49 komentárov

  1. fatima  - dňa 17. 05. 2022 o 11:41

    žeby, podvod po „európsky“
    Rumunská televize se ohradila proti rozhodnutí organizátora mezinárodní písňové soutěže Eurovize, který anuloval hlasy rumunské poroty kvůli údajným nesrovnalostem a přidělil je ukrajinské hudební skupině Kalush Orchestra. Ta o víkendu finále letošního ročníku klání Eurovize vyhrála. Informovala o tom agentura EFE, podle níž anulování hlasů rumunské poroty nebylo jediné.

    Chvala Bohu o všetkom nerozhodujú poroty.
    Všetky hajzloviny skôr či neskôr budú odhalené.
    Tragédia je, že vťdy však najviac zaplatie tí nevinní.

  2. Mengistu  - dňa 17. 05. 2022 o 10:21

    tušil som to, keď sa tu ujo Imro prvý raz objavil…názorová diskusia je fajn, ale ujo Imro skor posobí dojmom miestneho čudáka verklíkujúceho svoje fixné idei … ale už som dávno nič nečítal o Božom hneve a pod…:-)

  3. Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 21:56

    Ty predsa úboho klameš v kuse, a nevieš si nájsť ani hlasovania OSN o mandáte pre mezdinárodné oslobodecké sily, ktoré oslobodli Irak od zločinného proruského diktátora Husajna.

    Predsa to bolo tak, že zločinní ruskí okupanti už mesiace dopredu nepríčetne kvákali, že podporia toho svojho masového vraha a diktátora Husajna, a že budú za ďalšie masové vraždenie a proti oslobodeniu Iraku !

    Vtedajšie správanie Nemecka a Francúzska bolo tiež hanebné, a teraz si to tí naivní kolaboranti vyžerú zoči voči pomätenej fašistickej agresii diktátora Putina, ktorému naivne pomáhali v jeho hnusných zločinoch, lebo ho vôbec neodhadli, hoci je to už 20 rokov masový vrah, vojnový zločinec a okupant.

  4. Mates  - dňa 16. 05. 2022 o 21:56

    Začína byť zrejmé, že títo duševní maloroľníci sa nechystajú pustiť opraty z rúk. Treba im ich vytrhnúť, kým nebude neskoro.

  5. gotroch  - dňa 16. 05. 2022 o 21:55

    Imrich Spisak 1:
    Imro: „slobodne vyjadrovali pre aj proti vojenskému zásahu“ – tak neviem, komu tu chýba logika. Presne na toto poukazujem. Vtedy slobodne ale teraz už nie. Pritom Irak bol objektívne horší. Bezprecedentne napadnutie inej krajiny, ktoré možno vysvetliť len túžbou po rope, túžbou po krvi a túžbou ukázať celému svetu prostredník (kto je tu pánom). Akokoľvek nedostatočné, Ruské zámienky majú aspoň isté rácio: rozširovanie nepriateľského vojenského paktu k hraniciam (veľmi podobná reakcia ako mala Amerika v 1962 pri kubánskej kríze ale aj teraz, pri otázke Šalamúnových ostrovov), anti-ruské ukrajinské zákony. Irak mal od prvej vojny nad sebou bezletovú zónu, predstavoval pre SŠA presne nulové nebezpečenstvo (čo tvrdil aj šéf zbrojných inšpektorov Hans Blix), žiadnu americkú menšinu nediskriminoval (lebo ju nemal).

    • gotroch  - dňa 16. 05. 2022 o 21:56

      Imrich Spisak 2:
      Primitívne klamstvo o zabíjaní novorodencov z úst Nayirah al-Ṣabaḥ na podporu prvej vojny sa Američanom osvedčilo a tak pokračovali na hulváta metódou „kopiť lož na lož“ – z prsta si na drzáka pred očami celého sveta vycucali výmysel o zbraniach hromadného ničenia. Zverstvo ktoré brutálny americký agresor rozpútal v Iraku mal za následok jatky v podobe rozvratu a občianskych vojen snáď s miliónom mŕtvych (Ukrajina sa nechytá ani náhodou, v prípade Iraku sa slovo „genocída“ zdá oveľa viac primerané). Popri tom Američania páchali najkrutejšie vraždy aké dokáže ľudská myseľ stvoriť. Nie, nejedná sa o úchylných jednotlivcov alebo skupinky, ale štátom založené, organizované a riadené zariadenia akým bolo väzenie Abu Ghraib. Mučenie elektrickým prúdom, znásilňovanie, púšťanie psov, sexuálne ponižovanie zakončené smrťou. Objekt, kde sa menia posádky, kde prichádzajú dodávatelia, kde sú „kontroly“.

    • gotroch  - dňa 16. 05. 2022 o 21:58

      Imrich Spisak 3:
      Nie, nikto ma nepresvedčí: je jasné, že ak to najvyššie vedenie SŠA neorganizovalo, aspoň nad tým zatváralo oči. Rusi sa nechytajú….. Pokochaj sa, bude sa ti to páčiť:
      .
      https://www.google.com/search?q=Abu+Ghraib+torture&tbm=isch
      .
      Toto organizovaným spôsobom robia tvoji obľúbení Američania. A aký je trest za vraždu umučením? No predsa 6 rokov… áno, áno, pokračujú vo svojej tradícii nízkych trestov. Aj za vyvraždenie vietnamskej dediny spojené so znásilnením všetkého ženského pohlavia (nezávisle od veku) bol trest 3 mesiace domáceho väzenia. Bohužiaľ ostatné štáty západu boli zbabelé, a hoci sa hrdinský iracký národ statočne bránil, bez dodávok moderných západných zbraní neposkytnutých zbabelcami nedokázal odolať. Veď už to napadnutie oveľa slabšieho je tak zbabelé, Rusko napadnutím Ukrajiny určite riskuje viac. A aké bola odmena v podobe reakcie svetového spoločenstva? Presne nulové sankcie.

    • gotroch  - dňa 16. 05. 2022 o 21:59

      Imrich Spisak 4:
      Pričom americké vojská dodnes veselo okupujú – pardón – ochraňujú ropné ložiská v Sýrii. Mimochodom, keby sa ti chcelo pozrieť na nejaké „chirurgicky presne“ zbombardované mestá, nech sa páči:
      .
      https://www.google.com/search?q=mosul+bombing&tbm=isch
      .
      Myslím, že celkom slušná konkurencia Mariupoľu.
      .
      To ste vy, vaša strana barikády. Vojna vadí, len vtedy, ak ju robia Rusi. Irak je pre Vás v najhoršom prípade „omyl“, „chyba“, zato Ukrajina je „vražda, genocída, brutálna agresia“. Dá sa to skĺbiť? Dá, ale len keď je človek úplne zaslepený. Normálnemu človeku je zle z každej vojny.

    • Tmmy_A  - dňa 16. 05. 2022 o 22:47

      Ale vsak pre USA tak utocna vojna v Iraku bola pohroma. Tak ako bude teraz ta ruska na Ukrajine.
      .
      Co sa tyka Mosulu, pozri si co spravili Rusi s Aleppo. A teraz to iste robia s Mariupolom, kde paradoxne polovica populacie bola etnicki Rusi a druha polovica rusky hovoriaci Ukrajinci.
      .
      Putin zabija Rusov.

    • gotroch  - dňa 17. 05. 2022 o 08:41

      Tak pri Mosule uz pouzivas acohentizmus, to robia obvykle Putinovsky trolovia. Ale aspon ze priznas, ze to je rovnake. Ked sa dobija mesto, kde je brniaca sa armada, takto to dopadne. Cielom Rusov bolo dobit Mariupol, nie zabijat inych Rusov. A inak sa to urobit nedalo. Paradoxne (napr. v porovnani s neznicenym Chersonom) je na Telegrame velke (desiatky) mnozstvo videi, kde ludia z Mariupolu nadavaju na Azov. Vyzera, ze Rusi v Mariupole problem mat nebudu.

  6. Kobalt  - dňa 16. 05. 2022 o 21:29

    Nech mi nikto netvrdí, že toto nie sú všetko zinscenované vykonštruované politické procesy, doslova ako z 50-tych rokov na odstavenie nepohodlných ľudí, ktorí sa previnili jedine tým, že majú iný názor.
    7ebem vám takýto systém!

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 21:48

      Nie, to je spravolivosť nezávislých súdov a prokuratúry voči rusofašistickým kolaborantom a vlastizradcom, a aj voči zločinným ficomafiánom, ktorá 12 rokov zločinne rozkrádali Slovensko!

      Ak sa ti tak veľmi nepáči, taká ak ty by mal ísť do teroru v zločinnej komunistickej Číne alebo Sev. Kórei, prípadne do fašistického Ruska kde za pravdu od dávajú ruskí nacisti a vojnoví zločinci 15 rokov krutej basy.

    • Cajca  - dňa 16. 05. 2022 o 21:54

      Imro, teba uz riadne zmagorili. Pouzivaj aj svoj rozum, nie co ti oredkladaju mienkotvorcovia

  7. Jozef z NZ  - dňa 16. 05. 2022 o 21:13

    Keby som za čias tvrdého socializmu chválil americký imperializmus, vtedajšia verchuška by ma zaznačila ako nespolahlivého občana určeného na manualne práce, príp lukratívny flek kotelníka…..

    Ak dnes opozičný politik povie že Rusko vedie spravodlivú vojnu…ho terajšia verchuška urobí kriminálnikom…..a samozrejme nemôže dostať žiadnu štátnu a riadiacu funkciu….ved je nespolahlivý proruský troll….

    tak ako sme pokročili Imriškovci???

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 21:22

      Že fašistické Rusko vedie zločinnú agresívnu vojnu, to vie predsa každý, a potvrdila a to aj veĺká väčšina štátov OSN.

      Takže rusofašistický kalaborant a vlastirzradca Harabin je obvinený úplne právom, a o jeho vine predsa rozhodne nezávíslý súd, a nie predpojatý diletant ako si ty.

    • Tmmy_A  - dňa 16. 05. 2022 o 21:29

      Skor si predstav, ze by si za cias socializmu oznacil vojnu USA vo Vietname za spravodlivu a Vietnamcov za fasistov, ktorych musi USA porazit.
      To by si videl, kolko rokov na Pankraci by si vyfasoval.

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 22:00

      Lenže totalitný a dosť pomätený komunistický systém v Československu bol od počiatku nelegálny a zločinný, takže voči nemu bolo treba vystupovať rozumne, aj čo sa týkalo zločinnej komunistikej agresie vo Vieetname, kedy ruskí a severovietnamskí komunisti zločinne napadli pokojný Južný Vietnam.

    • Cajca  - dňa 17. 05. 2022 o 00:01

      Pre Imra
      https://www.expres.cz/zpravy/volyn-volynsky-masakr-polsko-ukrajina-ceska-televize.A180910_160140_dx-zpravy_stes

    • Mengistu  - dňa 17. 05. 2022 o 10:14

      Tmmy…“Skor si predstav, ze by si za cias socializmu oznacil vojnu USA vo Vietname za spravodlivu a Vietnamcov za fasistov, ktorych musi USA porazit.
      To by si videl, kolko rokov na Pankraci by si vyfasoval.“….takze vlastne hovoríš, že sa blížime totalite realsocíku

    • Milan z SK  - dňa 17. 05. 2022 o 10:20

      @ Mengistu  – dňa 17. 05. 2022 o 10:14

      On to nielen tvrdí, on tomu tlieska.

  8. [email protected]  - dňa 16. 05. 2022 o 20:20

    Palo Satko – tiez mam dojem, ze cielom tohto konania je zastrasovanie obyvatelstva..

  9. Tmmy_A  - dňa 16. 05. 2022 o 19:35

    Vyborne. Strcte toho nacistickeho kolaboranta Putinvho rezimu do basy.

    • Kobalt  - dňa 16. 05. 2022 o 21:31

      Za čo?

    • Cajca  - dňa 16. 05. 2022 o 21:59

      Kobalt, lebo im nehra do karat. Dnes nie je sloboda. Je diktatura mocnych, vladnucich a cenzura pravdy. Mozes citat a pocuvat len ukrajinsku propagandu, nesmies mat iny nazor.
      Treba drzat hubu a krok. A nepytaj sa.

    • Tmmy_A  - dňa 16. 05. 2022 o 22:41

      Za extremizmus. Schvalovat a podporovat nacisticky rezim je u nas trestne.

    • Cajca  - dňa 17. 05. 2022 o 00:04

      https://www.expres.cz/zpravy/volyn-volynsky-masakr-polsko-ukrajina-ceska-televize.A180910_160140_dx-zpravy_stes

      Veru, dnes fasistov velebia, ze Tmmy_A.

  10. Romata  - dňa 16. 05. 2022 o 19:17

    Uz sa tesim na to, ako ich Pista pravnicky roztrha v zuboch. Co sa netesim, ze odskodne za vopred prehratu vazbu a zalobu bude vysoke a zaplatime to my vsetci.
    Lebo Pista este nic neprehral…

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 19:41

      Rusofašitický kolaborant Pišta prehral už mnohorkát, a to nielen morálne, ale aj prakticky, napr. keď po voľbách stále kváka, že vraj „on vyhral“, hoci stále všetky voľby zdrvujúco prehral…:-)))

  11. Jozef z NZ  - dňa 16. 05. 2022 o 18:47

    Koniec slobody slova na Slovensku……Matovičova klika zatvára každého opozičného politika ktorý má iné názory a mentálni bolševici typu Imriška tlieskajú a tlieskajú……

    Nemusí sa nám Harabin páčiť, nemusíme s ním súhlasiť ale zatvárať ho preto že je na strane Ruska a nie Ukrajiny…….ved toto nerobili ani komunisti do roku 89 ked niekto vychvaloval americkú demokraciu.

    To čo sa deje na Slovensku je zlý sen.Sloboda prejavu už neexistuje, len zastrašovanie a zatváranie „nepriatelov“.Na Policii slúžia úderníci z 50 rokov…..

  12. [email protected]  - dňa 16. 05. 2022 o 18:43

    takze vojna na ukrajine je trestny cin v slovenskej republike? takze kazda krajina, ktora napadla inu krajinu pacha trestny cin?

    • [email protected]  - dňa 16. 05. 2022 o 18:48

      akoze harabina nemusim, ale tato sprava uplne znehodnotila postavenie naka…je naka vlastne este policia SR? akoby sa v nasom state nedialo dost kriminalnej cinnosti na ktoru by si mali posvietit..ako by povedal moj sef, platime vam prilis vela na to aby ste vykonavali tento druh prace, na to tu mame juniorov..

  13. volk  - dňa 16. 05. 2022 o 18:24

    Hlupáci!

  14. Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 17:23

    To nie je „logika“, ale tvoje extrémsitické až pomätené žvásty, takže ešte raz: počas oslobodenia Iraku od zločinného diktátora Husajna sa mnoho vládnych aj opozičných politikov slobodne vyjadrovali pre aj proti vojenskému zásahu.

    Vojenský zásah v Iraku prvý rok síce nemal schválenie OSN (lebo najmä ruskí okupanti v BR hlasovali proti), ale potom už každý ďalší rok mali medzinárodné vojská v Iraku schválenie OSN.

    Naproti tomu Harabin otvorene podporuje zločinnú nacistickú agresiu Ruska proti slabšiemu bratskému národu, ktorý odsúdila väčšina krajín OSN.

    • Jozef z NZ  - dňa 16. 05. 2022 o 18:42

      ukrajinský národ nie je Slovákom o nič bratskejší ako ruský……dokonca si myslím že Rusi nie sú takí tvrdí nacionalisti ako Ukrajinci……a teraz po mňa pošli NAKU……

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 19:36

      Nemusíme sa hádať, kto je v čase vojny tvrdší nacionalista, ale faktom je že nacistickým agresorom je Rusko, že zločinnú ruskú agresiu odsúdila v OSN veľká väčšina štátov. A že jadrovými zbraňami sa často svetu pomätene vyhráža fašistické ruské vedenie, a hoci západné jadrové mocnosti USA, GB a Francúzkso majú zaiste celkovo lepšie jadrové sily, tak zatiaľ ruským fašistom neoplácajú rovnakou mincou.

      My máme podobne ako iné európske štáty zákony proti politickému extrémizmu, ako aj zákony proti propagácii vojny. A to pretoež máme priamu skúsenosť s komunizmom, nacizmom aj dvomi svetovými vojnami.

      Preto nateraz jedna tvoja primitívna vetička NAKU alebo prokuratúru asi ešte nezaujíma, ale keď budeš ako besný štekať rusofašistické nezmysly podobne ako Harabin, tak sa to môže zmeniť.

  15. Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 17:04

    Harabin otvorene podporuje zločinnú nacistickú agresiu Ruska proti slabšiemu bratskému národu, ktorý odsúdila väčšina krajín OSN.

    Týmto sa Harabin podľa polície a prokuratúry dopustil trestných činov politického extrémizmu, schvaľovania a podnecovania zločinnej a agresívnej vojny, a podľa mňa v politickom slov zmysle ide aj o vlastizradu Slovenska v prospech fašistického ruského agresora.

  16. gotroch  - dňa 16. 05. 2022 o 15:41

    Sloboda a demokracia v praxi. Keby sa vyjadroval k druhej vojne v Iraku rovnakym sposobom, nic sa mu nestane.

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 17:03

      Píšeš nezmysly, lebo počas oslobodenia Iraku od zločinného diktátora Husajna sa mnoho vládnych aj opozičných politikov slobodne vyjadrovali pre aj proti vojenskému zásahu.

      Vojenský zásah v Iraku prvý rok síce nemal schválenie OSN (lebo najmä ruskí okupanti v BR hlasovali proti), ale potom už každý ďalší rok mali medzinárodné vojská v Iraku schválenie OSN.

      Naproti tomu Harabin otvorene podporuje zločinnú nacistickú agresiu Ruska proti slabšiemu bratskému národu, ktorý odsúdila väčšina krajín OSN.

      Týmto sa Harabain podľa polície a prokuratúry dopustil trestných činov politického extrémizmu, schvaľovnia a podnecovania zločinnej a agresívnej vojny, a podľa mňa v politickom slov zmylse ideaj o vlastizradu Slovenska v prospech fašistického ruského agresora.

    • gotroch  - dňa 16. 05. 2022 o 17:09

      Imrich: Máš problém s pochopením analógie. Keby Harabin otvorene obhajoval zločinnú nacistickú agresiu Ameriky proti chudobnému a bezbrannému Irackému národu tak by sa mu nič nebolo stalo.

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 17:24

      Gotroch, to nie je „logika“, ale tvoje extrémistické až pomätené žvásty, takže ešte raz: počas oslobodenia Iraku od zločinného diktátora Husajna sa mnoho vládnych aj opozičných politikov slobodne vyjadrovali pre aj proti vojenskému zásahu.

      Vojenský zásah v Iraku prvý rok síce nemal schválenie OSN (lebo najmä ruskí okupanti v BR hlasovali proti), ale potom už každý ďalší rok mali medzinárodné vojská v Iraku schválenie OSN.

      Naproti tomu Harabin otvorene podporuje zločinnú nacistickú agresiu Ruska proti slabšiemu bratskému národu, ktorý odsúdila väčšina krajín OSN.

    • Palo Satko  - dňa 16. 05. 2022 o 18:23

      Existuje niekde nejaky slovensky zakon, ktory prehlasuje Rusko za Slovensku nepriatelsky štat. Ak existuje prečo mame v Rusku diplomaticke zastupenie a prečo slovenske firmy obchoduju s Ruskom? Takže asi nemame a Harabin len komentuje nie našu, ale medzinarodnu situaciu podla svojho nazoru.
      Pripada mi to ako nadpraca založena „na vode“ a hlavne snaha zastrašit obyvatelstvo.

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 19:39

      Taký zákon by bol samozrejme úplný nezmysel, ale Rusko nás oficiálne spolu s celou EÚ a NATO vyhlásilo za svojgo nepriateľa.

      A dokonca sa na nám ruskí fašistickí vojnoví zločinci už bežne vyhrážajú jadrovými zbraňami, hoci dobre vedia, že NATO ich má viac a sú aj lepšie, ako ruské…

    • Milan z SK  - dňa 16. 05. 2022 o 20:30

      @ Imrich Spisak – dňa 16. 05. 2022 o 17:23

      Toto píšeš: „Vojenský zásah v Iraku prvý rok síce nemal schválenie OSN (lebo najmä ruskí okupanti v BR hlasovali proti), ale potom už každý ďalší rok mali medzinárodné vojská v Iraku schválenie OSN.“

      Prvá tvoja LOŽ: Invázia Iraku v roku 2003, ktorá bola v rozpore nielen s medzinárodným právom, ale aj so štatútmi OSN, nemohla mať schválenie BR OSN preto, že sa o nej NIKDY nehlasovalo!!! Nie preto, že proti nej hlasovali „najmä ruskí okupanti v BR“!!!

      Druhá tvoja LOŽ: Medzinárodné vojská účastné na vojne v Iraku, ktorá bola v rozpore nielen s medzinárodným právom, ale aj so štatútmi OSN, nemohli mať schválenie OSN, pretože sa o tom NIKDY nehlasovalo!!!

      Ale veľmi ľahko môžeš moje obvinenia vyvrátiť odkazmi na hlasovanie BR OSN ohľadom invázie Iraku, či súhlasom OSN s vojnou v Iraku.

      Dokážeš to?

    • Seven Zero  - dňa 16. 05. 2022 o 20:58

      Bohapusty blazon Imro opat v akcii..
      tiez vidim ze slovo “nacisticky” uplne stratilo obsah, je to len kyjak na nazoroveho oponenta

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 21:18

      Milanko, v BR OSN sa o Iraku nehlasovalo, lebo zločinní rusofašistickí okupanti už vtedy boli oporou svojho krvavého diktátora Husajna, takže spojenci to do BR ani nepredložili.

      Ale že OSN každoročne obnovoval mandát pre oslobodenecké zahraničné vojská v Iraku, to by mohol vedieť aj taký nedoučený rusofašistický fanatik, ako si ty …:-)))

      Napr. https://www.ustreps.sk/osn-potvrdila-mandat-mnohonarodnych-sil/?pg=7

    • Milan z SK  - dňa 16. 05. 2022 o 21:40

      Imrich Spisak – dňa 16. 05. 2022 o 21:18

      V roku 2006 po irackých voľbách OSN potvrdila mandát medzinárodných síl a v roku 2007 tento mandát obnovila.

      To má veľmi ďaleko od tvojho tvrdenia, že po vojenskom zásahu v roku 2003 „už každý ďalší rok mali medzinárodné vojská v Iraku schválenie OSN“. Kde si nechal roky 2004 a 2005, ty klamár?

      Nehovoriac o tvojej lži, Imrich, že „ruskí okupanti v BR hlasovali proti“, keď sa o vojenskom zásahu ani nehlasovalo. A len mimochodom, keby si o tej situácii aspoň niečo tušil, tak proti zásahu boli nielen Rusi, ale aj Čína a FRANCÚZSKO, ty luhár.

    • Imrich Spisak  - dňa 16. 05. 2022 o 21:57

      Ty predsa úboho klameš v kuse, a nevieš si nájsť ani hlasovania OSN o mandáte pre mezdinárodné oslobodecké sily, ktoré oslobodli Irak od zločinného proruského diktátora Husajna.

      Predsa to bolo tak, že zločinní ruskí okupanti už mesiace dopredu nepríčetne kvákali, že podporia toho svojho masového vraha a diktátora Husajna, a že budú za ďalšie masové vraždenie a proti oslobodeniu Iraku !

      Vtedajšie správanie Nemecka a Francúzska bolo tiež hanebné, a teraz si to tí naivní kolaboranti vyžerú zoči voči pomätenej fašistickej agresii diktátora Putina, ktorému naivne pomáhali v jeho hnusných zločinoch, lebo ho vôbec neodhadli, hoci je to už 20 rokov masový vrah, vojnový zločinec a okupant.

    • Milan z SK  - dňa 16. 05. 2022 o 22:10

      @ Imrich Spisak  – dňa 16. 05. 2022 o 21:57

      UNAMI nebol mandát OSN pre oslobodenecké sily, ale mierová misia pre pomoc v Iraku, ty luhár. Trvá dodnes, mimochodom.

      To neboli bojové jednotky, ako USA, UK, Poľsko a Austrália, ktoré sa zúčastnili invázie a bojov na ovládnutie Iraku v rozpore s medzinárodným právom a štatútmi OSN.

      A rovnako si klamal, že Rusi hlasovali proti invázii, keď žiadne hlasovanie o tej zločineckej agresii nikdy nebolo.

    • Milan z SK  - dňa 17. 05. 2022 o 00:15

      @ Seven Zero – dňa 16. 05. 2022 o 20:58

      Už len čakám, kedy ti Imro odcituje Bibliu a odsúdi ťa do pekla.

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.