3 komentáre

  1. britva  - dňa 29. 12. 2021 o 08:45

    V tejto rubrike som nedavno napisal: Kollárov “názor” na reformu nemocníc mi tiekol aj z vodovodu, ale pán šefredaktor naznačuje, ze politici budú hovoriť o témach, ktoré v médiach nie sú a pritom sú dôležité. Nuž nebudú. Budú sa podobne ako Kollár venovať propagácii seba a vlastnej strany.“

    Neopakujem to, aby som ukazal aky som bol mudry. Aj decku je jasne, ze Hyde Park je propagacna rubrika.

    Otazka znie, kolko za to redakcia berie? Ak je to platene (hociako), tak ho oznacte ako inzerciu.

    • Cogitare  - dňa 29. 12. 2021 o 10:45

      Hyde park je aréna, v ktorej si účastník môže povedať naozaj, čo chce, hoci aj propagandistické táraniny. Je to škoda pre neho, opakovaním toho istého stý krát nezíska veľa voličov. Preto to nie je nevyhnutne potrebné označiť ako reklamu. A ak si za vstup do Hyde parku zaplatí – prečo nie? Tým, že podmienky účasti v Hyde parku sú čitateľom jasné je to rovnaké, akoby to bolo označené hoci ako reklama.

    • volk  - dňa 29. 12. 2021 o 21:14

      Súhlas! Myslím si prakticky to isté. A ešte si myslím,že britva je zbytočne ostrá :-))).

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.