44 komentárov

  1. Andrej  - dňa 13. 04. 2022 o 14:59

    Pán Daniška, hanba Vám za tie Vaše postoje. Buď niekto napíše pravdu, alebo to pravda nie je. Biblické ano-áno, nie-nie. Všetko ostatné sú len liberálne kecy, zahmlievanie, ohováranie, alebo aj rovno osočovanie. Hráte sa tu na to, že celoživotná bezúhonnosť je jediným ktitériom pravdivosti, alebo zverejniteľnosti a pritom napr. dovolíte, aby napr. v Do kríža od pása trepala očarujúce sprostosti Dorotka, ktoré môžu „obohatiť“ iba ak nejakých začínajúcich budhistov.

    Som čoraz viac sklamaný z toho, ako sa klaniate liberalizmu a ich kritériám na kvalitu a pravdu, ktoré môžu vyhovovať jedine im. Ako nízko ste si posunuli latku.

  2. Gubynho  - dňa 13. 04. 2022 o 14:33

    Dobrý článok vyšiel na hrot.info o tomto vyjadrení…

  3. Jozef  - dňa 12. 04. 2022 o 20:47

    Slušná diskusia, rôzne názory…..to je to čo som tu našiel a s postojom sa asi budeme musieť rozlúčiť, stal sa zglajchšaltovaným… Presne sa mi sem hodí vetička Lojza Hlinu….Chceme niečo ako nemecké CDU….čiže názov ……ale forma vyprázdnená a neautentická…. Dôležité je aby ludia tu nepodlahli trollingu fejkových účtov a chovali sa slušne…udržme si ten ostrovček rozumu aspon tu…….Aj tie výmeny názorov..preboha chápte, že ludia majú rozdielne názory a dá sa to aj bez útokov ad hominem…držím nám palce 🙂

  4. Janči  - dňa 12. 04. 2022 o 18:54

    Držím palce Štandardu, pestrosť, široký záber. Ľudia širokého pestra názorov a napriek tomu žiadna skrytá agresivita v textoch. Veľmi by ma potešil priestor pre p. Daniša, nie preto že s ním vo všetkom súhlasím (a to platí aj pre zvyšných komentátorov) ale pre to že sa nebojí hovoriť a otvárať všetky pálčivé témy.

    • [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 20:47

      Súhlasím. Tiež nie vždy súhlasím, ale aj keď nesúhlasím, musím oceniť fantasticky výstižné metafory a vôbec slovník a syntax. DD je talentovaný.

  5. britva  - dňa 12. 04. 2022 o 15:12

    Daniskova informacie nie je kompletna. Stevkov, Dugovic, Pilz a mozno aj ini boli clenmi redakcie Dennika S. Dennik S bolo pochybne medium pracujuce so zdrojmi sposobom nie nepodobnym Hlavnym spravam. Z povodneho zameru byt siroko orientovanym konzervativym mediom sa napokon stali hlasnou trubou Baranka a podobnych exotov.

    Na druhej strane musim uznat, ze menovanym prechod do noveho media prospel a venuju sa temam s vacsim odstupom a menej angazovane.

    • [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 16:59

      Mne teda Baránek ako exot nepripadá, hoci pripúšťam že do istej miery to od pandémie emočne nezvláda a používa trochu vulgárnejší prejav ako som bola u neho zvyknutá, ale rozčarovaniu až hnevu z tejto pseudoslušnej vlády sa dá ťažko vyhnúť. Fico nás niektorých už nemohol sklamať, nič dobré sme od neho nečakali. Ale od týchto amatérov človek čakal aspoň tú slušnosť. Tak ako dávam Dzurindovi a Miklošovi vinu že Fico sa usadil a zakorenil tak hlboko, tak aj teraz sa obávam čo príde po “ slušnom Slovensku”. A takto aj chápem Baránkov emotívny prejav.

    • britva  - dňa 12. 04. 2022 o 17:40

      Baranek je okrajova tema, ale napriklad siril (a aj na spominanom dennikuS) hoaxy o invermektine. O tom, ze colna sprava zadrzala kamion s invermektinom, ze objednavatel dostal pokutu, atd. A to uz nespominam, ze podporoval liecbu invermektinom. Za to sice povedzme nemoze, na to naletelo vela ludi, nemusel vediet to, co je dnes uz dokazane, ze invermektin nelieci, ale keby sa nepohyboval v antisysteme, tak by taketo veci nesiril. Nuz ale ked sa clovek styka s politickym a spolocenskym podsvetim, tak nim aj nasiakne a aj zhrubne.
      Baranka som mal kedysi celkom rad, prichadzal so zaujimavymi postrehmi, ale pocas pandemie ako keby zbesnel. Mozno ho zlomila smrt manzelky, ale to ho neospravedlnuje.

  6. Marek  - dňa 12. 04. 2022 o 10:32

    V dobe zapálených agitátorov, skoro až politrukov, mi príde Štandard, ako triezve médium a preto ma veľmi teší, že posilňuje kapacity. Dag by sem pasoval, jeho články dosť chýbajú, hlavne na našom malom Slovensku, kde sa iný názor cení o to viac.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:37

      Presne tak, súhlasím.

  7. Mates  - dňa 12. 04. 2022 o 10:19

    Nenechajte sa vyviesť z miery nejakými pohrobkami minulého režimu, ktorých jedinou náplňou práce je vytvárať kádrové profily, nálepkovať a osočovať. Sú to tie isté praktiky, tá istá terminológia, to isté mentálne nastavenie, jednoducho to isté DNA.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:39

      Lepšie by som to nenapísala. Iba v diskusiách na Štandarde sa stretávam s veľmi ústretovými, slušnými a prajnými autormi a diskutérmi, ktorí nikoho nekádrujú, nenálepkujú a neosočujú. Cítim sa v tejto komunite naozaj ako medzi svojimi.

    • Mates  - dňa 12. 04. 2022 o 11:56

      Jolana, musím povedať, že aj ja som prešiel prerodom a tu na Štandarde sa mi páči úroveň a spôsob diskusie. Prispôsobil som sa. Možno je to spôsobené obmedzenými funkcionalitami diskusie a možno aj miestnym fluidom, ale vôbec nemám potrebu reagovať na niektorých diskutérov a donekonečna sa s nimi doťahovať a spamovať diskusiu. Dva a viac príspevkou pod jedným článkom od toho istého diskutéra sú skôr výnimkou a tak sa mi to páči. Ja ak aj použijem expresívne vyjadrenie, tak nie je namierené na iného diskutéra. Páči sa mi to tu a v porovnaní napr. s diskusiami na Postoji je to ako nebe a dudy. Zachovajme si jednoduchosť a stručnosť tak, ako sa to mne týmto príspevkom vôbec nepodarilo 🙂

    • Mates  - dňa 12. 04. 2022 o 11:58

      A tá gramatická hrubica ma donútila napísať tretí: príspevkov. Aj ja sa musím naučiť pred stlačením enteru aspoň raz si to po sebe prečítať.

    • medieval  - dňa 13. 04. 2022 o 09:38

      Kto kedy kde písal… Toto kádrovanie je typická vlastnosť boľševikov. Aj keby niekto písal do ZaV, čo sa stalo? Prosím, zvyknite si na to, že každý človek má nejaký názor a ak si na to založil noviny, čo druhých do toho? Zbavte sa toho boľševického: „ja viem lepšie, čo je pre teba dobré.“ Vecná diskusia, nič iné nechceme. Ak sa „novinár“ venuje kádrovaniu (Kernová), je ešte vlastne novinárom? Nie je.

  8. [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 05:54

    Nuž- tot asi nikoho nezaujíma- ale sama na sebe pozorujem že skôr ako idem zareagovať na nejaký príspevok- zastavím a a zamyslím či to nie je príliš- či to má význam- či potrebujem následne čítať kopu neokrôchaných reakcií- a radšej niekedy ani nič nenapíšem- tomu sa hovorí autocenzúra. A nemyslím tým žiadne vulgarizmy ktoré sú samozrejme hodné autocenzúry- ale obyčajný názor mimo maimstreamu. Napríklad že Daga Daniša som čítala rada a s podporou Postoja som skončila. Hmm….doba sa vyvíja a my s ňou. Nie vždy k lepšiemu.

  9. majo  - dňa 11. 04. 2022 o 23:15

    Odchod Juraja Orolína znamena odchod narodnej orientacie. Ked stratime narodnu orientaciu stratime vsetky narodne hodnoty. To je dovod uspech Mazukeka i Fica a neuspechu KDH. Narodne hodnoty su priamo zviazane s vierou, rodinou, hrdostou na svoj narod a samozrejme aj ocakavanim ze emigranti sa prisposobia a nie ze budu nicit vyssie spominane narodne hodnoty. Ake hodnoty maju globalisti okrem biznisu a moci nad narodmi?

    • Coleslaw Chrabry  - dňa 13. 04. 2022 o 06:42

      Súhlasím, je to veľká škoda

  10. Mišo Lehocký  - dňa 11. 04. 2022 o 22:36

    Prečítal som si Kernovej komentár. Už chápem, prečo pán Daniška toto musel/potreboval napísať. Kernovej opovrhnutie Štandardom priam srší.

    • gotroch  - dňa 11. 04. 2022 o 22:59

      Ja to celkom nechapem, napr. ta sebakritika („ale polepsil sa“) je nedostoja. Je to sukromny dennik, nepotrebuje nikomu nic dokazovat, vysvetlovat, ked sa niekomu nepaci nech kritizuje, necita… jeho vec. Za jediny dovod preco vyhodit redaktora povazujem rozchod s (priznanym a verejne deklarovanym) zameranim novin, popripade slabu uroven clankov.

    • Elstrom  - dňa 11. 04. 2022 o 23:05

      Zaujímavejšie bude ako zareaguje na Hanusa. Jeho článok o relativistoch mieril presne na Štandard.

    • Milada  - dňa 12. 04. 2022 o 05:56

      Ad Elstrom v tomto vlákne: Však na Hanusov článok už úplne skvostne a jedinečne, to znamená trefne, nanajvýš logickými postrehmi a vyčerpávajúco, zareagoval v diskusii pod ním diskutér Ten pravý Peter. A zožal za to od slušného počtu s jeho názormi súhlasiacich ľudí pekný potlesk. Nepoznám identitu spomínaného diskutéra, ale na Postoji sa jeho komentáre vyznačujú jasnosťou a až s matematicky logickou presnosťou. Zato Vy tam tiež skviete, ale svojou povestnou nenávisťou a aroganciou, ktorú v komentároch prejavujete. Vtipné bolo v onej diskusii sledovať ako tápal Emil Valej. Tá diskusia bola hodná rámčeka a založenia do vitríny na čestné miesto. Fakt skvelá.

    • Mišo Lehocký  - dňa 12. 04. 2022 o 09:45

      ad Milada Áno, brilantné diskusie z Postoja mi chýbajú, ale my neplatiči už k nim nemáme prístup. Na druhej strane niektorí mi tam výrazne poškodzovali zdravie, a to je najcennejšie. Takže sa tam už nevrátim, ale z iného dôvodu. Postoj skončil.

  11. Elstrom  - dňa 11. 04. 2022 o 22:18

    Dugovič ďalej píše presne tak, ako písal do Zjem aj vlek.
    Čo sa týka kohokoľvek, kto robil pre Pravdu – to slušný človek neurobí ani náhodou.

    Na veľkú časť redakcie Štandardu platí to, čo napísal šéfredaktor Postoja tu:
    https://www.postoj.sk/103437/relativisti-novej-doby

    Najhoršie na tom je, že Daniška netuší o čom Hanus píše. Lebo je tak zúfalo mimo.

    • Jozef z NZ  - dňa 12. 04. 2022 o 07:13

      Zúfalo si všetci mentálni bolševickí smradi otvárajú tie svoje skvosty ducha na tých čo nepíšu ako si želá….Velký brat za morom…či všetky tie smradlavé sorosové peniažky…..

      Stav v akom stave sa nachádza *Slovensko nesie zodpovednosť aj medialna scena, tú podporujú len vydedenci ducha typu elstrom.drvivá väčšina im nedôveruje a čím vyššia je nedôvera tým sú praktiky mainstreamu drzejšie a totalitnejšie……

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:42

      Perfektné, lepšie by som to nenapísala. :))))

  12. tilijačik  - dňa 11. 04. 2022 o 22:15

    Už som to pri nejakom článku písal:
    Ste v súčasnosti jediný denník, pri ktorom vidím nejakú snahu hľadať objektívnu pravdu. Pri tých neomylných superdenníkoch (SME, denník N a ďalšie), kde človeka dokážu prizabiť aj pri minimálnom náznaku snahy pochybovať o jedinej správnej dogme, ste snáď jedinou nádejou, že to ešte má nejaký význam… Takže vydržte!

    • Elstrom  - dňa 11. 04. 2022 o 23:03

      Už „objektívnu pravdu“ našli? A mohli by ste podrobnejšiu, ktorú máte na mysli?

      A ktorá pravda je neobjektívna?

    • tilijačik  - dňa 11. 04. 2022 o 23:32

      Hovorí sa, že každý má svoju pravdu. Pritom sa nejedná o nič iné, než o to, že z tej celkovej objektívnej pravdy (súhrn skutočne všetkých hoc aj okrajových udalostí, momentov, vytvárajúcich to hlavné, hodnotené dianie) si vyberie tú časť, ktorá je po jeho vôli… Robia to takmer všetci. Snáď tento denník bude iný. Takže tak!

    • mkw  - dňa 12. 04. 2022 o 00:27

      @Elstrom – je rozdiel ci medium sa snazi najst pravdu poctivo, alebo je len nastrojom cirej propagandy. A to prve sa obcas (a mozno nepresne) nazyva hladanie objektivnej pravdy.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:49

      @ mkv, tilijačik – takto dobre som sa dávno nezabavila, ale to je tým, že som dávno nečítala diskusie na internete, lebo mi z nich zvyklo byť zle… A tuším, že aj z týchto diskusií mi bude časom nevoľno.
      Lebo napísať takúto hlášku v denníku, ktorý si píše, čo sa mu zachce, je nielen vtipné, ale už skôr zarážajúce.
      Asi je načase začať nielen diskutovať ale aj verejne písať, lebo evidentne ľudia klamú v priamom prenose, zavádzajú a omotávajú si okolo prsta tých, ktorým sa ich klamstvá a zavádzanie páčia. Napríklad že utečenci nás (na Slovensku, v Európe, vo svete) iba vyžierajú a neprispôsobia sa. Alebo že vojna na Ukrajine je vojnou medzi Ruskom a USA. A takýchto donebavolajúcich „názorov“, ktoré sú jedinou pravdou, ktorá neznesie oponentúru, pribúda ako húb po daždi…

  13. Vlado  - dňa 11. 04. 2022 o 22:13

    V morálno etických ako ktorých ale je pravda že v tých som s ním niekedy v značnom rozpore.

  14. Mišo Lehocký  - dňa 11. 04. 2022 o 21:38

    Bože, ako ja neznášam túto nadutú exkluzivitu v podobe aj Kernovej, ktorá celý život musí riešiť nejakú dezinfoscénu, lebo ona je okalibrovaný normál objektivity a pravdy. Nechápem, prečo pán Daniška pociťuje potrebu niečo tejto žene vysvetľovať. Hádam sa bude pani Kenovej nabudúce vždy pýtať, koho môže redakcia prijať! To vážne? Alebo chce Štandard nabrať kurz ako Postoj s vyhodením Daniša a prijatím Vagoviča? Chce Štandard v tomto trende pokračovať a stať sa nejakým derivátom SMEčka, aby Kernová bola spokojná? V deň keď vypli Hlavné správy som vyjadril obavy, že Postoj vypne diskusiu, aby sa niekomu páčil. A stalo sa. Prosím Štandard, aby sa nebál hľadať a písať pravdu.

    • gotroch  - dňa 11. 04. 2022 o 21:49

      Mne nie je jasne cim su slovenski branci taki kontroverzni, ze Orolin musel odist (vobec neviem, kto to je). Ked uz, tak dufam, ze to bolo z uprimneho hlbokeho presvedcenia Danisku a nie zo strachu ze im to bude niekto (napr. Kernova) vycitat.

    • JanoJan  - dňa 12. 04. 2022 o 00:16

      …moja rec!

    • mkw  - dňa 12. 04. 2022 o 00:25

      Plny suhlas! Prestanme sa ospravedlnovat progresivnej mafii za nasu existenciu…

    • hua  - dňa 12. 04. 2022 o 09:53

      Ked uz tak hladate tu objektivnu pravdu, treba uviest na pravu mieru vasu informaciu o „vypnuti“ diskusii na Postoji.

      Postoj nevypol diskusie. Nevsimli ste si, ze su dostupne podporovatelom rovnako ako je to tu? Alebo len mate dvojsky kilometer, pretoze Standard vicmac konvenuje vasim nazorom?

    • gotroch  - dňa 12. 04. 2022 o 14:43

      @hua:
      Na standarde sa diskusie daju zadarmo citat.

    • hominem  - dňa 12. 04. 2022 o 20:30

      Postoj diskusiu nevypol, ale obmedzil pre prispievatelov.
      Nema to tak nahodou aj Standard?

  15. Majo2  - dňa 11. 04. 2022 o 21:24

    Mne napadol Dag Daniš.

    • Vlado  - dňa 11. 04. 2022 o 21:26

      Kludne oboch

  16. Vlado  - dňa 11. 04. 2022 o 20:38

    A čo taky Eduard Chmelár?

    • martinh  - dňa 11. 04. 2022 o 21:45

      Dúfam že k tomto nedôjde…

    • gotroch  - dňa 11. 04. 2022 o 21:46

      Edo ma vynikajuce geopoliticke nazory. V moralno etickych otazkach je bohuzial na presne opacnej strane.

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.