21 komentárov

  1. Mišo Lehocký  - dňa 16. 03. 2022 o 09:24

    A ešte k videu. Ako dopredu pripravená kamera vedela, kde tí dvaja z toho lesa vylezú? A ten kvalitný zvuk?

  2. Mišo Lehocký  - dňa 15. 03. 2022 o 13:45

    Video vyhotovené Vojenskou spravodajskou službou ako dôkazný materiál zverejní Tódová v Nku!
    Toto nie je štát, toto je iba jedna banda.

  3. halo  - dňa 15. 03. 2022 o 11:25

    Nad ma zamienku na vykopavanie nepohodlnych ludi…

  4. Mates  - dňa 14. 03. 2022 o 20:47

    Rozmohl se nám tady takový nešvár – McCarthyzmus.

    • Michal  - dňa 14. 03. 2022 o 21:27

      Mccarthizmus má v strednej a východnej európe jasne a jednoznačné opodstatnenie. Skúsenosť s boľševizmom, komunizmom, socializmom je dlhá a veľmi negatívna na rozdiel od USA, kde sa báli komunizmu, bez komunizmu. Celkový odhad obetí tejto nezmyselnej ideológie, kde 1/2 národa bola vo väzení a druhá polovica ju stráži je cca 100 mil. ľudí hlavne zo sovietského ruska a v ľudovej číne. Zároveň neprebehol nejaký povedzme „Varšavský“ medzinárodný súdny proces, kde by tieto zločiny boli potrestané. Preto si dnes aj na Slovensku užívame piatu kolónu proletárskych socialistov, ktorý túžia len po vlastnom prospechu a privilégiách, ktoré užívali počas totalitného sovietskeho socializmu. ŠTB-akom sa skladali a skladajú deti ich vlastných obetí a tí už často dementní sa len priblblo usmievajú a trvale sťažujú že majú stále málo a len na slovensku bolo 1 mil. komunistov s knižkou, darebáci.

    • mkw  - dňa 14. 03. 2022 o 22:20

      Ja sa obavam, ze ide o prachobycajny komunizmus, kde komunisticke hesla nahradili progresivnym newspeakom. McCarthy by s nima zatocil….

    • halo  - dňa 15. 03. 2022 o 11:26

      @Michal az na to, ze nevykopavaju komunistov/socialistov a bolsevikov, keby ano tak by museli zrusit PS a DENNIK N…

  5. fatima  - dňa 14. 03. 2022 o 19:43

    Rýchla rota čipa deila (Michal a britva).

    vidím, že máte dnes službu a ste pripravený do posledného blbca bojovať za aktuálny americko-liberálno tím progresívnych boľševikov. Milý Miško, vieš čo je najväčší tragédia pre Slovensko?
    Hoc by sem Čína alebo Rusko poslali 10 miliónov agentov tak by nikdy nedokázali urobiť taký neporiadok a bordel ako Váš americký výsadok doplnený bandou slovenských nekompetentných hlupákov, ktorých ste postrčili do vedenia tohoto štátu.

    • Michal  - dňa 14. 03. 2022 o 19:56

      Výnimočne s vašim agresívnym a zbytočne ironickým príspevkom súhlasím, skutočne som/sme zvolili politikov (ktorí boli k dispozícií) skutočne plniacich svoje sľuby a čistia v rámci možností bordel po oligarchoch, našich privilegovaných ľudí a daľších protidemokratických zmýšľajúcich nepriateľov štátu a slobody. To že vás to rozčuľuje, irituje, frustruje, je problém, ktorý sposobuje váš celoživotný názor a postoj t.j. žiť a priživovať sa na takomto systéme. Budete s tým musieť zomrieť.

  6. britva  - dňa 14. 03. 2022 o 19:13

    Oznacit autora reakcie vopred za udavaca, to je velmi sikovne.

    Hadzat vsetko je do jedneho vreca, taktiez. Zufalci na Standarde asi vzdychaju nadsenim rovnako ako kedysi babky demokratky ked videli Vladka.

    Miesat pravdy, polopravdy, hoaxy je tiez velmi sikovne.

    Velmi sikovne znamena ako z velkej knihy dezinformacii. Citit v tom cosi ako profesionalitu.

    Ale mozno si len zmateny, povedzme ako moja „obdivovatelka“ moralesova , ale pritom agilny zufalec.

    • britva  - dňa 14. 03. 2022 o 19:14

      Doplnok, toto bola reakcia na Jozef z NZ – dňa 14. 03. 2022 o 18:18.

    • Jozef z NZ  - dňa 14. 03. 2022 o 19:40

      britvička…..udavači podme…..všetci s iným názorom sú ruskí trollovia, dezoláti, vlastizradcovia……
      vy to máte jednoduché…to čo poviete vy je pravda ,ak sa náhodou mýlite tak to sa môže stať to nie je hoax ,lebo vedecké poznanie napreduje……ale ked sa náhodou pomýlia tí druhí resp vypustia neoverenú správu……nastupuje po novom úderka idiotov z Essetu , či nejaký excelentný novinár z NČ

      zalez ty len do svojej kaviarne so svojimi druhmi podiskutujte aká je len tá vojna dobrá že si to môžete vybaviť so svojimi názorovými oponentami……

      predstav si ja nevidím nič zlé na tom že niekto má rád ruskú vodku a niekto americké pukance….dokazujete tak akurát svoju malosť

    • Michal  - dňa 14. 03. 2022 o 19:49

      Za najväčšieho „udavača“ proletárskych a národných socialistov je pán poslanec Benčík, ktorý nerobí nič iné, len príspevky samochvály na verejných sieťach zoradí. Tým čím sa oni sami vychvaľujú, ako hajlujú, vulgárne hanobia príslušnikov národnostných menších, koaličných politikov….atd. Najskôr sa sami vo svojej hlúposti a neprezieravosti hrdia svojimi protidemokratickými, protispoločenskými a vlastizradnými názormi a postojmi a potom sa zrazu spamätajú, že im hrozí trestoprávne nebezpečenstvo a začnú vypisovať o udavačoch a npr. Palko im ešte pritakáva.

    • britva  - dňa 14. 03. 2022 o 20:09

      Jozef z NZ , hovori sa ze podla seba sudis inych.

      V mojich komentaroch nenajdes ani slova pohrdania Rusmi.

      Ja nikoho s inym nazorom nevyhanam. Na rozdiel o teba alebo podobnych zufalcov, uz vas bolo mozno aj desat, ktori takto prejavuju toleranciu.

      Nehanim inych ako udavacov predtym nez nieco napisu.

      Nie som anjel, kludne oznacim Palka za Goebbelsa, ale to je jeho riziko, ked si neda pozor a pise voloviny. Pre vas je to ale ako cervena handra pre byka, lebo je vas nedotknutelny politicky vodca. Ste proste zufalci.

  7. Michal  - dňa 14. 03. 2022 o 18:47

    Keď minister Naď odmietol odpovedať na otázku redaktora HS s odôvodnením, že má dôkazy o prepojení na ruské ústredie propagandandy, HS bohorovne vyhlasovalo, že nech to preukáže. To že je v EU a hlavne v jej východnej časti množstvo spiacich agentov bývalej KGB je úplne pochopiteľné, o že si udržujú piatu kolónu nostalgikov za proletárskym socializmom je rovnako pochopiteľné. Mnohí bývalí aj súčasní politici účelovo a zavádzajúco hovoria, píšu a burcujú proti “ obmedzovaniu slobody slova“ Je to lož a klamstvo, lebo je rozdiel a zásadný rozdiel medzi slobodou slova a vlastizradov t.j. snahou o zmenu politického systému z demokracie na autoritársky a následne totalitný režim obdobný v Rusku, kde jeden človek všetkými možnými volebnými machináciami je už 20+ rokov. Kdekoľvek na svete je to max. dve volebné obdobia. Ako to dopadne, keď sa takáto údajná sloboda realizuje je trpká skúsenosť zo stranou KSČ Gottwalda, ktorá po roku moci úplne zlikvidovala akúkoľvek slobodu.

    • Jozef z NZ  - dňa 14. 03. 2022 o 19:04

      no jasné každý kto píše o totalitných praktikách tejto vlády je vlastizradca ….zneužívali ste Covid, zneužívate vojnu to je tak všetko.

    • Michal  - dňa 14. 03. 2022 o 19:24

      Výnimočne odpoviem, skúste napísať, aký reálny je váš osobný záujem. Môj odhad, návrat k proletárskemu socializmu, alebo max. Mečiarova a Ficova „tretia cesta“. Píšem to na základe vašich príspevkov, kde som sa nikdy nedočítal, že páni Mečiar, Fico sú ťažko politicky a spoločensky toxickí. Mečiar robil všetko preto aby vybudoval v SR obdobu ruských oligarchov, len to nazval „slovenská kapitálotvorná vrstava“. Fico s tejto vrstvy zo všetkých síl budoval nedotknuteľných „jeho“ ľudí. Prezident Kiska to pravdivo a trefne nazval mafiánsky štát. Akákoľvek zmena tohoto kurzu Dzurinda-Mikloš, alebo Matovič – Heger vždy spôsobila u ľudí vášho myslenia histerickú proti reakciu. Vygradovalo to podpísaním zmluvy s US army vtedy celej piatej kolóne aj s politickými predstaviteľmi došlo že ich celoživotné nádeje na návrat akejkoľvek formy proletárskeho socializmu sa výrazne znížili. Jednoducho to čo sa podarilo Husákovi t.j. že sme sa politicky a spoločensky stali 15 zväzovou republikou ZSSR

    • [email protected]  - dňa 14. 03. 2022 o 23:20

      Ad Michal:
      Myslím že je jednoznačné, že u človeka, ktorý nedokáže rozoznať vlastizradu od politickej plurality, a slobodu slova háji iba v prípade ak ide o slobodu súhlasiť s jeho názorom, je márne polemizovať, ale predsa:
      1/ vlastizrada je trestný čin ktorý má definovanú podstatu, to že niekto nesúhlasí s vyzbrojovaním Ukrajiny nie je vlastizrada. Btw, Ukrajina nie je náš spojenec. A nie, nie sme účastníkmi vojenského konfliktu na Ukrajine, aj keď Naď si to uvedomuje iba občas, keď má lucidné momenty.
      2/ Nie, v redakčnej politike Hlavných správ (a to s ňou v mnohom nesúhlasím) nebolo nič čo by nasvedčovalo Vašim záverom, že by podporovali nastolenie režimu ruského typu na Slovensku. A ani keby to chceli, nebola by to vlastizrada. Vlastizrada by to bola, ak by sa za takým účelom spojili s cudzou mocnosťou.
      3/ Nie, nesúhlas s imbecilne napísanou DCA (najhoršou v celom východnom krídle NATO) nie je automaticky prejav proruského videnia sveta. (pokračovanie)

    • [email protected]  - dňa 14. 03. 2022 o 23:26

      Pokračovanie ad Michal:
      1/ To chceli tak veľa ľudia, ktorí upozorňovali že je DCA napísaná horšie ako napríklad poľská alebo rumunská alebo lotyšská, ak žiadali, aby vláda vysvetlila, prečo nevyjednala rozumnejšie a presnejšie ustanovenia špecificky o trestnej právomoci ? (Btw, prečo také výhody pri trestnej právomoci mimo rámca NATO SOFA nepotrebujú Nemci, Holanďania ani Česi, iba Američania ? Prečo žiadne výhody pri trestnej právomoci nemajú napríklad v Rumunsku, v ktorom pritom majú tri stále základne vrátane protiraketového štítu ?)
      2/ Chcú tak veľa ľudia ako Palko, ktorí sa divia prečo rozhodnutia NBÚ nie sú doručované blokovaným vydavateľom/redakciám ako je tomu ešte aj v tom „totalitnom“ Rusku ? (Roskomnadzor – ruská cenzúra, rozhodnutie TV Dožď o blokovaní doručil, aby ho mohli súdne napadnúť, viem zo samotného kanála kde ho riaditeľ tohto opozičného média čítal a ukazoval na kameru).

    • [email protected]  - dňa 14. 03. 2022 o 23:39

      Ad Michal/3:

      Pritom sme v situácii, keď väčšina analytikov (bezpečnostných a vojenských, nie politických) na západe predpokladá, že jediné východisko je ukrajinsko-ruský kompromis, pri ktorom príde Ukrajina minimálne o Krym (teda ho bude musieť uznať ako súčasť Ruska) a možno o Donbas, výmenou za záväzné garancie (nie Budapeštianske memorandum žiadne neobsahuje napriek mediálnym drístom) mi príde absolútne šialené dodávať Ukrajine množstvo zbraní, nehovoriac o biednom stave slovenskej armády (s čím Naď neurobil nič viditeľné za dva roky okrem pokračovania dankoviny s F-16 navyše ešte aj US predlžovanej z hľadiska dodávok).

      Ja som celkom zvedavý čo bude z vyzvedačskej kauzy. Ale najmä ma zaujíma, kde mohol prispievateľ HS vyzvedať, rozhodne je nezmysel aby ich vyzvedal v rámci red. činnosti. Keby aj bol zamestnanec HS nediskvalifikuje to HS o nič viac ako MOSR a SIS (kde boli vraj tiež obvinení vyzvedači). Na MO a v SIS by som aj chápal že aké informácie vyzvedali…Ale HS?

  8. Jozef z NZ  - dňa 14. 03. 2022 o 18:18

    bolo by trocha divné keby si niekto z ministerstva obrany a SIS nechcel prilepšiť, teraz sa to hodí zverejniť ked je treba verejnosti hodiť nejakú kosť aby sa mohli legalizovať totalitné spôsoby proti oponentom ………no a čo sa týka na prepojenie s HS…to sa len muselo napasovať uvidíme zajtra na TB či to bol redaktor alebo len niekto kto podporoval HS …….

    na porovnanie v prezidentskom paláci sedí žena napojená na americké mimovládky , v rezorte obrany pôsobia priamo ludia napojení na americkú administratívu a som presvedčený že zaujmy americkej strany sú im prednejšie ako čokolvek iné……
    nič lepšie o tom nesvedčí ako to že americká velvyslankyňa priamo manažovala krízu pri Matovičovi……s pani Valaškovou to vyriešili a pani zo skladky realizovala…..

    ja viem niekto napíše odpútavanie pozornosti….OK na Slovensku sú špioni a možno každý kto nebude podporovať vládnu politiku a dodávky zbraní pre Ukrajinu bude ruský špion……udavači podme

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.