83 komentárov

  1. Mates  - dňa 17. 05. 2022 o 10:33

    Putin by mal v prípade Fínska a Švédska v NATO jednoznačne trvať na slovných prísľuboch, že tam nebudú dislokované určité zbrane a americké vojenské základne. V minulosti sa takáto forma dohody vynikajúco osvedčila.

    • Romata  - dňa 17. 05. 2022 o 17:41

      Super napísané

    • ribka  - dňa 17. 05. 2022 o 23:21

      😀 slovné prísľuby ako: „rozpustite Varšavskú zmluvu a my nerozšírime NATO na východ“? a „uložte si u nás 500mld štátnych rezerv- u nás budú v bezpečí“ ? a …

  2. Romata  - dňa 16. 05. 2022 o 21:52

    Erdogan dostal noty od Vlada, inac nebude obilie a ani Rusi nepridu v lete do tureckych letovísk

  3. Tmmy_A  - dňa 15. 05. 2022 o 18:27

    Vyborne. Tak uz aj Svedi chcu do NATO. To sa Putinovi vazne podarilo spravit z Finska, ktore bolo 100 rokov neutralne, resp. Svedska, ktore bolo neutralne 200 rokov za necele 3 mesiace adeptov na clenstvo v NATO, ktore sa zrealizuje za mesiac a pol.

    • [email protected]  - dňa 16. 05. 2022 o 07:54

      Tmmy_A, aj keď s tebou nesúhlasím a pokladám ťa za trolla, dovolím si poprosiť ťa o názor na skutočnosť že Putin sa kedysi uchádzal o integráciu do NATO, aspoň sammi tak javí, ale západ na jeho snahy o zblíženie absolútne nereagoval, čím ho de facto ponechal definitívne na druhej strane barikády, ktorá od vtedy rástla, hoci možno tu žiadna nemusela byť. Bola to zo strany USA chyba? Ktovie čo by na to povedali blízky mŕtvych Ukrajincov.

    • Tmmy_A  - dňa 16. 05. 2022 o 09:09

      Do NATO sa Putin nikdy nesnazil realne integrovat. To by jeho rezim musel byt demokraticky, co nebol. Aj SR sa za Meciara akoze snazila integrovat do NATO, ale kedze Meciar bol autokrat, nezobrali nas.

    • Milada  - dňa 16. 05. 2022 o 11:09

      To Timmy_A 16.5 at 9:09
      Ako to Vy s takou presnosťou viete, že Putin nemal záujem o integráciu do NATO. Rozprávali ste sa s ním o tom osobne?
      Len na margo: čo robí v NATO taká nedemokratická krajina ako Turecko, prosím Vás?

    • [email protected]  - dňa 16. 05. 2022 o 13:04

      Putinove snahy neviem posúdiť, natoľko sa v tom neorientujem, ale Mečiarove boli naozaj len pseudo. Putin demokrat nie je, to je pravda, ale nie som si istá ( bez obhajovania Putina) či je ruská spoločnosť schopná prežiť v demokracii. Kvôli miere korupcie. Podobne ako Ukrajina. Aj o nich úplne rovnako pochybujem. Veď aj my na Slovensku máme čo robiť aby sme si nenechali štát povykrádať zvonku aj zvnútra. Ďakujem za odpoveď.

    • Vladimír  - dňa 16. 05. 2022 o 13:23

      Tmmy_A
      Čo robí podľa Vás v NATO taká nedemokratická krajina ako Turecko?

    • Du bist was du isst  - dňa 16. 05. 2022 o 17:09

      Pani Moresová, s Vašou pripomienkou máte pravdu. George Robertson, ktorý viedol NATO začiatkom tisícročia, priznal, že Putin, na ich úplne prvom stretnutí, vyjadril záujem o príslušnosť Ruska k západnej Európe a k NATO. Jeho postoj sa vraj zmenil po oranžovej revolúcii v 2004… Samozrejme, v svetle toho, čo sa teraz udialo, je to už iba spomienka.

    • okoloiduci  - dňa 17. 05. 2022 o 10:17

      Putin chcel do zapadnych struktur. O tom bol clanok na Postoji od tusim nejakeho byvaleho poradcu Putina.

  4. fatima  - dňa 15. 05. 2022 o 17:39

    včera americký minister obrany Austin volal Šojgovi a navrhoval prímerie
    G7 včera vyjadrila, že bude podporovať ukrajinu až do konca
    význam týchto dvoch skutočností= ukrajinci dostávajú strašne nafrak a každá puaza vo vojne je pre nich dobrá

  5. Mates  - dňa 15. 05. 2022 o 14:42

    „Rusko prišlo o tretinu pozemnej armády…“ Áno a vykynožilo ich 13 udatných ukrajinských vojakov z hadieho ostrova. Rozprávky starej matere si treba nechať na dobrú noc, inak by si niekto mohol ťukať na čelo. V poslednej dobe len žasnem nad nemohúcnosťou západnej propagandy uviaznutej v časoch poviedok o zbraniach hromadného ničenia v Iraku.

    • ribka  - dňa 17. 05. 2022 o 23:27

      máš to popletené: 13 bolo apoštolov! predsa stačili len štyria ukroši a dron! veď majú nato „mierový“ výcvik NATO 😀 z „našej“ Lešti 🙁

  6. Tmmy_A  - dňa 15. 05. 2022 o 13:15

    2/3 nasadili, o 1/3 prisli. To je takmer 1/4 armady v keli. Vyborne Putin…

    • Milan  - dňa 15. 05. 2022 o 21:23

      Tmmy_A – dňa 15. 05. 2022 o 13:15

      Keby tebe Američan alebo Angličan naservíroval ho… v prášku a povedal by ti, že to je perník v prášku, tak by si im to zožral aj s navijakom.

      A keď ide o Američanov, tak ti očividne neprekáža ani 40 miliardový tunel pre zbrojárov, sorošovcov a ukrajinských oligarchov, ako si to demonštroval aj vo svojom príspevku proti Randovi Paulovi, ktorý žiada klauzulu vyžadujúcu dohľad nad účelom vynakladania týchto prostriedkov.

    • Tmmy_A  - dňa 15. 05. 2022 o 22:21

      Je to velmi realisticke. Rusi utiekli zo severu Ukrajiny, teraz su vytlacani z okolia Charkova, na Donbase sa posuvaju par sto metrov za den.
      .
      Toto fiasko zodpoveda stratam, ktore na Ukrajinu utrpeli.

    • Milan  - dňa 15. 05. 2022 o 23:41

      @ Tmmy_A – dňa 15. 05. 2022 o 22:21

      Realistické je akurát tak tvoje drístanie.

      Keby si Američania naozaj mysleli, že za dva mesiace a tri týždne stratili Rusi 1/4 svojej armády, tak by nehovorili, že vojna môže trvať mesiace, či dokonca roky.

      https://www.cbsnews.com/video/ukraine-pushes-back-russian-troops-near-kharkiv/

      Inteligentní ľudia vedia čítať v propagande aj medzi riadkami. Zjavne k takým nepatríš. Alebo si sám súčasťou propagandy.

      A kde si nechal reakciu na ten 40 miliardový tunel pre zbrojárov, sorošovcov a ukrajinských oligarchov? Ako to, že ti to nevadí?

    • Tmmy_A  - dňa 16. 05. 2022 o 00:19

      A co je na tom nerealisticke ? Ak je zdokumentovanych 3600 kusov znicenej ruskej techniky, potom ta 1/4 vojsk nie je nerealna.

    • Milan  - dňa 16. 05. 2022 o 10:28

      @ Tmmy_A – dňa 16. 05. 2022 o 00:19

      3600 kusov zničenej vojenskej techniky – ak by to aj bola pravda, pretože „zdokumentovať“ sa dá hocičo, napríklad aj koncentračný tábor ako „príkladné sídlisko Židov“ – predstavuje 1/4 ruskej armády? To si vypočítal na sčote? Alebo to vieš doložiť nejakými dôveryhodnými zdrojmi?

      A prečo nereaguješ na ten 40 miliardový tunel pre zbrojárov, sorošovcov a ukrajinských oligarchov? To ti naozaj nevadí?

  7. DD  - dňa 14. 05. 2022 o 17:43

    Čo môže.mať spoločné Afganistan s Ukrajinu…?
    https://m.theepochtimes.com/afghanistan-watchdog-reports-widespread-organ-harvesting-amidst-famine_4450116.html?utm_medium=epochtimes&utm_source=telegram

    • ribka  - dňa 17. 05. 2022 o 23:24

      a Kosovom? a jeho patronkou mäsiarkou?

  8. okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 12:48

    „Budanov zároveň vyslovil neoverené tvrdenia, že v Moskve sa aktuálne pripravuje prevrat s cieľom zvrhnutia ruského prezidenta Vladimira Putina. Ruský vodca je tiež podľa neho „veľmi chorý“ na rakovinu, cituje AFP.“

    Putin tusim tento rok bude mat 70 rokov. V blizkej dobe (ak nema vladnut do 90 ci viac rokov) ho budu musiet vymenit, idealne asi niekym mladsim a energickejsim.

    Otazka je, ci s vymenou Putina pride aj zmena politiky Ruska a ak ano, v akom smere. Z kruhov vedenia Ruska prichadzaju aj radikalnejsie napady ako ma Putin. Teda vymena Putina nemusi byt pre UA a Zapad dobrou spravou.

    • Mates  - dňa 14. 05. 2022 o 18:20

      Toto tvrdil George Kennan. Že konfrontácia s Ruskom povedie k toľko vytúženej zmene režimu. Ale k takej, ktorá sa nám vonkoncom nemusí páčiť. Myslím, že už teraz sa ukazuje jasnozrivosť jeho slov, koniec-koncov je to vo svojej podstate jednoduché a logické.

    • okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 18:40

      @Mates, zaujimave nazory mal ten George Kennan

      „„Základom kremeľského neurotického prístupu k svetovým udalostiam je ruský tradičný inštinktívny pocit neistoty“. Po októbrovej revolúcii sa tento pocit zmiešal s komunistickou ideológiou a „orientálnym tajnostkárstvom a podozrievavosťou“. Sovietske správanie v medzinárodnej sfére odráža vnútropolitickú scénu v tom zmysle, že Stalin potrebuje nepriateľský svet, aby mohol legitimizovať vlastný autoritatívny režim.

      Stalin používa marxizmus-leninizmus k ospravedlneniu sovietskeho inštinktívneho strachu z vonkajšieho sveta a tím aj ospravedlňuje diktátorstvo, bez ktorého nevie vládnuť. Podla Kennana mal Západ posilniť svoje inštitúcie, ktoré by takto mohli čeliť sovietskej výzve, ktorá by prišla spolu s prípadným vnútorným oslabením sovietskeho režimu.“

      https://sk.wikipedia.org/wiki/George_Kennan

    • okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 18:45

      Vyzera to tak, ze myslienky G. Kennana budu platne asi aj na sucasne Rusko.

      Otazka je, ci Rusko vnima hrozby opravnene. Ked citam len nazory niektorych tu diskutujucich rusofobov, tak ti by Rusko chceli znicit – rozdelit ho na viacere nezavisle a samostatne staty.

      Osobne si myslim, ze bolo by nacase, ak by Rusko prislo s niecim novym, co sa tyka organizacie vlastnej spolocnosti. Ale s tym, aby si udrzali nezavislost a slobodu.

      Medzi Rusmi je dost geniov, ktori by toho mohli byt schopni. Otazka je, ci by boli ochotni na tom pracovat. Ta myslienka by mohla nadchnut aj ludi inych narodnosti, najma takych, ktorych v comsi Zapad sklamal.

    • okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 18:54

      Aj toto je zaujimava myslienka…

      „Každý, kto kedy študoval históriu americkej diplomacie, konkrétne vojenskej diplomacie, vie, že je možné začať vojnu s určitými nápadmi o tom, prečo to robíš, ale nakoniec zistíš, že bojuješ za úplne inú vec, o ktorej si predtým nemyslel… Inými slovami vojna má svoje vlastné momentum a unesie ťa ďaleko od tvojich dômyselných zámerov, keď sa do nej dostaneš. Ak by sme dnes šli do Iraku, ako nás presvedčujú prezidenti, vieme, kde začať. Ale nikdy nemôžeme vedieť, kde skončíme.“

      Kennanove myslienky su hodne hlbsieho premyslenia.

  9. okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 12:39

    „12:07 Šéf rozviedky Budanov: Ukrajina by koncom roka mohla vyhrať vojnu“

    Tak to nie je az tak daleko. Uvidime, ci je to pravda alebo je to len sucast propagandy, ktora ma vzbudit moralku a odhodlanie bojovat.

    • ribka  - dňa 17. 05. 2022 o 23:30

      čej rozviedky?

  10. Kobalt  - dňa 14. 05. 2022 o 11:25

    „Ukrajinskí vojaci v zničenom obliehanom prístavnom meste Mariupol budú vzdorovať ruským jednotkám napriek nedostatku munície, jedla, vody a liekov „tak dlho, ako budú môcť“
    Tu niečo nesedí, tak buď sú to ukrajinskí supermani ktorí vydržia aj pár mesiacov bez jedla a vody alebo sú kvalitne nafetovaní pervitínom a bohvie čím ešte ako Nemci za války a netreba im jesť, piť, späť necítia bolesť a na boj im stačí zákopová lopatka, alebo je to celé hrubá ukrajinská propaganda.

  11. Kobalt  - dňa 14. 05. 2022 o 11:04

    Zaujímavé, že nejaký nacek Palmar sa má v oceliarnach Azovstal tak ťažko, že sa stíha zúčastniť a vypisovať si s americkými generalmi.
    Inak keby s nimi Rusi nejednali v rukavičkach (zrejme preto, že ich chcú živých) tak by tam neposielali pechotu ale by to tam jednoducho celé vybombardovali nejakými kindžalmi a dávkami s TOS-1 a bolo by po frackoch.

  12. Kobalt  - dňa 14. 05. 2022 o 10:42

    Dúfam, že tam všetci Azovci do posledného škálu, keď to chcú.
    Sláma u kravína!

    • Kobalt  - dňa 14. 05. 2022 o 10:43

      skapú

  13. DD  - dňa 13. 05. 2022 o 21:40

    Vojenská odbočka..:
    https://m.theepochtimes.com/us-military-performance-depends-upon-its-professionalism_4383797.html?utm_medium=epochtimes&utm_source=telegram

  14. halo  - dňa 12. 05. 2022 o 13:41

    Hegerovi uz asi preskakuje s tym imperializmom, ked uz ide o imperializmus tak by sa mal pozriet na USA/GB – vsade kde pridu tahaju zbrane a vojnu, nehovoriac o ich koloniach (aj Francuzkych, Spanielskych atd…)

    • JXV  - dňa 13. 05. 2022 o 15:59

      Hegerovi nepreskakuje. Najväčší fašisti a imperialisti sú dnes Rusi.
      Španielske a francúzske kolónie sú dávna minulosti.

  15. halo  - dňa 12. 05. 2022 o 13:36

    Laynova/Stoltenberg – jedny z najhorsich zapadnych politikov…, cele zle

  16. Démokritos  - dňa 12. 05. 2022 o 12:43

    Svetový poriadok? A to je čo?

    • Milan  - dňa 12. 05. 2022 o 13:25

      Možno mala na mysli Nový svetový poriadok (NWO), len to ešte nechce povedať priamo.

  17. DD  - dňa 12. 05. 2022 o 12:32

    https://www.welt.de/politik/ausland/plus238504219/Putin-kann-den-Krieg-gewinnen-sagt-Oesterreichs-Top-Militaerstratege.html

  18. Olivia  - dňa 12. 05. 2022 o 11:53

    to neustale virenie vody okolo mariupola je smiesne . Ake evakuacne koridory chce ukrajina robit?a pre koho? je to mesto ktore je momentalne zabrane rusmi ukrajinci sa tam zvonku nemaju sancu dostat. kto chcel z mesta odist na ukrajinske uzemie odisiel tam, kto chcel na ruske tiez tam odisiel. ti co doteraz ostali v meste ,proste chcu ostat v meste. azovci v azovstali sa mozu kedykolvek vzdat , zlozit zbrane a vyjst von. ak rovnako nepravdivo ukrajinska strana informuje aj o dalsich udalostiach v tejto vojne ,nema zmysel vobec nase spravy o ukrajine citat. lebo slovenske denniky preberaju zasadne len info z ukrajinskej strany , dokonca ani spravy inych zahranicnych novinarov ktori nie su ani ukrajinci ani rusi im nie su dobre.

    • Cajca  - dňa 16. 05. 2022 o 00:24

      👍🤗

  19. okoloiduci  - dňa 12. 05. 2022 o 09:18

    „Von der Leyenová: Rusko predstavuje najpriamejšiu hrozbu pre svetový poriadok“

    Tak zalezi na tom, co si kto pod svetovym poriadkom predstavuje. Ak svetovy poriadok je zalozeny na voli USA a VB, potom ano, Rusko predstavuje pre toto hrozbu.

    Zapad sam nedavno porusil niekolkokrat svoje vlastne pravidla, samozrejme okrem pravidla, ze spravne je to, co si zmyslia v USA.

    Najvacsou hrozbou pre svet su nesvojpravni politici na cele inak vojensky a ekonomickych silnych celkov alebo politici, co chcu vladnut svetu. A tito mozu byt nielen z Ruska a Ciny. Po pravde tito aspon zatial vladu nad celym svetom v plane nemaju. Ale politici USA ano.

    • lamar  - dňa 14. 05. 2022 o 00:00

      tak ty v tom máš jasno… súdruh

    • okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 12:37

      @lamar, sudruh si ty sam. paradoxne sudruhov nenavidis, tak nenavidis aj sam seba.

    • okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 12:43

      @lamar, pozri si, co o tom hovori Friedman nizsie.

      https://www.youtube.com/watch?v=1r3UiQkW7o8

  20. [email protected]  - dňa 11. 05. 2022 o 17:11

    Pani Culakova The Hill minimalne je v zasade seeiozny zdroj takto spakruky by som duskuterov ad hominem neponizoval.

  21. DD  - dňa 11. 05. 2022 o 16:01

    1.Denaficikacia Nemecka bolo niečo skôr predstierané než dôsledne uplatňované. Ľudia čo sa podieľali na splynovavaní a vyvražďovaní , sterilizáciách duševne chorých, Rómov, Sintov, tulakov v Nemecku neboli nikdy potrestaný a aj ľudia z nacistických štruktúr sa vrátili do štátnej správy…tajnej polície…
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wernher_von_Braun
    https://stillnessinthestorm.com/2019/10/hitlers-chief-of-staff-later-became-natos-chief-of-staff/
    2.Konzervatívny politici PIS sa nechali strhnúť odvekými krivdami a sami si podpilovavajú konár do ďalších volieb, lebo si odnesú zdražovanie v dôsledku sankcií a tieto Morawieckeho vyhlásenie by mali ideologicky zaplátať diery v peňaženkách Poliakov, lebo jeho tvrdenia nemajú oporu v historických faktoch….( Viď .napr. Michael Burleigh, Norman Davies,…)
    https://www.voltairenet.org/article208691.html

    • lamar  - dňa 14. 05. 2022 o 00:28

      baví ma to zdražovanie,, lebo vojna,, sudruh odborník

  22. Seven Zero  - dňa 11. 05. 2022 o 14:09

    Morawiecki ide inu ligu, Hitler ✅ v dalsom kole cakam Dzingischana a Alexandra Macedonskeho

    • lamar  - dňa 14. 05. 2022 o 00:30

      pred Morawieckim si mohol Putina, problem?

  23. okoloiduci  - dňa 11. 05. 2022 o 09:49

    „Morawiecki o poliatí ruského veľvyslanca červenou farbou: Návštevou pamätníku provokoval“

    A to teda ospravedlnuje tych, co ho obliali ?

    Ak by slo o Ukrajincov, potom by Morawiecki povedal, ze islo o neospravedlnitelny a nicim nevyprovokovany cin.

    pokrytci…

    • [email protected]  - dňa 11. 05. 2022 o 11:26

      Mam pocit ze Morawiecky svojim spravanim sleduje nejake zaujmy..dovoz plynu a ropy vzhladom na ich pristavy a transitne stanice( ktore nemci zatial nemaju) mi pripada ako este stale slaby dovod, treba trosku pockat kym nevyjdu nove informacie, z ktorych bude jasnejsie preco sa polsky predstavitelia spravaju tak ako sa spravaju…

  24. okoloiduci  - dňa 11. 05. 2022 o 09:02

    „Borrell: O mieri sa rokuje z pozície sily. Dodávky zbraní zabezpečia, aby sa Ukrajine do tejto pozície dostala“

    Takze Borrel veri, ze UA ma proti Rusku tuto sancu.

    Borrela by mali pridat k obvinenym za vojnu, pretoze v podstate hovori, ze UA by mala priniest este viac obeti a to este s neistym vysledkom.

    No nic, ziaden svetsky sud predstavitelov Zapadu a UA sudit nebude. Ale to neznamena, ze vobec nebudu brani na zodpovednost a neponesu dosledky.

  25. okoloiduci  - dňa 10. 05. 2022 o 20:55

    Caputova so svojimi spolupracovnikmi dokaze znicit suverenitu obcanov Slovenska. Je to naozaj falosna prezidentka.

  26. Mates  - dňa 10. 05. 2022 o 15:51

    „Holandsko hlási prvú obeť ruskej invázie na Ukrajine.“

    Nebol obeťou ruskej invázie, ale svojho vlastného a dobrovoľného rozhodnutia.

  27. Vecny  - dňa 10. 05. 2022 o 15:10

    Koľko tipujete obetí dodnes, keby inváziu viedlo USA? Môj tip tak 200 tisíc.

    • [email protected]  - dňa 11. 05. 2022 o 11:31

      suhlasim..oni by sa s ukrajincami nebavili v bielych rukavickach..

  28. okoloiduci  - dňa 10. 05. 2022 o 10:22

    „Landsbergis si myslí“

    Je dost mlady. Mozno ako nas Kluss. Tie jeho napady za vela nestoja. Podobne ako aj Klussove.

    Ja som asi velmi naivny, ak si myslim, ze vo vladach „civilizovanych statov“ by mali byt rozumni ludia. Uroven sucasnych je velmi nizka. No ale mozno taki rozumnejsi ludia v sucasnosti ani neexistuju.

  29. Tmmy_A  - dňa 10. 05. 2022 o 10:14

    Vrazdiace monstrum Putin vcera ‚uspesne‘ denacifikovalo obchodne centrum a hotel v Odese. Odesania budu nepochybne nadseni a vdacni za tuto pomoc z nacistickeho Ruska.

    • fatima  - dňa 15. 05. 2022 o 19:39

      obchodne centrum a hotel bolo plné žoldnierov a importovaných zbraní zo štátov otrocky slúžiacich zločineckým záujmom NATO

    • Cajca  - dňa 16. 05. 2022 o 01:43

      Ukrajinska propaganda. Citaj ju a ver jej. Naivny ujo

  30. údiv  - dňa 10. 05. 2022 o 09:51

    Zaujímavé súvislosti, ktoré je dobré poznať, lebo ide o život:
    .
    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/pearl-harbor-karibska-krize-analogie-rusko-ukrajina-valka.A220506_185816_zahranicni_mejt
    .
    https://www.pressreader.com/
    .
    http://www.regionalninovinky.cz/zpravy/politika/petr-drulak-ukrajinsky-pearl-harbor/

  31. údiv  - dňa 10. 05. 2022 o 09:11

    Pani Čuláková:
    Prečítajte si prosím tieto dva články na ktoré som dal linky a vyjadrite sa k nim.
    S nepredstieraným záujmom si prečítam Vaše vyjadrenia k nim.
    .
    The Hill je americká novinová a digitální mediální společnost se sídlem ve Washingtonu, DC , která byla založena v roce 1994. ] V roce 2020 to byl největší nezávislý politický zpravodajský server ve Spojených stá se na politiku, obchod a mezinárodní vztahy a The Hill také pokrývá americký Kongres , prezidentské a výkonné orgány a volební kampaně. The Hill popisuje svoje výstupy jako „nestranické zpravodajství o vnitřním fungování vlády a propojení politiky a obchodu“.

    Hlavním odbytištěm společnosti je TheHill.com. The Hill je navíc distribuován v tištěné podobě zdarma po celém Washingtonu, DC a distribuován do všech kanceláří Kongresu. Je ve vlastnictví Nexstar Media Group .

  32. okoloiduci  - dňa 10. 05. 2022 o 09:07

    @Jolana Čuláková, v case 2.sv vojny boli ZSSR (Rusko) a USA spojenci. A teda ako spojenca ho materialne podporovalo USA. To je vseobecne zname.

    • Jolana Čuláková  - dňa 10. 05. 2022 o 09:11

      Presne tak, akurát Štandardu to ide „ťažko z huby“…. :)))

    • okoloiduci  - dňa 10. 05. 2022 o 09:38

      Preco by mali pisat nieco, co je zjavne ? Pocas 2.sv vojny USA a ZSSR boli spojenci. Po nej sa stali nepriatelmi.

    • lamar  - dňa 14. 05. 2022 o 01:43

      okoloiduci… píšeš čo ti vyhovuje…

    • okoloiduci  - dňa 14. 05. 2022 o 12:41

      lamar, pisem co si myslim, ze je pravda.

      neviem, co by komu malo vyhovovat / nevyhovovat na tom, ze pocas 2.sv. vojny bolo ZSSR a USA spojenci a po nej sa stali nepriatelmi. To je jednoducho vseobecne znamy fakt.

  33. okoloiduci  - dňa 10. 05. 2022 o 08:51

    „Pán Putin, NATO je pre bezpečnosť členských štátov a nie je proti vám, to vy sa pokúšate zaútočiť na každého vrátane štátov NATO“

    Porosenko tiez nie je normalny. Rusko nikdy nezautocili na stat NATO. A ani sa o to nepokusa.

    Nenavist, to je najvacsi problem sucasnych vztahov Ukrajina – Rusko. USA na tejto nenavisti poriadne zapracovala a zacala asi uz aj pred majdanom.

    Ak ma niekto take financie ako USA, dokaze skorumpovat, podplatit asi kohokolvek. A zvlastne je, ze USA zije na dlh. Takze sirenie nenavisti, konfliktov a vojen v rezii USA je platene celym svetom, co uveruje USA. Ak ma niekedy vo svete nastat obdobie mieru, mozno budu potrebne sankcie na najvacsieho vojnoveho stvaca – USA, ktore sa ale tvari ako podporovatel mieru a slobodu. Alebo snad realistickejsia cesta bude ta, ze ludia v USA si toto uvedomia a zvolia do cela politikov, ktori prestanu s politikou konfliktov. Ale to by sa musela asi zmenit „DNA USA“.

    • Jolana Čuláková  - dňa 10. 05. 2022 o 09:01

      Presne tak, a rovnako ako šíri svoju propagandu USA, ju šíri aj Rusko. Bolo to tak aj v čase 2. svetovej vojny alebo v iných vojnách a ozbrojených konfliktoch, prečo by to malo byť teraz inak?

    • okoloiduci  - dňa 10. 05. 2022 o 09:04

      „prečo by to malo byť teraz inak?“

      Mozno preto, ze sa ludstvo uz poucilo ? Ale asi zatial nie…

    • Tmmy_A  - dňa 10. 05. 2022 o 10:11

      Keby Ukrajina bola v NATO, Rusko by na nu zautocit nemohlo. To je vyznam NATO.

    • okoloiduci  - dňa 10. 05. 2022 o 10:16

      @Tmmy_A, keby nebolo sucho, bola by lepsia uroda.

      Ty mas talent reagovat uplne mimo temy. Asi preto, ze sam si „uplne mimo“.

    • Tmmy_A  - dňa 10. 05. 2022 o 12:35

      Preco chcelo 1.2 milionov Estonsko vstupit do NATO ? Aby mohlo zautocit na 145 milionove Rusko ? Alebo aby Rusko nemohlo zautocit na Estonsko.

    • Milan  - dňa 10. 05. 2022 o 16:04

      @ Tmmy_A  – dňa 10. 05. 2022 o 12:35

      Si rovnaký schizofrenik a klamár ako Zelenskyj. Na jednej strane tvrdíte, že Rusko po Ukrajine zaútočí na Slovensko a potom zase, že Rusko nemôže zaútočiť na krajiny NATO.

  34. údiv  - dňa 10. 05. 2022 o 08:43

    Pozor !!!!!
    Tieto americké mediálne zdroje nie sú proruské !!!
    Čo tu píšu, by malo byť doručené do každej domácnosti vo svete
    a ako povinné čítanie !!!!!!
    Naše médiá…..TICHO !!

    Dlhá, lukratívna a krvavá cesta k 3. svetovej vojne | ZeroHedge
    .
    https://www.zerohedge.com/geopolitical/long-lucrative-bloody-road-world-war-3
    .
    Prečo sankcie voči Rusku nemusia fungovať | Kopec (thehill.com)
    .
    https://thehill.com/opinion/international/3473500-why-sanctions-against-russia-may-not-work/

    • Jolana Čuláková  - dňa 10. 05. 2022 o 08:59

      Lepšie si pozrite históriu a nenechajte sa manipulovať médiami. Aj v tomto prípade napríklad Štandard „zabudol“ napísať skutočnú pravdu, keďže použili na vysvetlenie túto vetu:

      „Tento zákon je pritom založený na opatrení z čias druhej svetovej vojny, ktoré pomohlo Spojeným štátom a ich spojencom poraziť nacistické Nemecko.“

      Autor buď zámerne alebo svojou neprofesionalitou neuviedol skutočnosť a dôležitý fakt, že USA v čase 2. svetovej vojny podporovali vojensky, finančne a materiálne Rusko, aby mohlo poraziť nacistické Nemecko. Táto pravda a historická skutočnosť ale do koncepcie dnešného Štandardu evidentne „nepasuje“…. 🙂

      Viac o tom, ako to bolo pred 80-timi rokmi, si môžete prečítať napríklad v nenápadnej knižke Georga Orwella: Vojnový denník. Píše svoje dojmy a pocity z čias okolo roku 1941 a 1942 a nebudete veriť, bolo to v tom čase rovnaké ako dnes. Rovnako sa ľudia hádali o tom, či podporovať Hitlera a „mierové dohody“ a či vôbec otvoriť Druhý front…

      Prajem pekný deň.

    • Jolana Čuláková  - dňa 10. 05. 2022 o 09:10

      A nemôžem sa zbaviť dojmu, že „nenápadne“ trolujete… Lebo tieto informácie, ktoré ponúkate, sú veľmi pochybné až prihlúple.

      Na stránke Zerohedge, ktorú považujete zrejme za relevantný zdroj, píšu okrem iného aj toto:

      Veľký krvavý kúpeľ prišiel
      OD PHOENIX CAPITAL RESEARCH

      Biely dom podľahne závislosti od národného hnevu
      OD TYLERA DURDENA
      PONDELOK 9. MÁJA 2022 – 19:11

      Si myslíte, že všetkým ľuďom už naozaj preskočilo a čítajú hocičo??? Inak, vaše zdroje, ktoré ponúkate, sú perfektnou ukážkou „iného pohľadu“ a stoja za prečítanie. Odporúčam každému pozrieť si ich. :)))

    • údiv  - dňa 10. 05. 2022 o 09:17

      Pani Čuláková
      ak ste tieto dva články čítali a sú podľa vás prihlúple,
      tak nie je s Vami o čom diskutovať . Akurát môžem byť zdesený Vašou bohorovnou istotou.
      Zdá sa, že naskakujete na vlnu Urválka. Každý iný názor je nebezpečný….

    • ribka  - dňa 12. 05. 2022 o 20:40

      @jola kde ste našla vetu: „„Tento zákon je pritom založený na opatrení z čias druhej svetovej vojny, ktoré pomohlo Spojeným štátom a ich spojencom poraziť nacistické Nemecko.“??

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.