7 komentárov

  1. Teofil  - dňa 14. 01. 2022 o 09:24

    Skvelý článok, presne opisuje podstatu tzv. „zelenej politiky“! Ono celá tá ekoideológia je len pokračovaním marxistických tendencií. Osobné auto totiž znamená slobodu a nezávislosť. No a to marxisti v duchu ideálu kolektivizácie a rovnostárstva nemôžu dopustiť. Preto podporujú hromadnú (kolektívnu) dopravu, či rôzne zdieľané dopravné prostriedky, ktoré nevlastníte, ale iba vám k nim niekto dočasne udeľuje prístup (lebo nenávidia súkromné vlastníctvo).

  2. Michal M.  - dňa 13. 01. 2022 o 21:44

    Podobnú informáciu som predvčerom dostal od dílera Nissan. Tí ale ukončili výrobu osobnej verzie ich Evalie úplne – vrátane elektrickej verzie.

  3. mkw  - dňa 13. 01. 2022 o 11:05

    Skvely clanok.
    Stoji uz len na zamyslenie, ci tie emisne kvoty nie su vymyslene takto naschval. Ked vidim co vsetko nam „elity“ zakazuju, vuobec to nie je nepredstavitelna alternativa.

  4. Michall  - dňa 13. 01. 2022 o 09:58

    Výborný článok. Ono samo o sebe rozprávať rodinám, ktoré prežívajú z mesiaca na mesiac, alebo už sú zaťažené hypotékami, o nejakej elektromobilite je skôr výsmechom. Drvivá väčšina ľudí v mojom okolí na elektromobil ani len nepomyslí. Takže sú len dve možnosti. AK majú spalováky zaniknúť a elektromobilita nezlacnie na ich úroveň, ostane bežná populácia bez áut a teda stratia značnú časť kvality života. Alebo elektromobily zlacnejú na úroveň spalovákov (obávam sa, že práve opak sa momentálne deje, spalováky dobiehajú cenovo elektromobily). Nuž, budeme žiť ekologicky.

  5. TiCs  - dňa 13. 01. 2022 o 08:26

    Výborný analytický článok. Emisná politika EU voči automobilkám generuje takéto zvrátenosti. Úžitkovosť prehráva, ale to platí o racionalite v EU globálne.

    • Peter_  - dňa 13. 01. 2022 o 14:15

      Dobrý článok , jedno ale autorovi možno vytknúť . Do uvedenej kategórie áut patrí aj veľkosťou aj cenou tiež FIAT 500L a ten zatiaľ podobné psie kusy nerobí , len ho autor opomenul
      Máme ho doma s dieselom, rovnako ako sme stihli aj Peugeot Rifter tiež s dieselom a automatikou

    • Knieža Myškin  - dňa 13. 01. 2022 o 15:01

      SUV ma ovela volnejsie limity na emisie preto je v trende
      ide o otazky byrokracie a nie o otazky skutocnej ekologie a zrejme za tym bude aj nejaky ten lobbing

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.