78 komentárov

  1. kašuba  - dňa 14. 06. 2022 o 08:31

    Štandart by mal zvážiť stanovenie limitu príspevkov do jednej diskusie😀

  2. Fredy  - dňa 25. 05. 2022 o 16:54

    Tvrdiť, že invázia do Iraku a invázia na Ukrajinu sa podobajú, môže len zadubený človek nepoznajúci alebo zámerne ignorujúci fakty. Jedna vec je mediálne podanie príčin invázie do Iraku. Skutočným oprávnením na inváziu do Iraku však boli rezolúcie Rady bezpečnosti OSN v nadväznosti na prímerie prijaté po vojne v zálive a porušenie tohto prímeria zo strany Iraku. Už to samé oprávňovalo zaútočiť na Irak, aj keby sa žiadne chemické či biologické zbrane nenašli.

    V prípade invázie Ruska na Ukrajinu žiadna rezolúcia neexistuje.

  3. Cajca  - dňa 25. 05. 2022 o 16:21

    Pre Tmmy_A
    K biologickym laboratoriam na Ukrajine. Ked si pozorne precitate dokonca len odkaz na wikipedii https://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Nuland
    Staci kariera
    Dalej aktivne k podielani sa USA na majdane staci pozriet komentare americkeho geopolitika Georga Friedmana, https://www.facebook.com/100072937893773/videos/258099696507069/?sfnsn=wa

    dalej davam do pozornosti americ. ekonoma Sachsa a viac citat zahranicnu britsku, americku, indicku tlac.., otvoria sa vam oci, o co tu vlastne ide. Ste uplne zacykleny v nasom cenzurovanom mainstreame

  4. Cajca  - dňa 25. 05. 2022 o 16:19

    Pre Tmmy_A
    K biologickym labiratoriam na Ukrajine. Ked si pozorne precitate dokonca len odkaz na wikipedii https://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Nuland
    Dalej aktivne k podielani sa USA na majdane staci pozriet komentare americkeho geopolitika Georga Friedmana, https://www.facebook.com/100072937893773/videos/258099696507069/?sfnsn=wa

    dalej davam do pozornosti americ. ekonoma Sachsa a viac citat zahranicnu britsku, americku, indicku tlac.., otvoria sa vam oci, o co tu vlastne ide. Ste uplne zacykleny v nasom cenzurovanom mainstreame

  5. Mates  - dňa 23. 05. 2022 o 11:38

    Čo ste napísali, je nepohodlná pravda.
    Poznámka k porovnaniu invázie do Iraku a na Ukrajinu: Američania v rozpore s medzinárodným právom svojvoľne vtrhli do krajiny vzdialenej desaťtisíc kilometrov za oceánom na základe vyfabulovaných klamstiev. Útok prebiehal formou americkej verzie blitzkriegu s názvom „shock and awe“ na základnú infraštruktúru krajiny(grafitové bomby), vládne budovy a administratívu s cieľom ochromiť chod krajiny a zminimalizovať odpor irackej armády. Presné čísla z Ukrajiny nemáme, alé vyzerá to tak, že počas prvého dňa irackej vojny američania urobili viac raketových útokov a náletov ako Rusi za celý mesiac. To isté platí o civilných obetiach. Ako ste správne poznamenali, pri porovnaní dôvodov-zámienok týchto dvoch operácií je pokrytectvo západného mainstreamu a politikov do očí bijúce. Porovnať treba ale aj samotný priebeh operácie a aj tam nájdeme veľké rozdiely.

  6. Oliver Saloň  - dňa 22. 05. 2022 o 15:52

    Ďakujem pán Palko, za hutný a rozumný komentár.

    P.S.Najväčší pokrytci sú všetci tí, ktorí sa pod svoje komentáre nedokážu ani len podpísať vlastým menom.

    P.P.S.Ešte raz vďaka pán Palko.

  7. AntonV  - dňa 22. 05. 2022 o 12:13

    Som unesený nesmierne čistým a záslužným úsilím autora postaviť sa na stranu láskavého, citlivého, empatického a vôbec nie vulgárneho, zlého človeka, ktorý- odkedy sa zjavil verejnosti- uráža,ponižuje a ničí všetko a každého, kto mu príde do cesty.

    Tento človek potrebuje Vašu ochranu? Inú nespravodlivosť, iného človeka, ktorého znevážili, zneuctili alebo celkom uštvali na našom milom demokratickom Slovensku Ste nenašli?

    Stavím sa, že Harabin ľavou zadnou splní svoju nehanebnú vyhrážku,že sa mu bude platiť odškodné a pán Lipšic sa pridá tézami o prepytujem.- slobode slova.

    Pán Timmy A. vás všetkých VYSOKO PREVYŠUJE. Keby Ste sa tak mohli znížiť pán Palko a prečítať si jeho názory.Možno by Vám to pomohlo. Ostatní trápni diskutujúci, milujúci „spravodlivosť“- tiež.

    • Cajca  - dňa 25. 05. 2022 o 17:01

      😅🤣🙈🙉🙊

  8. halo  - dňa 22. 05. 2022 o 00:06

    +1

  9. Snape  - dňa 20. 05. 2022 o 22:54

    Vsetko najlepsie k narodeninam p. Palko.

  10. VPeter  - dňa 20. 05. 2022 o 15:12

    Ďakujem pán Palko, jasné, zrozumiteľne, prehľadne,ako vždy super, želám veľa zdravia.

  11. Helena Marková  - dňa 20. 05. 2022 o 15:01

    Výborné ako vždy 🙂.

  12. ribka  - dňa 20. 05. 2022 o 14:45

    Palko: „Vojna v Iraku mala pri najkonzervatívnejšom odhade vyše 200-tisíc obetí priameho násilia. Väčšina z toho boli civilisti, čiže niet veľkého rozdielu v porovnaní s civilnými obeťami na Ukrajine. “ Niekomu tu hrabe??? dnes OSN zverejnila, že na UA zahynulo 3tisíc+ civilov! Pre Palka je to to isté ako 200tisíc civilných Iračanov??? niekto by mal akútne vrátiť diplom z matematických vied 🙁 a byť obžalovaný z rasizmu …

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 15:24

      V Iraku drviva vacsina obeti bola sposobena bojom sitov a sunnitov a bojom s ISIS. Cize obcianskymi vojnami.
      .
      Na Ukrajine je velka vacsina obeti sposobenych ruskou armadou. A rozhodne ich nie je 3000 ako splieta OSN.
      .
      A samozrejme, bavime sa nie o 18 rocnej vojne ako v Iraku, ale o necelych 3 mesiacoch.

  13. Oskar  - dňa 20. 05. 2022 o 13:03

    Možno rozdiel ci podobnosť je v tom, že iracký prezident bol diktátor, rovnako ako putin.

    Ak by neboli, možno by ani tie vojny neboli.

    • gotroch  - dňa 20. 05. 2022 o 13:13

      Statne zriadenie nedava ziadne pravo na utok. To by si len tak mohol napadnut polovicu africkych krajin a tretinu azijskych. Vacsina sucasnych demoracii bola vo viac alebo menej nedavnej historii diktaturami.

    • ribka  - dňa 20. 05. 2022 o 14:56

      možno aj USA má na čele diktátora! veď zožral aj premiersku funkciu ! a má aj jadrový kufrík- čo iné ako diktátorstvo je takáto koncentrácia celosverovej moci – navyše v rukách pacienta, čo sa rozpráva striedavo so stenou, 5 rokov mrtvym synom, …

    • Cajca  - dňa 25. 05. 2022 o 15:34

      Ok, ale co s tym ma mat USA?
      Vola ju niekto , aby to riesil? Sama sa ponuka ako agresor

  14. [email protected]  - dňa 20. 05. 2022 o 12:46

    Ako vždy s Palkom súhlasím, vďaka za jedného z mála príčetných ľudí vo verejnom priestore.

  15. Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 11:31

    Vojna v Iraku a vojna na Ukrajine sa velmi podobaju. Obe boli utocne, agresivne vojenske vypady voci krajine, ktora utocnika nijako neohrozovala. To co je ine ja Palkovo pokrytectvo. Kym pri Iraku sa aj teraz 20 rokov po vojne ide zblaznit v kritike, pre Putinove motivy agresie nachadza pochopenie ako poplatny poskok Kremla.
    .
    Ano, je to o pokrytectve. Pokrytca Palka.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 20. 05. 2022 o 11:47

      Tie 2 invazie sa ale nepodobaju v troch zasadnych rovinach:
      1. vzdialenostou od utocnika: USA od Iraku cca 11 tisic km, Rusko od Ukrajiny presne 0 km
      2. Irak nespolupracoval a nespriahol sa zo ziadnou nepriatelskou mocnostou proti USA, ale Ukrajina ano
      3. poctom civilnych obeti: v Iraku pocas invazie bolo zabitych min. 200 tisic (napr. The Lancet tvrdi, ze 650 tisic), na Ukrajine sa bavime zatial o 3 tisicoch

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 11:55

      Bludy.
      1. Co ma vzdialenost spolocna s charakterom vojny ? Okrem toho, na Ukrajine bojuju vo velkej miere vojaci z vychodneho Ruska, ktore je tak 10 000 km od Ukrajiny.
      2. Ani Ukrajina sa nespriahla so ziadnou nepriatelskou krajinou. To Rusko Ukrajinu prepadlo, najprv v 2014 a potom v 2022.
      3. 3000 ? Len v Mariupole to bude nasledne viac. Nehovoriac o minimalne 15 000 ruskych a mozno tolko isto ukrajinskych vojakoch – po necelych 3 mesiacoch vojny.
      .
      Tato vojna bude trvat roky. A pocty obeti pojdu do statisicov.

    • údiv  - dňa 20. 05. 2022 o 12:01

      Pre Tmmy_A -od Karla Kryla k meditácii o súčasnosti…..
      .
      Nad mozkem poslušnost a nad rozumem víra
      A správná příslušnost je víc, než v botě díra
      Mámu jsme zapřeli a brácha zapřel tátu
      Někdo se odstřelí a jiným zlámem hnátu
      Ďábel nás hnal a šli jsme jako ovce
      Každý z nás znal, že zvěř se stane z lovce
      Každý však šel a na chytrost měl štempl
      Náš cíl se skvěl, jsi proti?
      Pak jsi lempl!

      Nad oči slepota, sám do uší dáš vatu
      Je z tebe despota a syna dáváš katu
      K dobrému příteli zas obracíš se zády
      A když ho odstřelí? Po smrti dáš mu řády!
      Žene vás čert, zas jdete jako ovce
      Není to žert, už zvěř se stala z lovce
      Přítel je skřet a nad rozumem víra
      Vpřed! Jenom vpřed! Vpřed! Jenom vpřed!
      Vpřed! Jenom vpřed!
      A vpředu smrdí síra …

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 12:02

      Chudak Kryl. V hrobe sa musi obracat, ked ho zneuzivaju privrzenci podplukovnika KGB a masoveho vraha Putina.

    • Knieža Myškin  - dňa 20. 05. 2022 o 12:50

      Mily TimmyA
      stale nevidis ze V Palko len opravuje prestrelenu medialnu propagandu
      Myskin

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 12:59

      On nic neopravuje. On si buduje vlastnu, proputinsku propagandu. Je to Putinov propagandista na Slovensku. A nie je jediny. Povedal by som, ze je to taka kultivovanejsia verzia Lubosa Blahu. Intelektualne i nazorovo na rovnakej urovni a strane, ale slusnejsie vyjadrovanie.

    • gotroch  - dňa 20. 05. 2022 o 13:11

      @Kvapalna_Demokracia: zabudol si na nepriatelske proti-ruske zakony a fakt, ze ukrajinsky predstavitelia spominali este pred vznikom vojny (ale , priznavam, v uz napatej predvojnovej situacii) ze si zaobstaraju zbrane hromadneho nicenia (konkretne atomove) alebo budu prijati do nato.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 20. 05. 2022 o 13:55

      @Tmmy_A:

      1. Nepisem o charaktere ale o realnosti hrozby. 11 tisic km nepriatelsky Irak pre USA nebola nikdy hrozba a to ani ani keby mali ZHN. Totizto nemali k dizpozicii techniku interkontinentalnych balisticky striel. Sadam sa mohol zmohnut snad na nejaku teroristiku kulehu, ale nie na vazne ohrozenia USA. Ale nepriatelska Ukrajina, ktora je na hranici s Ruskom, ktoru neoddeluje ziadna geograficka prekazka (iba VEU nizina) je seriozna vojenska hrozba – este v spojeni s USA.
      2. Samozrejme ze sa spriahla s USA. Vy budete z tych, ktori este aj dnes predstieraju, ze sa nejedna o proxy vojnu medzi Ruskom a USA, aj ked to uz Americania davno potvrdili 😀
      3. Naco tu pletiete pocty vojakov. Bavime sa o civilistoch a tych napocitali na Ukrajine 3000. Nech ich je aj 10000, tak kam sa to hrabe na takmer 200-650 tisic v Iraku? Jednoducho Rusi vedu sice rovnako invaziu, ale nie taku brutalne zameranu na civilistov „collateral damage“ ako „vyspely“ Zapad kedysi v Iraku. Aj ked by mohli.

    • VPeter  - dňa 20. 05. 2022 o 15:08

      Tmmy…,ty bruselský liberálny boľševik, očakával som tvoju klasickú reakciu,ty keby si sa na tento svet vykotil v cca 50-tich rokoch,bol by si komunistická mediálna hviezda -novinar pisuci presne podľa majiteľov vtedajšej pravdy,dnes jasne robíš pre majiteľov terajšej špinavej propagandy, pre teba existuje jediný názor,ten za ktorý dostavas honoráre, keby ti platil Hitler, Putin, Saddam, Pinochet…tak píšeš ako najatý….

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 15:08

      1. Aku hrozbu pre jadrovu velmoc predstavuje Ukrajina ??? Absolutne ziadnu. Jedina ‚hrozba‘ spociva v tom, ze ju Putin nemoze beztrestne obsadit a okupovat ako nas v 1968 ZSSR.
      .
      2. Ukrajina sa s nikym nespriahla. Ukrajina bola az do decembra 2014 neutralnou krajinou a mali to aj v Ustave. To Rusko potom co okupovalo Krym a utocilo na Donbase prinutilo Ukrajincov obratit sa na Zapad. Nie USA, ale Rusko moze za otocku Ukrajincov, ktori sa 20 rokov od vzniku Ukrajiny povazovali za neutralny most medzi Ruskom a Zapadom, az kym ten most Putin nevyhodil do vzduchu.
      .
      3. Ziadnych 3000 obeti. Iba v Mariupole odhaduje starosta, ze Rusi povrazdili 20 000 civilistov. A len v Kyjevskej oblasti nasli cez 1000 zmasakrovanych civilistov. OSN tam dava absolutne nezmyselne cisla. Ti hlasili stovky obeti, ked ich boli tisice a dnes hlasia tisice, ked su ich desattisice.

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 15:10

      VPeter
      Omyl. Ja som presvedceny demokrat, na rozdiel od skrytych komunistov typu Palko, ktori obhajuju agenta KGB Putina a teraz i komunistu a Meciarovca Harabina.

    • VPeter  - dňa 20. 05. 2022 o 15:31

      Tmmy…ty a demokracia?, ale Rakúsko – Uhorského typu, pripadas mi ako fizel Bretschneider z Dobrého vojaka Svejka,ten chodil po krčmách,provokoval rečami a potom udával ľudí za protištátne,protirezimove vyjadrenia,aj ty tu testujes nálady medzi ľuďmi,provokujes a možno píšeš z počítača priamo v centrále,ale neboj,pravda zvíťazí ! Lož skončí na smetisku dejín.

    • Milan z SK  - dňa 20. 05. 2022 o 15:41

      @ Tmmy_A – dňa 20. 05. 2022 o 15:10

      Nie vždy a nie vo všetkom som s Palkom v minulosti súhlasil, ale ty si obyčajná primitívna demagogická nula, ktorá mu nesiaha ani po členky. V ničom. Ani v IQ, ani v EQ, ani v skúsenostiach.

      Vraj demokrat. Pchh!

    • Peter  - dňa 20. 05. 2022 o 19:05

      kecas. strasne kecas. palko putinovu agresiu na ukrajine odsudzuje rovnako a z rovnakych padnych dovodov ako bushovu agresiu v iraku.

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 22:04

      VPeter
      To ti len tak pripada…

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 22:06

      Milan
      Palko je intelektualne obmedzeny jedinec. Teda IQ nizke, EQ nedokazem posudit, ale tiez by som si nerobil iluzie.

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 22:07

      Peter
      Ano, odsudi v 1 vete v ramci povinnej jazdy a potom cely clanok je na obhajobu Putina. Velmi primitivny typ propagandy.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 20. 05. 2022 o 22:33

      @Tmmy_A
      1. Aku hrozbu pre jadrovu velmoc Rusko predstavuje Ukrajina? Presne taku ako predstavoval Irak pre USA, len o 11 000 km blizsie.

      2. Rozpravate totalne hluposti a prekrucate beh dejin. Lebo najprv bol statny prvrat proti demokraticky zvolenej vlade / prezidentovi a az potom Krym. A nie naopak. Kto toto popiera, len straca cas.

      3. Tak napiste OSN oficialnu staznost, ze zverejnuju iba overene cisla a nie Zelenskeho rozpravky a la Ghost of Kiev.

    • Milan z SK  - dňa 20. 05. 2022 o 23:13

      @ Tmmy_A  – dňa 20. 05. 2022 o 22:06

      IQ, EQ aj skúsenosti Palka v porovnaní s tebou je ako nebe a dudy.

      Ty si len primitívny táraj bez štipky sebareflexie.

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 23:23

      1. Cize ziadnu. Suhlasim.
      .
      2. Statny prevrat je vnutorna zalezitost danej krajiny. Neviem o tom, ze by USA po statom prevrate nabehlo do nejakej krajiny a ulupilo z nej kus uzemia. Presne to vsak spravil Putin. Navyse, par dni po prevrate. Novej vlade nedal ani tyzden, aby ukazala ake chce mat vztahy s Ruskom. Porosenko, Tymosenkova a dalsi oligarchovia na vztahoch s Ruskom profitovali. Ale Putinovi to bolo jedno. On zautocil na Ukrajinu a ulupil jej uzemie nejake 3-4 dni po tom prevrate, nie preto, ze by Rusko bolo ohrozene, ale preto, ze chcel si zapisat nehynucu slavu a popularitu ako ten vladca Ruska, ktory dobyl pre Rusko spat Krym. Ciste sprosta dobyvacna akcia, ktoru nejde ospravedlnit absolutne nicim.
      .
      3. OSN uverejnuje hluposti. Realne cisla su nasobne vyssie. Kludne aj radovo vyssie.

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 23:27

      Milan
      Reflexiu nema tento obmedzenec Palko. Preto neustale bluzni o nejakom summite NATO z 2008 ako dovode preco sa vraj Rusko obavalo, ze Ukrajina by mohla vstupit do NATO, a preto muselo jednat. Co na tom, ze prave na tom summite sa ukazalo, ze Ukrajina do NATO nevstupi, kedze ju zablokuju Europania. Staci pozriet ako teraz saskuje Erdogan s uplne neskodnym Finskom a Svedsko. Navyse, Ukrajina v NATO nie je ziadna hrozba pre Rusko. Ale, ze absolutne ziadna. A nikdy nebola.
      .
      Cele o co Putinovi na Ukrajine slo, aby si udrzal moc, aby Rusi raz podobne ako Ukrajinci sa nezacali burit proti jeho rezimu a takisto, aby Ukrajina nevstupila do EU a nezacala prosperovat, lebo to by viedlo mnohych Rusov k otazke naco im je Putinov rezim, ktory ich len okrada. A to doho sa este pridala vysinuta ideologia o Malorusoch. Ziadne NATO.
      .
      Ale Palko je prilis intelektualne obmedzeny a jesitny, aby si priznal ako katastrofalne sa mylil a tak mu ostava len omielat dookola ako verklik svoje bludy.

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 23:31

      Nehovoriac o tom, ze cela teoria s NATO je nezmysel aj v tom, ze USA nema ziadne problem podpisat bezpecnostne garnacie krajine, aj ked nie je v NATO. Izrael, velka cast Blizkeho vychodu, Australia, Juzna Korea, Japonsko nie su v NATO a USA ma s nimi bilateralne dohody.
      .
      Lenze USA nie su na hlavu padnute, aby davali Ukrajine bezpecnostne garancie. Aj to clenstvo v NATO bol iba vystrelok hlupeho Bush jr., ktory pred koncom vo funkcii si robil hlupe PR ako toto ci uznanie Kosova. Realne niekto, ani USA necakalo, ze by sa Ukrajina do NATO mohla dostat.
      .
      Keby USA tak velmi chceli obklucit Rusko, ziskat Krym a ine bludy, mohli to spravit X krat podpisanim bilateralnej dohody s Ukrajinou. No nespravili. Lebo USA rozhodne nebude riskovat zivoty svojich vojakov pre nejaku Ukrajinu. Ono je dost mozne, ze by ich neriskovali ani pre nas, a to sme v NATO.
      .
      Proste bludy intelektualne obmedzeneho Palka.

    • Milan z SK  - dňa 20. 05. 2022 o 23:55

      @ Tmmy_A – dňa 20. 05. 2022 o 23:27

      To akože na tie bludy očakávaš nejakú reakciu?

      A na koho sa tu vlastne hráš, hlupák? Palkovi nesiahaš ani po členky, môžeš si tu so svojimi drístami a fantazmagóriami riešiť svoje komplexy koľko chceš.

    • Tmmy_A  - dňa 21. 05. 2022 o 00:01

      Vsak ja ani takemu obmedzencovi nikam siahat nechcem. Arogantny hlupak co si nedokaze priznat, ze sa pomylil.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 21. 05. 2022 o 00:27

      @Tmmy_A:

      1. To teda urcite. Ak sa voci vam niekto sprava hostilne, urcite nepredstavuje ziadnu hrozbu ked je vo vasej tesnej fyzickej blizkosti presne tak ako ked sa nachadza v inom meste 🙂
      2. Statny prevrat nebola vnutorna zalezitost UA, ale vieme koho. A dobre si pamatame aki politici tam chodil balamutit chudakov Ukrajincov. Rusi precitali hru, ktora sa chysta. Az taki blbi nie su, aby cakali na prevratom dosadenu vladu.
      3. Ked tie cisla budu aspon na 2 nasobkoch ako Iraku (poctom obyvatelov cca polovicna krajina voci UA v case invazie), tak mi napiste a mozme porovnavat.

    • Milan z SK  - dňa 21. 05. 2022 o 00:34

      @ Tmmy_A – dňa 21. 05. 2022 o 00:01

      Nieže nechceš. Nemôžeš.

      A tá druhá veta sedí na teba ako riť na šerbeľ.

    • Tmmy_A  - dňa 21. 05. 2022 o 02:36

      1. Ale Ukrajina sa nepriatelsky nechovala. Kedy sa voci Rusku chovala nepriatelsky ? Do decembra 2014 to bola neutralna krajina, ktora po 2 utokoch Ruska na Kryme a Donbase zmenila statut a chcela do NATO, aby ju Rusko nenapadlo aj 3. krat. Nestala sa clenom a Rusko ju 3. krat napadlo. Kde tam vidis nepriatelstvo zo strany Ukrajiny ? Ved to Rusko sa chova voci Ukrajine agresivne, nie naopak.
      .
      2. Koho ? No tych tisiciek demonstrantov, ktori chceli do EU. Chceli sa proste mat lepsie, tak protestovali. Ukrajinci nie tu taki pribiti ako Rusi, ktori na slovo pocuvaju cara. Tam protestuju a strajkuju, ako inde v Europe. Co je na tom nepochopitelne. V 2005 zhodili Janukovica 1. krat, a bez problemov ho zvolili znova a potom ked porusil zakladny slub, ze bude smerovat krajinu do EU, zhodili ho 2. krat.
      .
      3. Nuz dovolim si tvrdit, ze uz teraz Rusi povrazdili viac civilistov na Ukrajine ako Americania v Iraku. V Iraku sa vrazili najma Iracania sami. Tu vrazdia Rusi Ukrajincov.

    • Tmmy_A  - dňa 21. 05. 2022 o 02:45

      Kvapalna_Demokracia
      Este jedna vec. Ty aj ten natvrdly Palko sa snazite vyvoj na Ukrajine interpretovat ako suboj USA a Ruska, kde USA po nicom inom netuzi iba oslabit Rusko.
      .
      Treba si vsak povedat na rovinu, ze pre USA Rusko nie je ziaden super. Je to zaostala, chudobna krajina, a ako sa teraz ukazuje, navyse aj s mizernou armadou. Pre USA, resp. Zapad je skutocnym superom ekonomicka supervelmoc Cina, a nie zaostale Rusko. Rusko je len problem v tom, ze robi neustale nepokoje, napada ine krajiny, robi bordel v Europe. Ale v zasade je Rusko uz len takou blchou v kozuchu.
      .
      Rusko je uz len vyblednuty tien ZSSR a kleptokrat Putin na tom nic nezmeni. Teraz USA vyuziju to, ze Rusko prepadlo Ukrajinu, dodaju jej zbrane, nech Ukrajinci ponicia rusku armadu, aby Rusko dalsich X rokov nemohlo nikoho napadnut. A potom, az Rusko prestane napadat ine staty nan s ulavou zabudnu, kedze ta zaostala diera nie je ziadnym superom USA.

    • Ondrej  - dňa 21. 05. 2022 o 09:05

      Treba čítať s porozumením. Diskusia o možných príčinách konfliktov je nevyhnutná. Ak sa máme vlastných chýb poučiť a neopakovať ich.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 21. 05. 2022 o 15:55

      @Tmmy_A

      1. Vyvolavanie plynovych kriz veru nebola priatelska aktivita (ani voci Rusku ani EU) a o vyhanani Moskalov z Krymu sa rozpravalo davno pred 2014. Okrem ineho, prekrucate historiu. Znova. Najprv Americania spravili na Ukrajine statny prevrat, cele to tam organizovali a ked uz bolo jasne, ze este aj diktuju, kto bude sediet v novej vlade tak az potom sa do vyvoja aktivne zapojilo Rusko.

      2. Su to rozpravky ako o Ghost of Kiev. Realita bola taka ako som pisal v prvom bode.

      3. No, ked si mam vybrat medzi „tvrdenim“ nejakeho Tmmy_A a OSN, veru nevyzera to vo vas prospech 🙂 Snad sa neurazite.

    • Kvapalna_Demokracia  - dňa 21. 05. 2022 o 16:05

      @Tmmy_A

      „Este jedna vec. Ty aj ten natvrdly Palko sa snazite vyvoj na Ukrajine interpretovat ako suboj USA a Ruska, kde USA po nicom inom netuzi iba oslabit Rusko.“

      Takze vy spochybnujete slova americkeho prezidenta alebo ministra obrany? Uz neblaznite. Nielenze USA na Ukrajinu pumpuju desitaky miliard dolarov na boj proti RF, dodavaju zbrane v dalsich desiatkach miliard, trenovali a trenuju vojkaov aj militantov aj na svojom uzemi v Europe ale este to aj priamo priznavaju. A vy stale odmietate uznat realitu.

      1. Biden: Putin nesmie zostat pri moci.
      2. Lloyd Austin: Nasim cielom na Ukrjaine je strategicka porazka Ruska.

      Na Ukrajine sa vedie proxy vojna medzi Ruskom a USA minimalne od roku 2014. Povedal by som, ze na pozadi este skor a mozno este aj pred Bukurestou 2008. Takze dobre rano stara mama!

    • Tmmy_A  - dňa 21. 05. 2022 o 21:12

      1. Aj keby Americania spravili nejaky prevrat, co je mimochodom blbost na kvadrat, nijako to neopravnuje Rusko na okupaciu Krymu. V 2014 bol v USA pri moci ten slaboch Obama, ktory okrem ineho rok predtym stiahol vsetky obrnene jednotky z Europy. V Europe nemalo USA jediny tank. To velmi nekoresponduje s urputnou snahou Obamu obsadit akysi Krym, ci neviem co.
      .
      2. Ake rozpravky ? Ved ti demonstranti boli mesiace v uliciach Kyjeva. Ale je pravdou ze z kremleskych webov ci od Palka sa to nedozvies. Ukrajinci chceli do EU, nie to NATO. To sa zmenilo az po okupacii Krymu a vojne na Donbase.
      .
      3. OSN v kazdom vyhlaseni tvrdi, ze realne straty budu daleko vyssie. Takze pre mna za mna ver aj OSN.

    • Tmmy_A  - dňa 21. 05. 2022 o 21:16

      Ale vsak to oni to povedali teraz, ked Putin zautocil na Ukrajinu. Palko tu melie o roku 2008.
      .
      Palko je kremelsky propagandista, navyse nijako chytry. Ano, teraz to uz je proxy vojna, ktoru rozputal Putin a USA sa postaraju, aby Rusko na Ukrajine vykrvacalo. To iste robili Rusi USA vo Vietname.
      .
      Ale v 2008, ani v 2014 ziadna vojna medzi USA a Ruskom nebola. Rusko pre USA nie je ziaden super. Je to zaostala diera, ktora okrem drancovania nerastneho bohatstva nedokaze absolutne nic vyrobit. Pre USA je Rusko len ten problem, ze ohrozuje Europu, ktora je dolezitym politickym a obchodnym partnerom USA. Preto sa teraz postaraju, aby na dlhe roky dostalo Rusko po papuli, aby nemoholo nikoho prepadat.
      .
      No nezabudaj, ze vojnu na Ukrajine zacal Putin, a nikto iny.

  16. údiv  - dňa 20. 05. 2022 o 11:13

    Pán Palko, vy ste osamelý maják zdravého úsudku, dobrej pamäte, skúseností v politike a odvahy k morálnym postojom – v mori pokrytcov, dezorientovaných a nezodpovedných politikov a kolaborantov( s kýmkoľvek len nech splynú s davom, ohlúpnutí propagandou, a tých čo idú s najsilnejšou mocou len po profite….).
    .
    Všetko dobré Vám prajem.

    • Milada  - dňa 20. 05. 2022 o 14:06

      Pridávam sa k Vaším slovám, údiv.

      A doplním, že Palkovi v dnešný deň, ktorý je dňom jeho narodenín, prajem z úprimného srdca veľa zdravia a Božieho požehnania a milostí a chuti pokračovať v práci, ktorú pre spoločnosť a hlavne konzervatívnu, robí. Je to dlhodobo naša najvýznamnejšia konzervatívna osobnosť.

  17. kašuba  - dňa 20. 05. 2022 o 10:23

    Nechcem polemizovať s Autorom. No považujem za nutné doplniť obraz jednu vec. Keď bola invázia do Iraku na Slovensku platil zákon ktorý umožňoval viac slobody slova. Teraz je zákon prísnejší a za sprístnenie za zasadzoval aj niekdajší minister spravodlivosti Štefan Harabin. Proti bol Daniel Lipšic. Čo k tomu dodať?

    • Tmmy_A  - dňa 20. 05. 2022 o 11:32

      Paradoxne, ten zakon prijala Ficova vlada. A volal po nom aj samotny Harabin.

  18. gotroch  - dňa 20. 05. 2022 o 09:55

    „Pokrytectvo“ je druhe meno Zapadu.
    .
    „Proste boli sme proti, ale hovorili sme svoj názor mierne.“
    Chapem to ako Palkovu sebakrituku. Bolo potrebne to povedat ostro.
    .
    Uz som to pisal a napisem este raz: Protizapadny a mierne prorusky sentiment vo svete (mam teraz na mysli vazenie poctom ludi, nie silou ekonomiky) nie je sposobeny laskou k Rusku ale vnimanim zapadneho pokrytectva.

  19. Mengistu  - dňa 20. 05. 2022 o 09:43

    Okrem Iraku je podobným príkladom Juhoslávia…tam tiez nabehli peacemakeri, lebo vraj sa diali strašné veci kosovským Albáncom, „humanitárne bombardovali“ ( TM Vašek Láhev ) a nakoniec Kosovo nasilu urvali od Srbska, a to všetko za nadšeného jasotu tých istých médii, ktoré teraz planú svätým pobúrením nad útokom Ruska…pokrytectvo na n-tú

    • ribka  - dňa 20. 05. 2022 o 14:52

      a prečo urvanie Donecka +Luhanska podľa manuálu KOsova: tj referendum+odhlasovanie v parlmente nemá rovnaký medzinárodný výsledok??? prečo pobyt Rusov v samostatnom Donecku+Luhansku je považovaný za pobyt v UA???

  20. Milan z SK  - dňa 20. 05. 2022 o 09:08

    Výborne napísané. Podobne sa k problému vyjadrujú aj mnohí západní právnici, ktorí tvrdia, že nemožno postaviť Putina pred súd za Ukrajinu, ak pred súdom nikdy nestál Bush za Irak.

    • Seven Zero  - dňa 20. 05. 2022 o 11:08

      Odhliadnuc od toho ze medzinarodne pravo je velmi volny pojem a kde stale plati ze silnejsi pes oné a vitaz diktuje pravidla, tak si neviem predstavit ako by niekto chcel postavit pred medzinarodny sud uradujuceho sefa atomovej velmoci bez toho aby sa ho domaci zbavili nejakym prevratom

  21. Teofil  - dňa 20. 05. 2022 o 08:52

    Ruská invázia na Ukrajinu a tá americká do Iraku majú mnoho spoločného. Obe boli porušením medzinárodného práva, obe boli mediálne odôvodňované podporou napadnutej krajiny pre úhlavných nepriateľov tej útočiacej (teroristi v Iraku, nacisti na Ukrajine) a rovnako obe boli podporované aj slrávami o vývoji údajných nebezpečných zbraní (zbrane hromadného ničenia v Iraku, biologické zbrane na Ukrajine).
    Takže keď sa Bush včera preriekol, nebol až tak ďaleko od pavdy…

    • ribka  - dňa 20. 05. 2022 o 14:49

      klameš ako USrajinský Alzák o Azovstali 🙁 Kde USA hraničia s Irakom??? Rusko s UA áno! Koľko civilov USA Irak zabil za bieleho dňa na ulici pred útokom? USrajina medzi 13000-17000!!!

  22. Mengistu  - dňa 20. 05. 2022 o 07:13

    Článok 👍👍👍

  23. Palo Satko  - dňa 20. 05. 2022 o 06:47

    V zasade si môžeme položit otazku: Je Harabin na konci konci kriminalizacie slovenskeho občana za iny nazor na medzinarodny problem, než ma vlada, alebo je na začiatku tohoto procesu kriminalizacie. Ja si myslím, že tento pripad je začiatku a ak Rusi dosiahnu stav, ktory sa bude nazvat ako ich vitazstvo, naseka nam vlada a NAKA z pocitu zlostnej bezmocnosti a na amricky popud takych Harabinov viac. Kludne dalšimi môžu byt aj pan Palko a polovica tu diskutujucich.

    • Seven Zero  - dňa 20. 05. 2022 o 08:29

      Za chvilu dojde Timmy a vysvetli nam to..

    • Milan z SK  - dňa 20. 05. 2022 o 09:33

      @ Seven Zero  – dňa 20. 05. 2022 o 08:29

      Timmy pride a vysvetlí nám, že on síce s Bushovou vojnou v Iraku nesúhlasí, ale aj tak vyhlási Palka za užitočného idiota Kremľa.

      O rozdielnom prístupe k ľuďom vtedy obhajujúcim inváziu do Iraku a k Harabínovi dnes, či o rozdielnom prístupe medzinárodného spoločenstva vtedy k USA a dnes k Rusku, bude taktne mlčať.

    • Palo Satko  - dňa 20. 05. 2022 o 09:48

      Milan ja osobne som patril k blbcom, čo naozaj uverili, že druha vojna v Iraku je potrebna. Spoznanie omylu ma celkom vyformovalo na profesionalneho skeptika pri čiatni sprav z mainstreamu.

    • kašuba  - dňa 20. 05. 2022 o 10:29

      Harabin sám presadzoval sprístnenie paragrafu, kotorý mu teraz našili. Ale mohol by preukázať psychiatricke ochorenie. Možno by ho nemusel ani predstierať.

    • Knieža Myškin  - dňa 20. 05. 2022 o 12:41

      @Palo Satko
      pozri si clanok Zola Mikesa (teraz v Aktualitach) o tom ze ako to fungovalo v nasich mediach pocas vojny v Iraku, viaceri novinari mi to potvrdili ze to tak naozaj bolo a stale je. Ze to zdaleka nie je ojedinely pripad
      https://medzicas.sk/pripomenutie-ambasada-usa-opat-vymyva-mozgy/

    • Palo Satko  - dňa 20. 05. 2022 o 15:57

      Knieža Miskin, je taka dobra kniha o americkej žurnalistike v tych rokoch https://www.amazon.com/God-Willing-Political-Fundamentalism-Echoing/dp/0745323057

  24. Gubynho  - dňa 20. 05. 2022 o 06:33

    Ak by kandidoval Vladimír Palko v prezidentských voľbách, bez ohľadu na šance a preferencie by som zrejme mal koho voliť.

    • údiv  - dňa 20. 05. 2022 o 11:04

      👍

    • ribka  - dňa 20. 05. 2022 o 15:17

      nepreháňajte 🙁 má za sebou kopu fatálnych zyhaní: „druhá Dzurindova vláda zaviedla rovnú daň. Do programu vlády sa ten návrh dostal vďaka Vladimírovi Palkovi a Milanovi Krajniakovi, Ivan Mikloš rovnú daň predložil „. útok Bezákom na RKC, ťaženie jeho amerických žoldákov z týždňa aj proti Sokolovi, …

  25. Gubynho  - dňa 20. 05. 2022 o 06:33

    Ak by kandidoval Vladimír Palko v prezidentských voľbách, bez ohľadu na šance a preferencie by som zrejme mal koho voliť.

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.