16 komentárov

  1. marian  - dňa 03. 12. 2021 o 15:24

    Droba nemal pisat ze to nie je jeho problem a ze to hasia. Chapem ze je to skratka na vycuvanie, avsak ide o problem kraja a kraj to aj musi riesit. Na prepravu si ale kontrahuje dodavatelov a tym sa zbavuje prevadzky osobnej dopravy, to je pravda. A ze dodavatel az do konca tvrdil ze nabehnu len s minimalnym vypadkom je tiez pravda. Standard je fajn aj Daniska, ale na moj vkus prilis cholericky reaguje/pise niekedy. Toto bolo za ciarou.

  2. hiv  - dňa 03. 12. 2021 o 15:17

    „aj keď to nie je náš požiar, hasíme ho“… To je homerun, za ktory by sa nemusel hanbit ani Barry Bonds…

  3. Markus  - dňa 02. 12. 2021 o 21:16

    Bratislavská „P(d)oprava“

  4. kašuba  - dňa 01. 12. 2021 o 20:37

    Pan Daniška páči sa mi váš jazyk a spôsob písania. No v poslednom čase mi niekedy chyba vecnosť a uvedenie faktov. Prečo ste tie fakty neuviedli už v prvom članku? Podľa mňa bol zbytočne emotívny. Takto sa buduje seriozne medium? Držím vám palce, aby ste sa zlepšovali v serioznosti. Viem že nie každý je borec, ako pan Palko. I ked i jemu už asi niečo ušlo. Mate na to. Tak to nepokazte. To by bola škoda. 🙂

  5. TiCs  - dňa 01. 12. 2021 o 19:33

    Pán šéfredaktor, keď už tak jednostranne obviňujete vedenie BSK (vlastne priamo len župana) za súčasný stav, aký je váš názor na informácie uvedené tu?
    https://dopravabsk.wixsite.com/doprava/post/zakulisie-kolapsu-autobusovej-dopravy-v-kraji

  6. halo  - dňa 01. 12. 2021 o 16:20

    no pan Droba argumenty nejako chybaju…

  7. halo  - dňa 01. 12. 2021 o 16:20

    +1

  8. Miroslav  - dňa 01. 12. 2021 o 14:37

    To je tak, keď sa velký koláč nemôže od začiatku rozdeliť, lebo by nezvýšilo na dosť veľké všimné… Snaha Arrivy ušetriť na vodičoch je iluzórna. V nakladnej doprave nie je problém nájsť miesto vodiča za 1500€ netto a viac. Takýto vodič sa s nikým nemusí striedať, nestresuje sa toľko jazdou po meste, nemá zodpovednosť za životy iných a tovar sa na nič nesťažuje. Arriva trhu práce evidentne nerozumie, hoci patrí do veľkej skupiny DB spolu so Schenkerom. A pán Droba už do vôbec nie.

  9. Helena Marková  - dňa 01. 12. 2021 o 13:24

    Súhlasím so všetkými diskutérmi, ktorí sa k článku vyjadrili predo mnou.

  10. Janči  - dňa 01. 12. 2021 o 13:16

    Palec hore p. Daniška. Arriva je dobre známa v NR svojím „sociálnym“ cítením voči zamestnancom, pred krátkym časom tu tiež musela siahnuť po šoféroch z ukrajiny. A BA sa spoliehala len na to, že n NR končí ako prevádzkovateľ k 1. Januáru 2022 a presunie si vodičov do BA….

  11. TiCs  - dňa 01. 12. 2021 o 12:21

    @Zdeno – Arriva im mohla poskytnúť pracovných zmlúv aj viac – v NR, TT aj ZA kraji majú zamestnancov viac než dosť, akurát ich nemôžu alokovať do BA.
    Okrem toho – vodičov/dopravcov si môžu zabezpečiť aj subkontraktuálne, čo sa vôbec nepremietne do počtu TPP Arrivy.

  12. Majo2  - dňa 01. 12. 2021 o 12:17

    Tak isto vyjadrujem súhlas s diskutujúcim @zdenom a absolútne súhlasím aj s Daniškom. Je hanbou zvyšku médií ako majú dvojaký meter na Drobu a na jeho kontakty s Kočnerom.

  13. PSx  - dňa 01. 12. 2021 o 12:03

    Súhlasím so @zdenom – spôsob riešenia tak veľkého projektu a následné (ne)riešenie súčasného stavu je veľkým manažérskym zlyhaním.

  14. JankoS  - dňa 01. 12. 2021 o 11:50

    Tak to si ani neviem predstaviť, žeby v PO kraji takto zlyhala verejná doprava. O to väčšie prekvapenie v BA kraji. Neuveriteľné!!

  15. zdeno  - dňa 01. 12. 2021 o 11:38

    Prečo na pochybnosti o personálnom zabezpečení Droba nereagoval a nevyžiadal si predložiť 300 pracovných zmlúv (kľudne aj anonymizovaných)?
    Kto to kedy videl, takýto veľký projekt riešiť „big bangom“ a nie postupnou výmenou, zvlášť ak to celé sprevádzali pochybnosti nielen od konkurenice, ale aj od nezávislého ÚVO?
    Čisté manažérske zlyhanie.

  16. majokolejak  - dňa 01. 12. 2021 o 10:12

    Kocnerov kamarat a jeho vysledky su zufale. Ako ste pisali UVO upozornoval na nerealnost cenovej ponuky. A pan Droba sa chvalil kolko on usetri. To usetril, autobusi nechodia.

Diskusie sú otvorené len predplatiteľom.
Predplaťte si nás tu  alebo sa prihláste.