022 o 02:39

      Ačohentizmus

  9. mk6  - dňa 04. 06. 2022 o 15:34

    Pan Palko – neschopnost priznat, ze ste sa mylili je donebavolajuca
    (a to vas obdivujem za vasu knihu). V tomto clanku ste si dali sach-mat – neuveritelne…

    1. ako uz pise i Timmy – USA je demokraticka – striedaju sa tu vlady a co slubi /navrhne jeden prezident plati len pocas jeho funkcneho obdobia
    2. Tvrdite, ze Putin to cely cas hovoril … cize akoze Putin/diktatury neklamu/nezavadzaju? Je to vyznamny bod vasho clanku, ze Putin to cely cas tvrdil…
    3. OK – povedzme, ze Putin neklame – v tom pripade ste spominali jasne 3 podmienky, ktore Putin dal zapadu:

    „Prepánajána, veď celý december 2021 a január 2022 sa niesol v ovzduší vznesenia troch požiadaviek zo strany Ruska voči USA a NATO, ktoré sa týkali aj členstva Ukrajiny v NATO. Veď si to pamätáme.“

    Jedna z tych 3 podmienok bol navrat pred rok 1997. Chcete povedat, ze sme mali – Slovenska republika – vystupit z NATO? Podla vas – a vasej logiky ked Putin ukonci UA, napadne i nas …

  10. Mates  - dňa 04. 06. 2022 o 10:22

    Tímto mozgovým akrobatom sa už pri ich krkolomných konštrukciách pomaly začínaju zamotávať hnáty. Mikrolži, makrolži, agregované lži a metalži. Pána McFaula by som sa spýtal, že ak je čisto hypoteticky pravda, čo povedal(aj keď on sám sa nám vysmial z našej naivnej viery, že diplomati neklamú), tak čo týmto klamstvom o prijatí Ukrajiny do NATO američania sledovali a komu bolo to nevinné a ľahko prekuknuteľné klamstvo celé tie roky určené. Ale to už by sa pán McChyba mohol zacykliť do takého klbka lží, že sám by prestal rozlišovať medzi pravdou a klamstvom.

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 10:24

      Bush si chcel zlepsit PR na Ukrajine. Ak by Ukrajinu naozaj v NATO chceli, ponuknu clenstvo v 2005 po Oranzovej revolucii, a nie 8 mesiacov pred odchodom Busha z uradu.

    • Mates  - dňa 04. 06. 2022 o 10:24

      Pozn. pre grammar nazi: Týmto.

    • Du bist was du isst  - dňa 04. 06. 2022 o 15:16

      Takže Timmy, podľa teba „Bush si chcel zlepsit PR na Ukrajine“? Zrejme tam mal kopu voličov a podporovateľov, že?
      Pokiaľ si spomínam, po rokovaniach s Juščenkom v Kieve, Bush povedal:
      „I strongly believe that Ukraine and Georgia should be given Membership Action Programme, and there are no tradeoffs – period.“
      Reakcia Juščenka: „We have received full support from the United States…“ Takže presne takto sa ponúka, čiste v rámci PR, fiktívne členstvo v NATO… Na 1. apríla 😜

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 17:22

      Ani v Kosove nemal volicov a predsa ich uznal, hoci nemusel. A teraz tam su po nom pomenovane ulice.
      Chcel si postavit svoj pomnicek.

  11. fatima  - dňa 04. 06. 2022 o 09:59

    marketingová Zuzana a tie šeroševské mimovládky, ktoré o histórii a politike neviedia zhola nič,
    oni len trepú a do sveta hlásajú to čo od nich chcú ich americkí pánovia
    a samozrejme od rána do večera klamú a trepú aj americkí odborníci, ministri, ambasádori – lebo za to ich platia
    niekedy sa mnohí z nich hrajú na nezavislých, slobodných a nedajbože múdrejších ako v skutočnosti sú. O tom, že by Ukrajina nebola v NATO teraz už je jasné, lebo Ukrajina už nebude. V dôsledku konania, správania a rozhodnutí všetkých trtkov na jej čele od roku 2004.
    Ale aj chýb Putina.
    Pán Valko má výborné analýzy, ale s jeho nie všetkými závermi súhlasím. Ale inak klobúk dole. Minimálne takýchto ľudí by sme potrebovali vo vláde, na hrade i v parlamente. A nie tú lúzu duchovných maloroľníkov a dnes ešte aj amerických otrokov.

  12. Kvapalna_Demokracia  - dňa 04. 06. 2022 o 09:58

    McFaul hlavne uraza Ukrajincov lebo z nich robi blaznov.

    A toto klamstvo o nerealnom prijati Ukrajiny do NATO ma za ciel podporit dalsie klamstvo, ze nejde o proxy vojnu medzi Ruskom a USA na ukrajinske naklady.

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 10:02

      Aj Ukrajinci to dobre vedeli, ze je to nezmysel, preto ani sa neunuvali z Ustavy odstranit neutralny statut v 2008. Spravili to az v decembri 2014 potom ako im Rusko ulupilo Krym a rozputalo vojnu na Donbase.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 04. 06. 2022 o 10:50

      @Tmmy_A: Ale McFaul nehovoril o obdobi pred ale po 2014. Takze mali Ukrajincov za blaznov 8 rokov?

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 11:56

      Ked ich odmietli v 2008, iba blazon by si mohol mysliet, ze ich prijmu teraz ked Rusi mali armadu na Kryme a v Donbase.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 04. 06. 2022 o 14:44

      @Tmmy_A: Ale veď to pred vojnou tvrdil aj Stoltenberg. Čiže na čele organizácie NATO stojí čistý blázon? 🙂

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 17:21

      Stoltenberg o tom nerozhoduje. Rozhoduju o tom clenske staty. Stoltenberg by chcel v NATO aj Svedsko a Finsko a Erdogan hovori nie.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 04. 06. 2022 o 19:20

      @Tmmy_A: Takže stojí na čele NATO čistý blázon? Poprosím odpoveď vo formáte Áno / Nie.

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 20:47

      Je to clovek, ktory nema na vstup krajin do NATO ziaden vplyv. Vid. teraz situacia s Finskom a Svedskom. Takze to co on hovori je uplne irelevantne.

  13. Du bist was du isst  - dňa 04. 06. 2022 o 09:54

    Musíme chvíľu počkať, kým sa zošikujú Rytieri Jedinej Pravdy, ktorí nám neomylne a jasne vysvetlia, kde pán Palko opäť urobil chybu…
    McFaul vraj „v návale emócií“ potvrdil Waltovi to, čo neskôr na twittri odmietol a pre zmenu tvrdil, že všetci, na čele s Bidenom, Zelenským a Putinom, od začiatku vekov vedeli, že Ukrajina do NATO nikdy nevstúpi. Len mi to potom nejako nepasuje s prejavmi Zelenského, ktorý až okolo 15. marca definitívne pochopil, že Ukrajina do NATO nevstúpi. Asi tie jasne znejúce vyhlásenia celkom nepochopil. Presne, ako ja.
    Pán Palko, ďakujem, odvaha Vám nechýba. Presne, ako za toho prvého socializmu.

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 10:00

      Palko je obmedzeny a nicomu nechape, resp. ako kremelsky propagandista nechce chapat.
      .
      NATO je spolocenstvo 30 statov, kde kazdy jeden musi suhlasit s clenstvom ineho v NATO. Je to pekne vidiet prave teraz, ked si Erdogan postavil hlavu, ze on nebude suhlasit so vstupom Finska a Svedska a vsetci diplomati si unho vymienaju klucky, aby ho obmakcili.
      .
      Francuzsko, Nemecko a dalsi by nikdy nesuhlasili so vstupom Ukrajiny do NATO, preto cele Palkovo bluznenie o NATO je uplne bezpredmetne.
      .
      Ak by USA tak strasne chceli Ukrajinu na vlastnu stranu, bez problemov a hocikedy s nimi podpisu bilateralnu zmluvu o obrane, aku maju podpisanu s Izraelom, Japoncami ci Korejcami. Lenze USA nie su na hlavu, aby sa zaviazali branit Ukrajinu. Cela ta ponuka v 2008 bola iba lacne PR odchadzajuceho Busha a Putin to velmi dobre vedel. Inak by zautocil uz v 2008. Minimalne na Krym.

  14. Kobalt  - dňa 04. 06. 2022 o 09:48

    Výborný komentár pán Palko 👍👏

  15. Štefan  - dňa 04. 06. 2022 o 09:48

    Jednu poznámku mám : keby Rusi čakali až budú akútne ohrození, mohlo by byť už neskoro. Aj to čo sa deje dnes na Ukrajine je obrovská tragédia, ale aká by bola vojna až by Rusi boli akútne ohrození si nevieme ani predstaviť.

    • majo  - dňa 04. 06. 2022 o 09:55

      Presne tak, toto si malokto uvedomuje.

    • doktor živago  - dňa 04. 06. 2022 o 13:35

      Správne. Preto netreba na nič čakať a vyhlusiť všetko, čo sa nepodda, okolo ruských hraníc tak cca 1500 km okolo.

  16. Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 09:47

    Aktualny vyvoj na Ukrajine i kazdy dalsi vyrok zahranicnych politikov vyvracia Palkove bludy o tom, ze za invaziou na Ukrajinu stala ponuka do NATO, no kremelsky propagandista Palko dookola melie tie svoje bludy, len aby tento neinteligentny egomaniak bez stipky sebareflexie nemusel priznat, ze sa mylil.
    .
    Samozrejme, ze Bush nemyslel ponuku Ukrajine na vstup do NATO vazne. Dal ho par mesiacov pred jeho koncom v urade, kde dobre vedel, ze Nemecko a Francuzsko ho na 100% vetuju. Bolo to len lacne PR, podobne ako Bushovo uznanie Kosova par mesiacov predtym. Bola to len snaha zlepsit si trochu image po katastrofalnej vojne v Iraku. No nikto, ani v USA, ani na Zapade a ani na Ukrajine tu ponuku nebral vazne. Koniec koncov, ani Ukrajina sa v 2008 neunuvala zrusit neutralitu, ktoru mala v Ustave.
    .
    Tolko k bludom klamara Palka, ktoreho loz je pracovnou metodou.

    • Jozef z NZ  - dňa 04. 06. 2022 o 09:52

      ked je Palko kremelský propagandista…tak Tmmy je korunovaný hlupák…..

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 09:54

      Je, navyse velmi hlupy.

    • Štefan  - dňa 04. 06. 2022 o 10:05

      Ponuka Západu na členstvo Ukrajiny v NATO, aj keď neúprimná, bola aktualizácia plánu minimálne už od Bismarcka vyvolať Rusko – Ukrajinskú vojnu. Nepoznáš históriu vojen Západu proti Rusku? Koľko krát napadol Západ Rusko. Až taký tupý hádam nie si.

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 10:22

      Ale houby. Daval ju Bush, pol roka pred odchodom. Obama, ktory stiahol vsetky obrnene jednotky USA z Europy chcel s Ruskom restartovat vztahy.
      .
      V USA, ak si si nevsimol sa kazde 4 az 8 rokov meni prezident a novy prezident znamena uplne odlisnu zahranicnu politiku. Bush ani keby ho Francuzsko a Nemecko podporili by nic nezmohol, lebo o vsetkom by rozhodoval Obama, ktory Rusom iba ustupoval.

    • JankoS  - dňa 05. 06. 2022 o 15:38

      Len takáto maličkosť: Protiústavný prevrat v r. 2014 na Ukrajine nie je dodnes vyriešený, tak vlastne začala na Ukrajine tzv. demokracia.

    • Tmmy_A  - dňa 05. 06. 2022 o 16:03

      Prevrat na Ukrajine bola vnutorna zalezitost Ukrajiny do ktorej Rusko nic. Aj Rusko zazilo par prevratov a osnovatel toho najvrazednejsieho – Lenin je stale uskladneny na Cervenom namesti v Moskve, aby sa mu Rusi klanali.

    • Cajca  - dňa 06. 06. 2022 o 23:02

      @Tmmy_A
      Prevrat na Ukrajine bola az taka“ vnutorna zalezitost Ukrajiny“, ze ju naplanovali a zrealizovali Americania. Tiez skolili ukrajinskych vojakov a vyznamenavali svojich, ze pomahali a aktivne sa zucastnili majdanu na Ukrajine. Za spravny priebeh majdanu zodpovedala Nulandova.
      Pan Tmmy_A skor ako tu zacnete vnucovat svoje bludy ostatnym, prestudujte si najprv ako to bolo. Najlepsie v americkych mediach. Je to tam vysvetlene.

  17. JH  - dňa 04. 06. 2022 o 09:30

    Sucasny svet je plny moralneho marazmu. Temne sily ovladaju ludi cez hry, alebo starostami o prezitie tak, aby nemali cas sa zamyslat co sa okolo nich deje. O veci, ktore popisuje p. Palko sa ludia v sucasnosti velmi nezaujimaju. Staci im plna „misa sosovice“. To prebudenie do reality bude velmi bolestne. Pre nasu lahostajnost si to ale asi zasluzime.

  18. Palo Satko  - dňa 04. 06. 2022 o 09:13

    Tragicke na tom nie to, že Američan urobil trulov z europskych politikov, nič ine si nezaslužia, ale že pre tuto zlomyslnost zomieraju Ukrajinci a Rusi a už davno.

    • Kobalt  - dňa 04. 06. 2022 o 09:50

      🍾👍

    • Štefan  - dňa 04. 06. 2022 o 10:14

      Ja si myslím, že Američan z Európskych politikov hlupákov robí už predtým ako sa stanú politikmi. Len ich potom podľa potreby vyťahuje z klobúka. Viď príklad Slovenska.

  19. AR  - dňa 04. 06. 2022 o 09:12

    Prosím vysvetlite mi to pán Palko. Chápem to správne, že tvrdíte že Vladimír Putin s celým jeho spravodajským a diplomatickým aparátom bol taká naivka, že za celé tie roky nepochopil, že Ukrajina do NATO nevstúpi, lebo to nemyslia vážne ani USA, ani Francúzi ani Nemci? Čiže vlastne bol taký hlupák, že začal vojnu kvôli ilúzií? A nebol v tom žiadny veľkoruský imperializmus (viď články o historickej jednote Rusov a Ukrajincov)?

    • [email protected]  - dňa 04. 06. 2022 o 09:44

      Presne tak, Putinove spravodajské služby nezistili že to nikto nebral vážne, nie v Amerike, pretože dnešné vyhlásenie “ rozrehotaného komentátora” je proste lož. Pretože Amerika síce svoje nápady o prijatí Ukrajiny trošku utlmila, ale neopustila. Prečo vlastne vyzbrojovali tú Ukrajinu?

    • [email protected]  - dňa 04. 06. 2022 o 09:49

      Neospravedlňuje to Putina, Palko má pravdu, Rusko nebolo akútne ohrozené, na tom útoku sa ale americké provokovanie podieľalo, samozrejme aj Putinova (možno už senilitou a životom v izolácii vystupňovaná) zmena postojov a možno ( hlúpo nepremyslená ) snaha vstúpiť do dejín, ale američania v tom rozhodne majú väčší podiel viny ako nejaký “ ruský imperializmus” ktorý dnes vynašli ako svoju mantru ktorá ich akože vyviňuje.

    • Tmmy_A  - dňa 04. 06. 2022 o 09:54

      Ano, Palko robi z Putina uplneho idiota. No pravda je uplne ina. Putin v 2014 si chcel spravil lacne PR obsadenim Krymu, aby zdvihol padajucu popularitu. Dufal, ze sa mu obsadenim Krymu, rozputanim vojny v Donbase a ekonomickymi sankciami podari rozvratit Ukrajinu a ta sa k Rusku spat priplazi, ked im dojdu peniaze. No stal sa presny opak. Ukrajina sa do 3 rokov uplne ekonomicky preorientovala na Zapad, Cinu a ine casi sveta, dokazala sa makroekonomicky stabilizovat a smerovala do EU. Kazdy rok EU rusila postupne dalsie a dalsie cla na ukrajinsky import. Bolo zrejme, ze hoci Ukrajina do EU ani do NATO nevstupi este velmi dlho, definitivne tam smeruje a Putinovi sa nepodari natlalkom Ukrainu prinutit k otocke na vychod. Aj preto, ze Putin velmi ‚mudro‘ odsekol velku cast proruskej mensiny na Kryme a Donbase.
      .
      Putin chcel cez Minske dohovory prinutit Ukrajinu, aby bola federalizovana a jeho ludia na Donbase zvratili orientaciu Ukrajiny na Zapad. No ani to nevyslo. A tak zautocil.

  20. Milan z SK  - dňa 04. 06. 2022 o 09:02

    Z článku:

    „Ale tvrdiť, že americké budovanie Ukrajiny ako budúceho štátu NATO, nepriateľského voči Rusku, nepopchlo Rusko k invázii, je trápna lož.“

    Presne tak. A podobne to vidí aj Sv. Otec, ktorý tieto dlhoročné americké iniciatívy označil „štekotom pred bránami Ruska“.

    • Helena Marková  - dňa 06. 06. 2022 o 10:18

      Presne tak.

  21. Milada  - dňa 04. 06. 2022 o 08:10

    Brilantná analýza, pán Palko! Nielenže máte precízne úvahy, ale Vy ich dokážete precízne aj sformulovať a predstaviť verejnosti, čitateľom. V prezidentskom paláci by ste mali sedieť Vy a nie akási marketingová Zuzana z mimovládky, ktorá o histórii a politike nevie zhola nič a jej úvahy sú jednoduché a plytké ako kaluž na chodníku! Ach tá ťapákovčina, čo nás brzdí v rozlišovaní a oceňovaní skutočných osobnosti od pseudoosobností.

    • volk  - dňa 04. 06. 2022 o 09:29

      Milada, veľký súhlas! Palko na hrad! Ja som za všetkými desiatimi!

    • Milada  - dňa 04. 06. 2022 o 09:45

      Pozdravujem Felinu z Postoja?

    • medieval  - dňa 04. 06. 2022 o 10:00

      Tá „ťapákovčina“ sa naozaj prejavuje, ale práve u tých, ktorí ju pripisujú celému slovenskému národu. Napríklad u Z.Č, tak ako ste písali alebo u servilných novinárov, užitočných idiotov v parlamente, ktorí pri udalostiach na Ukrajine nie sú ochotní veci (najmä príčiny) vyhodnocovať objektívne. Navyše – asi v mene demokracie a slobody – sa postarajú o vypnutie médií, ktoré sa sa o akú-takú objektivitu usilovali. A to už nie je ťapákovčina, to je boľševizmus.

    • doktor živago  - dňa 04. 06. 2022 o 13:40

      Pán medieval, myslite na hlavne správy?

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.