68 komentárov

  1. Marcus Aurelius  - dňa 17. 03. 2022 o 22:19

    Pán Palko, tak pod tento váš článok by sa neváhal podpísať ani váš kamarát Janko Čarnogurský…

  2. majo  - dňa 17. 03. 2022 o 12:11

    Pan Palko, vdaka za triezve zhodnotenie doby, kde gro spolocnosti tvoria mediami premotivovani vojnovy stvaci, skratka podporovatelia dalsieho pokracovania vyzbrojovania Ukrajincov, ktorym je jedno s kym bojuju proti rusom. Za 2. sv. vojny bojovali proti rusom vo velkych poctoch s fasistami.

  3. Helena Marková  - dňa 17. 03. 2022 o 12:11

    Článok je výborný. Za seba môžem povedať, že od začiatku mi prekážala aktivita súčasného poslanca Benčíka, ktorý podľa mňa je jedným z prvých (ak nie prvým) udavačom u nás. Koľko len to bolo slávy.

  4. Alojz  - dňa 17. 03. 2022 o 10:46

    A čo je toto ak nie kremelská propaganda?
    https://www.facebook.com/100057197421447/posts/463220935594483/

  5. Alojz  - dňa 17. 03. 2022 o 08:45

    Lenže Chmelár nie je žiadnym dezinformátorom. Vždy bol kritikom Putina a jeho vojnu na Ukrajine, samozrejme, odsudzuje. Chmelár len bol proti nerozumnému rozširovaniu NATO a proti základniam NATO na Slovensku.
    Jasné. Palko, ktorý tiež vie, že Ukrajina a Gruzinsko nie sú súčastou nášho civilizačného priestoru je naozaj ten najvhodnejší obhajca Chmelára, ktorý vždy vedel, že Rusko na Ukrajinu nezaútočí.
    Palko je ten koho treba počúvat čo je rozumné a čo nerozumné rozširovanie NATO.

  6. Nochči  - dňa 16. 03. 2022 o 12:05

    Vážim si Vás, výborne vystihnutá situácia. Za udávanie sa vyznamenáva, tak sa ani nečudujem, že to niektorí spoluobčania berú ako hoby. Desivá doba, a to som si myslel, že po covidizme už bude pokoj.

  7. Lan Renna  - dňa 15. 03. 2022 o 11:43

    Ďakujem. Pán Palko, bezchybne zhodnotená situácia.

  8. Elstrom  - dňa 14. 03. 2022 o 01:03

    Pre Štandard a jedného z jeho hlavných ideológov, Palka, je to už symptomatické:
    1. Je neporovnateľná energia a priestor, ktoré Palko venuje odsúdeniu Putina a masívneho vraždenia nevinných na Ukrajine v porovnaní s „bojom za slobodu názoru“ Putinovu úlohu relativizovať. Putina hanblivo obíde jednou vetou, za to za toho marxistického táraja Cmelára by aj život položil.
    2. Zostáva rozum stáť, že Palko nerozoznáva rozdiel medzi bojom so Saddámom a Miloševičom v porovnaní s napadnutím Ukrajiny.
    3. Palko by si mal pozrieť na svoj fanklub na týchto stránkach – napr. by si mohol pomyslieť – ak mu ostal ešte kúsok kritického rozumu – ak sa týmto páčim, asi nebude všetko v poriadku…

    Že nejakí progresívni pandrláci hopkajú a držia sa pod krkom so svojimi ideologickými marxistickými kamarátmi je skôr úsmevné.

    Čo sa vojakov NATO na území Slovenska týka – dnes je len jedna odpoveď na Palkov odpor voči nim – radšej by tu mal Rusov s Putinom.

    Odporný koniec kariéry, identický s Čarnogurským.

    • Tony  - dňa 14. 03. 2022 o 07:14

      Vladimir Palko nie je troll skryvajuci sa za anonymne mena a je cely svoj zivot vo svojich nazoroch konzistentny. Vymyslate si hluposti a ani nie ste schopny sa pod tie dristy podpisat. Takych uboziakov fakt nikto nemoze brat vazne.

    • Jozef z NZ  - dňa 14. 03. 2022 o 08:04

      1. ked niekto povie A a to opakovane že Rusko je agresor, nepotrebuje to opakovať tolko krát kolkokrát si to želá Elstrom.Palko nebojuje za Chmelára ale za slobodu slova….ty kaviarenský táraj

      2. Porovnávať vojny je normálna vec, to že vy ste boli ticho ked sa pachalo neprávo rukou Američanov….neznamená že sa nemôže porovnávať…….Boli zbrane hromadného ničenia v Iraku ?, boli snád vodcovia Iraku a Líbye iní hroznejší ako ostatní vládci v islamskom svete? Každý kto trocha pozná Irak a jeho sadamovské časy vie že vtedy bola situacia omnoho pokojnejšia, napr nemuseli utekať kresťania z tejto krajiny, dokonca boli vo vláde…….odkedy USA zasiahli v Iraku a Libya sa situacia mnohonásobne zhoršila, zomierajú civilisti deň čo deň…..
      3.Podla Elstroma by si Palko mal vyberať fan cluby……nie písať pravdu……

    • Markus  - dňa 14. 03. 2022 o 09:51

      Elstrom – Extrém – Exkr.m…

    • Cigorka  - dňa 14. 03. 2022 o 10:08

      Pán El strom,obhajujete udavačstvo? Nie je to zvrhlé? Nepriznávate iným právo na vlastný názor ? Majú mať „kritické myslenie“ zhodné s tým vaším?Posudzujete, nálepkujete, urážate…akým právom? Jednotný názor sa tu už kedysi od občanov vyžadoval. Teraz by bolo najvhodnešie namontovať nám sklenené hlavy, aby sme mohli byť trestaní aj za myšlienky.

    • Knieža Myškin  - dňa 14. 03. 2022 o 11:11

      Mily Elstrom
      z cias na Postoji som si vas dost vazil ale zda sa ze sa teraz topite v osidlach rusofobie a nie ste schopny nadhladu
      Je to skoda pretoze pravdu treba hladat
      Knieza Myskin

    • Romata  - dňa 14. 03. 2022 o 12:28

      Elstrom_Spisak_Zberatel, zeby jeden zamestnavatel?
      Alebo len ten isty spisovatel…

    • JankoS  - dňa 14. 03. 2022 o 15:35

      Váš slobodný pohľad. Určite vás Vladiíir Palko nedá na index.

    • Andrej  - dňa 15. 03. 2022 o 10:32

      V Srbsku išlo len o novú americkú základňu v Kosove. Hrdí Srbi nie sú ani v NATO a na rozdiel od našich šibnutých poslancov a skorumpovanej prezidentky odmietli aj tie základne. A tak, podobne ako USA investovali 5 miliárd do rozoštvania Ukrajiny a vyvolania Majdanu, podporovali aj agresívny islamizmus v Kosove, aby to potom zneužili ako zámienku na zbombardovanie civilistov a priemyslu v Srbsku. Potom od suverénnej krajiny násilne odtrhli Kosovo a výmenou za krytie etnickej čístky (ktorá tam za mediálneho ticha prebieha dodnes!) si tam postavili novú základňu. Chcete k tomu niečo dodať? Sú Srbi menej ľuďmi ako Ukrajinci, keď Kosovo je podľa Vás asi v poriadku?

  9. Barunka  - dňa 13. 03. 2022 o 23:42

    Vďaka,súhlasím…..

  10. Markus  - dňa 13. 03. 2022 o 20:30

    Autorovi článku ako vždy, niet čo vytknúť. Brilantné postrehy. Široko ďaleko jednotka v písaní. Vďaka!
    Čo sa „žalobáb“ týka, už v škôlke je tento druh ľudí veľmi neobľúbení, na vyšších stupňoch škôl sa s takými ľuďmi nikto nebaví, nechce s nimi mať nič do činenia. Poškodzujú samých seba, slovami riekanky, „pod nosom si maľujú…namaľujú čerta, pôjdu s nim do pekla.“
    Kiežby sa našiel zodpovedný politik (najlepšie viacerí), ktorý by dokázal, rovnako ako rozumný pedagóg v škôlke, taký druh pondzáctva priamo odsúdiť, a rovno-priamo povedať: „To sa nerobí!“
    Pýriť by sa mali bondzáci, ľudia bez chrbtovej kosti, nie tí, čo sa dostali na akýkoľvek pochybný zoznam…

  11. Slav  - dňa 13. 03. 2022 o 18:35

    Pán Paľko nesklamal som sa vo Vás a v Štandarde tiež

  12. Pavol D  - dňa 13. 03. 2022 o 18:34

    Psn Palko dakujem za komentar. Vyjadrujem suhlas.

  13. viliamO  - dňa 13. 03. 2022 o 16:29

    Pán Palko udávanie je v plnom prúde počas celej koronapandémie. V našej diecéze má pokuty vymerané viacero kňazov zato, že sa starali o svojich veriacich počas nezmyselných obmedzení.
    Takže teraz iba v tom pokračujú.

    • Imrich Spisak  - dňa 13. 03. 2022 o 17:57

      Bolo veľmi vhodné a správne, že zodpovední ľudia v dobrom upozňovali na bezcitných zabijakov, ktorí podlo nedodržiavali naše mierne rozumné opatrenia, a ktor ísa za to budú zodpovedať pred Bohom !

      A v čase, keď v zločinnom okupantskom Rusku odsudzujú ľudí za pravdu na 15 rokov väzenia ako za Stalina, je treba upozorniť aj na zopár najhorších proruských vlastizradcov, kkorí chcú u nás zaviesť typickú ruskú okupantskú biedu a tyraniu.

  14. Jozef z NZ  - dňa 13. 03. 2022 o 14:45

    Táto vláda je to najhoršie čo postihlo Slovensko od jeho vzniku….nekompetentná vláda bláznov a polobláznov. Uplne v réžii amerických mimovládok s ich cancel culture.
    Nemyslel som si že sa takých bolševických manierov ešte dožijem…..
    Najprv zneužívali Covid, ked znemožnili akúkolvek diskusiu, už vtedy boli ludia s iným nazorom mazaní zatial len v hlavnom prúde medií…..ale čo so socialnymi sieťami? už vtedy v ich chorých hlavách vzniklo ministerstvo pravdy……
    A teraz hrubým spôsobom zneužili vojnu na Ukrajine aby prešli od slov k činom, vypínanie medií, ostrakizovanie ludí s iným názorom,ludia s moralnym kreditom Matoviča či Naďa a slabomyselnej Remišovej idú určovať čo je hoax.Ked propaganda tak len naša.
    Ako príklad si predstavte bývalého antimečiarovskeho humoristu Markoviča, ktorého vymazal Startip lebo nezdiela okolo očkovania ich názory…..to bol predsa niekedy ich človek…….Začala revolúcia ,uvidíme kolko bude bolševikov a kolko Pacemistov

    • Imrich Spisak  - dňa 13. 03. 2022 o 15:25

      Jozef z NZ, ty si zrejme vôbec neuvedomuješ ako pomätené a zabijácke nezmysly tu hlásaš. Svojim zákerným odmietaním základných hygienických opatrneií a očkovaia si už podlo pozabíjal mnohi ľudí, čo ti naleteli – a zodpovieš si to pred Bohom !!!

      Vy pomýlení proruskí zabijaci si asi nedáte pokoj, kým aj u nás nebude zaostalá ruská bieda a zločinná diktatúra .

      A kým vy zákerní ruskí kolaboranti nebudete aj u nás zavárať ľudí na 15 rokov za pravdu, ako ten váš masový vrah a vojnový zločinec Putler-Hitler.

      A tiež tu kadekoho zákerne označuejš ako „blázon“, lebo nepoznáš dôrazné varovanie Krista: …a kto povie svojmu blížnemu „ty bohapustý blázon“, ten prepadne pekelnému ohňu !

    • Jozef z NZ  - dňa 13. 03. 2022 o 15:41

      Imriško tabletka bola? inak medzi základné hygienické opatrenia ktoré učia mamky je si vytrieť po velkej potrebe zadok…to poznáš?

    • údiv  - dňa 13. 03. 2022 o 15:48

      Pán Spišiak duševná choroba je taká ako každá iná. Ak ju človek nepodceňuje a dá sa do rúk odborníkom, tak postupne zistí, aký je svet iný a žije plnohodnotný život.

    • Imrich Spisak  - dňa 13. 03. 2022 o 17:11

      Pre „údiv“ : Je mi ľúto tvojich psychických problémov ako si ich ti tu sám vyskreslil, ale modli sa dúfaj, vyhľadaj odbornú pomoc !

  15. [email protected]  - dňa 13. 03. 2022 o 13:56

    Komentár je žiaľ úplne výstižný.

  16. Stadearea  - dňa 13. 03. 2022 o 13:22

    Zatiaľ páni tvorcovia zoznamov nerátajú s možnosťou, že raz budú možno písať ‚oneskorené reportáže‘

  17. Kobalt  - dňa 13. 03. 2022 o 13:18

    Súdruh ako si vysporiadaný s ruskou agresiou na Ukrajine?
    Dúfame, že ju dostatočne hlasno a verejne odsudzuješ, lebo inak by sme s tebou museli spraviť krátky proces a poriadne s tebou zatočiť.

    • Jozef z NZ  - dňa 13. 03. 2022 o 14:46

      myslené ako recesia…ale ono to je naozaj pravda.

    • Knieža Myškin  - dňa 14. 03. 2022 o 11:29

      nedovolime narusat nerozbornu ideologicku jednotu medzi stranou a pracujucim ludom
      .
      kupredu vpred – spátky ni krok!

  18. Kobalt  - dňa 13. 03. 2022 o 13:11

    Výborný komentár p. Palka ✊

  19. údiv  - dňa 13. 03. 2022 o 12:55

    Obnaženie duše

    Po slnečných idú
    psie dni.

    Ukážu
    kto
    čo je zač.

    Kto je človek
    múdry
    dobrý.

    Kto
    tiež dobrý

    udavač

    • údiv  - dňa 13. 03. 2022 o 12:56

      Obnaženie duší
      .

      Po slnečných idú
      psie dni.
      .

      Ukážu
      kto
      čo je zač.
      .

      Kto je človek
      múdry
      dobrý.
      .

      Kto
      tiež dobrý
      .

      udavač

  20. gotroch  - dňa 13. 03. 2022 o 12:33

    Dvanast hodin bez vymazania a vyraznou prevahou páčikov:

    https://ibb.co/B4GDkSd

  21. Mišo Lehocký  - dňa 13. 03. 2022 o 12:23

    V stave vojny sa uvoľňujú stavidlá tým najodpornejším pohnútkam, ktoré len v ľudskej duši môžu driemať a ľudia na zoznamoch budú vraždení prví. Uvedomujú si vyrábači zoznamov, že sami sa už na nejakých zoznamoch môžu nachádzať?

  22. VPeter  - dňa 13. 03. 2022 o 11:47

    Výborný komentár, liberálni marxisti sa vydávajú na cesty známe z 50-tich rokov v ČSR ?
    Dávam do pozornosti tento odkaz na petíciu:

    https://citizengo.org/sk/ot/206813-neobmedzujte-slobodu-prejavu?dr=7282473::8d0bd74659f9fd9e8a4f095ffbffaaa0&utm_source=em&utm_medium=e-mail&utm_content=em_image&utm_campaign=SK-2022-03-11-Local-OT-MHA-206813-EU_hate_speech_SKappeal.01_AA_Launch&mkt_tok=OTA3LU9EWS0wNTEAAAGDHSPG9qwsIwBqBcjo-XoB0y_WOKNam3k72Ib5Sw0mbWgwChX1BEhWT6A4t1amcRg1wQzn59UL8Nrbfnpqfwg138Ph_qWZz0N2pesIXuHs2NriaLZv

  23. Mates  - dňa 13. 03. 2022 o 11:16

    Dobrý komentár, ale detailné skúmanie zoznamov a porovnávanie osobností považujem za morálne pochybné samo osebe. Je úplne jedno, kto je tam uvedený. Tieto boľševické praktiky treba razantne odsúdiť a ich nositeľov z verejného priestoru a slušnej spoločnosti vypoklonkovať. Voči latentným zväzáčikom a ich totalitou páchnucím nápadom by mala existovať nulová toleramcia.

    • Mišo Lehocký  - dňa 13. 03. 2022 o 12:25

      Presne tak

  24. britva  - dňa 13. 03. 2022 o 11:12

    Som sa aj cudoval, ze sem Palko alias Goebbels 2.0 (ako som ho poctil po jeho nareku nad jeho ideovymi spojencami v kauze Irak 2.0) dlhsi cas nic nenapisal.

    A ajhla, on sa hotoval vyrobit zo Slovenska krajinu udavacov.

    Ako? Jednoducho: zovseobecnil odsudenia hodne extremy (ktore extremy nie su odsudenia hodne, ze) a v takomto case zial skoro automaticky vznikajuce extremy na slovensky premier.

    • [email protected]  - dňa 13. 03. 2022 o 13:49

      Britva sa zas nabrúsila a z denníka N alebo SMEčka prišla urobiť poriadok na Štandard.

    • Jozef z NZ  - dňa 13. 03. 2022 o 14:35

      Smradko zo Smetí tak si zasmradil, môžeš byť spokojný…

    • Germanicus  - dňa 13. 03. 2022 o 18:00

      No tak šup, šup, poďme. Hlasno ich odsúďte, a najlepšie aj súdom v Hágu pre vojnové zločiny.

  25. Michal  - dňa 13. 03. 2022 o 10:51

    Mnohí uverili v akúsi nedefinovanú obrodu kresťanstva z ruska. Prečo si vybrali (Palko, Čarnogurský….)štátnu pravoslavnu cirkev nezdôvodnili. Kril, najskôr hovorí o hriechu Kaina t.j. porušenie 5. Bozieho prikázania, ale jasne neoznačí Kaina, aby o týždeň začal Kaina (ruský vojnový imperializmus) ospravedlňovať porušení 6. Bož. prikázania nezosmilníš. Hriechom ospravedlňuje hriech. Po páde ateistického socializmu, nik nebol postihnutý a ani odsúdený. Nebol žiadny „norimberský“, proces. To že sa vydali knihy zločiny komunizmu, sa ich páchateľom nič nestalo. Sloboda a demokracia, nemôže dlhodobo tolerovať vlastizradcov t.j. ľudí využívajúcich slobodu slova na jej zničenie. Hitler, aj Gottwald boli demokraticky zvolení, čo realizovali je historická skúsenosť. To že sa dnes obnažili, reálne ciele vlastizradcov, nie je udavačstvo, je to ochrana demokracie a slobody spojeného zo zodpovednosťou.

  26. Imrich Spisak  - dňa 13. 03. 2022 o 09:59

    Je charakteristické pre sklamaných proruských blúznivcov ako je Palko, že ani len slovkom neodsúdi zločinnú ruskú okupáciu, ani masové ruské vraždenie na Ukrajine,

    Palko sa ani len neobtrel o piatu kolónu proruských vlastizradcov na Slovensku, ktorí sa napr. ako Čarnourský či Fico už nevedia dočkať ruskej okupácie Slovenska, teda pardón, ruského „oslobodenia“ Slovenska.

    V skutočnosti mu ide o uvrhnutie Slovenska do ruskej biedy a zločinnej tyranie, pretože Rusko je dnes ubiedenou dikatatúrou, kde sa za vyslovenie pravdy už opäť dáva 15 rokov krutej basy ako za Stalina.

    Palkovi však dnes najviac vadí je, že spoločnosť konečne aspoň trochu idetifikuje týchto proruských blúznivcov a vlastizradcov, ktorí sem chcú opäť násilím zaviesť zločinnú ruskú diktatúru a nekonečnú ruskú biedu, a to morálnu aj materiálnu.

    Ruský tyranský režim znamená aj náboženskú neslobodu: protežuje sa pravoslávna Cirkev, ale ostatné kresťanské cirkvi sú jednoznačne utláčané.

    • Peto  - dňa 13. 03. 2022 o 10:17

      Chcel by som zagratulovat denniku Standard, ze sa im podarilo draftovat pana Spisaka. Bude tu o zabavu postarane.

    • [email protected]  - dňa 13. 03. 2022 o 13:54

      Teraz nepíšeme o gender ani o náboženstve. Je to o vojne. Ktorá aj keď je nespravodlivá, nemá len jedného vinníka. A my len hecujme ukrajincov akí sú statoční a obdivujme Zelenského aký je hrdina že sa rozhodol vykúpať svoj národ vo vlastnej krvi. Načo to bolo dobré? Len viac civilných obetí. Alebo sa teda postavme za Ukrajinu, ale najskôr by bolo dobré ísť na spoveď a prijať posledné pomazanie pred tým ako skúsime ísť proti jadrovým zbraniam.

    • Jozef z NZ  - dňa 13. 03. 2022 o 14:33

      Imriško ty nevieš čítať?? niekolkokrát odsúdil Palko ruskú agresiu…..len ty si to nepostrehol pravdepodobne preto že si po 4 dávke tvojho oblúbeného séra života…..pravdepodobne v tých amerických injekciach bude niečo čo pôsobí na mozog……

      Ty ludom ako Palko nesiahaš ani po členky…..ty len pekne čítaj aby si bol múdrejší, lebo mama Ti veľa múdrej kaše zjesť nedala…..

    • údiv  - dňa 13. 03. 2022 o 14:53

      ku Peto 👍

    • Imrich Spisak  - dňa 13. 03. 2022 o 17:15

      Jozef a NZ, predsa Palko len veľmi nesmelo odsúdil zločinnú ruskú agresiu, len aby potom 100 krát väčší priesotr venoval pokryteckej obrane proruskcých vlastirzradcov, ktorí aj k nám chcú prineisť typickú ruskú biedu a tyraniu.

      Palko predsa musí vedieť, že za pravdu v Rusku zatvárajú nevinných ľudí na 15 rokov ako za Stalina, ale jemu leží na srdci zopár zakonšpirovnaých hoaxerov, ktorí tu šíria podlé ruské lži a propagandu.

    • Snape  - dňa 13. 03. 2022 o 18:43

      Peto👍. Este by to chcelo „mazacieho“ Mariana, pani Mariu, lichu -tichu a o zabavu by bolo postarane. Vzhladom na nudu, aka zavladla na Postoji po zasahu sefredaktora, mozno nebude pan Imrich posledna akvizicia 🙂

    • Risho  - dňa 13. 03. 2022 o 22:54

      Imrich Spisiak – mate silne a zavazne tvrdenia, ale nemate ich nicim podoprete. Odvolavate sa na krestanstvo, ale krestan tak by ste mali vediet, ze osocovanie je tazky hriech. Rozoberiem teraz vas text slovo za slovom a dam vam moznost ostatnym ukazat pomocou konkretnych citacii, z coho vo svojich obvineniach vychadzate – ale konkretne, nie pocitovo. Ak to vydokladovat neviete, tak osocujete a mali by ste sa verejne ospravedlnit.

      „sklamaných proruských blúznivcov ako je Palko, že ani len slovkom neodsúdi“
      – asi pod prorusky myslite proputinovsky, lebo predpokladam, ze clovek ktory ma rad Dostojevskeho, Tolstoja ci Bulgakova nie je pre vas problem. Aspon hlboko dufam.
      Takze prosim uvedte citacie, ktore dokazuju, ze Palko podporuje Putina, plus to, ze je sklamany. Bluznivec chapem ze myslite iba ako urazku, co je samozrejme nizke, ale to je skor o vas. Takze tie citacie prosim.
      Dalej pisete, ze by mal nieco verejne deklarovat, aby sa vo vasich ociach rehabilitoval. Tak, ako za maoizmu?

    • Risho  - dňa 13. 03. 2022 o 23:00

      Imrich Spisiak – pokracujeme:

      „V skutočnosti mu ide o uvrhnutie Slovenska do ruskej biedy a zločinnej tyranie“
      – dajte citaty, ktorymi to dokazete, alebo sa ospravedlnte.

      „piatu kolónu proruských vlastizradcov na Slovensku, ktorí sa napr. ako Čarnourský či Fico už nevedia dočkať ruskej okupácie Slovenska“
      – dajte citaty, z ktorych vyplyva, ze Carnogursky alebo Fico ktorych ste spomenuli chcu okupaciu Slovenska Ruskom. Dajte citaty, ktore dokazuju, ze su vlastizradcovia, co je trestny cin s presnou pravnou definiciou. Ak nemate tak sa ospravedlnte.

      Nech sa paci, dajte nam tie dokazy… alebo sa ospravedlnte, lebo ste verejne vedome klamali, zavádzali a osočovali.

    • JankoS  - dňa 14. 03. 2022 o 15:33

      Pane, tárate a tárate nezmysly a z toho sa nikto nenaje.

    • Imrich Spisak  - dňa 15. 03. 2022 o 07:16

      Risho, očividne nevieš dobre čítať, pretože nie si schopný ani dobre napísať moje meno.
      Čarnogurský ani len neodsúdil zločinnú ruskú okupáciu Ukrajiny, a už desiatky rokov stojí na strane ruského agresora je to teda jasný proruský zapredanec a otrok, ktorý by zákerne privítal ruskú okupáciu Slovenska.

      Fico a jeho ficomafiáni tiež po celý čas podlo kolaborovali s ruskými agresormi, a dnes iba vlažne odsúdili ruskú agresiu, pričom však dôrazne odmietajú dodávky obranných zbraní pre Ukrajinu. Teda ficomfiáni si očividne prajú pád a ruskú okupáciu Ukrajiny, pretože to by ich mohlo zachrániť pred spravodlivýn súdom za ich 12 ročné rozkrádanie Slovenska.

  27. Démokritos  - dňa 13. 03. 2022 o 09:56

    Kým budeme bežne tolerovať absenciu charakteru, amoralnost a nedostatok základných cnosti, nemôžeme sa čudovať ani rozhorčovať, že sú všade naokolo – v politike, médiách i neúspešných uchádzačoch o prácu. Kým sa spoločnosť neobrodi v morálke, bude to bahno všade.

  28. Oxygen  - dňa 13. 03. 2022 o 09:42

    S castou argumentov sa da suhlasit, ale porovnavat prezliekaca kabatov Chmelara s prof Homzom je neprijatelne. Treba si pozriet Chmelarovu genezu.

    • Daxpedl  - dňa 13. 03. 2022 o 10:02

      Chmelárove príspevky si občas prečítam. S niektorými súhlasim
      s inými nie. Vidím v nich ale istú konzistentnosť, preto netuším, ako si mám vyložiť vašu poznámku o prezliekaní kabátov. Mohli by ste to prosím rozviesť?

    • Mates  - dňa 13. 03. 2022 o 11:06

      To ste si ho s niekým museli pomýliť.

    • Palo Satko  - dňa 14. 03. 2022 o 11:36

      No keby ste si pozrel aky sa vo vedeckej komunite robi pohon na Homzu za jeho knihu, tak by to viac zapadlo do mozaiky https://www.tyzden.sk/kultura/80990/nacionalisticky-vyklad-dejin-je-zase-tu/

  29. Cigorka  - dňa 13. 03. 2022 o 09:34

    Kulltivované, výstižné, pravdivé, pán Palko. Vďaka.Ešte dnes sa aj tu stanete pravdepodobne terčom :-((

  30. Crescendo  - dňa 13. 03. 2022 o 09:25

    Trumpa obvinila so spolupráce s Ruskom liberálna lúza (demokratická strana), tá istá liberálna lúza a čvarga, ktorá je aj v SME a Denníku N podporovaná Sorosom (PS + Za ľudí + SAS), tá istá liberálna banda, ktorá je odnožou boľševickej a neskôr komunistickej strany, tej boľševickej strany, ktorá je stvoriteľom KGB a v čele ktorej bol aj ich potomok Putin = KGB/FSB.

  31. Nič neviem  - dňa 13. 03. 2022 o 08:48

    Škoda, že sa to nedá oddiskutovat verejne….

  32. Vlado  - dňa 13. 03. 2022 o 08:28

    Vynikajúci komentár!

    • Mengistu  - dňa 13. 03. 2022 o 08:38

      Aj ja musím pochváliť, naozaj výstižné

    • KatLuk  - dňa 13. 03. 2022 o 11:23

      Pridavam sa

    • Helena Marková  - dňa 17. 03. 2022 o 12:08

      Aj ja sa pridávam.

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.