35 komentárov

  1. Alex  - dňa 14. 02. 2022 o 09:29

    Totalne zaujaty, neprofesionalny a hlupy clanok.

    Blaha vytiahol na tuto koaliciu vlastizradcov ich vlastny bic – nerobil Matovic a spol. to iste, ked protestovali pred Ficovym bytom a zverejnovali sa vo velkom fotky smerakov s nalepkami „mafia“?

    Ked politici vedome robia taku spinu, ze ako posledni potkani musia sa skryvat pred vlastnymi volicmi, tak bat by sa naozaj mali! Ked odmietli referendum o predcasnych volbach, je to asi jediny sposob akym maju zodpovedat za svoje ohabne ciny pred narodom.

  2. pravda  - dňa 13. 02. 2022 o 15:57

    Odrazu aká prehnaná cvitlivosť, nič iné si nezáslúžia a možete hovoriť čo chcete, takého Budaja ani vlastní nechcú, kto im dal právo konať proti národu, čo si naozaj zaslúžia je spravodlivý súd a trest.

  3. pavi  - dňa 12. 02. 2022 o 08:46

    To čo robí p.Blaha a jemu podobní je vážne. Mám obavy , čo sa tu začne diať až títo páni vyhrajú voľby a žiaľ je to vysoko pravdepodobné že ich vyhrajú. Čiže žiadne zatváranie oponentov a politické procesy ale len nejaký divoký linč, na ktorý treba občanov nahuckať. A to sa už teraz deje.

  4. Elstrom  - dňa 12. 02. 2022 o 00:15

    Komunistický besný pes a hlupák sú dve rozdielne veci.
    Daniška je opäť mimo.

  5. dzadofor  - dňa 11. 02. 2022 o 21:39

    V roku 1968 sme sa ako chlapci hrali medzi ruskými tankami, neželám si aby takýto „zážitok“ mali naši vnuci s americkými…
    Keby vtedy niekto otvorene to schvaľovať,tak neviem ….,.
    Mohli by ste dať dobové nápisy na plotoch a stenách…,..
    Pán Daniška, tým že som sa zúčastnil na proteste som „hlupák“.
    Aby som si vylepšil „kadrový“ profil, tak som bol aj na „sviečkovej 1988“ aj vtedy som bol pre „horných“ dezolat.
    Pán Blaha je jeden z mala, ktorý sa nebojí „cikať“ proti…..,…….

    • Vladelino  - dňa 12. 02. 2022 o 09:28

      p.Blaha sa neboji , lebo dobre vie ze zije v demokracii ,kde sa za nazor nepopravuje.V Chile za Pinocheta by bol dokakany, docikany keby popri nom len nejake auto preslo.

    • zberateľ  - dňa 12. 02. 2022 o 16:29

      Nuž, vy hravý chlapček z roku 68. Aj ja som stál na ulici celú noc s otcom a díval sa na nekonečné kolóny ruských tankov idúcich okolo domu na Moravu. Aj som hádzal kamene na ne, aj fest som potom zdúpnel, keď molodec vo vnútri otočil vežu na nás. Pochopil som, čo za luzu prišlo ku nám, keď si rota pešiakov rozbila tábor kilometer od domu. Ubezpečujem vás, že to neboli žiadny vzdelanci, volali sme ich opitý Ivan. Za fľašu vodky predávali kamarátom sudy benzínu. No robili len to, čo im umožnili velitelia. Blaha však vedome a zámerne klame, pľuje žlč. Je to bolševik typu Lenin alebo Trockij, šialenec.

    • dzadofor  - dňa 12. 02. 2022 o 17:56

      Pochopil som to dobre .,.? V najbližších dňoch je ohlásený prechod americkej obrnenej techniky cez Slovensko, takže už mate pripravené kamene,som zvedavý ako sa zachová americký John……..?

  6. Mišo Lehocký  - dňa 11. 02. 2022 o 21:24

    Blaha nie je hlupák. Ako hlupák by nebol nebezpečný.
    Pozrel som si dnes Fica a Kaliňáka na tlačovej besede. Konštatujem, že je mi z toho, čo sa deje v tomto štáte, riadne blbo (pozor, nie som fanúšikom smeru). Kam až to zašlo?
    https://www.youtube.com/watch?v=rNk-Txg40_E

    • gotroch  - dňa 12. 02. 2022 o 10:03

      Velmi sa cudujem, ze to Standard neda. Kto si pozrie tu tlacovku padne mu sanka. A vobec z toho nie je tema… to sa proste neda hlavou pochopit. Preto je potrebne aby to boli denniky ako HS…

    • Janči  - dňa 12. 02. 2022 o 13:31

      Očakávam článok o týchto závažných informáciách ktoré tam odzneli. Cítil som sa pri tom ako za čias Mečiara a Lexu… A pravdu povediac, som mimoriadne sklamaný a znepokojený vlažnou (ne) reakciou médií.

  7. RL  - dňa 11. 02. 2022 o 18:38

    Demokratické prostriedky? Tie by mohli fungovať, ak by sme žili v demokratickom štáte. Na ľuďoch bol vykonaný volebný podvod pomocou Počiatkovej vily a ani s tou sa nič neurobilo. Ľudia vládnu skrz program volených strán. Ale ten sa nedodržiava, nespomínam si, žeby Matovič hlásil, že chce americké vojská na Slovensku, či meniť riaditeľov nemocníc za remeselníkov

    • RL  - dňa 11. 02. 2022 o 18:42

      Sľuboval vládu cez referendá a aj to jedno, na ktoré sa vyzbierali podpisy, sa vyhlásilo za protiústavné. Nevolíme si vodcov, ale aristokraciu, ktorá si robí čo chce, bez následkov. Chcete demokratický boj? Dobre, choďte bojovať do demokratickej krajiny…na Slovensku takú nenájdete.

  8. DD  - dňa 11. 02. 2022 o 17:53

    Zmena volebného zákona aj keď len v tej skromnej forme na 8 volebných obvodov, ( lepšia by bola na viac…) by priblížila poslancov ľuďom a niesli by väčšiu zodpovednosť k voličom, ktorý budú vedieť, že sú z ich regiónu a kde sa vyskytujú a tak si práve lepšie premyslia koho svojím hlasovaním zastupujú a budú opatrnejší…

  9. gotroch  - dňa 11. 02. 2022 o 17:16

    Inak Standard, nezaspal si trocha?

    https://www.youtube.com/watch?v=rNk-Txg40_E

    https://ipravda.sk/upload/uznesenie_vysetrovatelia.pdf

    • Olivia  - dňa 12. 02. 2022 o 10:26

      presne tak , tiez cakam na nejaky komentar na to ze policajti z naka chcu podpalovat auto kolegyni aby ju zatkli a nezatkla ona ich , cela kauza Blahu je oproti tomuto sokujucemu objavu smiesna. Ci Standard uz tiez zacina mat temy o ktorych sa boji pisat?

  10. britva  - dňa 11. 02. 2022 o 16:32

    Ziadne prekvapenie. Stvalo sa proti tejto vlade a zmluve aj tu. Masivne, bol to doslova hon a este neskoncil. Logicky su aj extremnejsie nazory a fyzicke hrozby. Co cakate od spolku, s ktorym ste spojili, cize od Fica, Kotlebu, Harabina alebo Mazureka? Slusnost? Preboha…

    Ak sa niekomu nieco nebodaj stane, tak je to Daniska, aj tvoja vina. A taketo upozornovanie je len vyrabanie alibi. Radsej sa modli, aby sa nikomu nic nestalo.

    • Petoo123  - dňa 11. 02. 2022 o 20:25

      Zase to miešanie hrušiek s jablkami.
      To, že extrémisti v nejakej otázke zastávajú rovnaký postoj (aj to nie úplne do detailov) ako ja, ešte neznamená, že som extrémista alebo, že som sa s nimi spojil. Neznamená to ani, že môj postoj je nesprávny.
      Vidieť to najmä vtedy, ak sú len dve voľby, za alebo proti. Ak by sa, dajme tomu, na SK hlasovalo za zákaz jadrovej energie podobne ako v Nemecku, Rakúsku a extrémisti by boli proti, neznamená to, že ja už nemôžem byť proti, lebo je to zlé.

    • britva  - dňa 11. 02. 2022 o 22:31

      Uz som ti to raz vysvetloval.

      Ak sa v dolezitej bezpecnostnej otazke spojis z extremistami, tak je to varovny signal. Ak sa s nimi spojis v nejakom technickom probleme, tak to nie je podstatne.

  11. DD  - dňa 11. 02. 2022 o 16:28

    Ľudia nestihli vyjadriť nesúhlas a nespokojnosť s kadečim čo už bolo odhlasované len si to ešte neuvedomili alebo nevšimli… Schvaľovanie zákonov v zrýchlenom konaní počas núdzového stavu, bez dlhšej diskusie…, nie je práve znakom smerovania k slobodnej spoločnosti. Čo robiť , ale v prípade, keď je hlupákov v politike veľa? IQ, vzdelanie, počestnosť by neboli prekážkou? Sú páky ako ľudia zastavia nebezpečné zákony okrem protestov, vypisovania poslancom…? Len to by celý proces nejakého vyjadrenia nesúhlasu potreboval aj čas…

  12. Djuka  - dňa 11. 02. 2022 o 16:23

    Niekto raz nazval Blahu „Ficova fekalna zbran hromadneho nicenia“. 🙂 V preklade hovnomet

    • Pioneer  - dňa 11. 02. 2022 o 17:32

      Nemýliš si to so synom generála Macka?

  13. gotroch  - dňa 11. 02. 2022 o 16:19

    Blaha nezverejnich ich adresy – teda pokial nezmenil status. Zverejnil mesta (obce) bydliska. To je predsa len trocha rozdiel a nerobi to klamara z Blahu ale z tych, ktori hovoria o adresach (ak naozaj uverejnil cisla ulica a potom to zmenil tak sa ospravedlnujem).

    • britva  - dňa 11. 02. 2022 o 16:47

      Nauc sa citat pozorne. Daniska nepise, ze Blaha zverejnil adresy, ale ze sa stal sucastou pohonu, v ramci ktoreho sa zistuju a zverejnuju aj adresy. Konkretne adresy zistuje a uverejnuje fanaticka uderka.

      Vobec by som sa necudoval, keby niekolko citatelov tohto platku medzi nich patrilo.

    • gotroch  - dňa 11. 02. 2022 o 17:04

      Fajn, priznavam mas pravdu a ospravedlnujem sa (dufam, ze sa to nezmenilo, skrinsot som si nespravil a presnu formulaciu si nepamatam. Ma niekto prvu verziu clanku? Skrinsot?) Tak ho so zverejnovanim adries UCELOVO spaja. Blaha ziadne adresy nezverejnil ani k zverejneniu nenabadal. Vsetko ostatne je snaha z Blahu vyrobit nieco horsie nez je.

    • gotroch  - dňa 11. 02. 2022 o 17:42

      Takze text sa minimalne este raz menil…

  14. gemeine Mann  - dňa 11. 02. 2022 o 16:10

    Veľký učiteľ Matovič má svojich nasledovníkov, dokonca ho už aj predčia. Poslanci vedeli za čo hlasujú, musia niesť aj následky, fyzický linč je absolútne neprípustný, iné formy však priniesla táto šialená doba.

  15. gotroch  - dňa 11. 02. 2022 o 16:06

    Blaha vo videu neklamal. Ved ked pisete ze klamal, tak napiste ako. Ake sposoby ma? Konkretne, prosim budte konkretni! Totiz taketo „vseobecne“ argmenty su typicke pre tych, ktori dobre argumenty nemaju (napr. stupencov DCA zmluvy). Prezidentka sa JEDNOZNACNE vyjadrila proti pritomnosti cudzich armad a OKLAMALA volicov.

    • Petoo123  - dňa 11. 02. 2022 o 20:32

      To video bolo zostrihané. Ja som tiež podľa reči najskôr uveril, že prezidentka si protirečí, ale potom som pozrel plné, nezostrihané video. A z neho jasne vyplynulo, že prezidentka, vtedy ešte len kandidátka, je za schválenie zmluvy s USA (proti ktorej vtedy bola SNS) s dovetkom, že by bola proti takej zmluve, ktorá by zakladala trvalú vojenskú prítomnosť cudzej armády či cudzie základne na území SR. Ale tá konkrétna zmluva (DCA) to podľa nej nenapĺňa, teda už vtedy bola za jej schválenie.

    • gotroch  - dňa 12. 02. 2022 o 10:09

      Kto tu klame? Najdi mi prosim slovo „tvalu“ („ktorá by zakladala trvalú vojenskú prítomnosť „) Nech sa paci:

      https://www.youtube.com/watch?v=ejDOIZ82KDw
      https://www.youtube.com/watch?t=5312&v=yd4vNvy-RCI&feature=youtu.be

      Obhajujes tvrdenie o klamani klamstvami?
      Jednoznacne sa vyjadrila proti pritomnosti cudzich vojsk, na to staci mat usi. Klame ten kto tvrdi opak, nie Blaha.

  16. foos  - dňa 11. 02. 2022 o 15:52

    Uplne sa stotoznujem. LENZE. Nerobil to ten odpad rovbako v priamom prenose s poskrtanymi tvarami smerakov? Robil. Vtedy sa tu tak nerozdrapovalo. A na odpad a jeho elektorat sa da evidentne len reciprocnymi prostriedkami. Takze vzhladom na okolnosti je to jednoducho pripustne. Proti odpadu je to jedina normalna cesta. Bohuzial

    • Petoo123  - dňa 11. 02. 2022 o 20:34

      Prípustné to nie je. Ale je pravdou, že časť zodpovednosti za tú súčasnú atmosféru nesú.

    • foos  - dňa 13. 02. 2022 o 10:05

      Ano presne tak, nie je, kazdopadne opat s tym nezacali smeraci. A do doby, kym sa to nebude riesit komplexne a vzdy s rovnakym metrom, je zbytocne im to zazlievat. Samozrejme je to vyslovene len moj nazor

  17. Mengistu  - dňa 11. 02. 2022 o 15:39

    ak hlupaci do politiky nepatria….tak to by sme mali prazdny parlament a vlada SR by nebola 🙂

    • Skeptik  - dňa 12. 02. 2022 o 09:48

      BINGO!!!

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.