161 komentárov

  1. Snape  - dňa 13. 04. 2022 o 19:18

    Carovne. M. Hanusovi trvalo niekolko dni kym urobil to ,za co tak zvozil Palka. Dnes na Postoji kritika Zelenskeho .

  2. Tony  - dňa 13. 04. 2022 o 11:24

    S Postojom som skončil, hoci som ho v minulosti podporil finančne,Hanus ma totálne sklamal.

    • Milan z SK  - dňa 13. 04. 2022 o 19:04

      https://media.tenor.com/images/170f0e1bba80d8f0c8fcc27128200908/tenor.gif

    • mkw  - dňa 13. 04. 2022 o 19:50

      Isiel som tam za Dagom Danisom, platil ich, ale ked som zistil, ze je to zase len iny odvar Tyzdna (ako napr. aj Nko), tak som to napriek DD rovnako ako vy zastavil.

    • JanoJan  - dňa 15. 04. 2022 o 15:08

      Presne som na tom rovnako. Podporovat Postoj som zacal s prichodom DD a aj som to uz zrusil. Pravdou je ze uz dlhsie mi liezol na nervy hlavne s tym sirenim „covid propagandy a jej akoze rieseni“ typu „Visolajsky – vsetko zatvorme a obmedzme a vsetkych ockujme“. Uz vtedy jediny triezvy hlas na vec mal iba DD z celej redakcie.

  3. fatima  - dňa 13. 04. 2022 o 00:02

    Nazdar ZBERATEĽ,
    už so si myslel, že si odišiel do zabudnutia. Ale reagoval si a priznám, že katolícky farár pán Halík by s tebou vôbec nesúhlasil.
    Podľa Halíka prvími čo mučili ľudí pre svoj názor bola svätá katolícka vatikánska inkvizícia
    Zberateľ dostal si pomoc a skús pokračovať, kto bol v poradí druhý za svätou inkvizíciou a som presvedčený, že ak odhalíš toho sekundára odhalíš aj na toho tretieho. O tom štvrtom Halík doteraz ešte nepísal, ale ja by som si trúfol ho zadefinovať. A tak pokračujem v maturite. ZBERATEĽ POĎ.

    • Milan z SK  - dňa 13. 04. 2022 o 00:18

      @fatima: Tak Halíka by som zase až tak vážne nebral. Ten dokonca navrhoval Zelenského na Nobelovu cenu mieru.

      Ale to isté platí o popletenom zberateľ-ovi. Ten tiež na obhájenie svojich drístov musí poprieť to, čo si o vojne na Ukrajine, ale najmä jej čo najrýchlejšom ukončení, myslí pápež.

    • zberateľ  - dňa 13. 04. 2022 o 08:27

      Vážení, ako som napísal, tak je. Stačí sa troška vyznať v histórii, uznávať fakty a sledovať vývoj. Ak by poznanie histórie nebolo vašou slabinou, potom by ste nepotrebovali sa oháňať tvrdeniami občas mimo cesty idúceho Halíka. V históŕii nájdeme veľa príkladov na podporu toho, čo ja tvrdím, Je všeobecne známe, že za vlád rímskych cisárov boli mučení za svoje presvedčenie prví kresťania v 1.stor. po Kristovi. Viete, že v roku 399 pred Kr. bol obvinený z bezbožnosti a kazenia mládeže grécky filozof Socrates? Po súdnom procese , ktorý trval deň, bol odsúdený na smrť . Atď, atď.

    • zberateľ  - dňa 13. 04. 2022 o 08:37

      Pravdu mám tiež v odpovedi na vašu druhú otázku týkajúcu sa pálenia kníh čo možno v širšom kontexte brať vnímať ako ničenie dokumentov o osobe, o náboženstve, o filozofii. Thutmose čakal 22 rokov, kým sa stal plnoprávnym vládcom. Po svojom nástupe na trón nechal odstrániť Hatšepsutine meno zo vštkých stĺpov a chrámov. Pokus o vymazanie Hatšeptut z histórie sa nevydaril a jej chrám v Dér el- Bahrí doteraz stojí. Pripomínam dobu v ktorej sa to stalo: 15 stor. pred Kristom.

    • zberateľ  - dňa 14. 04. 2022 o 11:58

      Tak už je vám jasné, že sa Hulík mýlil či prípadne zavádzal vedome?

  4. Fredy  - dňa 12. 04. 2022 o 23:39

    Aj tak stále nerozumiem, prečo stále obhajovať pomýlené Palkove názory, ktorý si mýli zámienku na vojnu s príčinou vojny. To že on bude tvrdohlavo zotrvávať na svojom názore, aj keď je mylný, je o ňom známe. Len nerozumiem, prečo tu vzniká potreba štandardu tento scestný názor obhajovať

  5. DD  - dňa 12. 04. 2022 o 23:20

    1. Niekedy je hrdinstvo iba z núdze cnosť…„Úspech nie je konečný, zlyhanie nie je fatálne. Je to odvaha pokračovať, ktorá sa počíta.“ W. Churchill
    2. Aj Štandard sa musí snažiť byť politicky korektný… Niekedy je menej viac… “ Svoj cieľ nikdy nedosiahneš, ak sa budeš zastavovať a hádzať kamene na každého štekajúceho psa.“W.Churchill
    3. Pri mainstreamovom písaní o tom, že Ukrajina nedostala na výber kam sa zaradí geopoliticky, sa zabúda na Katalánsko a jeho pokus o vytvorenie vlastného štátu v rámci Eú plnej hodnôt, ktoré nedostalo šancu a ľudia boli pre tento pokus väznený… „Máte nepriateľov? Výborne. To znamená, že ste v živote za niečo bojovali.“ W.Churchill
    4. „Pesimista vidí problém v každej príležitosti, optimista vidí príležitosť v každom probléme.“ Winston Churchill

  6. Jozef z NZ  - dňa 12. 04. 2022 o 22:08

    naberie Daniška odvahu a zoberie Daga? alebo sa bude báť postojáckych dezolátov a myslitelov z Týždňa……
    pán Daniška ked vás budú vládni medialni dezoláti haniť je to to najlepšie vysvedčenie že to robíte dobre…….

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 22:14

      To by som aj ja rád vedel. Daniškovi sa môžu samozrejme vyhrážať aj tým, že mu zoberú aj „Do kríža“ v RTVS. Cancel-isti pod vplyvom amerického vplyvu a americkej propagandy to krútia na plné obrátky.

    • fatima  - dňa 12. 04. 2022 o 22:34

      Daniška by ho aj možno zobral, ale rozhoduje Nuňez. Ak je to kubánec možno je proti americky naladení. Ale ak je to floridský kubánec tak výsledok je jasný. Štandard predá amíkom.

    • zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 23:25

      Pozitívne hodnotím vašu snahu o zjednodušenie gramatiky. Veď na čo sú nám čiarky na konci vedľajšej vety, veľké písmená na začiatku vety alebo interpunkčné znamienka. Slovensko potrebuje ďalšieho reformátora slovenského jazyka. Popri A. Bernolákovi či Ľ. Štúrovi máte šancu, len tak ďalej.

    • Milan z SK  - dňa 13. 04. 2022 o 19:09

      @zberateľ: Ako grammar nazi si skutočne šikovný. Ešte by to chcelo nejaké argumenty súvisiace s témou.

  7. KatLuk  - dňa 12. 04. 2022 o 20:19

    Vdaka za clanok. Z Postoja som uz tiez dlhsie rozcarovana. Standardu drzim palce.

    • fatima  - dňa 12. 04. 2022 o 22:18

      Z Postoja ma uvolnili dnes, Smečko reagovalo bleskovo a s nimi som skončil ešte minulý týždeň. Ostal už len Štandard. Bojím sa však, že ho vypnú. Alebo ten Nuňez /majiteľ Štandardu/ to výhodne z obchoduje s americkými boy´s. Lebo dnes nejde o pravdu ale o peniaze.
      Ale Vám všetkým dám takú malú maturitu.
      Kto prvý mučil ľudí pre svoj názor?
      Kto prvý pálil knihy, v ktorých boli uverejnené nesúhlasné názory s aktuálnou dobou?
      Kto prvý stínal hlavy svojich odporcov?
      A odvtedy sa to neustále a cyklicky opakuje. PREČOOOOOOOOOOO??
      Pomôcka. Liberálny pražský katolícky farár Anton Halík o tom písal. Bojím sa že dnes by sa k tomu už neprihlásil. Ale jeho kníh sa predalo strašne veľa.

    • zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 23:19

      Nuž fatima, spoločne hľadajme odpovede na vaše otázky:
      – Kto prvý mučil ľudí pre svoj názor? Povedzme, že jedným zo známejších bol Kambyses v Egypte v rokoch 525 pKr.
      – Kto prvý pálil knihy, v ktorých boli uverejnené nesúhlasné názory s aktuálnou dobou? Povedzme, že faraón Thutmose III. likvidoval všetko o Hatšepsovet z obdobia 1479 pKr.
      – Kto prvý stínal hlavy svojich odporcov? Povedzme, ze jeden z prvých bol Sargon 1 v roku 2340 pKr.
      To je iba námatkovo vybraných pár vládcov. Ak ste chceli týmto útočiť na cirkev, pálili ste vedľa. Nezmaturovali ste u mňa, a domnievam sa, že by sa tak stalo i matematike či iných predmetoch .

  8. Peto  - dňa 12. 04. 2022 o 19:00

    Idealne noviny su take, ze ked si precitam nadpis, tak neviem dopred ako to v clanku dopadne 😉 Dolezite je mat ale stale vnutorny kompas.
    Standard taky je.

  9. Alena K.  - dňa 12. 04. 2022 o 18:07

    Tak mili diskutujuci. Po precitani tychto komentarov, adorujucich tento web, vam mozem len povedat, ze komentare na Postoji sa konecne daju citat:) Same zname mena, ktore len chrlili zlc a nenavist, presli do svojej novej bubliny. Vitajte doma 🙂
    Citam postoj aj standard od zaciatku, ale tie obvinenia z progresivizmu postoja su absurdne. Ale nebudeme nikomu brat jeho nazor samozrejme. A tie spominane clanky ma teda po ich precitani zdvihli zo stolicky a vidim, ze nielen mna. Takze plne suhlasim s Hanusom. Pan Hanus ma plne pravo povedat svoj nazor,ako aj vy tu pritomni diskutujuci. A tak je to v poriadku.

    PS: Nadalej planujem citat oba portali, aby som sa neudrziavala iba vo svojej bubline, lebo este stale som presvedcena, ze pluralita nazorov nas vie obohatit, aj ked sa mi tie nazory nemusia vzdy pacit. Zelam este prijemne diskutovanie.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 19:29

      @Alena K.: Zaujímavé, ale zároveň aj veľavravné, že síce obhajujete pluralitu názorov, ale ak ju chcete mať, tak musíte ísť na Štandard, keďže v Postoji je už akákoľvek pluralita názorov hudbou minulosti.

    • fatima  - dňa 12. 04. 2022 o 22:26

      Postoj dnes je v jednom šíku s Pravdou, Aktualitami, N-kom, Smečkom, RTVS, JOJ, TA3. Ostalo ešte niečo čitateľné na Slovensku?
      Bojím sa, že nie, pokiaľ nechceš čítať adorácie o tých jedinečných, krásnych, múdrych a slušných vládcoch Slovenska.

    • zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 23:29

      Fatima, veďže tak veľmi nesmúťte nad stratou Hlavných správ. Citite sa vyprahnuto bez ich osviežujúcich komentárov, pravda?

    • Snape  - dňa 13. 04. 2022 o 08:11

      Nesuhlasim s Vami. Na Postoji v prednormalizacnych casoch sirili nenavist hlavne ti , ktori tam ostali ( da sa to preukazat , staci si pozriet diskusie ) . Vie sa kto zvolaval bozi hnev , kto vymazaval, kto sa vyhrazal ukoncenim podpory ak DD neodide, kto mal problem so slobodnou diskusiou. Teraz je to ciste utrpenie, doslova masochizmus to sledovat. Obdivujem tych zopar diskuterov ako napriklad pravy peter. A co je hlavne, vytratil sa odtial humor. A ze ho tam v minulosti bolo.🙂🙁

  10. volk  - dňa 12. 04. 2022 o 17:36

    Páni ja “ zírám“! 106 reakcií! A to len preto, že kresťanskí tiežkonzervatívci ako je M.Hanus a Števkov sa tak trochu otreli o seba. A čo tak sa radšej zjednocovať pre budúcu zmenu tejto neschopnej a hlúpej vládnej politiky čo v súčasnosti šarapatí na našom krásnom Slovensku?

    • zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 22:03

      A čo tak prestať vypisovať vaše výzvy proti vláde za všetko čo urobila a čo neurobila? Vypisujete ako typický proruský troll.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 22:11

      @zberateľ: Tie tvoje neustále obviňovania iných z toho, že sú proruskí trollovia, sú už nielen priezračné a predvídateľné, ale aj otravné a únavné. Ale aj tak by som ráde vedel, či je podľa teba Sv. Otec, ktorý sa vyjadruje nielen proti zbrojeniu a sankciám, ale aj proti nezmyselnosti vztyčovania vlajok na hŕbe kameňov, nejaký proruský troll?

    • fatima  - dňa 12. 04. 2022 o 23:14

      Bohužiaľ je to tak a je to smutné.
      Slováci hromžia, nadávajú na všeličo možné, ale tá podstata im uniká.
      Vládnu nám absolútne neschopní a hlúpi politici. Svojou každodennou činnosťou/ nečinnosťou spôsobujú obrovské škody na hospodárstve Slovenska, znižujú ba až likvidujú zdravotné zabezpečenie občanov na Slovensku a na školách všetkého typu pokračuje debilizácia a degenerácia slovenských detí.
      Takýchto hlupákov a neschopákov Slovensko ešte nezažilo. Vykašľať na Ukrajinu, ale o problémoch vyššie by mali písať všetky denníky, vysielať všetky televizie a rádia. A každodenné problémy Slovákov musia byť prvoradé.

    • zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 23:39

      Fatima, Slovensko potrebuje veľduchov vášho razenia, chýbali ste národu. Najmä vaše príspevky sú plné obdivu, ba dokonca lásky k USA, k ich civilizácii. Proste, ste plnohodnotný demokrat. Stačí vám hodiť očkom na problém čo len na 3 sekundy a hneď odhalíte pravdu a zvestujete ju národu. A náš národ je vám vďačný za jasnozrivý pohľad na problém vychádzajúci z analýzy a komplexného posúdenia stavu. Je evidentné, že nepotrebujete takú zbytočnosť ako je empatia, načo vám je poznanie histórie. Leibniz utečie pred vami a Lemaitre je ukrytý v kúte. Nuž zdravím vás, jasné slnko prichádzajúce z východu.

  11. Palo Satko  - dňa 12. 04. 2022 o 15:33

    Česka telka davala viacdielny serial o špinavom procese s Miladou Horakovou. Noi on bol špinavy objektivne, ale vtedy to svinstvo malo väčšinovu podporu obyvatelstva. Mam pocit, že dnešok sa pomaly začina podobat roku 1948 a verejnost a aj media začinaju hladat „vnutorneho nepriatela“. Ako sa bude vojna predlžovat bude to ešte horšie ale dufam, že sa nedočkam času, ked každy diskusny prispevok sa bude začinat slovami: „Nečital som nič od Vladimira Palka na Standarte!“

    • Tmmy_A  - dňa 12. 04. 2022 o 16:31

      Len, aby to neskoncilo tak, ze ked tu pride Putin, bude mu Palko mavat kvetmi a da mu teply flek v novej proruskej vlade.

    • Petoo123  - dňa 12. 04. 2022 o 17:59

      Timmy, teda ty si v poslednej dobe riadne naštartovaný. Určite, tvoj postoj je dosť logický vzhľadom na udalosti spoza hraníc z UA. Ale toto si trošku prehnal, nezdá sa ti?

    • Tmmy_A  - dňa 12. 04. 2022 o 18:23

      Nie, ani nahodou. Kolaboranta hned poznam.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 20:26

      @Tmmy_A : To, že ty mávaš kvetmi Američanom, vôbec neznamená, že niekto chce mávať kvetmi Rusom. Svet nie je čiernobiely.

    • Tmmy_A  - dňa 13. 04. 2022 o 01:08

      Suhlasim, ze to automaticky neznamena. Ale v pripade Palka a jemu podobnych ano. To su fanatici, ktori tak nenavidia Zapad, ze by radsej prijali rusku diktaturu.

    • Milan z SK  - dňa 13. 04. 2022 o 08:16

      @Tmmy_A:

    • Milan z SK  - dňa 13. 04. 2022 o 08:19

      @Tmmy_A: To by chcelo podložiť nejakými dôkazmi. Prázdnymi rečami a vlastnými fabuláciami môžeš síce presvedčiť seba, ale nie svoje okolie.

  12. petunia123  - dňa 12. 04. 2022 o 13:19

    Mne sa páči denník Štandard.

  13. Tmmy_A  - dňa 12. 04. 2022 o 13:10

    To ani nie je moralny relavitizmus. To co produkuje Palko ci Kaiser je otvorena kolaboracia s nacistickym rezimom v Rusku.
    .
    Ano, Palko vo svojich textoch nazabudne hned na zaciatku clanku spravit povinnu jazdu a 1 vetou ruske vrazdenie odsudit. A hned potom nasleduje dalsich 100 viet, ktore sa snazia rusku zodpovednost relavizovat ci rovno z nej obvinit Zapad.
    .
    Presne takto sa robi kremelska propaganda. Ked uz nie je mozne absolutne zverstva Putinovho rezimu ignorovat, tak sa odbiju 1 vetou a potom nasleduje dlhy traktat s cielom zlocinne konanie Rusov obhajit.
    .
    Velmi primitina forma propagandy na intelektualnej urovni autorov.

    • Seven Zero  - dňa 12. 04. 2022 o 13:17

      https://64.media.tumblr.com/a6c07a890e6ee069f2a19389b7843d3e/tumblr_ordzlxlDpm1wqrtaco1_1280.jpg

    • Markus  - dňa 12. 04. 2022 o 13:57

      Opakujete sa! Do diskusie by ste nemali za každým používať dve klávesnice: Ctrl+V

    • Tmmy_A  - dňa 12. 04. 2022 o 14:16

      Ziadne Ctrl-V. Taka je realita. Putinovci to vzdy robia tak, ze akoze 1 vetou odsudia agresiu a potom ju 100 dalsimi haja. Takto to robi Palko, Fico, Blaha a dalsi.

    • Kobalt  - dňa 12. 04. 2022 o 14:46

      Takže článok podľa tvojho gusta by mal vždy obsahovať na úvod minimálne na dve A4ky nadávok na Putina jeho rodinu a Rusko potom na ruských trollov, ktoré by sa stupňovali až do samého záveru kedy by prišlo k slastnému oslobodzujúcemu vyvrcholeniu.
      Tak nejak?
      😆

    • Tmmy_A  - dňa 12. 04. 2022 o 16:30

      Mozno by stacil jeden clanok v ktorom by autor jasne odsudil ruske nacisticke zverstva, bez toho, aby ich zlahcoval. No ked v kazdom clanku ich zlahcuje ci hadze vinu na niekoho ineho, posobi ako agent Kremla.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 20:56

      @Tmmy_A: Ty si už napísal aspoň jeden príspevok na odsúdenie tohto?

      https://t.me/voenacher/14106

    • Tmmy_A  - dňa 13. 04. 2022 o 01:10

      To treba potrestat ako vojnovy zlocin. A Ukrajina povedala, ze taketo veci bude presetrovat, co je spravne. To Rusi svoje zlociny uplne popieraju.

    • Milan z SK  - dňa 13. 04. 2022 o 09:09

      @TMMY_A: Iste aj ty chápeš, že je ťažké až nemožné poprieť vojnový zločin natočený na video, takže prísľub, že bude vyšetrený, je len z núdze cnosť. Vojnové zločiny páchajú vo vojnových konfliktoch všetky bojujúce strany. Tváriť sa, že ich pácha len jedna, je zakrývanie si očí v lepšom prípade, či demagógia v horšom.

      Súhlasím s tým, že všetky vojnové zločiny musia byť riadne vyšetrené a ich vinníci riadne potrestaní. Nesúhlasím ale s tým, aby o tom rozhodovali nejakí pisálkovia na internete.

    • Tmmy_A  - dňa 14. 04. 2022 o 01:26

      Fakt ? Putin Bucu popiera a to tam su videa i ociti svedkovia, resp. znasilnene a mucene obete.

    • Milan z SK  - dňa 14. 04. 2022 o 14:17

      @Tmmy_A: Ty si videl video z Buče, na ktorom je vidieť páchanie vojnových zločinov ruskými vojakmi tak, ako je to v prípade páchania vojnových zločinov ukrajinskýmu vojakmi? Máš link?

  14. Miloš  - dňa 12. 04. 2022 o 13:00

    Denník Postoj som podporoval od roku 2015 ale akákoĺvek cenzúra mi je odporná. Preto som s podporou skončil.Dag Daniš nie je určite neomilný a vševediaci ale jeho názory boli veĺkým spestrením a redakčná polemika je určite prínosná a pre čitateĺa zaujímavá. Za posledné 2 roky sa žiaĺ veĺa vecí zmenilo a názory mimo oficiálneho prúdu nielenže nie sú tolerované, ale sú často aj kriminalizované. Žiadny normálny človek ruskú inváziu neobhajuje. Ale stále nerozumiem, prečo sa nemóžu pomenovať aj chyby zapádnej politiky vo vzťahu k Ukrajine. Od pána Hanusa je to len trápny konkurenčný boj, nič viac. Z denníka Postoj sa postupne stáva nová obdoba týždenníka Týždeň z obdobia, keď tam ešte pán Hanus pósobil. Aj spolupráca s Marekom Vagovičom to len potvrdzuje.

    • Milsu  - dňa 12. 04. 2022 o 14:54

      Súhlasím

    • Peto  - dňa 12. 04. 2022 o 20:01

      Suhlasim, ze je to zrejme konkurencny boj. Asi kvoli Standardu posielaju cim dalej viac emailov so subjektom „Chybate nam!“ 😉 Bojuju obaja totiz o malicky balik penazi. Napriklad pisu, ze „Pridajte sa znova k viac ako trom tisíckam ľudí z celého Slovenska, ktorí nám pomáhajú finančnými príspevkami.“ Cize vytocia max 30000 eur mesacne na predplatnom (aj to je podla mna prehnany odhad), pritom Postoj to robi relativne vo velkom – vela clankov/redaktorov.

    • údiv  - dňa 12. 04. 2022 o 21:08

      Z Postoja sa stal DennikN so Svetom kresťanstva.

  15. zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 12:07

    Problémom je, že zo Štandardu sa stáva médium supľujúce Hlavné správy. Vidno to z komentárov diskutujúcich plných nenávisti a nadbiehaniu Rusov a Putlerovi zvlášť. Otvorenosť a poskytovanie priestoru na diskusiu ešte neznamená otvorenosť všetkým, počnúc fašistom a končiac ruským trollom.
    Dnes som zachytil, že Rusko zbaví občianstva občanom odsudzujúcim vojnu na Ukrajine. Ak je konanie trollov plné obdivu voči Rusku a Putlerovi zvlášť, trollovia istotne nebudú proti ak použijeme ruskú metódu na našich občanov schvaľujúcich inváziu Ruska.

    • Desertflower  - dňa 12. 04. 2022 o 12:26

      a ze o nenavisti hovorite prave Vy ktory ste ocividne plny nenavisti voci Rusku a Putlerovi a Slovakov schvalujucich invaziu (ak taki existuju) by ste okamzite hnal kade lahsie.
      Neviem preco delite ludi na trollov a tych druhych. Co je toto za nezmysel, prosim Vas? Preco by niekto nemohol byt aj neutralny, nenadrzat ani jednej zo stran, neschvalovat vojnu ale zaroven nepovazovat Ukrajinu sa uplne nevinnu obet tohto konfliktu a Zelenskeho za symbol odvahy a novodoby idol zien?

    • zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 12:59

      Prečo? Stačí sa pozerať okolo seba.
      Kto vtrhol na územie Ukrajiny ?
      Kto požadoval návrat pomerov vo východnej Európe na stav pred vstupom štátov postsovietskeho bloku do NATO?
      Kto klamal deň pred inváziou, že ruské vojská sú na cvičení?
      Kto porušil medzinárodné zmluvy zaručujúce samostatnosť Ukrajiny?
      Kto napriek tomu s absolútnou vehemenciou chváli Putlera a nenávidí všetko západné?
      Kto klame a nadrzovku mení biele na čierne a opačne?
      Armáda ktorého štátu na Ukrajine vraždí civilov, znásilňuje ženy a bombarduje mestá?
      Pri páchaných zverstvách nemôžete zostať ľahostajný a tvrdiť, že mňa sa to netýka. Ak bude susedovi horieť dom a vy budete blízko, dáte si kávičku a nezasiahnete? Ak máte svedomie, ak vám hovorí niečo Desatoro, ak uznávate medzinárodný poriadok daný zmluvami, nesmiete stáť a vyhlasovať, že ste neutrálny. Doba si vyžaduje odsúdenie konania a určenie zodpovednosti za vývoj.. A toho treba pomenovať. Je to jeden, jeden vojnový zločinec.

    • britva  - dňa 12. 04. 2022 o 13:08

      Som daleko od uctievania nejakych idolov, ale Zelenskij si respekt zasluzi. Bol to v ociach vacsiny sveta predovsetkym komik (serial Sluha naroda je inac fajn a obsahuje vyborny humor, pritom dava nahliadnut do jeho realneho myslenia), ktory nielen skusil reformovat zlyhavajuci stat, ale po ruskej agresii vsak miesto toho aby zobral nohy na ramena ako to urobil povedzme Benes alebo vzdal sa ako Dubcek, sa jednoznacne a bez vahania postavil na celo odporu proti invazii. A rovnako je zrejme, ze bez jeho osobneho vkladu by sa odpor Ukrajincov proti Rusom pravdepodobne zrutil podobne ako by sa zrutila europska podpora Ukrajine.
      Necenit si tento zakladny aspekt nehovori v prospech tvojej neutrality.

    • údiv  - dňa 12. 04. 2022 o 21:15

      Bohužiaľ zberateľ ,britva a Elstrom so svojimi príspevkami ilustrujú svoju absolútnu nenávisť voči všetkému čo súvisí s Rusmi a demonštrujú svoju totálnu zaslepenosť a neschopnosť objektívneho pohľadu.

    • údiv  - dňa 12. 04. 2022 o 21:19

      Bohužiaľ zberateľ ,britva a Elstrom so svojimi príspevkami ilustrujú svoju absolútnu nenávisť voči všetkému čo súvisí s Rusmi a demonštrujú svoju totálnu zaslepenosť a neschopnosť objektívneho pohľadu.

    • britva  - dňa 15. 04. 2022 o 13:49

      Udiv, Udiv…. uplatnil by si sa za bolsevika, na kadrových oddeleniach bolo takychto zufalcov mraky.

  16. britva  - dňa 12. 04. 2022 o 12:03

    Este ku Kaiserovmu Na Ukrajine vieme, ze nevieme.

    Mimo hlupej argumentacie o Scholtzovi obsahuje jednostranny vyber historickeho acohentizmu o propagande, ktora sa nepotvrdila.

    Preco jednostranny? Lebo su aj priklady, ked sa propagande neverilo a napokon sa ukazala ako pravdiva. Spravanie sa Nemcov vo WWI na zapadnom fronte im vysluzilo prezyvku modernych Hunov. Vsetky obvinenia sa sice nepotvrdili, niektore boli vymyslene, ale nemecka armada pouzivala systematicky krutost a bestialne prostriedky v miere pred vojnou nepredstavitelnej. Popravene boli tisicky civilistov.

    Najtragickejsim prikladom je holokaust. Nielenze sa neverilo spravam o vrazdeni na vychodnom fronte, ale predstave, ze Nemci Zidov vrazdia v koncentrakoch priemyselnym sposobom, neverili ani mnohi Zidia. A tak holokaust aj vdaka takymto pochybovacom pokracoval.

    Kaiser nas poucuje, ze mame byt opatrni pri vojnovych spravach, lebo prehanaju. Chybala vsak druha cast: realita neraz prekonava aj najpanickejsiu spravu.

    • doktor živago  - dňa 12. 04. 2022 o 12:36

      súhlas, tak je…
      Ale tu je to skoro zbytočné aj písať, dobre to vystihol vo svojom príspevku zberateľ.
      Diskusná bieda na štandarde je podľa mňa aj pod úroveň samotného štandadu, kde sa nájdu aj ozaj dobré veci, napr. Ľubomír Žák.
      Jozef Hajko bol tiež fajn, ale už odtiaľto odišiel…

    • Palo Satko  - dňa 12. 04. 2022 o 15:17

      Britva
      to o Nemcoch v Prvej svetovej nie je pravda. Jedine čo da ozančit za vojnovy zločin, bolo spravanie sa nemcov vo svojej kolonie vo Vychodnej Afrike k pôvodnym obyvatelo Hererom. Ono okrem ideologii existuju aj kriteria.

    • [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 23:49

      @britva – to s tymi koncentracnymi tabormi nebola az taka jednoducha vec. Nech to skratim, existuju dokazy o tom, vsetci vedeli o taboroch uz niekolko mesiacov po ich vzniknuti. Lenze nebol sposob ako to zastavit, v tom case boli nemci na rozsiahlich feontoch po europe a jedine letectvo anglicka to nedokazalo zbombardovat, lebo nebolo kde pristat a let tam a naspat na jednu nadrz v tom case nebol mozny, len maly uryvok je toho ovela viac o tejto teme. Takisto je namieste poznamenat, ze sposob akym nemecko prinutilo zidov odist do taborov bol vydieranie. Vyssie postavenych ludi, ako pravnici, politici zidovskeho povodu prinutili zoskupit a vytvorit zoznamy zidov zijucich na ich uzemi, ktorych sami zidia posielali do taborov, inac by tam skoncili sami( ti vyssie postaveny)..bola to manipulacia vlastnych proti vlastnym..hroza

    • britva  - dňa 13. 04. 2022 o 13:17

      @Satko
      Zial, nie je to tak. Uz zaciatkom augusta 1914 Nemci postrielali alebo bodakmi ubodali v Belgicku stovky civilistov vratane zien a deti. Zname su presne cisla obeti a miesta masakrov. Len v okoli Lutycha bolo do osmeho augusta zastrelenych 850 civilistov. Zdovodnenie: odveta za to, ze belgicko sa brani a z tohto dovodu maju Nemci obete. Ze su to jasne vojnove zlociny, o tom sa snad nemusime presviedcat. Zdroj: napriklad kniha Katastrofa 1914, Hastings. Mimo ineho detailne ukazuje aj na zverstva Rakusanov v Srbsku.

  17. Olivia  - dňa 12. 04. 2022 o 11:50

    Standard je super . Diskusie tu budu zrejme stale burlivejsie ,lebo odkedy Postoj obmedzil diskusiu len na platiacich a prevalilo sa o nom , ze vnutri redakcie je cenzura a prepisuju sa autorom clanky, tak tam to odhadujem ze coskoro ostane na diskusii 20 tych istych ludi ktori sa dokolecka budu utvrdzovat v svojej pravde, co je dost nuda.

    • Marek  - dňa 12. 04. 2022 o 11:58

      Tiež ma to napadlo, veď bez konfrontácie názorov, čo je to za diskusiu ? Pre mňa je Elstrom & britva & p. Imrich, takým spestrením.

  18. majo  - dňa 12. 04. 2022 o 11:27

    Je jasne ze sa tu ocita vela rozhorcenych komentarov ludi nekritickeho zmyslania, ktori uplne zeru vojnovu propagandu. Nejaky politik povedal ze najviac sa klame pred volbami a cez vojnu. Preto som vdacny za vasu odvahu. Nedajte sa usvat komentarmi, ako vystval dennik Postoj p. Daga Danisa,

  19. Elstrom  - dňa 12. 04. 2022 o 11:07

    Je symptomatické akým čitateľom smerovanie Štandardu vyhovuje.
    Len prednedávnom sa sem premiestnili z Hlavných správ a Zjem aj vleku.
    .
    „Gratulujem“ Daniškovi k fanúšikom tohto typu.
    Už je úplne zrejmé, prečo nemôžu byť redaktori Postoja a Štandardu v jednej redakcii.
    .
    Štandarďáci majú blízko k proruskému nacizmu v mene boja proti gender a woke. Niežeby nebolo treba nezmysly okolo gender potierať. Ale obetovať kvôli tomu desatoro, slobodu, ľudské práva, čiže kresťanstvo komplet, je úplne zvrátené a diablovo dielo.
    Úplná strata súdnosti z hľadiska hierarchie hodnôt.
    .
    U Palka ma to veľmi sklamalo.
    Mikloška to sklamalo očividne tiež.

    • doktor živago  - dňa 12. 04. 2022 o 12:39

      Palko ma sklamáva čím ďalej tým viac…
      Mentálne sa blíži postupne k Čarnogurskému.

    • zberateľ  - dňa 12. 04. 2022 o 13:14

      Začínam mať problém s priznaním sa, že som svojho času volil KDH.
      Vtedajšia verchuška ma odpudzuje proruskou rétorikou a súčasná je ticho.
      Považujem za väčšie nebezpečenstvo príklon krajiny k Rusku ako presadzovanie genderu.
      Z ruského náručia sa nedá uniknúť, no s genderom sa boj dá vyhrať ako v Texase či inde.

    • Petoo123  - dňa 12. 04. 2022 o 18:07

      A čo napr. pápež a jeho vyhlásenia?
      Na jednej strane jasné odsúdenie ruských zločinov. Ale na druhej strane výzvy, že nové preteky v zbrojení nie sú cestou.
      Obávam sa, že s tým druhým tvrdením by nejeden diskutér, vrátane mňa, na Postoji už pohorel. Tak sa to tam zradikalizovalo za posledné obdobie.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 19:47

      @Petoo123: Podľa mnohých hlučných kresťanov dnešných dní je už Sv. Otec obyčajný putinovský a proruský troll, ktorý je nielenže proti zbrojeniu, ale aj proti sankciám, ba nedávno sa dokonca vyhradil aj voči vztyčovaniu vlajok na hŕbach kameňov.

  20. Elstrom  - dňa 12. 04. 2022 o 10:57

    Števkov zavádza.
    .
    Prečítajte si Palkove a Daniškove komentáre o Ukrajine. Síce v nich nájdete jednu vetu, že teda fuj vojne, ale zvyšok článku je o tom, že za ňu môže Západ, lebo provokuje a Ukrajina, lebo majdan zorganizovali nacionalisti.
    .
    Nikde v Štandarde nenájdete ich článok o tom, že Rusko je dnes nacistická krajina s nacistickým vodcom a že na Ukrajine prebieha genocída. Nikde nenájdete ich článok, že Rusko je dnes krajina, ktorá nemá s kresťanstvom nič spoločné, že moskovský metropolita podporuje nacizmus Putina, že Putin je stále ten istý plukovník KGB a nič sa na tom nezmenilo.
    .
    Kto to nevidí, je obyčajný fanúšik a ruský užitočný idiot.

    • Kobalt  - dňa 12. 04. 2022 o 11:08

      Každý kto to číta vidí, že si zaslepený slepou nenávisťou voči všetkému ruskému.
      Podľa teba je prejavom serióznej žurnalistiky písať excitované a prehnané články o tom že v Rusku je nacizmus a Putin je hlavný nacista, čo si si vycual momentálne z prsta.

    • Bloodhaund  - dňa 12. 04. 2022 o 11:20

      A čo takto zakázať Štandard a prispievateľov stíhať? Takto by ste si to predstavovali? Lebo však sme vo vojne a propaganda musí byť len jednosmerná, lebo bojujeme za “ vyššie dobro” a všetkých, čo majú čo len mierne odlišný názor, musí naša progresívna spoločnosť identifikovať, škandalizovať a odsúdiť. Lebo však pravda je len jedna, tá naša. Takto si to predstavujete? Som rád, že Štandard existuje presne v takomto formáte a v takejto slobode prejavu. Bez ohľadu na postoj k Ukrajinskému konfliktu. Boh ochraňuj, aby dopadli jak Postoj, kde momentálne diskutuje iba homogénna masa fanatikov, ktorí tam zatracujú tých dvoch, troch s opačným, resp. svojským názorom.

  21. Kobalt  - dňa 12. 04. 2022 o 10:57

    Cenzura člankov a ich krátenie po zverejnení bez vedomia autora je typická prax Hanusa a Postoja.
    Hanus je dosratý až za ušami aby ho náhodou niekto neobvinil z prokremeľskej propagandy a Postoj náhodou nevypol a tak robí čistky vyhodil Daga Daniša obmedzil komentáre len pre platiacich, aby odfiltroval neplatiacich väčšinou s inymi názormi a bije sa do pŕs kto je väčší „Ukrajinec“ kto je viac proukrajinský a kto čo najaktívnejšie odsúdi vojnu.
    Liberálne spektrum médií si samizrejme nevšíma, lebo tam samozrejme pochybnosti o tom kde je pravda nemajú.
    Tak som si vybral Štandard, kde cítim väčšiu pluralitu a toleranciu k rôznym názorom.

    • Kobalt  - dňa 12. 04. 2022 o 13:09

      Zatiaľ.
      Všade sa však postupne priťahujú cenzorské skrutky a obmedzuje sloboda slova ako v Rusku, tak uvidíme koľko im tá sloboda a tolerancia vydrží tu až kým nepríde befehl od Jarina.

  22. britva  - dňa 12. 04. 2022 o 10:36

    Kritika oboch clankov je podla mna odovodnena, aj ked mam pochybnosti, ci je ucelne viest takyto spor medzi mediami, ktore teoreticky presadzuju rovnake konzervativne hodnoty.

    Poslanim Zelenskeho je viest boj svojej krajiny dnes (a robi to obdivuhodne) a nie taktizovat ohladom buducnosti ako pisal Palko. Zmyslom dotycneho clanku nebolo nic ineho ako obhajit z ineho uhla uz predtym tlmocene nazory,

    Kaiserov clanok (prevzaty z inac kvalitneho echa24) bol vsak o niekolko tried horsi, lebo brutalne relatizoval pritomnost. Bol to naozaj odporny text.

    Standard ponuka mnoho dobrych textov, pritom ma zaujimavu pestrost nazorov, ale v niektorych clankoch sa autori dopustaju roznych faulov. Vseobecne u autorov chyba vacsi osobny odstup od temy, co dobre vidiet aj v tomto texte.

  23. Gubynho  - dňa 12. 04. 2022 o 10:24

    Som rád, že som predplatiteľom denníka Štandard.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:25

      Aj ja.

    • Martin  - dňa 12. 04. 2022 o 10:41

      Aj ja

    • PSx  - dňa 12. 04. 2022 o 13:10

      +1

    • Milsu  - dňa 12. 04. 2022 o 14:58

      aj ja

    • Milan z SK  - dňa 15. 04. 2022 o 16:54

      Aj ja.

  24. Liptak  - dňa 12. 04. 2022 o 10:06

    Jolanka Čuláková
    „Hanbou je, keď niekto svojho „oponenta“ opľúva, vulgárne mu nadáva alebo sa mu vysmieva bez akýchkoľvek argumentov“
    Hanbou teda je Sme,Nko,Marec, Ondrejíček, Havran…ale aj Heger – má nejaké dôkazy o tých agentoch Moskvy v opozícii?
    A so svojím „jednotným videním“ ste hanbou aj pre ten obraz v zrkadle.
    Okná máte umyté?

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:13

      Súhlasím s Vami že „Hanbou je Sme,Nko,Marec, Ondrejíček, Havran…ale aj Heger“ a ešte pritvrdím, že okrem nich aj Štandard, Postoj, Aktuality, Markíza, RTVS, LUX, JOJ…………. ale aj Fico, Kotleba, Čaputová, Zeman, Orbán, Biden, Zelenský, Putin – teda každý, kto svojho oponenta opľúva, nadáva mu, klame a zavádza.
      A to platí aj o bežných diskutéroch na internete alebo hoci aj v ktorejkoľvek krčme. :)))))

    • doktor živago  - dňa 12. 04. 2022 o 12:42

      všetci sme jedna veľká hanba, vlastne banda…

  25. [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 09:54

    Nic v zlom, ale SME je podla mna iba smetisko, uz tolko krat som sa poucila ze ich spravy su iba propagandou..o co horsie, vsimla som si, ze je jedno ci hovoria o politike, o kovide alebo o com kolvek ich ulohou je ludi nahnevat, nazlostit a znechutit..od kedy necitam sme, som pokojnejsi clovek..

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:59

      Hm, tak SME nečítajte aj naďalej a máte pokoj. Predpokladám, že to platí o všetkých médiách, ktoré vám nevyhovujú. Napríklad Pravda, DenníkN, Trend, Plus7dní, Markíza, RTVS, JOJ, TA3 a pod.
      Nájdite si médium, ktoré bude písať alebo zverejňovať informácie, ktoré vám vyhovujú a ktoré sa vám páčia, napríklad Štandard, a je vybavené. 🙂

    • halo  - dňa 12. 04. 2022 o 10:02

      @jolana culakova, dobre ste to vymenovali, takmer vsetky, co ste pomenovali mozno este trochu TA3 sa aspon snazi sem tam tie nase media zodpovedaju tomu istemu nenavistnemu spravodajstvu bez objektivity a snahy o objektivitu…(aspon ta keby tam bola)

    • Barunka  - dňa 12. 04. 2022 o 15:06

      SMEtiari zostali stokou už od referenda za rodinu…..Dennnodenné chrlenie článkov o buzíkoch,pridoch,masírovanie verejnosti o normálnosti nenormálnych,pľuvanie proti tradíciám,rodine…..U mňa je to žumpa….

    • Barunka  - dňa 12. 04. 2022 o 15:11

      SMEtiari zostali stokou už od referenda za rodinu…..Dennnodenné chrlenie článkov o buzíkoch,pridoch,masírovanie verejnosti o normálnosti nenormálnych,pľuvanie proti tradíciám,rodine…..U mňa je to žumpa….

  26. [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 09:54

    Nic v zlom, ale SME je podla mna iba smetisko, uz tolko krat som sa poucila ze ich spravy su iba propagandou..o co horsie, vsimla som si, ze je jedno ci hovoria o politike, o kovide alebo o com kolvek ich ulohou je ludi nahnevat, nazlostit a znechutit..od kedy necitam sme, som pokojnejsi clovek..

  27. Helena Marková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:50

    Postoj sa zmenil k horšiemu od posledných volieb. Išlo to postupne dolu vodou. Prestala som ich odoberať od februára tohto roku. Keď sa pochválil šéfredaktor, že prišiel Vagovič, skoro mi vypadli oči. To som ešte nevedela, že sa zabavili Daniša (dočítala som sa to v tejto diskusii).

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:02

      Ako vidím, čitatelia, ktorí radi čítajú DD a jeho „akože alternatívne komentáre“, ktoré idú „proti prúdu“, hoc aj proti zdravému rozumu, sa začali zgrupovať na Štandarde… 🙂
      Štandard by mal uvažovať o ponuke pre DD :))))

  28. Peter  - dňa 12. 04. 2022 o 09:31

    Robíte to dobre, dávate priestor polemike a rôznym pohľadom na tú istú vec a snažíte sa pomerne poctivo oddeľovať fakty od názorov. Nech sa darí naďalej!

    Redakcia Postoja sa rozhodla pre komsomolský kampaňový štýl, pri ktorom novinár prestáva byť zdrojom informácií a kritiky ale stáva sa figúrkou politického aktivizmu (v tomto prípade konformnej provládnej propagandy). Požiadavka jednoty redakčnej línie je nadradená požiadavke kvality a nezávislosti. K tomu patrí aj angažované potieranie záškodníkov, ktorí si dovolia iný názor. Vyhodenie Daniša a jeho nahradenie Vagovičom dokonale ilustruje, k čomu v Postoji došlo a čím sa stal. Hanusov komentár je len ďalším čriepkom v mozaike.

    • Jozef z NZ  - dňa 12. 04. 2022 o 09:42

      presne tak

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:51

      Postoj aspoň poskytuje možnosť diskutovať a reagovať. Štandard diskusiu nepodporuje, pretože diskutér môže napísať iba priamy komentár a iba jedenkrát reagovať na priamy komentár. To nie je podľa môjho názoru diskusia.
      Teda ak som to nepochopila správne. Evidentne nemám možnosť diskutovať a „viesť vlákno“ ďalej.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 09:55

      @Jolana Čuláková: Možnosť diskutovať a viesť vlákno ďalej máte, stačí sa to naučiť.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:03

      @ ale je to veľmi nepohodlné a nepraktické. :))))

    • Vecny  - dňa 12. 04. 2022 o 10:28

      Podľa mňa za Postojom je KDH a jeho jasná proamerická línia.

    • Bloodhaund  - dňa 12. 04. 2022 o 11:53

      Pre Jolana Čuháková : tak je to chuligánstvo, že niektorí čitatelia majú pochopenie a ako zdroj korektných informácií pre Daga, aj napriek tomu, že Postoj a Vy, ho spochybňujete, zato, že neide v propagandistickej línii , Sláva Ukrajine. To, že má nato svoj názor, je dosť veľká drzosť a opovážlivosť. Len či máte taký kritický názor aj na publicistov a novinárov v opačnom garde?

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 13:16

      @Jolana Čuláková: Je rozdiel medzi tvrdením, že diskutovať na Štandarde je „veľmi nepohodlné a nepraktické“ a tvrdením, že „Štandard diskusiu nepodporuje, pretože diskutér môže napísať iba priamy komentár a iba jedenkrát reagovať na priamy komentár“. Ale teší ma aspoň to, že už viete, že ste sa mýlili.

  29. Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:22

    Už názov samotného článku pána Palka navádza, aby si čitateľ myslel, že Zelenský je zodpovedný za „znepriatelenie“ politikov v Európe.

    Keby Putin nezačal tvrdú vojenskú agresiu s útočením na viacerých frontoch a zabíjaním civilistov, tak by Zelenský nemusel verejne nič vyhlasovať. Nie že by na Ukrajine bol po roku 2014 pokoj a mier, ale Putin pred 24. februárom 2022 „okakal“ všetkých svetových lídrov, keď s nimi „akože“ rokoval o tom, že nepripravuje útok a všetko je to iba vojenské cvičenie.

    Štandard svojich čitateľov tiež pekne „okakáva“, keď im podsúva informácie, ktoré sú jednostranné, nehovoriac o tom, že sú to „iba“ komentáre a prevzaté informácie z oficiálnych médií, teda z mainstreamu, ktorý tu „štandardné ovečky“ zatracujú pod čiernu zem. 🙂

    Nech mám na Postoj akýkoľvek názor, na jeho „technickú“ kvalitu, redaktorské zázemie a reportáže sa Štandard nechytá ani náhodou.

    Držím však novej šéfke Štandardu aj majiteľovi Petrovi Núñezovi palce pri skvalitňovaní obsahu.

    • Palo Satko  - dňa 12. 04. 2022 o 09:39

      Cele si to zjednodušujete. Dejiny dnešnej vojny nezačali agresiou Putina, ale desatročia predtym zmenou bespečnostnej situacie vo vychodnej Europe v prospech USA, rovnako ako utok na Polsko nesplodil Druhu svetovu ale splodili ju dohody z Versailes.
      To čo sa deje na Ukrajine je zastupna vojna medzi Ruskom a USA a Slovensko je v nej vojnovym štvačom presnejšie poslušnym americkym malym havkačom, ktory okrem havkania ešte aj okrada vlastnych obyvatelov v americkom zaujme predlžovat vojnu aby sa dosiahlo vyčerpanie Ruska.

    • Rajnoha  - dňa 12. 04. 2022 o 09:43

      Dovolila by som si nesuhlasit. Praveze Standard sa na Postoj nielenze chyta, ale ho aj predcil, hoci je to mlade medium, ktore sa este len rozvija. Este davno pred zaciatkom vojny som sa rozhodla radsej platit Standard, pretoze je to jediny portal, kde si clovek precita aj iny pohlad nez len cenzurovane spravy cez kopirak, k comu uplne sklzol Postoj, na moj velky zial. Trochu som dufala, ze niektori diskuteri radsej ostanu tam, nez by prisli okupovat aj tento priestor.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:20

      @ Milý Palo Satko, pokojne verte všetkým štváčom a relativistom, že je to vojna medzi Ruskom a USA a pridajte sa ku všetkým „havkáčom“, ja o tom nie som presvedčená. Mám iný názor ako vy. A je mi jedno, či mi tu bude niekto za to nadávať. Ospravedlňujem sa vám, ale debatujem hlavne s ľuďmi, ktorých poznám a aj to v diskusii „zoči-voči“. Internetové diskusie ako táto, sú pre mňa iba „jednohubkami“, ale dobrý steak si chcem vychutnať, keď budem mať na to chuť, čas a hlavne, keď mi ten steak bude stáť za to. Môžeme sa dohodnúť a diskutovať o tom osobne alebo cez nejakú aplikáciu. Takéto „jalové“ diskusie nemám rada, lebo zaberajú veľa môjho času…. :))))) Nájdete ma hocikde na internete alebo na mojom blogu.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:24

      @ Milý alebo Milá Rajnoha. Chápem, že sa vám nepáči, že tu diskutujem, pretože mám iný názor. A iný, dokonca opačný názor, niektorí nedokážu prepáčiť a ani odpustiť. Ale nebojte sa, už sa odtiaľto pracem preč. Keď zistím, že som sa dostala do komunity ľudí, ktorí chcú počuť iba to, čo im vyhovuje, tak padám preč. Lebo ako povedal nejaký klasik: Dôležité je dávať otázky. A iný klasik povedal: Keď vás budú chváliť a vy tomu uveríte, je s vami koniec.
      Prajem všetko dobré a držím palce Štandardu, aby mal čo najviac podobných čitateľov, ako ste vy. :))))

    • Palo Satko  - dňa 12. 04. 2022 o 10:40

      Važena Jolana Čulakova. Komentoval som to čo ste napisali tu verejne a tak isto verejne som nesuhlasil s napisanim. Ako osoba ste pre mna uplne nepodstatna, rovnako ako ostatni diskuteri. Ja netrpim tradičnou chorobou diskuterov namiesto o veci diskutovat Ad hominem.
      Ja som toho nazoru že vojny maju svoju kauzalitu, ale iste existuju ludia, čo si vojnu vysvetluju zlym vyspanim, šialenstvom alebo vrodenou agresiou.

    • britva  - dňa 12. 04. 2022 o 14:41

      Ano, vojny maju svoju kauzalitu.
      Zriedka je vsak len jedna, vacsinou je tych kauzalit viac a ich podiel je velmi tazke az nemozne urcit. Identifikovat jednotlive kauzality, zvazit ich zavaznost je velmi narocne dokonca aj z odstupom casu. Na mnohych kauzalitach a ich zavaznosti sa ani najvacsi odbornici nezvyknu zhodnut. Kazdopadne vsak hodnotenie chce hlavne casovy odstup.
      Predstava, ze rusko- ukrajinska vojna je zastupna vojna medzi Ruskom a USA vyzera ako automaticka, velmi jednoducha, predovsetkym ideologicka kauzalita dana videnim Zapadu a Ruska. Je to viac menej konspiracia, lebo nestoji na faktoch, ale na ucelovych dedukciach a hlavne antiamerickom presvedceni.

    • Palo Satko  - dňa 12. 04. 2022 o 15:23

      Britva,
      ako to povedala Nulandova. „Investovali sme 5 miliard dolarov!“ ja sa pytam do čoho? Prestali Ukrajinci volit zlodejov a oligarchov? Znižila sa tam korupcia a zvyšila vymožitelnost prava? Nie. Ukrajina je pravom označena za štat ktory vnutorne zlyhal. Tak čo sa vlastne od Oranžovej revolucii na Ukrajine zmenilo? Dve veci. Oslavuje sa Bandera a z Rusa sa stal nepriatel. Otazka? Kde teda zafungovalo tych 5 miliard dolarov?

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 16:41

      @Palo Satko: Okrem toho, čo píšete, sa tam zmenilo ešte minimálne to, že na Ukrajine boli vybudované a Američanmi podporované a financované biolaboratóriá, ktorých existenciu Nulandová ešte donedávna popierala. Zimomriavky na chrbte naháňa aj skutočnosť, že bol do toho zapojený aj mladý Biden, ktorý pôsobil na Ukrajine.

      https://www.lifesitenews.com/opinion/is-there-a-connection-between-us-funded-ukrainian-biolabs-and-covid-19/

    • britva  - dňa 13. 04. 2022 o 13:29

      @satko
      to je trochu mimo temy, ale skusim. Po roku 1990 sa u nas hovorilo, ze musi vymriet jedna generacia, aby sme sa zbavili komunistickeho myslenia. Po roku 2000 sa hovorilo, ze musi vymriet jedna generacia aby sme sa zbavili meciarovskeho myslenia. Mame 2022 a nicoho sme sa nezbavili. Niekedy si myslim, ze je to len horsie, ale to je skor sklamanie ako realita. Vela veci sa predsa len zmenilo, ale k ruzovym snom to ma daleko.
      Preto sa mi nechce sudit stat, ktory vychadzal z ovela horsej startovnej ciary nez sme mali my, stat ktory prezil Sovietsky zvaz, dve krute vojny, bol zdrojom mnozstva pogromov, obrovskeho hladomoru, Cernobyl, atd, vsak to sam dobre poznas. Akurat na zaklade nasich skusenosti viem, ze to budu mat ovela tazsie ako my a nevysmievam sa im preto, skor drzim palce. Je to mozno naivne, ale bez istej naivity sa neda zit, lebo cloveka naplni postupne len nenavist.

  30. doktor živago  - dňa 12. 04. 2022 o 09:19

    Pre pána Števkova
    Pán Števkov, citujem nižšie titulok zo standardu, pár dní dozadu
    “ Heger bol v Buči. Videl masové hroby, chce zastaviť Putina.“

    Heger v skutočnosti povedal (napísal)
    “ Videl som zdevastované mesto a desiatky mŕtvych civilistov, ktorí boli zavraždení krutým spôsobom. Videl som aj masové hroby a vôbec nebudem preháňať, ak poviem, že tento pohľad mnou hlboko otriasol.
    Nesmieme dovoliť Vladimirovi Putinovi pokračovať v jeho vojnových zločinoch páchaných voči ukrajinskému ľudu. Európa je slobodný, demokratický a mierumilovný kontinent a tieto hodnoty ochránime. “

    Je to síce len odtieň, detail. ako sa to napíše, ale ako sa vraví, v detailoch sa skrýva diabol.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:29

      Presne tak. A takýchto lapsusov sú v Štandarde „štandardne“ stovky. To však čitateľom vôbec neprekáža. Dôležité je, že Štandard zverejňuje to, čo sa určitej skupine čitateľov páči. Dnes je to veľká móda, že sa ľudia „zgrupujú“ tam, kde im to vyhovuje a kde si všetci nadbiehajú a papagájujú to isté a ospevujú navzájom svoje diskusné príspevky a svojich obľúbených autorov.
      Slušne reagovať na kritický postreh alebo iný názor? To je nočná mora väčšiny súčasných diskutujúcich (väčšinou anonymných) na internetových fórach 🙂 nielen tu.
      Prajem všetkým pekný deň.

    • Peter  - dňa 12. 04. 2022 o 09:34

      “ Heger bol v Buči. Videl masové hroby, chce zastaviť Putina.“
      Bol Heger v Buči? – bol.
      Videl masové hroby? – tvrdí, že videl.
      Chce zastaviť Putina? – podľa jeho slov chce.
      Titulok bol úplne korektný.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 09:50

      @ Jolana Čuláková: Aký lapsus v nadpise toho článku máte na mysli? Ako by ste vy jedným-dvomi slovami vyjadrili, čo chce Heger, ak hovorí, že „Nesmieme dovoliť Vladimirovi Putinovi pokračovať v jeho vojnových zločinoch páchaných voči ukrajinskému ľudu“? Poprosím, a to bez omáčok, vami navrhovaný nadpis článku, ktorý by pravdivo vyjadril, čo mal Heger tým vyjadrením na mysli.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:55

      @ Milý Milan, ste presne ten typ diskutéra, ktorému nejde o diskusiu k téme, ale o útočenie. Prečo by som mala vymýšľať nový názor článku? Ja nesúhlasím s tým, ktorý vymyslel autor a napísala som aj dôvod. Nemám totiž čas na „ačohentizmus“. 🙂
      Ale chápem, že vás vyrušuje niekto, kto nepíše súhlasne… :)))))

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 10:02

      @Jolana Čuláková: No, ak niečo nazvete lapsusom, tak by ste mali vedieť prečo a mať pripravenú aj vlastnú verziu nápravy. Vy samozrejme nič nemáte, vy nedokážete zdôvodniť, v čom je ten nadpis nepresný. Vy ste si len potrebovali kopnúť. A teraz už nielen do nadpisu, ale aj do mňa.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:04

      @ Milý Milan, prepáčte, keď som sa vád dotkla. Evidentne nie ste pripravený diskutovať s niekým, kto s vami nesúhlasí a útočíte na neho hlúposťami typu: keď sa ti to nepáči, tak navrhni riešenie.
      Zrejme sa nezhodneme v tom, ako má vyzerať slušná a plodná diskusia.
      Pekný deň.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 10:54

      @Jolana Čuláková: Najprv ste sa tu do mňa obuli, že nediskutujem k téme – ktorou bol mimochodom údajný lapsus v nadpise istého článku, čo ste nedokázali obhájiť – pričom ďalej pokračujete v hodnotení mňa, namiesto diskutovaniu k téme. Vyžadovať riešenie od niekoho, kto si na niečo sťažuje, je konštruktívny pohľad na vec. Útoky ad hominem, ktorými ste našu diskusiu zahltili od svojej prvej reakcie, nesvedčí nič o mne, len o vás.

  31. Mišo Lehocký  - dňa 12. 04. 2022 o 09:19

    Markíza včera v Televíznych novinách ukázala úspešné zadržanie vykrádačov bytov, ktorí majú byť gruzínskej národnosti. Ja som si všimol ale, že na čelnom skle majú nálepku ukrajinskej vlajky. Ja neviem či sú Gruzínci alebo Ukrajinci. Podľa Hanusa týmto relativizujem zločinnosť Putina. Ale je vernosť dogme dôležitejšia ako pravda? Ako sa kresťan pán Hanus vo svojom svedomí vysporadúva s týmto rozporom? Je zločin pýtať si dôkazy o masakre v Buči?

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:39

      Keby sa za Hitlera ľudia spamätali skôr, tiež by sa zachránili tisícky a milióny životov. Ibaže väčšina si povedala, počkajme, kým sa to celé skutočne potvrdí, vyšetrí a potom uvidíme… Podobne to bolo a je vo všetkých vojnových konfliktoch. Čím dlhšie sa vyčkáva a zakrýva pravda, tým viac ľudí zomrie a tým viac sa nabalia výrobcovia zbraní, ale aj politici alebo médiá…
      Tak ako nie je zločinom pýtať si dôkazy o masakroch na Ukrajine, tak dúfam, že nie je zločinom napísať môj nesúhlasný názor na spôsob, akým Štandard šíri informácie a prostredníctvom autorov, ktorí sa netaja svojimi názormi a sympatiami k určitému „svetonázoru“, relativizuje vojnové zabíjanie civilistov na Ukrajine.
      Vy, pán Lehotský, patríte k tejto skupine. Ale to je v poriadku. Som rada, že existuje aj tento názorový prúd v slovenských médiách a som rada, že môžem slobodne vyjadriť svoj názor vo verejnej diskusii. 🙂
      Prajem všetko dobré.

    • [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 10:09

      @Jolana Čuláková – preco citate standard ak sa vam nepacia jeho clanky? na vyber mate toho habadej, preco ste si vybrali prave standard? pre mna je standard jediny dennik ktory sa da citat bez toho aby ste po precitani clankov nesli radsej vydavit obsah svojho zaludka.. ak chcete skutocnych investigativnych novinarov a tuzite poznat pravdu o svinstvach vysokej politiky, ak tuzite po prebudeni z tohto sna do ktoreho nas mainstreamove televizie pomaly ale isto dostali tak odporucam ukcolumn.com , ti su skutocny investigativny novinari, ziadne hoaxy, iba fakty ktore su podlozene dokumentaciou..napriklad take biolaboratoria na ukrajine, vsetci tvrdili ze to je iba ruske klamstvo, vsetci overovatelia faktov aj samotny pentagon az do chvile kym americka senatorka nepriznala, ze su tam biolaboratoria, v ktorych su patogeny, ktore sa nesmu dostat do ruskych ruk..a teraz, obycajna chripka sa nesmie dostat k rusom, ci nieco co maju aj rusi? nie, bolo tam nieco co bolo pre ludstvo nebezpecne..

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:32

      @[email protected]
      Prečo by som slobodne nemohla čítať napríklad Štandard, Postoj, SME alebo hocičo iné a to všetko dokopy? Ja na rozdiel o väčšiny ľudí čítam totiž všetko, dokonca v čase vojny na Ukrajine aj ruské weby.
      Nuž a keď nedokážete rozlíšiť informácie o biolaboratóriách vo svete, ktoré podporujú USA alebo iné rozvinuté krajiny a necháte sa ovplyvniť propagandou a manipulatívnymi informáciami o tom, že tam vyrábajú biologické zbrane ale neveríte informácii, že biolaboratóriá (nech sú kdekoľvek na svete) sú v čase vojny nebezpečenstvom pre civilné obyvateľstvo, nuž tak potom si čítajte pre mňa za mňa aj Plus7dní.
      Ja na rozdiel od vás nemám problém s tým, že si niekto číta Plus7dní. Je to jeho (aj vaše) slobodné rozhodnutie a slobodná voľba.
      Prajem všetko dobré.

    • [email protected]  - dňa 12. 04. 2022 o 11:28

      @Jolana Čuláková – samozrejme citat mozete co chcete, otazka znela preco citate standard..nic som nespominala o tom, ze nemate citat to alebo to, asi ste to zle pochopili…a tie labaky, ono to totizto bolo tak ze najprv popierali, ze existuju az potom sa priznali ze vlastne existuju a tym porusili medzinarodne pravo, lebo podporovali labak ktory nie je oficialne priznany a tym padom ani oficialne kontrolovany…takze cokolvek uz tam drzali, nebolo oficialne zdokumentovane, tak ak chcete nieco utajit, zarucujem vam ze to je nieco co nie je vporiadku a v sulade s legislativou, ak by ribili nieco co je normalne, nemaju dovod to tajit a nenahlasit kontrolnym uradom, mozno tam nic strasne nebolo, ale kedze to nedokazu preukazat su v tom az po usi..

  32. Pokorne  - dňa 12. 04. 2022 o 09:16

    Vážení, vyjadrenia diskutérov boli testom úrovne čitateľov a podporovateľov Štandardu.
    Mne ste urobili radosť.
    Potvrdili ste mi dôvody mojej podpory Štandardu.
    Veľká vďaka !

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:42

      Uf, tak to vás sklamem, lebo moja úroveň je zrejme nízka, keďže so spôsobom, akým Štandard šíri informácie a manipuluje skupinku svojich „verných“ čitateľov, nesúhlasím. Ale to bude asi tým, že mám zrejme nižšie IQ ako väčšina čitateľov Štandardu… 🙂
      Prajem všetko dobré.

    • Pokorne  - dňa 12. 04. 2022 o 10:53

      Pani Jolana Čuláková, paradoxne ste i Vy svojimi komentmi podporili dôvody prečo je u mňa Š obľúbený .
      Jednoducho núti k hlbším úvahám a vyhýbaniu sa stereotypom .
      Mimochodom pochybujem, že máte nižšie IQ ako väčšina čitateľov Š a zároveň verím , že Vám bude na osoh k väčšej objektivite pri posudzovaní iných názorov. To Vám žičím .

  33. Mates  - dňa 12. 04. 2022 o 09:05

    Hanusovi sa .Týždňové DNA nikdy nepodarilo úplne vyčúrať, aj keď snaha tam asi bola. Postoj som podporoval, ale to, čo sa s týmto denníkom stalo za posledné dva roky, je čistý smútok. Nenechajte sa tu na Štandarde odradiť. Momentálne prinášate asi najširšie spektum názorov na citlivé témy a aj keď s niektorými článkami zásadne nesúhlasím a niektoré dokonca považujem za soft propagandu, tak si držíte veľmi dobrú úroveň. Ale čo je podstatné, z vašich článkov cítiť snahu po návrate ku koreňom poctivej žurnlistiky, ktorá sa riadi základnými princípmi etického kódexu: objektívnosť, vyváženosť, nestrannosť. Držím vám palce a ja po dvoch mesiacoch trialovej verzie za 1€ prechádzam na platenú.

    • Vlado  - dňa 12. 04. 2022 o 10:13

      Plne sa stotožňujem s Matesom. A len doplním že v mojom prípade to bude vôbec prvýkrát čo si nejaký spravodajský portál predplatim.

    • Tuladlo  - dňa 12. 04. 2022 o 12:33

      Súhlasím s Vami…dobre ste to vystihol🙂

    • údiv  - dňa 12. 04. 2022 o 21:35

      Súhlas….

  34. Mišo Lehocký  - dňa 12. 04. 2022 o 09:02

    Pán Števkov, vysvetľovať niečo Hanusovi je zbytočné. Hanus zaujal dogmatický postoj v duchu „správnej“ línie, podľa ktorej je jedinou pravdou Putinov zločin. Tým sa predmet jeho tém radikálne zúžil na ukazovanie prstom na tých, ktorí túto dogmu nedostatočne hlasno a výrazne artikulujú. Šéfredaktor Hanus ma udivuje, že takýto plytký prístup napĺňa jeho žurnalistické ambície.
    My vieme, že Putinovo rozhodnutie k vojne s Ukrajinou je strašné, ale my chceme tomuto kroku aj rozumieť. A v tomto hľadaní odpovedí na ťažké otázky Hanusov Postoj absolútne zlyhal.

    • Seven Zero  - dňa 12. 04. 2022 o 10:14

      dobre sformulovane. inak tiez som vas tam uz dlhsie nevidel na postoji v debatach..

    • PSx  - dňa 12. 04. 2022 o 13:22

      +1

  35. Markus  - dňa 12. 04. 2022 o 08:51

    1. Je hanba, keď žurnalista musí kolegovi vysvetľovať čo je to propaganda, čo je relativizovanie, čo je fakt vs. mýtus a pod.
    A je hanba, keď si takýto novinár kopne (vedome a chcene), do svojich kolegov.
    2. Postoju bude predlho trvať, kým sa zorientuje a nájde, kde je sever. Otázka je, či ho zo svojho „Postoja“ – správneho smeru, zviedli postupne vlastné štruktúry a hlavne ídeove smery novinárov, alebo to boli „vonkajšie“ vplyvy.

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:45

      Vôbec nie je hanba slušne, hoci kriticky vyjadriť názor hoc aj na kolegu. Hanbou je, že niekto neumožní verejne vyjadriť názor inému.

      Hanbou je, keď niekto svojho „oponenta“ opľúva, vulgárne mu nadáva alebo sa mu vysmieva bez akýchkoľvek argumentov.

      A keď nevidíte rozdiel v konzervativizme a liberalizme jednotlivých slovenských médií, tak potom asi nie je veľmi o čom diskutovať…

  36. P.Skombar  - dňa 12. 04. 2022 o 08:43

    Aj to je jeden z dôvodov prečo som prestal podporovať Postoj a začal podporovať Štandard. Postoj sa nejako moc začal tlačiť progresívcom do a… Takže som vďačný, že aspoň toto médium ostalo na Slovensku v takej kvalite ako očakávam pri konzervatívnom médiu.

    • Milan z SK  - dňa 12. 04. 2022 o 08:57

      Z rovnakých dôvodov som to isté spravil aj ja. Odstránenie Daniša a pritiahnutie Vagoviča boli už len poslednou kvapkou.

    • Mišo Lehocký  - dňa 12. 04. 2022 o 09:05

      súhlasím

    • Helena Marková  - dňa 12. 04. 2022 o 09:42

      Aj ja som prestala s podporou a čítaním Postoja od februára tohto roku. Dva mesiace som paralelne odoberala s Postojom aj Štandard, takže som mohla porovnávať. Nevedela som, že Daniš tam už teraz nie je, pretože on a Potocký boli dôvodom, prečo som neodišla skôr. Angažovaním Vagoviča zavŕšili pohromu.

  37. praveda  - dňa 12. 04. 2022 o 07:40

    Nepoznám štruktúru majiteľov Postoja , ale mohlo sa stať, že zmena línie Postoja smerom k progresívnej propagande je toho následkom. Tak ako vstupom Esetu do Denníka N a príchodom Šimečku sa ten rovnako stal šíriteľom propagandy progresívnej kliky a ustúpil od objektívnej a nezávislej žurnalistiky. Postoj stratil „šťavu“ odchodom
    Daga Daniša a tú zachraňujú akurát diskutéri pod článkami.
    Prajem Štandardu výdrž proti tlaku „závislých“ manipulátorov
    verejnej mienky.

    • fatima  - dňa 12. 04. 2022 o 08:01

      V októbri 2021 majiteľa zmenila Pravda aj TA3. Vojenskí plánovači USA spolu s kolaborujúcimi európskymi mopslíkmi sa pripravovali na nielen aktuálnu informačnú genocídu. Už len čakám, kedy zväzení prepustia všetkých vrahov, zlodejov a podvodníkov, aby tam pozatvárali odporcov liberálnych boľševikov. Chmelár dokonca píše o fašizácii pomerov na Slovensku a Európe. Dnes už na Slovensku nie je čo čítať, pozerať či počúvať. Všetko je to na jedno kopyto. „s USA na večné časy a nikdy inak“ Sláva Ukrajine.

  38. Bloodhaund  - dňa 12. 04. 2022 o 07:29

    Jasne, presne, výstižne. Štandard svojimi komentármi dáva jasne najavo, kto je hľadač pravdy a kto konjunkturálny pritakávač. Postoj už úplne rezignoval na objektivitu a serióznu konfrontáciu názorov a v mene “ vyššieho dobra” sa vydal cestou cancel culture a tvrdej cenzúry.

  39. Démokritos  - dňa 12. 04. 2022 o 07:28

    Bolo to zo strany Postoja veru veľmi priehľadné vymedzenie sa voči Štandardu priamym osočením, no zaváňa komplexom tých, čo sa na svet pozerajú účelovo zúženou optikou.

  40. Pioneer  - dňa 12. 04. 2022 o 07:09

    Zoberte Daga Daniša do Štandardu.

    • Knieža Myškin  - dňa 12. 04. 2022 o 08:07

      vyborny napad, Daga Dabisa mam velmi rad

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:07

      súhlasím, taký výnimočný talent by mal mať svoje miesto vo verejnom priestore.

    • Kobalt  - dňa 12. 04. 2022 o 11:00

      👌✊

  41. Jozef z NZ  - dňa 12. 04. 2022 o 07:02

    Hanus zveličovanie ukrajinských prehreškov…..tak vraždenie ruských zajatcov je len prehrešok……nie je toto relatizovanie……??

    Okrem toho Postoj sa stal len dalším progresívnym mediom…netreba sa ním zaoberať….ked tam prestúpil vagovič a vyhodili a cenzurovali Daga tak je to len odnož Denníka N či Aktualiít…..takže si ho nikto ani nemusí otvoriť načo……

    • Jolana Čuláková  - dňa 12. 04. 2022 o 10:08

      Zrejme nerozlišujete medzi liberalizmom a konzervatizmom, inak by ste nedali do jedného vreca Postoj, DenníkN a Aktuality.

    • Kobalt  - dňa 12. 04. 2022 o 11:00

      👍👌

    • Zuzana  - dňa 12. 04. 2022 o 22:40

      Stále niekto odchádza a prichádza…je to normálny vývoj vzťahov, udalostí, povahových vlastností, pohľadov…dá sa predsa čítať aj Štandard aj Postoj. Nerozumiem týmto vojnám médií a čitateľov…akoby nebolo vojen už dosť.

      https://www.omediach.com/tlac/6911-hrib-k-odchodu-redaktorovtyzd%C5%88a-chcu-si-vytvorit-imidz-jedinych-konzervativcov-na-svete

      https://strategie.hnonline.sk/media/783126-fero-mucka-postoj-uz-nezanikne

      https://www.mediahub.sk/dag-danis-odchadza-z-portalu-aktuality-sk-a-bude-posobit-ako-komentator-konzervativneho-dennika-postoj-sk/

      https://strategie.hnonline.sk/media/25407786-dag-danis-skoncil-v-postoji-jeho-nazory-sa-zacali-s-redakciou-az-prilis-rozchadzat

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.