45 komentárov

  1. RoboT  - dňa 31. 05. 2022 o 09:53

    Z

  2. DD  - dňa 29. 05. 2022 o 18:04

    1. Názor Alfreda de Zayas na to čo sa deje na Ukrajine…:
    https://mobile.twitter.com/alfreddezayas?s=21&t=Te1wULvbw-iMZ1xbqLPLdQ
    2. O čo môže ísť globalistom…?:
    https://odysee.com/@jermwarfare:2/ernst-wolff:f4

    • okoloiduci  - dňa 29. 05. 2022 o 18:55

      @Alfreda de Zayas
      https://dezayasalfred.wordpress.com/2022/05/29/my-interview-with-sputnik-news-on-kissinger-and-soros-at-davos/

      Velmi zaujimave myslienky a informacie

    • okoloiduci  - dňa 29. 05. 2022 o 18:58

      „Závažnosť dôsledkov Sorosovej ideológie a „vedľajšie škody“ by oprávňovali Medzinárodný trestný súd obviniť mnohých západných vodcov zo spáchania „zločinov proti ľudskosti“ podľa článku 7 Rímskeho štatútu. Ale, samozrejme, ICC slúži cieľom Západu a nikdy neobviní Bidena, Blinkena, Johnsona, Scholza ani samotného Sorosa.“

      Zaujimave je, ze existuje nejaky pravny zaklad pre moznost obvinit predstavitelov Zapadu. Ale zamozrejme, zjavne sa to nikdy nestane. Pretoze Zapad nema nezavisle organy pre vynucovanie prava.

      https://dezayasalfred.wordpress.com/2022/05/29/my-interview-with-sputnik-news-on-kissinger-and-soros-at-davos/

    • okoloiduci  - dňa 29. 05. 2022 o 19:04

      Soros je hráč kasína – nie veľmi múdry muž, tým menej intelektuál – Soros je finančný špekulant, ktorý zbohatol a potom si myslel, že dokáže formovať svet podľa svojich rozmarov a ilúzií. Symptóm megalománie. Na Sorosa sa zabudne, ale škody, ktoré spôsobil, zostanú desaťročia.

      Hm…

  3. Miroslav  - dňa 29. 05. 2022 o 07:35

    Napriek všetkým demagogickým analýzam, komentárom a ukrajinskej propagande si dovolím tvrdiť toto: Ukrajina už vojnu prehrala a vykrváca ľudsky aj materiálne. Po prvom týždni vojny, kedy ukázala schopnosť sa efektívne brániť, mala šancu uzavrieť s Ruskom výhodný mier. Teraz ju už čaká len trpká porážka. A či to bude o mesiac alebo o rok závisí len od rozpočtu USA, pretože Ukrajina nemá peňáze, len dlhy.

    • Števo  - dňa 29. 05. 2022 o 07:42

      S týmto ja úplne súhlasím, veľmi dobre napísané.

    • Imrich Spisak  - dňa 29. 05. 2022 o 13:01

      To je totálny nezmysel, ruskí fašistickí okupanti s veľkou hanbou utiekli od Kyjeva a Charkova, a teraz sa dlho brodia vo vlastnej krvi na Donbase…

      Zaostalé fašistické Rusko krváca vojensky, ale najmä ekonomicky a politicky, na čiernom trhu v Rusku je euro za400 bezcenných rubľov, oficiákálny kurz nič nehovorí tak ako za skrachovaného ruského komunizmu…

      Takže sa márne tešíš, že aj na Slovensku bude pomätená ruská tyrania, ruská bieda a hnusná ruská fašistická vojna.

    • okoloiduci  - dňa 29. 05. 2022 o 14:57

      @Imrich Spisak, ako dlho uz bojujes s vlastnymi bludmi ? To nikto nechce, co tu tvrdis.

    • patriot  - dňa 29. 05. 2022 o 16:33

      Prehralo Rusko , a to 24 februára . Ukrajina je momentálne morálny víťaz a neskoršie samozrejme aj vojensky.

    • okoloiduci  - dňa 29. 05. 2022 o 19:02

      @patriot, ako to moze byt s tou moralkou

      „Soros a jeho sieť podvracajú základné princípy medzinárodného poriadku a ozbrojujú ľudské práva proti Rusku, Číne, Maďarsku, Kube, Nikarague, Venezuele, Sýrii atď. s nepriaznivými dopadmi na celý svet. A predsa sa Sorosovej sieti podarilo vybudovať si o sebe pozitívny obraz vďaka „falošným správam“ a falošným naratívom šíreným komplikovanými mainstreamovými médiami. “

      Zapadna moralka je zalozena na falosnych propagandach, ktore siria media, znacne dodovane zaujmovymi skupinami.

      Ak by sa to vsak zacalo nezavisle analyzovat, UA by nebola az takym jednoznacnym moralnym vitazom, aj oni (politici babky) maju toho vela za usami.

  4. majo  - dňa 28. 05. 2022 o 21:35

    @Tmmy_A a @okoloiduci, obaja mate po osem prispevkov, co je spolu viac ako polovica vsetkych prispevkov. Mozeno si to ani neuvedomujete, ale takto znefunkcnujete diskusiu pre inych citatelov. Alebo je to vas ciel, to neviem.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 21:56

      Ako to znefunkčnilo diskusiu ?
      Mojim cieľom bolo nenechať blbe odpovede bez reakcie. A bolo by možno fajn ak by reagoval tam aj niekto iný.
      Tak skúsil som to takto, je dosť možné, že je to z mojej strany hlúpe.

  5. patriot  - dňa 28. 05. 2022 o 20:09

    Tento pán historik Snyder to zhrnul veľmi presne . Tu niet čo dodať- absolútny súhlas.
    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-fasismus-nazor-timothy-snyder.A220521_100613_zahranicni_pitt

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 20:38

      Rusky fasizmus spociva v tom, ze predstavitelia Ruska maju pocit vlastnej vynimocnosti. Ale takyto pocit maju nepochybne aj predstavitelia USA, ktori si nasli svojich sluzobnikov a realizatorov svojich cielov v predstavitelov UA.

      Toto je vojna „fasistov“ z roznych stran. Ale asi pojem „fasizmus“ nie je v tychto suvislostiach spravny, ide asi o nieco ine.

      Predstavitelia Ruska vsak nemaju za ciel znicit USA, na rozdiel od USA, ktori tento ciel maju, pretoze Rusko im brani vladnut svetu.

  6. patriot  - dňa 28. 05. 2022 o 20:09

    Tento pán historik Snyder to zhrnul veľmi presne . Tu niet čo dodať- absolútny súhlas.
    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-fasismus-nazor-timothy-snyder.A220521_100613_zahranicni_pitt

  7. Števo  - dňa 28. 05. 2022 o 18:25

    Jednoducho povedané, napriek všetkým mediálnym víťazstvám Ukrajina prehráva v realite. Som zvedavý či po obsadení celého donbasu pôjdu Rusi ďalej, alebo sa dohodne nejaký mier. To je podstatná otázka. Mier by bol výhodný pre Ukrajinu pretože by mohla pripraviť druhu líniu obrany, prípadne nazbierať za rok dva sily na protiofenzivu. Teraz silu na protiofenzivu nemá a neexistuje ani druhá línia obrany. Čiže pre Rusko by bolo výhodnejšie keby sa snažilo dosiahnuť celú líniu dnepra. Potom by už bola akákoľvek ofenzíva Ukrajiny mimoriadne obtiažne.

    • Imrich Spisak  - dňa 28. 05. 2022 o 20:30

      Preháňaš, lebo rusofašisti predsa chceli dobť celú Ukrajinu, lenže od Kyjeva a od Charkova museli s hanbou zutekať, čím ich hlavný plán padol a rusfašisti a museli brať niečo menšie…

      Donbas by s takou ohmnou prevahou ťažkých zbraní mali ruskí masoví vrahovia obsadiť na tých roinách za pár dní, ale namiesto toho sa rusofasistickí okupanti bijú ťažko o každý kilometer.

      Masový vrah Putin zbesilo mužíkov ženie do mlynčeka na mäso, lebo si myslí, že to zabratie Donbasu bude ruské „víťazstvo“, ale bude to totálna morálna prehra rusofašizmu. A tiež dlhý konflikt so ekonomicky 30 krát silnejším Západom, čiže prehlbujúca sa odporná ruská tyrania a typický ruská bieda .

  8. Štefan  - dňa 28. 05. 2022 o 13:04

    Vráťte nám Lukáša Visingera!

    • ribka  - dňa 28. 05. 2022 o 19:30

      to je kto?

  9. Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 11:09

    Nikto nepodcenuje Rusko. No ak za 3 mesiace pridu o 4000 kusov techniky a celu ofenzivu zredukuju na boj o maly kusok Luhanska, je to katastrofa pre Rusko. A chvalabohu za to.

    • fatima  - dňa 28. 05. 2022 o 11:36

      Tmmy-A
      to čo robíš sa volá relativizácia a je to jednoduchá manipulačná technika. A klameš. To čo píše Jozef z Nazaretu má hlavu a pätu.
      Rôzny dulebovci, wisingerovci a im podobný „odborníci na teplú vodu“ vypisujú propagandu a želania svojich pánov, ktorí im za ich „múdrosti“ platia
      a medzi nich patríš aj Ty

    • Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 12:01

      V com klamem. Rusi prisli o 4000 kusov techniky. Z toho 730 tankov. To vsetko je fotograficky zdokumentovane. USA dokonca hovoria o strate 1000 tankov. To je 1/3 aktivnych tankovych vojsk, ktore Rusko ma. Cize im ostava este 2000 modernizovanych tankov a potom uz len boh vie kolko starych 30-50 rocnych srotov.
      .
      Tento kvazi analytik hovori, ze pozrime sa na mapu. Nuz, keby som sa v lete 1942 pozrel na mapu ZSSR, tak by bolo ‚jasne‘, ze Nemecko zvitazi. Ale skoncilo to dobytim Berlina.
      .
      Sposobene straty su absolutne klucove. A Rusko rozhodne nedokaze vyrabat tolko zbrani ako ZSSR. V prvom rade to nie je ZSSR a vela zbrani, vratane tankov sa vyrabalo prave na Ukrajine. A po druhe, tie zbrane su neporovnatelne sofistikovanejsie a drahsie a treba na ne technologie, ktore bralo Rusko casto zo Zapadu.
      .
      Taka ‚analyza‘ aku ukazal tento pan za vela nestoji.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 12:39

      Potrebujes klamat sam seba ? To musis (mal by si) vnimat v suvislostiach a vo vyvoji v case.

      Pred nedavnom Zelenskyj pripustal, ze sa budu musiet vzdat nejakych uzemi. Potom povedal, ze nedaruju ani cm (ked spozorovali svoje uspechy). Teraz zacinaju vnimat, ze Rusom sa zacina opat viac darit. A podobne su na tom aj Rusi. Ustupili z okolia Kyjeva a Charkova. Ale teraz uz znova pocut, ze vraj planuju opat dobit Kyjev…

      Ta situacia sa moze vselijako vyvijat a zvrtnut. Co sa nejako javi teraz, o mesiac moze vyzerat uplne inak. Vsetko je to dost nestabilne.

      Ale jedna podstatna zmena sa udiala. Rusi bojuju uz ovela efektivnejsie ako na zaciatku. A aj ovela brutalnejsie – idu cez spalenu zem, pouzivaju nicivejsie a menej presne zbrane. A ak podobne zbrane zacne pouzivat aj UA, tak to bude znamenat nasobne vyssie skody a straty na zivotoch ako doposial.

    • fatima  - dňa 28. 05. 2022 o 12:52

      jeden dnešný titulok v štandarde

      „V Británii sa za štyri roky zdvojnásobil počet mladých, ktorí sa identifikujú ako gayovia, lesby alebo bisexuáli“

      AJ TOTO JE PREJAV DEGENERÁCIE Európy – toto nech rieši lajnovej banda

    • Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 13:03

      Efektivnejsie ? Za 40 dni nedokazali este stale obsadit malicke uzemie, ktore maju obklucene z 3 stran. Ked toto porovnam voci utokom na zaciatku vojny, ked Rusi prenikali do vnutrozemia Ukrajiny, aj 300 km od ruskych hranic az po Kyjev, je tato efektivita na smiech.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 13:07

      Tmmy_A, to nema ani hlavu ani patu co pises. Prenikat do uzemia, ked nikto nekladie odpor, je lahke. A potom mat problem so zasobovanim a byt lahkym tercom pre protitankove strely je hlupe. Takto to bolo na zaciatku v okoli Kyjeva.

      Sami predstavitelia UA teraz tvrdia, ze ich situacia na fronte je ovela horsia.

      Tvojim taraninam nikto pricetny neveri, ani ti, co by si zelali, aby to bola pravda.

    • Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 16:38

      A preco neprenikaju zasa na tie uzemia, ale celu slavnu ofenzivu obmedzili na miniaturny kusok Ukrajiny, ktory maju obkluceny z 3 stran a ani po 40 dnoch ho nedokazali dobyt ?

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 18:50

      @Tmmy_A, neviem. Ale povodny postup bol zjavne technicky nespravny, tak preco by mali opakovat rovnake chyby ?

      Aj v 2.sv. vojne najskor robili chyby a potom sa naucili bojovat. Predbezne sa to javi rovnako. Ale zasa tu istu moznost – naucit sa lepsie bojovat ma aj Zapad s ukrajinskymi vojakmi. Tak uvidime, co spravia. Ale zasa Zapad a najma USA ma ine ciele v tejto vojne. Im na blahe Ukrajincov nezalezi, su im ukradnuti.

    • Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 19:15

      A teraz je to lepsie, ked postupuju o par 100 metrov denne za cenu velkych strat ? Ja osobne s tym nemam problem. Akurat, ze vsetko co dobyju je uplne znicene. Totalne znicene mesta, ktore sa neobnovia ani za 10 rokov a pozabijani civilisti.
      .
      To je ta nova taktika nacistickeho Ruska.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 19:22

      Toto nicenie vsak ide na vrub vsetkych bojujucich stran. Rusi su vsak k tomu dokopani Zapadom. Mozno Rusi tam chcu vytvorit naraznikovu zonu a nie obyvatelnu.

    • Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 20:14

      Ide na vylucne na vrub utocnika. Do 24.2. si Ukrajinci zili spokojne v mieri, az kym neprisiel ten psychopat Putin a nezacal nicit zivoty a obydlia ludi.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 20:27

      @Tmmy_A, zasa klames. Nie vsetci si zili v pokoji. Ak teda Zapad a UA chceli Rusko a Rusov vyradit zo zony bezpecnosti, tak Rusko zacalo reagovat podla seba. A vracia im „pozicane“ aj s urokmi. A to este stale nie je koniec.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 20:31

      Do 22.2 utocila a uz dlho ukrajinska armada na separatistov. Nedala im pokoj. A vlada UA dlhodobo potlacala vsetko Ruske a Zelenskyj to este zintenzivnil. Tak takto pokojne si zili na UA.

      Putin teraz nerobi nic ine. Kopiruje nepriatelske akcie Zelenskeho, len sa vymenili ti, co vladnu a ktori su potlacani.

      Ja nesuhlasim s tym, co robi Putin. Ale Zelenskeho dobieha karma. Ale este nie je ani zdaleka koniec. To najhorsie ho este len caka mozno na 2. svete.

    • Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 20:56

      22.2. utocili separatisti na Ukrajincov, a ti sa len branili. Alebo si myslis, ze Ukrajinci su uplne na hlavu, a budu utocit ked maju okolo hranic 200 000 po zuby vyzbrojenych Rusov ?
      .
      Takemu niecomu moze uverit len uplny idiot.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 20:59

      Zasa podlo zavadzas. Ja som napisal DO 22.2. A to boli dlhe roky pred vojnou.

    • Tmmy_A  - dňa 28. 05. 2022 o 21:40

      Nikde nikto neutocil. Jediny kto utocil boli Rusi. Ukrajinu napadli uz 3. krat za poslednych 8 rokov a teraz ich za tie zverstva Boh potresta. Za tuto bezboznu vojnu zaplatia porazkou i stratou velmocenskeho statusu. Bude to uz len uboha zaostala europska gubernia, ktora bude symbolizovat upadok.

    • okoloiduci  - dňa 28. 05. 2022 o 21:57

      Zas odporne klameš.

    • Cajca  - dňa 31. 05. 2022 o 18:13

      Teba živi len ta ukrajinska propaganda. Tvrdis len to, co sam chces vidiet, hoc realita je ina.

    • Cajca  - dňa 31. 05. 2022 o 18:16

      @Tmmy_A
      Teba živi len ta ukrajinska propaganda. Tvrdis len to, co sam chces vidiet, hoc realita je ina.

  10. JH  - dňa 28. 05. 2022 o 09:01

    … Za mňa je pre Ukrajinu úplne kľúčové, aby západná pomoc z hľadiska zbraní i munície vydržala. Bez toho Ukrajina v podstate nemá šancu v konflikte ďalej dlhodobo pokračovať…

    Za mna je pre svet uplne klucove, aby tato zapadna pomoc z hladiska zbrani skoncila. Boje ustanu, nastane diplomacia.
    Obavam sa, ze poblazneny zapad zatial toho nie je schopny.
    Este asi potrva, kym obycajni ludia pochopia o co sa hra – na ich skodu.

    • hominem  - dňa 28. 05. 2022 o 21:05

      Boje ustanu? Tym, ze sa nebude mat UA ako na svojim uzemi branit voci agresirovi – tak podla vas boje ustanu a zacne sa diplomacia?
      Nie. “Specialna operacia” na dosadenie babkovej vlady by opat nabrala na obratkach.

    • hominem  - dňa 28. 05. 2022 o 21:05

      Boje ustanu? Tym, ze sa nebude mat UA ako na svojim uzemi branit voci agresirovi – tak podla vas boje ustanu a zacne sa diplomacia?
      Nie. “Specialna operacia” na dosadenie babkovej vlady by opat nabrala na obratkach.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 28. 05. 2022 o 22:42

      @hominem: a kto nutil Ukrajincov robit ramena, ked vedeli, ze nemaju ani zbrane ba ani municiu? Alebo inac, krajina, ktora nie je schopna sebaobrany by si zbytocne nemala robit velkych nepriatelov.

  11. Jozef z NZ  - dňa 28. 05. 2022 o 08:22

    ked to píše Čech vždy to zaváňa ukrajinskou propagandou…aj ked teraz pri ruskom postupe už menia slovník……

    Tak napr Ukrajinci žiadnu bitku o Kyjev nevyhrali, lebo nebola……Rusi sa jednoducho stiahli lebo zle vyhodnotili situaciu resp ich ludia v Kyjeve nevykonali prevrat a špecialnym jednotkám sa nepodarilo zlikvidovať ciele v Kyjeve…..tým pádom podpora ruskej armády v okolí Kyjeva stratila zmysel…lebo aj keby dobyli Kyjev za cenu velkých strát, bolo by to len jedno mesto a celé okolie by aj tak nedokázali kontrolovať…….a stratili by sily na hlavný ciel Donbas. To sú také keci ako Ukrajinci dobyli naspäť územia…….správne by malo byť obsadili územia (Buča a iné) po odchode ruských vojsk….

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.